**kesäkuun kullanmurut** torstaina 21.9.2006
Kommentit (33)
Duracel ja Jushka luuraa?!=D Joko kohta rupee oleen ovisaika vai missä vaiheessa kiertoa menette?
Onnea kovasti plussanneille!!!!
Täällä eletään kp 4 eli täti on vielä kylässä, plääh. Sais pakata jo kimpsunsa ja kampsunsa ja mennä pois. Lämpöjä olen nyt mittaillut ja nyt oikeaoppisesti eli ennen sängystä nousemista. Tasaisen alhaisia lukemia näyttävät, hyvä niin. Ovikseenkin tuntuu olevan niiiiin pitkä aika. Tämä alkukierto on siis varsin tylsää. Onneksi palstalla kuluu aika muiden uutisia lukiessa. Täällä jo on plussailtu ja piinailijoita on monta. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsisi plussajunaan mukaan!
Koralli73 kp 4/24-32
Piipaalle onnea plussasta ja paljon onnea matkaan.Toivottavasti kaikki sujuu hienosti nyt noin 36 viikkoa vielä!!Pidän peukut pystyssä!
Kaikille muillekkin kesäkuun nyyttiä lunastamaan lähteville,plussanneille onnea!
Leanna ja nappulat ja maaliskuinen sissi -07
Kiitos kovasti lohdutussanoista! Kyllä tuntuu kivalta,että lohdutitte surevaa. Täti ei ole vielä kurvannut,joten odotellaan. Otti vaan niin aamulla päähän. Kokeilin tota vauvalaskuria,jos viikonloppuna alkaa menkat niin pysyn teijän kanssa vielä kesäkuisissa. Haluankin pysyä on nimittäin mukavaa sakkia. Odottelen toisten plussauutisia innolla. Heipat taas! T:Taapero
..kyllpä alkaa kivalta kuulostaa.. Oikein sydämelliset onnittelut piipaalle ja norppikselle ja @ruusu@le, unohdinko vielä jonkun?
Pahoittelut taaperolle negasta, se ei ole kiva tunne sitä tikkua katsella, mutta niinkuin joku sanoikin, tätiin asti on toivoa!
Mulla nyt kp 27/28-29(tai jopa 30). Jännittää ihan kamalasta! En edes eka vauvaa yrittäessä muista olleeni näin jännityksissä asioissa, koko päivän on ajatukset pyörineet näissä jutuissa. Laskeskelin kalenterista taapäin kiertojen pituuksia yms. " turhaa" . Oireita ei ole edelleenkään, kiva oli kuulla että tässä pinossa jollain muullakin oli samanlaisia " pulmia" :) Mulla tosin usein (ei aina) täti ilmoittelee tulostaan parin päivän tuhruttelulla. Toistaiseksi ei tätä ole ollut havaittavissa, joten on siinä ainakin yksi oljekorsi mihin tarttua.. Pissalla käyn myös tiheään, mutta jos oon itselleni rehellinen, niin niin käyn kyllä normaalistikin. Jos nyt ei ole tärpännyt niin seuraavassa kuussa täytyy ottaa vähän rennommin kuumeilun kanssa. Ollaan lähdössä reissuun vkonloppuna, joten tod. näk. en aio testailla kuin vasta ensi viikolla, vaikkei tätiä kuuluisikaan. Olen anopin valvovan silmän alla, joten ei juuri innosta:) Toivottavasti matka saa unohtamaan oireiden tarkkailun..
Minkä verran teillä muilla miehet kuumeilee? Meillä näyttää selvitymistapana olevan se, ettei keskenään näistä jutuista hirveesti puhuta.. Mies tuntuu hyvin tietävän missä vaiheessa kierto menee, kun osaa ehdotella peiton heilutusta hyviin aikoihin. Mutta ei siis kysele oireita loppukierrosta tms. Olis varmaan vaikea hänellekin herätellä toivoja ja sitten pettyä.
Tulipas paljon tekstiä, niin kuin sanoin, näissä jutuissa ne ajatukset nyt pyörii ja jonnekinhan sitä on purettava.
