Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan oikein levitellä Kankaanniemen viestejä?

Vierailija
18.05.2015 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015051819712865_uu.shtml

Onko oikein tai edes laillista julkisesti levitellä Toimi Kankaanniemen yksityisviestejä medialle?

Ymmärrän että julkisuuteen tuodaan se, että seksuaalista häirintää on tapahtunut. Halveksuttavaa varsinkin mukamas kristillisillä arvoilla varustetulta mieheltä. Mutta että yksittäisiä viestejä julkaista iltapäivälehdissä?

Persujen sisältä masinoitu lokakampanja. Mutta mikä motiivi?

t. persuja äänestänyt

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viestin saajalla ole mitään velvollisuutta peitellä tai salailla lähettäjän vielstejä. Viestin saaja saa julkaista saamansa viestit, ei sitä suoranaisesti mikään laki estä tai kiellä. Toinen juttu on sitten se että pyritäänkö lähettäjää nolaamaan viesteillä.

Vierailija
22/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tämän mielipiteen tuohon toiseen ketjuun, mutta ehkä tämä on parempi paikka.

Minä haluaisin tietää, miten nämä viestit tulivat julkisuuteen. Siis kuka ilmoitti lehteen Kankaanniemen tekstittelyistä ja millä tavalla löydettiin ne muut naiset, jotka olivat saaneet viestejä? Ja miksei jo syksyllä otettu asiaa julkisuuteen? Ei tätä yhden tai kahden ihmisen voimalla ole valmisteltu. Tasapuolisuuden vuoksi koko viestiketju pitäisi antaa julki sen sijaan, että julkaistaisiin pätkä toisen osapuolen kirjoituksista.

Kankaanniemi on aina ollut minun mielestäni vastenmielinen tyyppi, ja hänen uskovaisuutensa vain tehostaa tuota tunnetta. Vaikka muissa ammateissa olevat ihmiset lähettelevät noita nukkuisit paremmin -viestejä pahempaa tavaraa harva se hotellikeikka, Kankaanniemi osoittaa käsittämätöntä typeryyttä tehdessään samoin ja uskoessaan, että siihen ei tarttuisi tekstarikumppani, lehdistö eikä Jeesus (hah hah). Kukapa olisi herkullisempi kohde kuin hihhuliudestaan tunnettu, puolueesta toiseen loikannut naimisissa oleva piiloöykkäri?

Mutta tasapuolisuutta siis silti toivoisin näihin uutisiin.

(Ja äänestin muuten perussuomalaista, joka on ollut korrekti ja suoraselkäinen sekä aiemmalla urallaan että kansanedustajana.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:47"]

Mä nyt en kyllä tiedä, että onko tuo julki tullut esimerkki "täysin törkeätä seksuaalista häirintää oksettavalta tyypiltä"? Mielestäni pitää olla pahasti rajoittunut hiekkavittu, jos tuollaisen flirtin noin pahana kokee.

[/quote]

Kommenttisi kertoo kaiken tarpeellisen sinusta ja arvomaailmastasi. Oksettavaa.
[/quote]
Tuo kommentoijahan on oikeassa. Mitä oksettavaa siinä on? Ei asiat ole niin yksioikoisia. Etkö itse ole koskaan flirttaillut Facebookissa? Veikkaan siis, että suurin osa Facebookin käyttäjistä on myös joskus flirttaillut siellä.

Vierailija
24/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:47"]Mä nyt en kyllä tiedä, että onko tuo julki tullut esimerkki "täysin törkeätä seksuaalista häirintää oksettavalta tyypiltä"? Mielestäni pitää olla pahasti rajoittunut hiekkavittu, jos tuollaisen flirtin noin pahana kokee. [/quote] Olen samaa mieltä, vaikka olen itse nainen. Jos mies olisikin ollut joku nuori adonis ja komistus, niin naiset olisivat olleet ihan innoissaan. Voisihan tuollainen periaatteessa olla jopa ansa niiden naisten taholta; halusivat poliitikon nalkkiin.

[/quote]

Toimi on käsittääkseni (lehtitietojen perusteella) ihan itse ne viestit pikkukätösillään kirjoittanut.

Vierailija
25/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TK:n asian toivat julkisuuteen ihan persujen omat aktiivijäsenet. Turha muita syyttää. TEihtailut viesstejä jo ennen vaaleja viime syksynä ja yritti vielä peitellä tekosiaan hyssyttemällä tekstiviesteillä naisia hiljaisiksi.

Vierailija
26/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:52"]

Mitkä kohut ovat aina KAnervan Ikeä lukuun ottamatta aina persujen tekosia?

[/quote]

Viestitteli se Matti Vanahanenkin aikoinaan ja haki seuraa seksipalstoilta. Ettei vaan olisi taas ministeri seuraavassa hallituksessa.

Vierailija
27/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan se ollut sille tapauksen paljastajalle herkullinen kohde, mutta itse olisin ehkä naurahtanut ja jättänyt viestit omaan arvoonsa. Jos viestejä vastaanottaneet olivat täysi-ikäisiä aikuisia naisia, niin en oikeastaan käsitä syytä kohuun.

Vierailija
28/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:51"]

Olen samaa mieltä, vaikka olen itse nainen. Jos mies olisikin ollut joku nuori adonis ja komistus, niin naiset olisivat olleet ihan innoissaan. Voisihan tuollainen periaatteessa olla jopa ansa niiden naisten taholta; halusivat poliitikon nalkkiin.

[/quote]

Joopa joo. Jos olisit nainen, voisit ymmärtää, että epätoivotut viestit ja seksuaalinen häirintä on aina sitä itseään (epätoivottuja viestejä ja seksuaalista häirintää), oli lähettäjä kuka vaan. Ja miten niin kyseessä voisi olla ansa Kankaanniemelle? Miten tämä ansa on käytännössä viritetty, kun Kankaanniemi on ihan itse aloittanut kaiken ja viestitellyt usealle naiselle?

Huvittavia nämä palstapersut kun ne aina koittaa vierittää IHAN KAIKEN kaikkien muiden syyksi. Ovat niin sinisilmäisiä (typeriä), että kieltäytyvät näkemästä vikaa omissa kansanedustajissaan.

Vierailija
29/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonaan ja puolueeseen puuttumatta on jotenkin kauhea ajatus, että henkilö nauttii meidän rahoistamme valtavaa palkkaa ja hänen pitäisi työkseen ajaa ja tehdä tärkeitä päätöksiä. Kuinka hän voi olla noin lapsellinen ja varomaton? Yksityiselämä on jokaisella - myös paatuneella vanhalla pukilla, mutta tuollaisessa asemassa tyhmyys on anteeksiantamatonta.

Vierailija
30/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:52"]

Mitkä kohut ovat aina KAnervan Ikeä lukuun ottamatta aina persujen tekosia?

[/quote]

Viestitteli se Matti Vanahanenkin aikoinaan ja haki seuraa seksipalstoilta. Ettei vaan olisi taas ministeri seuraavassa hallituksessa.

[/quote]

Kenelle ja mitä se viestitteli? Miltä seksipalstoilta?

Vierailija
31/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:47"]Mä nyt en kyllä tiedä, että onko tuo julki tullut esimerkki "täysin törkeätä seksuaalista häirintää oksettavalta tyypiltä"? Mielestäni pitää olla pahasti rajoittunut hiekkavittu, jos tuollaisen flirtin noin pahana kokee. [/quote] Olen samaa mieltä, vaikka olen itse nainen. Jos mies olisikin ollut joku nuori adonis ja komistus, niin naiset olisivat olleet ihan innoissaan. Voisihan tuollainen periaatteessa olla jopa ansa niiden naisten taholta; halusivat poliitikon nalkkiin.

[/quote]

Toimi on käsittääkseni (lehtitietojen perusteella) ihan itse ne viestit pikkukätösillään kirjoittanut.
[/quote]

Haha ok. Mutta jos joku komea Ferrarin omistava nuori adonis miehekkäillä kätösillään vastaavia kirjoittelisi, niin se ei olisi ongelma kenellekään?

Vierailija
32/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:47"]Mä nyt en kyllä tiedä, että onko tuo julki tullut esimerkki "täysin törkeätä seksuaalista häirintää oksettavalta tyypiltä"? Mielestäni pitää olla pahasti rajoittunut hiekkavittu, jos tuollaisen flirtin noin pahana kokee. [/quote] Olen samaa mieltä, vaikka olen itse nainen. Jos mies olisikin ollut joku nuori adonis ja komistus, niin naiset olisivat olleet ihan innoissaan. Voisihan tuollainen periaatteessa olla jopa ansa niiden naisten taholta; halusivat poliitikon nalkkiin. [/quote] Toimi on käsittääkseni (lehtitietojen perusteella) ihan itse ne viestit pikkukätösillään kirjoittanut. [/quote] Haha ok. Mutta jos joku komea Ferrarin omistava nuori adonis miehekkäillä kätösillään vastaavia kirjoittelisi, niin se ei olisi ongelma kenellekään?

[/quote]

Olisi se minulle ainakin ongelma, kun olen naimisissa. Ei kiinnosta komeat adonikset Ferrareilla paskan vertaa.

Vierailija
33/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin Uniklinikka: Nussittuna nukkuisit sikeästi

Vierailija
34/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:37"]

Tuollainen törkeä seksuaalinen häirintä on aina tuotava esiin. Onneksi tuo kuvottava tyyppi jäi kiinni ja erosi.

[/quote]

Kunpa suomessa saisi rikossyytteen yliampuvista kommenteista kuten tässä yllä. Kuka tietää, millaisia pervouksia olet itse miehille kirjoitellut? Tuollaista tapahtuu jatkuvasti. Kenenkään fb-yksityisviestejä ei saisi koskaan levitellä mediassa, ellei kyse ole rikosasiasta.

Vierailija
35/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:51"]

Olen samaa mieltä, vaikka olen itse nainen. Jos mies olisikin ollut joku nuori adonis ja komistus, niin naiset olisivat olleet ihan innoissaan. Voisihan tuollainen periaatteessa olla jopa ansa niiden naisten taholta; halusivat poliitikon nalkkiin.

[/quote]

Joopa joo. Jos olisit nainen, voisit ymmärtää, että epätoivotut viestit ja seksuaalinen häirintä on aina sitä itseään (epätoivottuja viestejä ja seksuaalista häirintää), oli lähettäjä kuka vaan. Ja miten niin kyseessä voisi olla ansa Kankaanniemelle? Miten tämä ansa on käytännössä viritetty, kun Kankaanniemi on ihan itse aloittanut kaiken ja viestitellyt usealle naiselle?

Huvittavia nämä palstapersut kun ne aina koittaa vierittää IHAN KAIKEN kaikkien muiden syyksi. Ovat niin sinisilmäisiä (typeriä), että kieltäytyvät näkemästä vikaa omissa kansanedustajissaan.
[/quote]

En ole "palstapersu", enkä edes äänestänyt persuja viime vaaleissa. Eikös Facebookissa tule niitä flirttiviestejä aina muutenkin joiltain ulkomaalaisilta tyttöystävää etsiviltä nuorukaisilta? Ei niitä tarvitse ottaa niin vakavasti.

Vierailija
36/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä "täysin törkeätä seksuaalista häirintää" voisi olla kalunkuvien spämmäys, jatkuva ja paljon härskimpi ehdottelu tai suora fyysinen kouriminen. Tuollainen leikkimielinen pikkutuhma viesti ei ole kovin törkeä, vaikka toki ukkomiehelle sinällään sopimatonta.

Vierailija
37/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:47"]Mä nyt en kyllä tiedä, että onko tuo julki tullut esimerkki "täysin törkeätä seksuaalista häirintää oksettavalta tyypiltä"? Mielestäni pitää olla pahasti rajoittunut hiekkavittu, jos tuollaisen flirtin noin pahana kokee. [/quote] Olen samaa mieltä, vaikka olen itse nainen. Jos mies olisikin ollut joku nuori adonis ja komistus, niin naiset olisivat olleet ihan innoissaan. Voisihan tuollainen periaatteessa olla jopa ansa niiden naisten taholta; halusivat poliitikon nalkkiin. [/quote] Toimi on käsittääkseni (lehtitietojen perusteella) ihan itse ne viestit pikkukätösillään kirjoittanut. [/quote] Haha ok. Mutta jos joku komea Ferrarin omistava nuori adonis miehekkäillä kätösillään vastaavia kirjoittelisi, niin se ei olisi ongelma kenellekään?

[/quote]

Olisi se minulle ainakin ongelma, kun olen naimisissa. Ei kiinnosta komeat adonikset Ferrareilla paskan vertaa.
[/quote]
Tuo oli vitsi. Olen nainen, mutta ymmärrän nuorten adonisten sielunelämää sitten ilmeisesti. o_O

Vierailija
38/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi suoraselkäisenä tunnusti tekonsa.

Ne naiset ovat varmaan olleet ihan innoissaan; HHU:ssakin se keski-ikäinen kirjailijanainen hekumoi, kuinka miesten pitäisi iskeä naisia. Jaksoi vieläkin vuosien päastä hehkuttaa, kun joku kaljalalli oli tullut ehdottelemaan ruotsinlaivalla.

Vierailija
39/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:47"] Mä nyt en kyllä tiedä, että onko tuo julki tullut esimerkki "täysin törkeätä seksuaalista häirintää oksettavalta tyypiltä"? Mielestäni pitää olla pahasti rajoittunut hiekkavittu, jos tuollaisen flirtin noin pahana kokee. [/quote] Kommenttisi kertoo kaiken tarpeellisen sinusta ja arvomaailmastasi. Oksettavaa. [/quote] Tuo kommentoijahan on oikeassa. Mitä oksettavaa siinä on? Ei asiat ole niin yksioikoisia. Etkö itse ole koskaan flirttaillut Facebookissa? Veikkaan siis, että suurin osa Facebookin käyttäjistä on myös joskus flirttaillut siellä.

[/quote]

Se on oksettavaa, että ei osata asettua yhtään uhrien asemaan ja vähätellään heidän kokemuksiaan. Tuosta ei ole pitkä askel siihen, että syytetään myös raiskauksen uhreja. Seksuaalisen häirinnän kohteeksi joutuminen ei siis ole mitään "hiekkavittuilua" vaikka te niin väitättekin. Helppoahan se on siinä huudella kun ei ole sellaisen kohteeksi itse joutunut.

Joku FB-flirtti, jossa molemmat on mukana, on täysin eri asia kuin seksuaalinen häirintä. (Ja mitä itseeni tulee, en harrasta mitään FB-flirttiä enkä tunne sellaisia parisuhteessa olevia jotka sitä tekisivät). FB-flirtin ja seksuaalisen häirinnän rinnastaminen antaa hyvin esimerkin siitä miten kuutamolla te olette tämän asian kanssa.

Vierailija
40/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:04"]

Tuo oli vitsi. Olen nainen, mutta ymmärrän nuorten adonisten sielunelämää sitten ilmeisesti. o_O

[/quote]

No sinä nyt et ole naista nähnytkään, se paistaa Balille asti noista kommenteistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän