Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovis ei välttämättä tule joka kierrossa, varsinkin jos ikää jo 30+, mut ei kaikki o-testitkään näytä oikein. Tai sit ovis on tosi myöhään! Äläs vielä luovuta! :)

nani: joo täällä lasketaan kans mahdollisia laskettuja aikoja eli yhtä pöhköjä ollaan! ;D Tällä hetkellä se olis noin 22.10. ;)

äitix3:kiva, että oli ihana reissu! Lisää tollasia sitten vaan! Ja kiva, ettet poistu luotamme vielä, antakaan asialle aikaa.

Omaa nappulaa: kp21. Tänään otin ekan teron taas, ettei kierto veny, jos en olekaan ovuloinut. Ja mähän en siis tikuttanut ollenkaan eli "sokkona" ollaan menty,hihii ;) Laiskasti tosin; vasta su eli kp18 aamulla touhuttiin ja kp19 illalla, ja tänään meinaan vielä vongata, mikä ei ole kyl vaikeeta, kun mies lähtee huomenna laskettelemaan;) Mun oviksethan on ajoittuneet aina tohon kp18/19 paikkeille. Edes clomit ei ole sitä aikaistaneet. No parin viikon päästä sit kuullaan, mikä tilanne!

Nyt töihin! Voikaas hyvin, siskot!

Eltemia kp21/?? ja yk 4 vai 5??

Vierailija
2/11 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs täällä sitä taas yökyöpeli kukkuu ja mummujen ja pappojen unia valvoo..

kovasti toivoen ettei menkat alkaisi ystävän päivänä....pliiisss...

no tuleevatte jos on tullakseen..

omaan napaan ei kummempia muuta kuin et on ollut mahdottoman hienoja kelejä alku viikosta,ulkoiltiin poikien kans paljon...

mut en tän enempi nyt jouda rustaan taikka ajattelemaan..

ei muuta kuin liikettä vällyjen alle

toukokuunäiti :x :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki näyttäisi vihdoinkin olevan kunnossa, verikoikeita otettiin myös ja lääkäri soittaa niista sitten ens viikolla jos on jotain vielä.

Ihana tunne, mutta kyllä tässä aikaakin on kulunut yli 7viikkoa..

No nyt keskitytään töihin ja lapsiin, jonkin ajan päästä sitten katsella nelosta uudelleen Eilenkin kun laitoin pois lapsilukkoja kaapeista (kuopus kun osaa jo avata ne) niin, mies laittoi niitä laatikkoon ja totesi "jos niitä vaikka vielä tarvitaan". tuli itselle hyvä mieli, se nelonen on siis vielä molempien mielessä, mutta annetaan ajan vielä hiukan kulua. Lääkärillekin sanoin että fyysisesti alan olla jo kunnossa, mutta henkinen puoli vaatii vielä työstämistä.

Ja työkaverikin kertoi olevansa raskaana, keskenmenoja ja lapsettomuushoitoja heilläkin takana. olin aidosti onnellinen heidän puolestaan.

Mutta nyt ruokaa laittamaan ja sitten päikkäreille.

äitix3

Vierailija
4/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs eipä tulekkaan meille vielä neljättä pikku hurmuria...

menkat alko sitten jo nyt vaikkakin odotin niitä vasta viikon päähän.

mut jospa seuraavalla kierrolla...

nyt tämä emäntä pitää viikon hiljais elon ja palaa taas asialle kun kerkiää..

otollisia hetkiä kaikille teille...

toukokuunäiti=todella väsynyt yökyöpeli(kolme tuntia ja nukkuun ihanaa) :)

Vierailija
5/11 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanille: Hyvä, kun täti älysi lähteä, pysyis nyt sitten kerrankin pitempään pois, joten kannat kattoon ja peitoille kyytiä =)

Äitix3 Hyvä, kun tuo jälkitarkastus on nyt ohi ja kaikki kunnossa. Voimia tulevaan. Minulla viime kuu oli todella rankka, kun LA olisi ollut tässä kuussa, mutta noita mahalasku päiviä tulee, kun tuo mieliala niin kovasti poukkoilee.

Toukokuunäiti Harmittelut tuosta tädistä ja samat sanat kuin Nanille =)

Minulla tuli PAPA vastaus ja kuuri tänään, jotain tulehduksen poikasta on =( Muuten kaikki oli ok. Lääke tuli sen mukaan, että raskaus toive on =)

Mammariini kp ? (en muista 23 vai 24 tai jotain)

6/11 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollukki sellanen härdelliviikonloppu ja -viikko että en ole ehtiny ees juttujanne lukemaan...mutta jospa sitä nyt ehtis hiukan itekki kirjottelemaan ku ukkokulta on keskimmäisen kans Messilässä lumilautatunnilla, äiti ja isä just lähtivät, kuopus nukkuu vaunuissaan ja esikko kattelee telkkua veljeni kanssa...ja just sain siivottua enimmät viikonlopun elämiset lähinnä tuon keittiön...

Eltemia: jospa ne pöllyyttelyt ois osuneet oikeaan aikaan, pidetääs peukkuja! :D Meillähän tuo la ois tällä kierrolla noin 10.11 tuon Oys:n kiekon mukaan... =DD

äitix3: hienoa että jälkitarkastuksesta sait "puhtaat paperit"! Nyt saat sitten rauhassa hoitaa itseäsi ja miettiä mitä tulevalta toivoo :) eikä tartte enää stressata tuolla...tuo tuntuu kyllä yllättävän hyvältä ku ukkokulta sanoo "jospa niitä vielä tarvittais" :)

toukokuunäiti: no höh! mitä se täti sinne tuli, ja vieläpä ennen aikojaan! Mutta jospa sääki sitte ens kierrossa tärpin saisit! bd bd

Oot kyllä melkonen yökyöpeli ku kattoo mihin aikaan täällä surffailet, teetkö sää yötöitä?...oon aina itteäni pitäny yökuppaajana mutta kyllä sitä viimestään kahen aikaan untenmailla oon...siis viikolla =D

Mammariini: hienoa ettei papasta sen "kummempaa"! sen verran tässäkin pinossa on ollut noita papasta tulleita huonoja uutisia...Sua me taietaanki seuraavana jännitellä! =D bd bd bd piinaviikkoon! tulispa niitä plussauutisia!

ON: vähän ollaan päästy jo harjottelemaan mutta ukkokulta oliki puoli viikkoa ilmeisesti influenssassa (bd bd bd bd ettei muille tuu...onneksi pienin on saanu sen rokotteen!!) ja tosi sairas oliki! joten aika harvinaisia kieltäytymisiä pöllyyttelyyn tällä viikolla tuli...ymmärrettävästi :) Huomenna lähtevätki sitte sinne Saksaan ja tulevat pe takasin...joten hiljaista makkarissa meillä tässä kierrossa tulee olemaan ku se seuraavaki viikko menee hällä reissun päällä..mutta jospa tuo ovis sitte ajoittus tuohon välille...ettei menis kierto ihan hukkaan...

Hyvää tulevaa viikkoa ja huomennahan taas uutta pinoa pukkaa...Peitot pöllyämään ja kovasti sitä plussapuhuria koitan puhaltaa! tuo täti on ollukki jo ihan liian aktiivinen tässä porukassa jo pitkän aikaa...voih...

nani kp11 (29-34)

7/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne puolelle tietysti ekana taas "säveltämään", ku en oikeestaan täältä koskaan ole lähtenytkään... Ja ekaks sillä lähimmällä eli omalla napasella: Elikkäs tässä muutamia viikkoja vierähtänyt (taisin olla täällä viimeks sillon ku olin lähdössä niihin hautajaisiin...) ja melkoista vuoristorataa on vietetty. Viikolla 9+ aamulla ilmesty ekat "tuhruvuodot" paperiin (päivälleen samoilla viikoilla, ku kakkoselta aikanaan vuoti se kaksonen pois) ja pari päivää myöhemmin lorahti sitten jo kunnolla ihan pönttöön asti. 9+6 löydettiin täysin viikkoja vastaava "nappula",mutta tuhruaminen vaan jatkui edelleen, höystettynä kivoilla selkäkivuilla, kirvelyillä ja kipotuksilla. Oli jo oikeesti jossain vaiheessa sellanen olo, ku vaan makasin tossa sohvalla, että meen jonnekkin ja käsken lopettaa koko leikin sikseen, ja samalla otatan kaikki vehkeet valtiolle! Tänään kävin sit päivystyslähetteellä keskussairaalassa, jossa todettiin, että tyyppi istuu tiukasti yksiössään, eikä näytä siltä, että olisi pois tulossa, "tämä nyt on vaan tällä kerralla tämmöinen raskaus"...just joo. Lääkäri toivotti elokuussa tervetulleeksi takaisin ja työnti vaimeista estelyistäni huolimatta äitiyskortin kassiini (enhän minä sinne neuvolaan ole mitään soittanut kun ajattelin ettei tästä mitään tule...).

Kovin vakuuttunut tämä oma olotila ei ole, ja ehkä vaikeinta on hyväksyä se, että jälleen kerran tämä odotus lähtee liikkeelle monen mutkan kautta ja pelko persiissä...En minä sellaista normaalia odotusta taida saadakaan, koska nyt on kyllä taas sellanen olo, että tämä on niin vihoviimeinen(!) kun vaan olla ja voi! Mutta päivä kerrallaan mennään, muutakaan kun ei voi. Lääkäri käski ottaa iisisti, ei urheiluja eikä "vaakamamboa", joka ei miestä tällä kertaa kuulemma edes yllättänyt... Itse huokaisen syvään, koska kyllähän sitä olisi kiva jotain "aktiviteettia" harrastaa kun miettii vaatimatonta 40 ylikiloaan...

Anteeksi tämä omanapaisuus, mutta ajattelin, että jokin selitys on paikallaan tälle "hiljaisuudelle", mikä ei minulle muutoin ole kovin tavallista... Katselin tuossa edellisviikonkin jutut ja huomasin, että nani, mammariini ja eltemia ovat täällä vielä (totisesti toivon, ettette kovin pitkään enää!) ja ilahduttavasti oli uusiakin tullut kekoon, tervetuloa vaan tähän "parhaaseen" pinoon :-) Ahkeria leipureita tuntuu olevan, joihin en tod itse lukeudu, kiitos työni.

Ja olikohan se mimmuli, joka siitä loop:sta jutteli. Juu, tsemppiä vaan sinullekin sen kanssa! Mulla piti nyt tässä kuussa olla taas leikkelyä ohjelmassa, mutta siirtyy nyt sit jonnekin tulevaisuuteen. Viime elokuussa oli kontrolli, jossa löytyi siis kondylooma ja sillon se lääkäri sano, että värjäymässä näky taas muutoksia, mut ei ruvennu niitä sillon poistamaan, ku jätetään helmikuuhun, mutta... Ja tietysti kun tää oma tilanne meni näin, ajattelin tietysti, että johtuu siitä jotenkin, mutta kyllä tämä naistentautien ylilekuri sano, ettei vaikuta tähän mitenkään.

Taas tätä tarinata vaan tulis, mutta taidan käydä vielä tuolla "toisellakin puolella" kurkkimassa ja puottaa sitten petiin. Pojat on luistelemassa ja tyttö lähti mummolaan muutamaksi päiväksi "lomalle", on hiljaista... Tsemiä kaikille pöllytyksiin ja ennen kaikkea sitä "siitinpölyä", että niitä plussia alkaisi satamaan!

-maalaisomppu kera säikyttelevän pienen sienen ultran mukaan vahvistetusti 11+6 ja la 25.8-

Vierailija
8/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tässä pohtinut, kun ovistestiin ei ole tullut lainkaan plussaa, et onkohan sitä koko kierrossa ollutkaan? Etäs, jos ei ovuloi enää lainkaan - ei vauvaa?!

Lyhyesti ja ytimekkäästi omat tuntoni.... Käsi edelleen rannetuessa, tuon jännetuppitulehduksen takia, joten kirjoittelu jää tyngäksi.

Plussatuulia ======+++++++)+++++ ja peukkuja bdbdbdbdbdb

jännäilijöille :) Muut pemottakaahan niitä vällyjänne makkarissa ;)

Mammariini kp 16/28

Vierailija
9/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan alkuun mainostan omaa napaani. Miten ihanan mahtava loma oli viikonloppuna. Oltiin siis tyttöporukalla pohjoisessa hiihtelemässä ja pistämässä "kannat kattoon." Mutta enpä muista milloin olisin ollut näin väsynyt. eipä tullut paljoa nukuttua reissussa, mutta henkinen puoli virkistyi kummasti.

kovasti odottelen torstain jälkitarkastusta.. joskos kaikki olisi vihdoin kunnossa, pientä rusehtavaa tiputtelua on koko ajan..

Niin ja enpä tiedä sitten muusta.. päätimme miehen kanssa myös että jätämme nelosen tekemisen..ainakin hetkeksi. Eipä ainakaan minun psyykkeeni taitaisi kestää jos heti perään menisi taas kesken. PArempi antaa ajan kulua rauhassa ja haavojen parantua. Vaikka sydän huutakin ja kipeästi vauvaa syliini.