Kiitos kiitos, mutta ei vielä ihan kannata mua onnitella! Musta on tullu niin kyyninen, että pitää ensin saada monta vahvaa plussaa ja viikkoja ainakin 6 täyteen ilman menkkoja ennenkuin uskallan huokasta! :)
Tai jos nyt ees ne vahvat plussatkin.. ;)
Mutta ihanaa masunkasvatusaikaa sinulle! Toivottavasti piakkoin odotuspuolellakin törmätään!
Piipaa!!!!!
Kurkin vain tuolta clomistien pinosta Piipaata. Samaan aikaan ollaan alettu kuumeilemaan vuosi sitten. Voi että, toivon kovasti että plussasi vahvistuu ja kyytiläinen pysyy mukana! Onnea kovasti! Nyt olisi teidän aika saada se vauveli.
Mun anopille oli joku povari povannut, että meille tulee tyttö ja tämä saisi alkunsa tässä lähi kuukausina, olisipa se ihanaa, kun mulla on noita poikia vaan... Ihan sama, kunhan vaan tulisi jompi kumpi.
Omppu
ONNEA plussanneille! ihania uutisia luettavana, ja paljon! tahtoo lisää!
_hope_: onnittelut ovisplussasta! mä tässä ekaa yrityskiertoa meen ja koitan myöskin ovista pongata.
piipaalle myöskin varovaiset onnittelut, viiva vahvistukoon!
lupaavia oireita myös muilla, piinailuvoimia vielä hetkeksi ja paljon plussasäteitä sinne päin.
taaperolle pahoittelut negasta. voimia ja jaksamista.
jushkaa huhuillaan täällä päin kanssa. huhuu!! missä oot?
ON: kp18 menossa. ja mä tuun hulluks, ens kiertoon hommaan kyllä ovistikut, ei osaa alottelija omaa kroppaansa tutkiskella ja tuntea. viime kierrossakin olin epävarma merkeistä, mutta luulin et ovis ois ollu kp 16 tai 17 mutta tässä kierrossa oon kyllä niin sekasin limoista ja jomotuksista että ei ota enää selvää. ja noi pupuilut " haittaa" limojen seuraamista pahasti. en siis tiedä onko se ovis jo ollu, tulossa vai onko edes aikeissa tulla. ei auta kun oottaa. ens viikko olis sit muka piinaviikko, mut eipä tunnu siltä.
no, mä lähden kohta vielä viimeseen yövuoroon ja sit alkaa viikonlopun vietto. ihanaa!
Aivan unohtaa mitä tässä piti sanoa ja kenelle ;)
[b]Norppikselle[/b] ainakin onnittelut!! Ja tervetuloa :)
Ja kaikille jännääjille tsempitykset!!
Joko oon tulossa hulluks tai olen löytänyt itsestäni varsin epäilyttävän muutoksen - En pysty syömään mitään makeaa - Eilen vein naapuriin munkkeja ja keksejä kahvittelun merkeissä, eikä mulle maistunu kumpikaan (jätin loput herkut naapurin syötäväks). Ja tänään sisko teki muffinsseja, (kun oltiin kylässä) eikä maistunut nekään. Niin ja kalanhaju on saanut tänään yökkimään.
Yleensä olen varsin perso kaikille herkuille, eikä kalakaan ole koskaan haissut mielestäni pahalle. (paitsi esikoisen raskausaikana en sietänyt kalanhajua)
Mutta on hieman flunssainen olo - saiskohan se aikaan moisen nyrpistelyn..?!
Kp (edelleen) 23/n.30 - Kovat peukutukset vielä kaikille jännäilijöille!! :D
HURRRRRRJASTI onnea plussanneille!! En nyt muista enää ketä kaikka oli, joten en mainitse ketään vaan kaikille yhteisesti MIELETTÖMÄSTI ONNEA!!!
Täältä tulee vauvaliimakuorma, varokaahan vaan! Ja tarrasukkia laitan seuraavaan postipakettiin. =)
Piinailjoitakin riittää vaikka muille jakaa. Ei muuta kun tsemppiä ja plussatuulia hurjasti!!
