Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan oikein levitellä Kankaanniemen viestejä?

Vierailija
18.05.2015 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015051819712865_uu.shtml

Onko oikein tai edes laillista julkisesti levitellä Toimi Kankaanniemen yksityisviestejä medialle?

Ymmärrän että julkisuuteen tuodaan se, että seksuaalista häirintää on tapahtunut. Halveksuttavaa varsinkin mukamas kristillisillä arvoilla varustetulta mieheltä. Mutta että yksittäisiä viestejä julkaista iltapäivälehdissä?

Persujen sisältä masinoitu lokakampanja. Mutta mikä motiivi?

t. persuja äänestänyt

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni tämä juttu on paljon melua tyhjästä ja myrsky vesilasissa. Uskoisin, että hän joutui ajojahdin kohteeksi vain, koska on julkisuuden henkilö.

Vierailija
42/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi Kankaanniemen vaimo tietää ja ymmärtää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:00"]

Haha ok. Mutta jos joku komea Ferrarin omistava nuori adonis miehekkäillä kätösillään vastaavia kirjoittelisi, niin se ei olisi ongelma kenellekään?

[/quote]

Joopa joo. Jos olisit nainen, voisit ymmärtää, että epätoivotut viestit ja seksuaalinen häirintä on aina sitä itseään (epätoivottuja viestejä ja seksuaalista häirintää), oli lähettäjä kuka vaan.

Vierailija
44/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syyllistä seksuaalisen häirinnän uhreja mitenkään, mutta mielestäni on oltava tietty sietokynnys minkä jälkeen voi uhriutua. Noista viesteistä ei pitäisi normaalin itsetunnon omaavan ihmisen uhriutua mitenkään. Ei ole pitkä matka siihen, että kohta hymyily kadulla on perverssin seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
45/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihan oikeasti oksettaa, eikö voi käyttäytyä kunnolla kun on tuossa asemassa... Paljonko tuollaista jää pimentoon, tuollaiset possut johtavat tätä maata. YÖKKK

Vierailija
46/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:08"]

Mun mielestäni tämä juttu on paljon melua tyhjästä ja myrsky vesilasissa. Uskoisin, että hän joutui ajojahdin kohteeksi vain, koska on julkisuuden henkilö.

[/quote]

Kerrotko miten hän "joutui ajojahdin kohteeksi"? 

Vierailija
47/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on oikein julkaista viestit jos kyse on häirinnästä. Häirinnän erottaa flirtistä ja ehdottelusta se että viestien kohde on ilmoittanut viestien lähettäjälle että ei pidä viestien sisällöstä eikä halua ottaa niitä vastaan. Ilmoituksen ei tarvitse olla noin suorasukainen vaan peiteltykin riittää, esimerkiksi vastaamatta jättäminen tai niukka vastaus muusta asiasta josta käy normaalille ihmiselle kyllä ilmi että nyt riittää. Jos silti vain viestejä tulee on se häirintää. Lisäksi kansanedustajan täytyy ymmärtää että yksityiselämän suoja ei ole samanlainen kuin muilla vaan käytöstä katsotaan suurennuslasilla. Kertaluontoisen viestin julkaiseminen on mielestäni kyseenalaista. Mutta nythän naisia oli useita joten varmaan porukalla kypsähtivät siihen että yksi vonkaa kaikkia.

Vierailija
48/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjesalaisuutta on rikottu. Vonkaaminenhan ei ole laitonta.

Vierailija
49/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:10"]

Mä en syyllistä seksuaalisen häirinnän uhreja mitenkään, mutta mielestäni on oltava tietty sietokynnys minkä jälkeen voi uhriutua. Noista viesteistä ei pitäisi normaalin itsetunnon omaavan ihmisen uhriutua mitenkään. Ei ole pitkä matka siihen, että kohta hymyily kadulla on perverssin seksuaalista ahdistelua.

[/quote]

Et syyllistä mitenkään, mitä muuta tuo kommenttisi (ja muut juttusi) on kuin syyllistämistä? Hohhoijaa taas.

Vierailija
50/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:33"]http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015051819712865_uu.shtml

Onko oikein tai edes laillista julkisesti levitellä Toimi Kankaanniemen yksityisviestejä medialle?

Ymmärrän että julkisuuteen tuodaan se, että seksuaalista häirintää on tapahtunut. Halveksuttavaa varsinkin mukamas kristillisillä arvoilla varustetulta mieheltä. Mutta että yksittäisiä viestejä julkaista iltapäivälehdissä?

Persujen sisältä masinoitu lokakampanja. Mutta mikä motiivi?

t. persuja äänestänyt
[/quote] kannattais ehkä kuitenkin lähteä esim. Espanjaan tai Saksaan riehastelemaan, missä ihan aidosti on ottajia ilman taka-ajatuksia.

Vierailija
51/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On TODELLAKIN oikein, että persunaiset toivat asian esiin. Voisit myös vähän miettiä ketä tästä on syyttäminen. SE on sairasta että syytät oppositiota Toimin lähettämistä viesteistä.