Olo on aika epätodellisen ontto, mitä jos mies ei loppujen lopuksi sitten haluakaan ollenkaan nelosta?? niin silloin taitaa tuntua että mennyt km. oli se viimoinen mahdollisuus saada vielä se nelonen.. ainakin tässä suhteessa. Väkisin ja salaa tekeminen on jotain sellaista mihin en pystyisi ikinä..

No nyt taidan keskittyä itseni parantelemiseen ja noihin kolmeen kullanmuruun.

No jospa se mielikin tässä muuttuisi ajan myötä... meillä molemmilla.

mutta enpä mä mihinkään neliapiloista karkaa ;) olen vain hiukka harvemmin linjoilla.. kunnes toisin päätämme.

äitix3

10/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NELJÄTTÄ KUUMEILEVIIN KUULUVAT:

Nikki, oma ja miehen ikä, lasten iät, paikkakunta, yritys aloitettu

Axuliina, Kolme ihanaa poikaa 02/04, 06/06 ja 06/08, perheessä olisi paikka sille pikku-eerolle

Eltemia, 35 ja 37, Keski-Uusimaa, t+p/98, t/06, 9/2008

Hiisku84, 24 ja 25, Kymenlaakso, -04,-06 ja -08, haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla tosissaan ;)

Hoppenkoija, 30 ja 31, Etelä-Eurooppa, 03/02, 10/04 ja 12/07, Aikaisintaan 2009, jos ollenkaan.

Hölppä, 33 ja 34, Pirkanmaa, -97, - 01, -05, Heti kun uskaltaa, 4. erot on ollu hyvä.

jalkkis, 33 ja 36, etelä-pohjanmaa, p-00,t-03,p-06, taas kuumeillaan ja kierukka lähtenyt(?)...

Kaksosveet, 30 ja 33, pk-seutu, pojat 03, 05+05, haaveissa vauva loppuvuonna 2009/keväällä2010

leppäkerttunen, 38 ja 40, ulkomaat, 6, 4 ja 2, 03/08 eka " yritys" pitkän pohdinnan jälkeen

maggie84, 24v ja 23v, kymenlaakso, pojat 02/04 08/05 ja 11/07, tjot:)

mammariini, 32v ja 36v, Satakunnassa asutaan, Pojat 04/03, 06/06 ja tytär 10/04

maren74,Oma ikä 34, mies 29. tyttö-00, poika -02, tyttö -05. Pohjanmaalla asutaan. tjot

marjaleena, 26 ja 29, Etelä Karjala, 3/01, 2/03 ja 4/06, Yritys aloitettu: 6/08

mimmuli2010, poika 02/04, tytöt 3/03 ja 10/05, alkuvuosi 2009

minä79, 30 ja 29, Pohjois-Suomi, pojat 02, 04 ja 07, heti

nani76, 32v ja 34v , Päijät-Hämeessä asustellaan, Pojat 02/95, 08/99 ja 08/07, tjot

pönttö-örvelö, molemmat 27v, kymenlaakso, pojat 06/02, 08/03 ja 08/07, ehkä joskus...

toukokuunäiti 25v,mies 28v poijat 05/04,11/06 ja 11/07

tölökki 36v+36v lapset 4/o3 7/o5 ja 4/o7 Uusimaa, äiti kuumeilee isä toppuuttelee

viveli, 32v ja 36v, isoveljet 07/03 ja 04/06 ja pikkuneiti 03/08

äitix3, Pk-seutu, p01, t05 ja p06

Plussanneet ja vauvautuneet NELIAPILAT ;)

~ poponen, 35 ja 37, 13,10 ja 3, LA:helmikuussa 2009

~ Trionäiti (moonshine), 25 ja 29, lappi, 01/03, 04/04, 10/07, LA: helmikuussa 2009

~ islabonita, 32, 41, Pohjois-Suomi, tytöt 4,5,7, la helmikuussa 2009

~ Helmikukka75, 32v/pian 42v, Pohjois-Savo, Tyttö 10v, pojat 7v ja 9kk, la 14.2.2009

~Zeldatar la 26.02.09

~ Helmielina, 32 ja 30, Päijät-Häme, 11/99, 06/02, 10/04, LA 3.4.2009

~ mani, 26 / 28, Pirkanmaa, 02, 05, 07 Poijaat, LA 10.4.2009

~ Tari, 35 ja 37, Ylä-Savo, poika -03,tyttö -04, tyttö -07, LA 3.6.09

~ Helinä-78, 30 ja 29, Itä-suomi, pojat -01 ja -03 tyttö -05, LA 18.6.09

~karamelli, 35 ja 37, Etelä-Suomi, -97, -99, -03, LA heinäkuussa 2009

~ Miksuliinu, 32 ja 34, Keski-Suomi, poika 10/00, tyttö 3/02 ja tyttö 8/07, LA 2.7.09

~joma_, molemmat 25v (vm83), Oulun lääni, 6v, 4v ja 1v4kk, plussattu

~sani-74, 33 ja 40, Pohjanmaa, t01, t03, t6/07, LA 31.7.09

~nelkku, 27v, Keski-Suomi, LA 10.8.2009

~maalaisomppu, 32 ja 35, Keski-Suomi, pojat 05/99 ja 03/02 ja tyttö 12/04, la elokuu 2009

~premium, 34 ja 32, Vihti, tytöt 02 ja 05, poika 07, LA syyskuun alku 2009

~tytöt040507 poika 25.3.08 4800g, 52cm rv 42+1

~3_x_äippä tyttö 26.9.08 4110g, 51cm, pipo 37,5cm

~AngelEyes tyttö 6.10.08 3855 g, 49 cm rv 38+6

~AIHA poika 12.11.08 4490g, 52.5cm, pipo 37cm rv39+4

SUURET ONNITTELUT JO PLUSSANNEILLE NELIAPILOILLE!

Pahoittelut ja lämpimät lohtuhalit vauvansa menettäneille ja keskenmenon saaneille ;´(

11/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mammariini uudesta pinosta!

Onnea oviksen hakuun, jospa se on vain hiukan myöhäsessä taikka jääny vain huomaamatta...tai noh etkö sää tainnu tikutella tässä kierrossa...ehkä niissä tikuissakin on jotain vikaa...? Mullahan tuo ovis tulee vasta noin kp18 paikkeilla...ehkä se sullakin vain antaa pikkasen ootattaa...Pikaista toipumista jännetupista!

äitix3: kiva että sait henkiseen minääsi hiukan voimia lisää, se tekee kyllä hyvää vaikka fyysisesti väsyttääki...täällähän me ollaan eikä mihkään karata vaikket ihan aktiivi vähään aikaan oiskaan....ja vaikkei ihan kuumekuume päällä ihan tässä hetkessä oiskaan niin eihän se tarkota ettet Neliapilapeltoon kuuluis!

Pönttis: mää olen sun kanssas samaa mieltä...mää en todellakaan halua siellä kiikkustuolissa sitte harmitella että se apila jäi tekemättä/saamatta... ethän sää mikään laiska ole jos olet kotona ollu lapsia hoitamassa, kaikkea muuta! ja sitä paitsi nehän hoitovuodet kotona lasketaan mm. opiskelemaan ku hakee niin työkokemukseksi!

Meillä kaks ekaa ovat menneet mun koulun vuoksi hoitoon 1,5v (oli hoidossa 3v tässä välissä) ja toinen 2v...nyt ei olla aateltu viedä tätä nuorinta tapausta hoitoon ollenkaan, jos sitte noihin kerhoihin veis jossain vaiheessa..mää ku teen yrittäjänä töitä kotona niin tuossahan tuo menee samalla =DD joopa joo...noh en mää teekkö sellasta puolikasta päivää..

Mimmuli2010: hyvä ettei pää paleltunu! Täälläki oli hurjat pakkaset siihen nähen mitä nää ilmat nykypäivänä ovat olleet (-23) ja lämpöhakusena ihmisenä ei mua tuonne ulos kovin helpolla saanut...hrr..

Tänne ei kummempia..täti tuossa pakkailee kamojaan, toivottavasti ei ole ihan heti takasi tulossa...Aika "niukka" kierto oli mun edellisiin nähen ku lauantaista lähtien on enää tuhruttanu mutta kuppi on ollu tiukasti paikallaan, varmaan vaan desin verran on tullu kokonaisuudessaan ku edellisissä yli 2,5dl...jospa se kuppi lentäs mäkeen tänä iltana niin pääsis jo tuonne ukkokullan kanssa siivoushommiin =D

Viikonlopuuvieraatki lähti päivällä tänään, siksi en ole pinoutunukkaan moneen päivään...keskiviikkoiltana tulee mun vanhemmat meille loppuviikoksi joten aika hiljaista voi olla tältä suunnalta...

Kyllä sitä on pöhölö ku joka kerta ku menkat alkaa niin laskeskelee että "jos tässä kierrossa raskautus niin millonkahan ois la?" =DD mietittekö kukaan muu tällasta vai onko tää mun haihattelua...?

nani kp 5