Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan oikein levitellä Kankaanniemen viestejä?

Vierailija
18.05.2015 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015051819712865_uu.shtml

Onko oikein tai edes laillista julkisesti levitellä Toimi Kankaanniemen yksityisviestejä medialle?

Ymmärrän että julkisuuteen tuodaan se, että seksuaalista häirintää on tapahtunut. Halveksuttavaa varsinkin mukamas kristillisillä arvoilla varustetulta mieheltä. Mutta että yksittäisiä viestejä julkaista iltapäivälehdissä?

Persujen sisältä masinoitu lokakampanja. Mutta mikä motiivi?

t. persuja äänestänyt

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:37"]

Tuollainen törkeä seksuaalinen häirintä on aina tuotava esiin. Onneksi tuo kuvottava tyyppi jäi kiinni ja erosi.

[/quote]

Kunpa suomessa saisi rikossyytteen yliampuvista kommenteista kuten tässä yllä. 

[/quote]

Mikähän olisi rikoksen nimike? Miten se määriteltäisiin, että kyseessä on yliampuva kommentti konteksti huomioon ottaen? Mikä olisi rangaistusskaala? Olisiko kyseessä asianomistajarikos vai yleisen syytteen alainen rikos?

Vierailija
62/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:14"]

Joku on vain vetänyt herneet nenäänsä. Miten esim. aikuista normaaliälyistä naista voi "ahdistella" joillain viesteillä? Musta olisi kivaa saada taas pitkästä aikaa niitä ulkomaalaisten miesten flirttiviestejä (vaikka ei olisi aikomustakaan vastata); ne pitävät itsetuntoa kivasti yllä, kun olen muuten huonossa avioliitossa. Olen vain laittanut Facebookin suojausasetukset niin tiukoille, että muu kuin kaverit eivät voi lähettää yksityisviestejä.

[/quote]

Olet siis oikeasti juuri niin yksinkertainen kuin epäilinkin, asia selvä.
[/quote]

Jahas, eli alat haukkua minua, kun argumenttisi alkavat loppua? En ole yksinkertainen, vaan olen enemmänkin avarakatseinen, sillä ymmärrän molempia osapuolia tämäntyyppisissä tilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:22"]

Olen nainen ja en ole koskaan äänestänyt persuja. Punkt slut.

[/quote]

Jankuta valheitasi ihan vapaasti vaikka maailman tappiin. Se nyt on käynyt jo moneen kertaan selväksi mikä sinä olet.

Vierailija
64/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:17"]

Olet perussuomalainen mies ja haluat viestejä ulkomaalaisilta miehiltä? wut!

[/quote]

:D Persuilla on kaapit täynnä salaisuuksia.

Vierailija
65/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:33"]http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015051819712865_uu.shtml Onko oikein tai edes laillista julkisesti levitellä Toimi Kankaanniemen yksityisviestejä medialle? Ymmärrän että julkisuuteen tuodaan se, että seksuaalista häirintää on tapahtunut. Halveksuttavaa varsinkin mukamas kristillisillä arvoilla varustetulta mieheltä. Mutta että yksittäisiä viestejä julkaista iltapäivälehdissä? Persujen sisältä masinoitu lokakampanja. Mutta mikä motiivi? t. persuja äänestänyt [/quote] kannattais ehkä kuitenkin lähteä esim. Espanjaan tai Saksaan riehastelemaan, missä ihan aidosti on ottajia ilman taka-ajatuksia.

[/quote]

Mitä ihmettä höpötät? Jo avausviestissä totean, että tämä lokakampanja on persujen sisältä masinoitu.

Miksi nainen jatkoi faboviestittelyä, jos koki seksuaalista häirintää tms? Jos olisi ollut tarvetta puhua esim. työasioista, olisi niistä voitu jatkaa vaikka sähköpostin puolella.

Rajat on nääs häilyviä. Hyvännäköinen nuori nainen tai mies viestittelijänä ja menisi flirttailun piikkiin.

ap

Vierailija
66/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:14"] Joku on vain vetänyt herneet nenäänsä. Miten esim. aikuista normaaliälyistä naista voi "ahdistella" joillain viesteillä? Musta olisi kivaa saada taas pitkästä aikaa niitä ulkomaalaisten miesten flirttiviestejä (vaikka ei olisi aikomustakaan vastata); ne pitävät itsetuntoa kivasti yllä, kun olen muuten huonossa avioliitossa. Olen vain laittanut Facebookin suojausasetukset niin tiukoille, että muu kuin kaverit eivät voi lähettää yksityisviestejä. [/quote] Olet siis oikeasti juuri niin yksinkertainen kuin epäilinkin, asia selvä. [/quote] Jahas, eli alat haukkua minua, kun argumenttisi alkavat loppua? En ole yksinkertainen, vaan olen enemmänkin avarakatseinen, sillä ymmärrän molempia osapuolia tämäntyyppisissä tilanteissa.

[/quote]

Tuohon sinun jankutukseesi, esim. Facebook-flirtin ja seksuaalisen häirisemisen rinnastamiseen, ei ole enää mitään muuta sanottavissa. Kun sinulle ei mene millään perille esim. em. asian erot, vaikka kuinka rautalangasta vääntää, tulee kuva hyvin yksinkertaisesta ihmisestä.

Väität olevasi avarakatseinen, joka ymmärtää kumpaakin osapuolta, mutta tässä ketjussa tuot jatkuvasti ilmi kuinka ymmärrät vain Kankaanniemeä häntä puolustaen ja uhreja vähekseyn. 

Vierailija
67/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:33"]http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015051819712865_uu.shtml Onko oikein tai edes laillista julkisesti levitellä Toimi Kankaanniemen yksityisviestejä medialle? Ymmärrän että julkisuuteen tuodaan se, että seksuaalista häirintää on tapahtunut. Halveksuttavaa varsinkin mukamas kristillisillä arvoilla varustetulta mieheltä. Mutta että yksittäisiä viestejä julkaista iltapäivälehdissä? Persujen sisältä masinoitu lokakampanja. Mutta mikä motiivi? t. persuja äänestänyt [/quote] kannattais ehkä kuitenkin lähteä esim. Espanjaan tai Saksaan riehastelemaan, missä ihan aidosti on ottajia ilman taka-ajatuksia.

[/quote]

Mitä ihmettä höpötät? Jo avausviestissä totean, että tämä lokakampanja on persujen sisältä masinoitu.

Miksi nainen jatkoi faboviestittelyä, jos koki seksuaalista häirintää tms? Jos olisi ollut tarvetta puhua esim. työasioista, olisi niistä voitu jatkaa vaikka sähköpostin puolella.

Rajat on nääs häilyviä. Hyvännäköinen nuori nainen tai mies viestittelijänä ja menisi flirttailun piikkiin.

ap

[/quote]

Anteeksi, tuli lainattua tuossa väärä viesti. Tarkoitus oli lainata tämä:

"On TODELLAKIN oikein, että persunaiset toivat asian esiin. Voisit myös vähän miettiä ketä tästä on syyttäminen. SE on sairasta että syytät oppositiota Toimin lähettämistä viesteistä."

ap

Vierailija
68/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:14"] Joku on vain vetänyt herneet nenäänsä. Miten esim. aikuista normaaliälyistä naista voi "ahdistella" joillain viesteillä? Musta olisi kivaa saada taas pitkästä aikaa niitä ulkomaalaisten miesten flirttiviestejä (vaikka ei olisi aikomustakaan vastata); ne pitävät itsetuntoa kivasti yllä, kun olen muuten huonossa avioliitossa. Olen vain laittanut Facebookin suojausasetukset niin tiukoille, että muu kuin kaverit eivät voi lähettää yksityisviestejä. [/quote] Olet siis oikeasti juuri niin yksinkertainen kuin epäilinkin, asia selvä. [/quote] Jahas, eli alat haukkua minua, kun argumenttisi alkavat loppua? En ole yksinkertainen, vaan olen enemmänkin avarakatseinen, sillä ymmärrän molempia osapuolia tämäntyyppisissä tilanteissa.

[/quote]

Tuohon sinun jankutukseesi, esim. Facebook-flirtin ja seksuaalisen häirisemisen rinnastamiseen, ei ole enää mitään muuta sanottavissa. Kun sinulle ei mene millään perille esim. em. asian erot, vaikka kuinka rautalangasta vääntää, tulee kuva hyvin yksinkertaisesta ihmisestä.