Vierailija
52/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:47"] Mä nyt en kyllä tiedä, että onko tuo julki tullut esimerkki "täysin törkeätä seksuaalista häirintää oksettavalta tyypiltä"? Mielestäni pitää olla pahasti rajoittunut hiekkavittu, jos tuollaisen flirtin noin pahana kokee. [/quote] Kommenttisi kertoo kaiken tarpeellisen sinusta ja arvomaailmastasi. Oksettavaa. [/quote] Tuo kommentoijahan on oikeassa. Mitä oksettavaa siinä on? Ei asiat ole niin yksioikoisia. Etkö itse ole koskaan flirttaillut Facebookissa? Veikkaan siis, että suurin osa Facebookin käyttäjistä on myös joskus flirttaillut siellä.

[/quote]

Se on oksettavaa, että ei osata asettua yhtään uhrien asemaan ja vähätellään heidän kokemuksiaan. Tuosta ei ole pitkä askel siihen, että syytetään myös raiskauksen uhreja. Seksuaalisen häirinnän kohteeksi joutuminen ei siis ole mitään "hiekkavittuilua" vaikka te niin väitättekin. Helppoahan se on siinä huudella kun ei ole sellaisen kohteeksi itse joutunut.

Joku FB-flirtti, jossa molemmat on mukana, on täysin eri asia kuin seksuaalinen häirintä. (Ja mitä itseeni tulee, en harrasta mitään FB-flirttiä enkä tunne sellaisia parisuhteessa olevia jotka sitä tekisivät). FB-flirtin ja seksuaalisen häirinnän rinnastaminen antaa hyvin esimerkin siitä miten kuutamolla te olette tämän asian kanssa.
[/quote]

Joku on vain vetänyt herneet nenäänsä. Miten esim. aikuista normaaliälyistä naista voi "ahdistella" joillain viesteillä? Musta olisi kivaa saada taas pitkästä aikaa niitä ulkomaalaisten miesten flirttiviestejä (vaikka ei olisi aikomustakaan vastata); ne pitävät itsetuntoa kivasti yllä, kun olen muuten huonossa avioliitossa. Olen vain laittanut Facebookin suojausasetukset niin tiukoille, että muu kuin kaverit eivät voi lähettää yksityisviestejä.

Vierailija
53/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:12"]

Kirjesalaisuutta on rikottu. Vonkaaminenhan ei ole laitonta.

[/quote]

Lukisit Finlexiä ennen kuin alat keksiä uusia lakeja.

Vierailija
54/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:14"]

Joku on vain vetänyt herneet nenäänsä. Miten esim. aikuista normaaliälyistä naista voi "ahdistella" joillain viesteillä? Musta olisi kivaa saada taas pitkästä aikaa niitä ulkomaalaisten miesten flirttiviestejä (vaikka ei olisi aikomustakaan vastata); ne pitävät itsetuntoa kivasti yllä, kun olen muuten huonossa avioliitossa. Olen vain laittanut Facebookin suojausasetukset niin tiukoille, että muu kuin kaverit eivät voi lähettää yksityisviestejä.

[/quote]

Olet siis oikeasti juuri niin yksinkertainen kuin epäilinkin, asia selvä.

Vierailija
55/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein! Niinkuin olet huomannut.

Vierailija
56/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:54"] [quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:47"] Mä nyt en kyllä tiedä, että onko tuo julki tullut esimerkki "täysin törkeätä seksuaalista häirintää oksettavalta tyypiltä"? Mielestäni pitää olla pahasti rajoittunut hiekkavittu, jos tuollaisen flirtin noin pahana kokee. [/quote] Kommenttisi kertoo kaiken tarpeellisen sinusta ja arvomaailmastasi. Oksettavaa. [/quote] Tuo kommentoijahan on oikeassa. Mitä oksettavaa siinä on? Ei asiat ole niin yksioikoisia. Etkö itse ole koskaan flirttaillut Facebookissa? Veikkaan siis, että suurin osa Facebookin käyttäjistä on myös joskus flirttaillut siellä. [/quote] Se on oksettavaa, että ei osata asettua yhtään uhrien asemaan ja vähätellään heidän kokemuksiaan. Tuosta ei ole pitkä askel siihen, että syytetään myös raiskauksen uhreja. Seksuaalisen häirinnän kohteeksi joutuminen ei siis ole mitään "hiekkavittuilua" vaikka te niin väitättekin. Helppoahan se on siinä huudella kun ei ole sellaisen kohteeksi itse joutunut. Joku FB-flirtti, jossa molemmat on mukana, on täysin eri asia kuin seksuaalinen häirintä. (Ja mitä itseeni tulee, en harrasta mitään FB-flirttiä enkä tunne sellaisia parisuhteessa olevia jotka sitä tekisivät). FB-flirtin ja seksuaalisen häirinnän rinnastaminen antaa hyvin esimerkin siitä miten kuutamolla te olette tämän asian kanssa. [/quote] Joku on vain vetänyt herneet nenäänsä. Miten esim. aikuista normaaliälyistä naista voi "ahdistella" joillain viesteillä? Musta olisi kivaa saada taas pitkästä aikaa niitä ulkomaalaisten miesten flirttiviestejä (vaikka ei olisi aikomustakaan vastata); ne pitävät itsetuntoa kivasti yllä, kun olen muuten huonossa avioliitossa. Olen vain laittanut Facebookin suojausasetukset niin tiukoille, että muu kuin kaverit eivät voi lähettää yksityisviestejä.

[/quote]

Olet perussuomalainen mies ja haluat viestejä ulkomaalaisilta miehiltä? wut!

Vierailija
57/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kerran syytetään naisia. Iäkäs Kankaanniemi on ajojahdin uhri, naisten ansaan astunut höppänä ja reppana, jolla ei ilmeisesti ole mitään valtaa omiin tekemisiinsä. Te, jotka vähättelette ukon toimintaa, olette kuvottavia.

Tuo ei ole enää mitään pikkuflirttiä. Ei tuollaisia viestejä voi rinnastaa mihinkään hymyyn tai "näytät hyvältä" -kehuun. Miehillä (ja monilla naisillakin) on sellainen käsitys, että naisille voi laukoa ihan millaista törkyä tahansa, vaikka nainen ei olisi osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa miestä kohtaan. Sama juttu koskee näitä kalukuvia, joita lähetellään ihan pyytämättä jopa uppo-oudoille naisille. Ne ovat seksuaalista häirintää ja piste, oli lähettäjä kuka tahansa ja millainen tahansa.

Mutta te naisvihaajat, sovinistit ja muut vähä-älyiset olette sitä mieltä, että miehille pitäisi antaa kaikki anteeksi, koska miehet nyt vain ovat sellaisia. Miehillä on haluja. Se nyt vain kuuluu miehen luonteeseen (ettei kykene rationaaliseen ajatteluun ja hillitsemään itseään). Tämäkin ketju on täynnä tällaisia naurettavia puolusteluja. Nainen on tietenkin tiukkapipoinen ja hiekkapillu, koska hän ei ymmärrä huumoria, hyväntahtoista flirttailua jne. Hyi helvetti sentään.

Tällainen toiminta tuossa asemassa olevalta henkilöltä kertoo vain ja ainoastaan siitä, että kyseinen henkilö on helvetin typerä, hänellä ei ole harkintakykyä eikä käytöstapoja. Tämä saa kyseenalaistamaan myös henkilön muut kyvyt, joten on enemmänkin kuin toivottavaa, että tällaiset töppäilyt tuodaan julkisuuteen.

Vierailija
58/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:54"] [quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:47"] Mä nyt en kyllä tiedä, että onko tuo julki tullut esimerkki "täysin törkeätä seksuaalista häirintää oksettavalta tyypiltä"? Mielestäni pitää olla pahasti rajoittunut hiekkavittu, jos tuollaisen flirtin noin pahana kokee. [/quote] Kommenttisi kertoo kaiken tarpeellisen sinusta ja arvomaailmastasi. Oksettavaa. [/quote] Tuo kommentoijahan on oikeassa. Mitä oksettavaa siinä on? Ei asiat ole niin yksioikoisia. Etkö itse ole koskaan flirttaillut Facebookissa? Veikkaan siis, että suurin osa Facebookin käyttäjistä on myös joskus flirttaillut siellä. [/quote] Se on oksettavaa, että ei osata asettua yhtään uhrien asemaan ja vähätellään heidän kokemuksiaan. Tuosta ei ole pitkä askel siihen, että syytetään myös raiskauksen uhreja. Seksuaalisen häirinnän kohteeksi joutuminen ei siis ole mitään "hiekkavittuilua" vaikka te niin väitättekin. Helppoahan se on siinä huudella kun ei ole sellaisen kohteeksi itse joutunut. Joku FB-flirtti, jossa molemmat on mukana, on täysin eri asia kuin seksuaalinen häirintä. (Ja mitä itseeni tulee, en harrasta mitään FB-flirttiä enkä tunne sellaisia parisuhteessa olevia jotka sitä tekisivät). FB-flirtin ja seksuaalisen häirinnän rinnastaminen antaa hyvin esimerkin siitä miten kuutamolla te olette tämän asian kanssa. [/quote] Joku on vain vetänyt herneet nenäänsä. Miten esim. aikuista normaaliälyistä naista voi "ahdistella" joillain viesteillä? Musta olisi kivaa saada taas pitkästä aikaa niitä ulkomaalaisten miesten flirttiviestejä (vaikka ei olisi aikomustakaan vastata); ne pitävät itsetuntoa kivasti yllä, kun olen muuten huonossa avioliitossa. Olen vain laittanut Facebookin suojausasetukset niin tiukoille, että muu kuin kaverit eivät voi lähettää yksityisviestejä.

[/quote]

Olet perussuomalainen mies ja haluat viestejä ulkomaalaisilta miehiltä? wut!
[/quote]

Olen nainen ja en ole koskaan äänestänyt persuja. Punkt slut.

Vierailija
59/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:09"]No onneksi Kankaanniemen vaimo tietää ja ymmärtää. 
[/quote]
Mutta mykkäkoulua on varmaan ja aiheesta.
Naurettava vanha ukko.

Vierailija
60/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa alapeukutin 59 :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän