Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan oikein levitellä Kankaanniemen viestejä?

Vierailija
18.05.2015 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015051819712865_uu.shtml

Onko oikein tai edes laillista julkisesti levitellä Toimi Kankaanniemen yksityisviestejä medialle?

Ymmärrän että julkisuuteen tuodaan se, että seksuaalista häirintää on tapahtunut. Halveksuttavaa varsinkin mukamas kristillisillä arvoilla varustetulta mieheltä. Mutta että yksittäisiä viestejä julkaista iltapäivälehdissä?

Persujen sisältä masinoitu lokakampanja. Mutta mikä motiivi?

t. persuja äänestänyt

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvässä virassa olevan moraali on kyllä mielestöni julkista. Oletin Toimia toisenlaiseksi.

Vierailija
2/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:34"]

Näkyvässä virassa olevan moraali on kyllä mielestöni julkista. Oletin Toimia toisenlaiseksi.

[/quote]

Juu, mutta yksittäisten viestien julkaisu menee mun kirjoissani jo yli. Kuitenkin jotakin yksityisyyttä soisin poliitikollekin, vaikka kuinka rivoja tekstailisi. Samaa ajattelin aikanaan Iken vastaavasta keissistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen törkeä seksuaalinen häirintä on aina tuotava esiin. Onneksi tuo kuvottava tyyppi jäi kiinni ja erosi.

Vierailija
4/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oikein. Mitä sinä oikein valitat? Sinua vain korpeaa, että oman puolueen mies taas kerran jäi kiinni ns. housut kintuissa. Jos olisi kysymyksessä demari tai vaikkapa vihreä kansanedustaja, olisit täällä riekkumassa suureen ääneen, se nyt on aivan selvä juttu, se. Mutta kuule, jostain kertoo sekin, että nämä kohut ovat aina (Kanervan Ikeä lukuunottamatta, mutta se nyt onkin erikoistapaus) aina persujen tekosia. Pitäiskö sinunkin miettiä pitkään ja hartaasti, ketä seuraavissa vaaleissa äänestät?

Vierailija
5/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:37"]

On ihan oikein. Mitä sinä oikein valitat? Sinua vain korpeaa, että oman puolueen mies taas kerran jäi kiinni ns. housut kintuissa. Jos olisi kysymyksessä demari tai vaikkapa vihreä kansanedustaja, olisit täällä riekkumassa suureen ääneen, se nyt on aivan selvä juttu, se. Mutta kuule, jostain kertoo sekin, että nämä kohut ovat aina (Kanervan Ikeä lukuunottamatta, mutta se nyt onkin erikoistapaus) aina persujen tekosia. Pitäiskö sinunkin miettiä pitkään ja hartaasti, ketä seuraavissa vaaleissa äänestät?

[/quote]

Höpöhöpö. Sanoin tuossa toisessa viestissä jo, että ajattelin ihan vastaavasti myös Kanervan tapauksesta. Mua ei kiinnosta poliitikon yksityiselämä, jos hoitaa työnsä hyvin.

ap

Vierailija
6/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on oppositioon jäävien puolueiden kokoon keittämä parjauskampanja persuja kohtaan. Näillä opeilla unohtuu vähäksi aikaa Arhinmäen sun muiden puoluepamppujen töppäilyt. No Toimi sai tästä sulan hattuunsa kun osoittautui samanlaiseksi syntiseksi kuin mitä muutkin suomalaiset miehet ovat.

Vierailija
7/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin lähettäjä ja vastaanottaja saa viestit julkaista, ei kukaan ulkopuolinen; ei vaikka saisi käsiinsä mitä mehukkaita juoruja.

Vierailija
8/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:39"]

Höpöhöpö. Sanoin tuossa toisessa viestissä jo, että ajattelin ihan vastaavasti myös Kanervan tapauksesta. Mua ei kiinnosta poliitikon yksityiselämä, jos hoitaa työnsä hyvin.

ap

[/quote]

Viestien saajat ovat itse tuoneet nämä julkisuuteen. He ovat jutun toinen osapuoli, et sinä. On kysymyksessä heidän elämänsä, ei sinun. He ovat kokeneet ahdistavaa seksuaalista häirintää, et sinä. On kysymyksessä heidän päätöksensä, ei sinun.

Vierailija
9/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on oppositioon jäävien puolueiden kokoon keittämä parjauskampanja persuja kohtaan. Näillä opeilla unohtuu vähäksi aikaa Arhinmäen sun muiden puoluepamppujen töppäilyt. No Toimi sai tästä sulan hattuunsa kun osoittautui samanlaiseksi syntiseksi kuin mitä muutkin suomalaiset miehet ovat.

[/quote]

Kuule, aika harva suomalainen mies on. Itse en tunne yhtään enkä edes tiedä muita kuin nämä julkkikset.

Vierailija
10/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:44"]

ap

[/quote]

Viestien saajat ovat itse tuoneet nämä julkisuuteen. He ovat jutun toinen osapuoli, et sinä. On kysymyksessä heidän elämänsä, ei sinun. He ovat kokeneet ahdistavaa seksuaalista häirintää, et sinä. On kysymyksessä heidän päätöksensä, ei sinun.

[/quote]

Itsestään selvää. Silti pysyn kannassani siitä, että vähemmälläkin mässäilyllä pärjättäisiin tässä.

ap

Vierailija
11/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä mitä siitä seuraisi poliitikolle, joka uskaltaisi astua median varpaille.

Vierailija
12/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäämpi mies menee helposti "lankaan" internetin ihmemaailmassa. :( Kyllähän himot on hiirelläkin, mutta niitä pitää julkisessa roolissa osata peitellä.

Vierailija
13/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:45"]

Itsestään selvää. Silti pysyn kannassani siitä, että vähemmälläkin mässäilyllä pärjättäisiin tässä.

ap

[/quote]

Jos kyseessä olisi ollut joku Vihreiden tai Kokoomuksen edustaja, tämän palstan kaksi ensimmäistä sivua olisi täyttynyt siitä rääkynästä jota palstapersut tehtailisivat.

Vierailija
14/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:47"]

Mä nyt en kyllä tiedä, että onko tuo julki tullut esimerkki "täysin törkeätä seksuaalista häirintää oksettavalta tyypiltä"? Mielestäni pitää olla pahasti rajoittunut hiekkavittu, jos tuollaisen flirtin noin pahana kokee.

[/quote]

Onko tämän kirjoittaja ns. Lassukka?

Vierailija
15/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:45"]

ap

[/quote]

Jos kyseessä olisi ollut joku Vihreiden tai Kokoomuksen edustaja, tämän palstan kaksi ensimmäistä sivua olisi täyttynyt siitä rääkynästä jota palstapersut tehtailisivat.

[/quote]

Oh yes. :D

Vierailija
16/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt en kyllä tiedä, että onko tuo julki tullut esimerkki "täysin törkeätä seksuaalista häirintää oksettavalta tyypiltä"? Mielestäni pitää olla pahasti rajoittunut hiekkavittu, jos tuollaisen flirtin noin pahana kokee.

[/quote]

Hyvä pointti. Viestit voi jättää omaan arvoonsa tai nostaa niistä kissan pöydälle omassa ryhmässä, jos häiritsee. Ei iltapäivälehdissä silloin, kun haluaa masinoida jonkin lokakampanjan.

Tässä noloa on se tekopyhyys muka kristillisillä arvoilla varustetulta mieheltä.

ap

Vierailija
17/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kommenttisi kertoo kaiken tarpeellisen sinusta ja arvomaailmastasi. Oksettavaa.

Vierailija
18/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:47"]Mä nyt en kyllä tiedä, että onko tuo julki tullut esimerkki "täysin törkeätä seksuaalista häirintää oksettavalta tyypiltä"? Mielestäni pitää olla pahasti rajoittunut hiekkavittu, jos tuollaisen flirtin noin pahana kokee.
[/quote]
Olen samaa mieltä, vaikka olen itse nainen. Jos mies olisikin ollut joku nuori adonis ja komistus, niin naiset olisivat olleet ihan innoissaan. Voisihan tuollainen periaatteessa olla jopa ansa niiden naisten taholta; halusivat poliitikon nalkkiin.

Vierailija
19/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:37"]

[/quote]

Mitkä kohut ovat aina KAnervan Ikeä lukuun ottamatta aina persujen tekosia?

Vierailija
20/141 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäämpi mies menee helposti "lankaan" internetin ihmemaailmassa. :( Kyllähän himot on hiirelläkin, mutta niitä pitää julkisessa roolissa osata peitellä.

[/quote]

Ei sillä iällä ole asian kanssa mitään tekemistä. Ja miten se on "lankaan menemistä", että itse muna pystyssä lähettelee naisille viestejä jotka ovat seksuaalista häirintää? Mihin lankaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi