**kesäkuun kullanmurut** torstaina 21.9.2006
Kommentit (33)
Ja paskat! Taian heittää rukkaset naulaan. Testasin taas negan. Ihmehän se ois ollukin. Näin tosin unta et nyt tulee plussa mut ei. Se on sit vuos koht yritetty kekenmenon jälkeen. Ei yhtään plussaa. Jättiköhän ukko kaavinnassa hanskat esteeks. No tulee sit ku tulee. Toisille plussa onnea kumminkin. T:pettynyt taapero taas
Tiedän tunteen. Yhtään plussaan ei ole munkaan testeihin vuoden aikana tullut. Joten aika ihme olisi jos tästä kierrosta tulisi..
Tsemppiä sinne!
S
Ja Tsemppiä taapero74:lle. Toivotaan, että se plussakin sieltä vielä pärähtää.
Sofia27: Plussatuulia myös siihen suuntaan! Jännitys tihenee. :)
Ihanaa kun olitte pinoutuneet jo näin aikaisin. Ehtii ennen salille menoa käydä kertaamassa kuulumiset.
Omasta navasta seuraavaa: Tänään siis kp28/24-29. Enkä testaa vieläkään. Ehkä huomenna - jos katson aiheelliseksi. En kyllä usko, että olisin raskaana. Ei tunnu yhtään siltä. Vaikka toisaalta, mistä minä tiedän miltä sen pitäisi tuntua?! ;)
Semmoinen vaalea, " laimea" vuoto jatkui tänäkin aamuna, mutta ne rinnat eivät ole edelleenkään yhtään kipeät! Ja ne kun kipeytyvät aina vuoren varmasti muutamia päiviä ennen tädin vierailua. Turvonneet ovat kyllä taas ihan kiitettävästi. Lämmötkin koholla, mutta vaikka mittaan joka päivä samaan aikaan, ne heittelevät muutenkin niin paljon että en menisi siihen millään lailla luottamaan.
Onko teillä muilla jotka mittaatte lämpöjä aina lähes sama tulos? Mietin vain onko mittarini hajalla.. ;)
Hauskaa ja toivon täytteistä torstaita kaikille!!
pikkuplaneetta
Niin siis aamulla kyllä ihan mittaan ennen kuin nousen ylös. Tuosta saattoi saada sen kuvan että päivällä... :)
Juu,u vielä vähän unihiekka silmissä!
pikkuplaneetta
Taapero74:Voi ei, tulipa paha mieli sinun puolestasi. Kyllä se vauvakin teille vielä tulee ja niin kauan kuin tätiä ei näy kaikki on vielä mahdollista. Ymmärrän kyllä tuon kamalan pettymyksen joka kuukausi. Meillä kun aloitettiin esikoisen yritys meni ensin reilu vuosi ennenkuin tulin raskaaksi. Raskaus oli kuitenkin tuulimunaraskaus, joka kaavittiin joskus h10-11. Sen jälkeen meni puolitoista vuotta ennenkuin tulin raskaaksi ja aloin odottaa esikoistamme. Kyllä se aika oli aika raskasta, ja juuri se, että ei tiennyt, että saako sitä lasta koskaan. Odottaisihan sitä vaikka vuosia, jos jostain saisi varmuuden, että kyllä se lapsi sitten loppujen lopuksi tulee. Näiden alkuvaikeuksien jälkeen olen tullut tosi helposti seuraavissa raskauksissa raskaaksi ja nyt 4.ttä kuumeilen, ihan kuin kroppa olisi sitten vihdoin hiffannut miten tullaan raskaaksi, kun aluksi oli niin nihkeää. No paljon tuli tekstiä,mutta tarkoitus oli koittaa sinua vähän piristää. Pikaista plussaa toivon sulle!!!!!!
Piipaa00: Mitä luokkaa sulla oli se implantation dip pudotus? Mulla tänään oli selkeä 0.2 pudotus ja dpo 8, eli huomenna nähdään mihin suuntaan lämmöt on oikein menossa. Jänskää on! Olen nyt mitannut juuri näihin loppukierron aikoihin lämpöjä parissa viimeisessä kierrossa ja aina on pysynyt tosi tasaisesti tuolla ylhäällä nuo lämmöt, jotka sitten pari päivää ennen menkkoja alkaa laskea ja mullahan tuo luteaalivaihe on ollut sen 14, joten tuosta ei nyt vielä voi olla kyse.
Sofia27: Juu täällä jännitetään kanssa, kuten tuossa piipaa00.lle laitoin implantation dipiksi toivon tämän aamun lämmön tiputusta, no huomennna se nähdään jos on nousussa.
Oma napa: No siis tulihan tuota omaa napaa tuossa oikein urakalla jo. Greippimehua, eilen oli ihan pakko osta ihanaa hapanta greippimehua kaupasta, jota olen viimeksi tainut raskaana ollessani juoda. Parina iltana on ollu sellainen yökkö olo, kun olen ollut makuuulla kuopusta nukuttamassa. Vv edelleen niukkaa, mullakin kuitenkin koko ajan tunne, että jotain valuu, mutta ei sitten mitään. No jäitä hattuun, oireitahan on todistetusti varsin helppo kehitellä kun antaa mielikuvituksen laukata.
Pikkuplaneetta: apua oliko tuo nikki nyt noin!!! joka tapauksessa, kyllä sulla on ainakin kierronpäiviä ihan mukavasti, joten plussaa peukutan sullekin!!
Nyt sitten tiedoksi kaikille: SAA PLUSSATA!!!!!!
t. wintergirl 23/29 dpo 8
Kirjoitan vielä äkkiä, ennen kuin nettiyhteys taas pätkäisee... Onko muita joiden huvina on käydä lukemassa noita syyskeijujen ja lokamassujen pinoja tuolta odottajien puolelta. Mä käyn melkein joka aamu tässä aamukahvin lomassa vilkaisemassa. On jotenkin niin ihana fiilistellä niiden loppuraskausjuttuja ja muistella omiaan: voi kun oltaisiin tuossa tilanteessa sitten keväällä/kesällä!
No mutta nyt saa tämä netissä roikkuminen loppua, pistän siskonmakkarasopan tulemaan ja aloitan siivoukset ja tulen sitten illalla kurkkimaan seuraavan kerran tai jos olen oikein aikaan saapa niin iltapäiväkahvien aikaan palkinnoksi. Täytyy laittaa itselle pieniä porkkainoita, että saisi tässä kuumeilun ohessa jotain tehtyäkin, jotain järkevää!!!!
Taaperolle paljon voimia. Kyllä on varmasti rankkaa. Olen pahoillani puolestasi.
Pikkuplaneetta kirjoitit, että olen niin rauhallinen. Varmaan siksi, että en ole vielä tajunnut oikein koko juttua. Tuntuu, että ihan kohta herään unesta :) Tätä on odotettu niin kauan. Neljä vuotta olen toivonut toista (/kolmatta) lasta, mutta sopivaa hetkeä ei tullut ennen tämän vuoden kevättä, johtuen siitä että olen varautunut toiseen vaikeaan raskauteen. Toisaalta, en ehkä ole halunnutkaan sisäistää plussausta, ettei iske se paniikki päälle.
Odottelen jo innolla muiden testausta. Ruvetkaahan nyt plussailemaan!
Laru kp 29/27-28 tai 4+1
Miten voikaan ihminen tulla näin iloiseks kun ovistikkuun ilmestyy kaksi
erittäin näkyvää viivaa!!!=) Elämäni ekaa kertaa vasta tikuttelen ja
tietty on vähän mietityttäny sekin, et mitäs jos sitä toista viivaa ei vaikka tuukkaan, mut tulihan se.. Jes Jes!!!=))))
Ovislaskurin mukaan oviksen pitäs tapahtua la-su ja siihenhän toi tikutuskin nyt viittaa! Täytyy kuitenkin huomennakin testata, et vahvistuukos vielä vai rupeeko jo haaleneen. Jee!=)
Sori tää omanapaisuus heti alkuun, mut ymmärrätte varmaan innostukseni!=) Ei muuta kun illalla peittoja pöllyttelemään!=)
Onkos täällä muita ovisbongareita vai joko kaikki piinailee sitä OIKEETA PLUSSAA?!?
Pikkuplaneetalla, Sofialla ja Wintergirlillä rupee oleen jo jänskät paikat, plussatuulia vaan sinne päin! Ainakin Pikkuplaneetalla oli hyvän kuuloisia oireita!db ++++
Taaperolle tsemppiä ja iso hali!!!
Mutta nyt pojan kans ulos, kun aurinkokin paistaa niin kauniisti!=)
Palailen illalla ainakin lukemaan josko ois tullu niitä ihania
plussauutisia mahdollisimman monelle!!!+++++
terveisin hope 18/29-34
Testasin tuossa aamulla... ja haalean haalea viiva sieltä pukkas kontrollin lisäksi! En vaan voi uskoa sitä todeksi. Kun ei yhtään tunnu raskaana olevalta ja edellisissä raskauksissa olen tiennyt jo ennen testaamista olevani raskaana. Tosin olen tainnut testata vähän myöhemmin sillon. ????
Ja vielä kun en ovistakaan saanut bongattua tikuilla! Olin siis täysin toiveeni menettänyt. Mutta, mutta nyt sitten tollanen haalea viiva...
Mietin, että mahtaakohan tuo testi olla ihan pätevä? Tollanen liuskatesti? Jos se ei toimikaan ihan kunnolla? Apua! Mä tuun hulluks! Taidan lähteä apteekkiin ostaan paremman testin ja testailen sit huomen aamulla uudestaan.
Oireita ei ole siis mitään. Ainoastaan tunne, et kohta lorahtaa :(
Ja aamulla lievä huono olo ennen aamiaista, mut sekin on mulle tuttua varsinkin ennen menkkoja.
No, uus testi tuo toivottavasti selvyyden tai sit jos se helvekon täti kehtaa ilmaantua paikalle. Grrrr!
En vielä kerinnyt lukea alkuviikon pinoja eli en tiedä onko muita plussanneita kuin Laru. Mut plussatuulia kaikille kovasti!
@ruusu@ kp 27/21-25 tai rv jotain *pyörällä päästään*
Taaperolle tsemppiä ja jaksamista!
Hopelle isot onnittelut ovisplussasta! Minä taisin hehkuttaa viime kierrossa omaa ekaa ovisplussaani aivan samaan tyyliin! :o) Toivon kovasti, että minä saan ovistikkuun kaksi vahvaa viivaa huomenna tai lauantaina.
Täällä ollaan jo ihan fiiliksissä lähestyvän viikonlopun vuoksi! Pitkästä aikaa saadaan viettää miehen kanssa koko viikonloppu yhdessä ja mikäli kierto ei heittäydy hankalaksi, oviksen pitäisi osua juuri sopivasti välille lauantai-maanantai. Mies on ollut eilisestä asti työkomennuksella ja tulee kotiin huomenna..Täytyy varmaan yrittää saada esikoinen ajoissa nukkumaan, niin että saadaan nauttia toistemme seurasta ilman häiriöitä.. ;o)
Nyt takaisin töiden pariin..
[b]@ruusu@[/b] - Onnea, Onnea!! Näin niitä plussia alkaa satelemaan :D
[b]Hope[/b] - Onnittelut sullekkin " plussasta" ;) Tiedän tunteen, on se mahtavaa!
[b]Wintergirl[/b] - Mä oon ainakin ihan toivoton vierailija tuolla Odotus -puolella ;) Ja samoin Vauva -puolella käyn haaveilemassa.
Omaa ).( - Ei kait ihmeellistä - mullakin on vv poikkeuksellisen niukkaa. Ei ollenkaan mulle tyypillistä. Menkkajomotuksia odottelen, ne yleensä alkaa jo viikko ennen menkkoja ja rintoja lakaa aristaa..
Kp 23/n.30
wintergirl! Mä oon huomannu tuon dipin ensin ylöspäin menneenä lämpönä. Eli dpo 7 oli 0,4 astetta korkeemmalla kuin edellinen päivä, seuraavana 0,3 tästä alemmas ja sitten eilen ja tänään pysyneet taas tässä korkeemmassa.
taaperolle suuren suuret pahoitteluni. :' (
@ruusu@! Hirmusen paljon onnea plussasta! Kiskohan sitten kovasti meitä muita perässä! =D
Ja juu, kyllä noihin liuskatesteihinkin voi luottaa! ;)
Oma ( . )
Testasinpa kumminkin jo tänään taas.. Ja nyt näki varjon jo mieskin! Huom, mä en laske tätä vielä ees haamuks, kun ei siinä näkyny yhtään väriä, ainoostaan varjo! =D Mut jos nyt pari päivää malttas ootella ennen seuraavaa testausta niin eiköhän siinä sitten jo haamukin ainakin näy, jos on näkyäkseen!
piipaa 24/29 dpo 10
Iik, pitäsköhän kipasta testi apoteekista.. Kp 26/28 menossa ja haluis jo tietää... Mahaa ei jomota yhtään, muutama ilkeä vihlaisu on ollut tässä viikolla, mutta ne voi ohtua olemattomien vatsalihaksien treenaamisesta salilla sunnuntaina...
Esikoisesta eka oire oli kahvin hajun aiheuttama öklötys. No, tänä aamuna join 3 kupillista sumppia ja enemmänkin olis menny, eli ei öklötä ei =)Toisaalta, oon kyllä saikulla flunssan kourissa, joten hajuaisti ei varmaan toimi ihan täysin kun on tuo nokka niin tulossa.
Palaan illallemmalla kertomaan kuinka kävi jos nyt jaksan apteekkiin asti näin räkäisenä raahautua..
Plussasäteitä kaikille!!
Toitottaa Pilke
Taaperolle isot voimahalit.. se on aina yhtä inhottavaa tehdä negoja..! Mutta kyllä se vauva teillekin vielä annetaan ;)
@ruusu@:lle paljonpaljon onnea plussasta!!! Ihanaa kuulla että olet plussannut vaikket ovista bongannutkaan.
ja onnittelut Hopelle (meniköhän nikki oikein?!) - ovisplussa on sekin plussa jota saa ja pitää " juhlistaa" , hihii!
Omaa napaa: tuhrut loppui siihen pariin kertaan ja eilen oli aivan järjettömät menkkamaiset kivut! Lisäksi illalla makasin sohvalla ja palelin, ja kun mittasin lämmöt noin ehkä kaksikymmentä kertaa (!), niin joka kerta se näytti -0,2 astetta kuin mitä kahtena edellisenä päivänä...hmm... ja tänään ei mitään! Ei kipuja, ei vuotoja, ei kertakaikkisesti yhtikäs mitään! Nyt sitten ollaan ja odotellaan...
-Emik kp 27/27-? ja dpo 5 (?)
Terve vaan kaikille! Täälä onkin aivan liian paljon tuttuja edellisistä pinoista. Tulin tosiaan mukaan, mutta tää on sit se viimenen kuu.
Onnea Larulle ja Ruusulle plussista. Tarrasukkia matkaan! Nyt sitten vedätte meidätkin mukaan sinne odotuspuolelle.
Taapero74 pahoittelut negasta! Plussaamattomuus on todella raskasta. Minäkin kuulun siihen surulliseen yli vuoden yrittäneiden joukkoon. Tsemppiä kovasti kyllä se vauva teille vielä suodaan!
(.)olin tänään ultrassa ja hyvältä näytti. Munarakkuloita oli paljon ja yksi jo 13mm. Lääkäri veikkasi ovisplussaa jo sunnuntaille tai maanantaille. Clomit on siis tehnyt tehtävänsä. Nyt vaan peittoja pöllytellään tosin lääkärin ohjeiden mukaan, ettei mitään tosi spontaania oo tiedossa. =)Nyt vihdoin tuntuu siltä, että tässähän voi jopa tulla raskaaks, vaikka mulla sen pitäis onnistua ihan luomustikin ja on onnistunutkin esikoisen kohdalla.
Tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia kaikille!
pikku2posti kp10/27-33
...Säännöllisesti olen käynyt täällä teidän muidenkin kuumeiluja seuraamassa, mutta nyt rohkaistuin itsekin kirjoittelemaan.
Aloitetaanpa sillä, että kerron vähän itsestäni ja perheestäni.
Olen siis 25-vuotias tytönhupakko täältä Rovaniemeltä, mieheni on 27-vuotias ja rakas tyttäremme on syntynyt 05/04. Nyt siis toista tässä kuumeillaan kovasti. Olen aikaisemmassa raskaudessani heilunut täällä Vauva-lehden sivuilla nimimerkillä Lapinneito, mutta nyt uutta masuasukkia toivoessani päätin vaihtaa nikkinikin =)
Onnea kovasti plussanneille +++
En oikein tiedä miten päin tässä olisin, kun olen ollut tämän viikon kuumeilun vuoksi sairaslomalla töistä. Tänään on kiertopäivä 27/26 ja aamulla käytiin tytön kanssa apteekissa shoppailemassa varmuuden vuoksi testi, kun tätikään ei ole vielä paikalle saapunut. Juuri tuossa testailin, ja kuinkas ollakaan, plussa napsahti =) Hymy on niin herkässä, itkettääkin ihan onnesta =) Tyttö jo kysyi vähän aikaa sitten, että onko minulla jokin pipi, kun itken =) Suloinen ressukka =) Lähdetään tästä heti tytön kanssa kauppaan, tehdään jotain oikein hyvää ruokaa ja kerron sitten isille uutisen illalla...
Jotenkin tämä tuntuu epätodelliselta, kun mitään raskausoireita ei ole ollut. Ainoastaan " sahaavaa" kuumetta reilun viikon ;) Alapäässä on aivan semmoinen olo, että kohta lorahtaa ja kunnolla tuleekin, joten varmuuden vuoksi on pikkuhousun suoja pöksyissä...
Huh, kylläpä tulikin kirjoitettua omaa napaa... Mutta antanette anteeksi =)
Onnittelut @ruusu@lle plussasta!!! Onnellista odotusta!
- ja vedähän meidät loputkin matkaasi odotuspuolelle :)
Pikku2kakkoselle tervetuloa tänne kuumeilemaan. Ja pupuiluintoa viikonlopulle :)
S kp23/25 dpo10
yk14
..on se vaan jännä, kun tuo ovisplussa aamulla pärähti testiin, niin nyt
täältä palstalta ei sit malttais pysyä poissa millään!;)
@Ruusu@ A I V A N M A H T A V I A uutisia siellä!!! Onnea Onnea!=)
Kyllä kai nuo liuskatestit on ihan päteviä, mut tuuhan sit heti ilmottaan uudestaan KUN saat sen plussan vielä toiseen testiinkin..=)
Piipikälle nautinnollista viikonloppua kera ukkokullan!=)
Piipaalla siellä taitaa olla kans aika jänskät hetket, kun varjokin kerta jo testissä näkyy ja vielä kuiteskin viis päivää siihen kun toivoo tätiä ei-saapuvaksi!!! Mut kyllähän se varjo tossa ajassa jo kerkeää plussaksi muuttua!!!bdbdb Tuu sit heti kertoon ku oot testannu, mua tääl jo ihan jännittää!!!=)
Pilke07:lle ja Emikille tsemppiä piinailuun!!!++++++
Ihanaa pikku2posti kuulla sulta hyviä uutisia! Ei muuta kun peitot vaan pöllyttelemään!!!=)
Onnittelut Norppikselle plussasta!!! Aina yhtä kiva kuulla noita plussauutisia!=)
aurinkoisin terveisin, Hope
Torstai on toivoa täynnä :))
Heti aamusta olen jo täällä :)
Ketään testailemassa tänään?? Entä onko lupaavia oireita kellään??
Täällä ei ihmeempää. Eilen rintoja särki, mutta se ei kerro mitään. Menossa kp23/25-26 ja dpo10. Mittasin sitten lämmöt ja nekään eivät vielä paljasta mitään, joten vielä piiiiina jatkuu.
NYT NIITÄ PLUSSIA MEILLE KAIKILLE; PLEASE :))
S kp23/25-26 dpo10