HOPE ja HELTSY oli kaipailleet. Täällähän mä!!! Olen käynyt hätäisesti lukaisemassa pinot tällä viikolla, mutta ei oo vaan ehtinyt kirjoitella mitään!! Sortsit!!
Täällä alkaa oviksenbongailutoiveet nousta pikkuhiljaa. Ollaan nyt jo pupusteltu jtp -menetelmällä, mä kun haluan varmistua että ois simppoja tarjolla alati, etenkin sit kun tuon miehen työreissuista ei niin kauheesti tiedä niin ois aina jotain " varastoa" . ; ) Nytkin se lähti aamulla ihan normaalisti töihin, sit soitti et lähteekin reissuun ja nyt soitti ettei tuu kotiin ennenkuin huomenna.
Ei mulla varmaan ihan vielä ovis oo, mutta kun ei näistä kierrosta ota tolkkua sokea Reettakaan =) niin paree varmistella vaan heti alusta saakka. Jos nyt ei tästä kierrosta tärppää (ja millaiseksi tääkin kierto sit venyy..) niin taidan ens kierrolla tikutella ovista. Ajattelin nyt yrittää lämpöjä vähän mittailla tässä kierrossa mut arvatkaa olenko mä jo aamuisin ehtinyt suihkuun ennenkun muistan että se saamarin mittari piti laittaa suukkiin...
Juu, sellaista tänne.
Jushka kp10/43, yk2
Ja mukavahan se onkin kun noin moni on jo plussannut. Onnittelen siis kaikkia kerralla ja tasapuolisesti: ONNEA!!!!
Toivottavasti kaikki menee niinkuin pitääkin ja pääsette pian tuonne odotus puolelle. Toivottavasti me muutkin tulemme perässä...
Nyt taitaa sitten ne rinnatkin olla hiemen kipeytyneet ja tänään tuota tuhrua lorahti jossain vaiheessa hiemen enemmänkin joten uskoisin tädin olevan täällä jo huomenna. Pahuksen akka! Kielsi kyllä tulemasta.
No, ensi kiertoon sitten taas uudella innolla! Mieheni on siinä seuraavan oviksen aikaan jopa viikon kotona (yleensä viikot töiden takia matkalla) joten odotan sitä oikeaa plussaa sitten todenteolla ensi kierrosta.
Ja säästimpä taas yhden r-testin jos täti tulee huomenna. (Yritän ajatella positiivisesti.) ;)
pikkuplaneetta kp28/24-29
onnittelut taas plussanneille!!!!! pitäkää vauvat mukana matkassa...
minä täällä tuskailen kun olen varma että en ole raskaana. en ole nega testiä koskaan tehnyt ja en haluaisi tehäkään mutta väkisin sitäkin joutuu tekee.
mietin vaan kun ei oikein ollut limoja mitenkään ihmeesti ja nytkään ei mitään kummaa vuotoa...vessassa käydessä lorottaa kyllä valkkaria. mutta kun en osaa noita oireita oikein bongailla. mitenkäs te ton dbo:n laskette. tuleeko se siitä oviksesta vai siitä kun ovistesti näyttää plussaa???
tuli taas vähän oma napainen juttu, mutta nyt pitää taas lähteä nukkumaan... ehkä sitä kerkee viikonloppuna enemmän paneutua tänne pinoihinkin. vaikka käyn kyllä lukemassa kuulumisenne joka päivä.!!!!
yk1 kp20/25-32 dbo?
Ruusulle onnittelut plussasta! Jee!
Norppikselle tervetuloa ja onnittelut!
Piipaata onnittelen varovaisesti myös. Toivottavasti se viiva siitä nyt vahvistuu.
Hopelle onnittelut ovisplussasta. Se on kyllä ihana tunne kun se plussa tulee.
Pikku2postille pupuiluintoa viikonlopulle ja kiva, kun on noin toiveikkaat tunnelmat.
Laru rv 4+1