Väität olevasi avarakatseinen, joka ymmärtää kumpaakin osapuolta, mutta tässä ketjussa tuot jatkuvasti ilmi kuinka ymmärrät vain Kankaanniemeä häntä puolustaen ja uhreja vähekseyn. 
[/quote]
En väheksy oikeita uhreja mitenkään tietenkään ja olihan tuo poliitikolta kiusallinen moka, mutta veikkaan todella vahvasti, että kärpäsestä on tehty härkänen, ts. kohua on liioiteltu voimakkaasti. T. Se persumieheksi epäilty ei-persu nainen

Vierailija
69/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet pitäisi kuohita.

t. Feministi

Vierailija
70/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ettei palstapersuitla vastausta koskaan asiallisiin kysymyksiin:

Miten se on "lankaan menemistä", että itse muna pystyssä lähettelee naisille viestejä jotka ovat seksuaalista häirintää? Mihin lankaan?

Ja miten niin kyseessä voisi olla ansa Kankaanniemelle? Miten tämä ansa on käytännössä viritetty, kun Kankaanniemi on ihan itse aloittanut kaiken ja viestitellyt usealle naiselle?

Kerrotko miten hän "joutui ajojahdin kohteeksi"? 

Mikähän olisi rikoksen nimike? Miten se määriteltäisiin, että kyseessä on yliampuva kommentti konteksti huomioon ottaen? Mikä olisi rangaistusskaala? Olisiko kyseessä asianomistajarikos vai yleisen syytteen alainen rikos?

Vierailija
71/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:14"]

Joku on vain vetänyt herneet nenäänsä. Miten esim. aikuista normaaliälyistä naista voi "ahdistella" joillain viesteillä? Musta olisi kivaa saada taas pitkästä aikaa niitä ulkomaalaisten miesten flirttiviestejä (vaikka ei olisi aikomustakaan vastata); ne pitävät itsetuntoa kivasti yllä, kun olen muuten huonossa avioliitossa. Olen vain laittanut Facebookin suojausasetukset niin tiukoille, että muu kuin kaverit eivät voi lähettää yksityisviestejä.

[/quote]

Olet siis oikeasti juuri niin yksinkertainen kuin epäilinkin, asia selvä.
[/quote]

Jahas, eli alat haukkua minua, kun argumenttisi alkavat loppua? En ole yksinkertainen, vaan olen enemmänkin avarakatseinen, sillä ymmärrän molempia osapuolia tämäntyyppisissä tilanteissa.
[/quote]
No etpä tunnu ymmärtävän uhrien puolta ollenkaan. Sairasta tämä uhrien syyllistäminen ja heidän kokemuksiensa vähättely, varsinkin kun perusteena on omat ei-asiaan-verrattavat kokemukset.

Vierailija
72/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:25"]

[/quote]

[/quote]
En väheksy oikeita uhreja mitenkään tietenkään ja olihan tuo poliitikolta kiusallinen moka, mutta veikkaan todella vahvasti, että kärpäsestä on tehty härkänen, ts. kohua on liioiteltu voimakkaasti. T. Se persumieheksi epäilty ei-persu nainen
[/quote]
Eli väheksyt uhreja.

Vierailija
73/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoijilta kysyisin:

Eikö teistä ole moraalisesti arveluttavaa, että naiset ovat ottaneet asian esiin vasta kuukausien päästä tapahtuneesta? Kollektiivisesti medialle eivätkä esimerkiksi puolueen sisällä?

Eikö teistä ole moraalisesti arveluttavaa, että ainakin tämä yksi nainen on jatkanut viestittelyä TK:n kanssa, vaikka jälkeenpäin väittää tulleensa häirityksi?

Mikäli yksikin tapaus tulee esiin, jossa TK on ehdotellut naiselle selvän kieltämisen tai torjumisen jälkeen, on ymmärrettävää että tämä luokitellaan seksuaaliseksi häirinnäksi. Mutta ei flirttailu, jolle ei ole asetettu rajoja.

ap

Vierailija
74/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen tällaisia viestejä kirjoittanut (jos nyt siis on varmaa ewttä nää hänen kirjoittamia on?). Onhan näitä ollut ennenkin, mm Kekkonen oli varsinainen pukki, ei sitä kait kukaan kieltää voi. Entäs sitten esim Mannerheim? Sitten on tää Ike joka lähetti äärimmäisen törkyjä viestejä, Vanhanen (ei niin pahoja)...moni lähettää MUTTA EI JÄÄ KIINNI. 

Minua surettaa tässä ainoastaan tässä ainoastaan se että luulin Toimin olevan uskossa ja jos tämä nyt on totta niin surullista on :(

Vierailija
75/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapulusta lainattua:

"Tämän jälkeen nainen ohjaa keskustelua asiallisemmille raiteille."

Jos Toimi on tuon jälkeen vielä jatkanut, sitten voidaan puhua häirinnästä. Siihen asti tuo on ihan samaa puhetta kuin esim baaritiskillä pokaaminen.... ei voi olla häirintää, ihan normaalia naisen ja miehen välistä puhetta vapaa-aikana.

Siitä en sitten tiedä oli ko tämä "vieras nainen" esim pomo-alainen -suhteessa Toimiin, jolloin ao. viestittely ei ole sopivaa.

Mutta aikuinen ihminen, myös naimisissa oleva, saa yrittää pokata päiväkahviseuraa ilman että koko suomi revittelee asialla.

nainen, 40+

Vierailija
76/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:34"]

Näkyvässä virassa olevan moraali on kyllä mielestöni julkista. Oletin Toimia toisenlaiseksi.

[/quote]

Huumoria vaan. Relatkaa.

Vierailija
77/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:46"]Ylireagoijilta kysyisin:

Eikö teistä ole moraalisesti arveluttavaa, että naiset ovat ottaneet asian esiin vasta kuukausien päästä tapahtuneesta? Kollektiivisesti medialle eivätkä esimerkiksi puolueen sisällä?

Eikö teistä ole moraalisesti arveluttavaa, että ainakin tämä yksi nainen on jatkanut viestittelyä TK:n kanssa, vaikka jälkeenpäin väittää tulleensa häirityksi?

Mikäli yksikin tapaus tulee esiin, jossa TK on ehdotellut naiselle selvän kieltämisen tai torjumisen jälkeen, on ymmärrettävää että tämä luokitellaan seksuaaliseksi häirinnäksi. Mutta ei flirttailu, jolle ei ole asetettu rajoja.

ap
[/quote]
Kyllähän tuollainen itse kultakin joskus keittää yli, ja mikä on parempi tapa saada se loppumaan kuin kollektiivisesti avata suunsa. Käyttäydytte nyt ihan kuin kyseinen mies ei olisi tietänyt tekevänsä väärin.

Vierailija
78/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:33"]

[/quote]

Ensinnäkin tuo on kyllä paljon enemmän kuin kiusallinen moka. Toisekseen, sinä voit veikata ihan mitä vaan. Sinun veikkauksillasi ei ole mitään totuuspohjaa vaikka haluatkin niin antaa ymmärtää painottamalla sitä kuinka todella vahvasti olet sitä mieltä, että kärpäsestä on tehty härkänen. Mikään julkisuuteen annetuista jutuista ei ole antanut edes olettaa, että kyse olisi kärpänen ja härkänen-keissi vaan ihan jotain muuta.

Se että itse koko ajan syyllistät uhreja eri tavoin, viimeisimpänä juuri tuo kärpänen-härkänen, kertoo kyllä kaiken tarpeellisen sinusta ja sinun arvomaailmastasi. Ja nolommaksi menee kun toitotat olematonta avarakatseisuuttasi, se ei pelasta sinua enää mitenkään koska tekstisi huutavat jotain ihan muuta kuin avarakatseisuutta ja uhrien ymmärtämistä.

Vierailija
79/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:48"]

Iltapulusta lainattua:

"Tämän jälkeen nainen ohjaa keskustelua asiallisemmille raiteille."

Jos Toimi on tuon jälkeen vielä jatkanut, sitten voidaan puhua häirinnästä. Siihen asti tuo on ihan samaa puhetta kuin esim baaritiskillä pokaaminen.... ei voi olla häirintää, ihan normaalia naisen ja miehen välistä puhetta vapaa-aikana.

Siitä en sitten tiedä oli ko tämä "vieras nainen" esim pomo-alainen -suhteessa Toimiin, jolloin ao. viestittely ei ole sopivaa.

Mutta aikuinen ihminen, myös naimisissa oleva, saa yrittää pokata päiväkahviseuraa ilman että koko suomi revittelee asialla.

nainen, 40+

[/quote]

Poliitikko on eri asia kuin tavis. Sori.

Vierailija
80/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:34"]

Näkyvässä virassa olevan moraali on kyllä mielestöni julkista. Oletin Toimia toisenlaiseksi.

[/quote]

Huumoria vaan. Relatkaa.
[/quote]
Ahdistelu ei ole huumoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän