Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi asia naisissa ärsyttää ja se tekee niistä elukoita

Vierailija
17.05.2015 |

On se, että naiset ovat luonnostaan hypergamisia. Naiset haluavat aina joukon parhaimman miehen ja halveksivat heikkoja miehiä. Olen todistanut asian monta kertaa, esimerkiksi huoneessa jossa on vähän naisia ja paljon miehiä. Niin ne naiset kiinnostuvat huoneen parhaimmista miehistä, kuka on sen huoneen komein ja korkeastatuksisin mies on se josta nainen kiinnostuu. 

Evoluutio on siis jättänyt jälkensä naisten parinvalintaan. No mitä asialle sitten voi tehdä? En minä tiedä. Olen vain todennut tämän, jonka moni muukin mies on todennut että 95% naisista haluaa aina paremman miehen ja mahdollsiimman parhaan miehen. Ei siitä kai voi naisiakaan syyttää? Jos olisin itse nainen niin tekisin varmasti ihan samalla tavalla, eli katsoisin vain niitä parhaimpia miehiä.

Kommentit (200)

Vierailija
161/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:01"]

On se, että naiset ovat luonnostaan hypergamisia. Naiset haluavat aina joukon parhaimman miehen ja halveksivat heikkoja miehiä. Olen todistanut asian monta kertaa, esimerkiksi huoneessa jossa on vähän naisia ja paljon miehiä. Niin ne naiset kiinnostuvat huoneen parhaimmista miehistä, kuka on sen huoneen komein ja korkeastatuksisin mies on se josta nainen kiinnostuu. 

Evoluutio on siis jättänyt jälkensä naisten parinvalintaan. No mitä asialle sitten voi tehdä? En minä tiedä. Olen vain todennut tämän, jonka moni muukin mies on todennut että 95% naisista haluaa aina paremman miehen ja mahdollsiimman parhaan miehen. Ei siitä kai voi naisiakaan syyttää? Jos olisin itse nainen niin tekisin varmasti ihan samalla tavalla, eli katsoisin vain niitä parhaimpia miehiä.

[/quote]

Voi ristus, eikö sulla tosiaankaan mitään muuta päässä pyöri tai ole mitään muuta tekemistä kuin tehtailla näitä identtisiä avauksia tänne av:lle liukuhihnalta. Että mua tympii. ;(

Vierailija
162/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:06"]

Mies voisi laihduttaa, mennä kuntosalille hankkimaan näkyvät lihakset, vaatekauppaan ostamaan muodikkaat vaatteet, käydä parturissa ja joka aamu laittaa hiuksensa ojennukseen jne... Samalla voisi lukea pari kirjaa saadakseen sivistystä.

[/quote]

Tehty

Mitäs nyt?

[/quote]

Mites olisi, jos opettelisit tulemaan toimeen ensiksi itsesi kanssa? Tai vaikka ensisijaisesti eläisit, etkä odottaisi, että elämä alkaa vasta, kun eteesi tupsahtaa nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:17"]

Vittu mitä paskaa :D

Näkee sen niistä iltalehden "viikon laihduttaja" jutuistakin. Naiset saavat niissä helvetisti huomiota ja ulkonäkö oikeasti yleensä kohenee, mutta enpä muista kohkausta ainoastakaan "viikon laihduttaja-miehestä". 

[/quote]

Eiköhän tämä ole paras vastalause ihan täältä kotokulmilta tälle "mieskin voi vaikuttaa naistensaantiin" jankkaajalle. 

Vierailija
164/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee sen niistä iltalehden "viikon laihduttaja" jutuistakin. Naiset saavat niissä helvetisti huomiota ja ulkonäkö oikeasti yleensä kohenee, mutta enpä muista kohkausta ainoastakaan "viikon laihduttaja-miehestä". 

[/quote]

No miks te miehet ette "kohkaa" niistä veljistänne siellä iltalehden sivuilla? 

Vierailija
165/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:23"]

[/quote]

Eiköhän tämä ole paras vastalause ihan täältä kotokulmilta tälle "mieskin voi vaikuttaa naistensaantiin" jankkaajalle. 

[/quote]

http://www.iltalehti.fi/viikon-laihduttaja/

Onhan tuolla enemmistö naisia, mutta miehiäkin mahtuu mukaan ihan mukavasti.

Vierailija
166/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:23"]

[/quote]

[/quote]

http://www.iltalehti.fi/viikon-laihduttaja/

Onhan tuolla enemmistö naisia, mutta miehiäkin mahtuu mukaan ihan mukavasti.

[/quote]

No kuinka paljon sä nyt sitten haluaisit vaikka tuota ekaa miestä enemmän jälkeen painonpudotuksen kuin ennen sitä?

Melkein kaikki miehet panisivat useimpia noista jälkeen-naisista. 

Vierailija
167/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ap päättäny olla luuseri. Ole vaan. Onhan noita muitakin miehiä meille naisille. Pärjäile.

Vierailija
168/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:27"]

--

No kuinka paljon sä nyt sitten haluaisit vaikka tuota ekaa miestä enemmän jälkeen painonpudotuksen kuin ennen sitä?

Melkein kaikki miehet panisivat useimpia noista jälkeen-naisista. 

[/quote]

Noissa miehissähän oli vaikka kuinka komistuksia! Haluat vain nyt katsoa asiaa tästä "naiset kelpaa aina ja miehet ei koskaan" näkökulmasta. :)

Vierailija
169/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisten kanssa on turha keskustella, koska heidän mielipiteensä on niin varma ja vasta-argumentit valmiina. Mutta tässä nyt taas kerran minun mielipiteeni:

Ystävieni, tuttavieni ja sukulaisteni miehet ovat ihan tavallisia miehiä. Harva on erityisen komea, rikas tai korkeassa asemassa, ja harva ystäväni on enää teini-iän jälkeen jaksanut välittää sellaisista asioista. Useimpien suhteet eivät ole alkaneet baareista, jossa puolisoa etsitään tavoitteellisesti, vaan kumppaniin on tutustuttu töissä, harrastuksissa tai yhteisten ystävien kautta, jolloin tutustuminen on ollut rennompaa ja on pystynyt paremmin havaitsemaan, millainen toinen on ihmisenä. Omassa miehessäni minuun teki aivan ensimmäisenä vaikutuksen hänen kiltteytensä ja herkkyytensä, ja kun huomasin, miten hieno ihminen hän on, minua ei pätkääkään haitannut se, että hän on reippaasti keskivertoa lyhyempi, köyhempi ja niin edelleen. Ap:n ja hänen kaltaistensa todellinen ongelma ei ole se, että naisille muka kelpaisi vain rikas, komea ja julma mies. Todellinen ongelma on se, että useimmat naiset etsivät tavallista, kivaa, kilttiä miestä, jonka kanssa voisi rakentaa todellisen ihmissuhteen, ja todelliseen ihmissuhteeseen nämä ap:n kaltaiset miehet eivät kykene, koska he näkevät naisen vain panopuuna.

Vierailija
171/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:11"]

Meinaatko, että miehen viehätysvoima on vain ja ainoastaan sisäsyntyistä, eikä sillä ole mitään tekemistä vaikkapa tyylitajun tai painonhallinnan kanssa? En suostu uskomaan, että "beetamies" (huom: tuo termi ei kuulu sanavarastooni missään määrin!) ei voisi parantaa mahdollisuuksiaan vaikkapa pukeutumalla paremmin ja käymällä vaikka parturissa. Tai kouluttautumalla. Tai menemällä parempiin töihin. 

[/quote]

Ymmärrän logiikkasi, mutta ajattelet asian naisen näkökulmasta yrittämättä sen ihmeemmin asettua miehen asemaan. Tiettyyn rajaan asti mies voi parantaa mahdollisuuksiaan bodaamalla, pukeutumisella, harjoittelemalla pelimiestaitoja ja luomalla itselleen jonkinlaisen uran. Juttu nyt vain menee niin, että ellei miestä ole siunattu geenilotossa, on hänellä oltava vastaava määrä kuuluisuutta, menestystä ja varallisuutta biologisten puutteiden kompensoimiseksi. Ja kääntäen: mitä vähemmän sitä menestystä ja varallisuutta on, sitä vähemmän naiset ovat valmiita antamaan anteeksi puutteita ulkonäössä.

Nettideittailu ja Tinder ovat tietenkin pahentaneet tilannetta. Yksi nainen saattaa saada 500-1000 viestiä, ja kun hän näitä tarjokkaita sitten alkaa seulomaan on hyvin epätodennäköistä, että hän ajattelisi kriteeristönsä realistiselle tasolle. Paljon todennäköisempää on, että seulan jälkeen jäljellä ovat enää ne kaikkein pisimmät, tummimmat, komeimmat, lihaksikkaimmat, menestyneimmät ja varakkaimmat miehet. Ja kun tällaisilla miehillä on sitten varaa muutenkin valita niin todennäköisesti he eivät valitse tätä niin sanottua tavallista naista. "There is no Lois Lane for Superman" = erityinen mies ei valitse tavallista naista.

Miesten pitäisi maksimoida mahdollisuutensa menemällä sellaiseen seuraan, jossa he itse erottuvat joukon parhaina uroksina eli ovat tässä kyseisessä porukassa niitä erityisiä. Naisten pitäisi maksimoida mahdollisuutensa ymmärtämällä oma tasonsa suunnaten huomionsa niihin miehiin, joita voivat saada pitkäaikaiseen parisuhteeseen. Naisten urakka on vaikeampi, koska se vaatii biologisia vaistoja vastaan toimimista.

Niin ja aloittajan mitoista en tiedä, mutta minä olen yliopiston käynyt ja jossain mielessä geenilotossa siunattu, koskapa olen yli 180 cm ja minulla on ollut 17-vuotiaasta asti erottuvat vatsalihakset.

Vierailija
172/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa todellakin lopettaisit täällä vinkumisen ja menisit vaikka lenkille. Ja kannattaa myöskin lopettaa tuo naisen pilluna pitäminen. Luulen että se on SUURIN virhe mihin syyllistyt. Ei kukaan nainen halua miestä jolle nainen on pillu. Tuskin kukaan mieskään haluaisi naista jolle mies olisi yhtäkuin kulli.Kumppania täytyy kunnoittaa ja se taito taitaa sinulta puuttua. Opettele kunnioittamaan naista oikeasti niin huomaat eron. 

Vierailija
173/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut koskaan ajatelleeksi, että sinä haluat naisilta aivan eri asioita kuin naiset miehiltä? Sinulla tuntuu olevan lähes pakonomainen tarve pönkittää omaa egoasi mahdollisimman monella kaadolla. Kuvittelet, että mitä useamman naisen kanssa pääsisit sänkyyn, sitä kiinnostavampi olisit naisten silmissä. Ikävä tuottaa pettymys. Kun nainen ihastuu ja rakastuu mieheen, nainen toivoo seurustelusuhdetta ja ainakin alitajuisesti myös parisuhdetta, yhteistä kotia ja perhettä. Nainen EI halua, että mies on pallo, nainen keila ja keilan kaadettuaan mies lähtee kaatamaan seuraavia keiloja. Naiselle EI ole mitenkään mairittelevaa, jos kylillä joka toinen vastaan tuleva nainen on käsipuolessa kulkevan miehen entinen kaato. Monesti näitä pelimiehiin ihastuneita naisia säälitään, hänelle pahimmassa tapauksessa naureskellaan ja muut vain lyövät vetoa, montako viikkoa pelimiehen naissuhde tällä kertaa kestää. Kaikista nolointa naiselle on huomata, että onkin pelimiehen entinen kaato. Vain yksi niistä, joilta "irtosi helposti". 

On totta, että jotkut naiset ihastuvat helposti pelimiehiin. Pelimiehillä kun on usein hyvä itsetunto, pilke silmäkulmassa, rento ja veijarimainen olemus ja hyvät puhetaidot. Mutta nämä naisethan ovat juuri niitä, joita et itsekään tunnu arvostavan tipan tippaa. Haluat pelimieheksi, jotta saisit seksiä naisilta, joita et arvosta...eikö tässä ole jotain ristiriitaista?

Vierailija
174/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:54"]

Että sä jaksatkin joka päivä laatia näitä hourupäisiä höpinöitäsi....jos noin olisi, 95% naisista jäisi siis sinkuiksi, koska eivät saa niitä parhaita....

Mitä jos käyttäisit edes murto-osan tuosta tyhmien aloitusten tehtailun viemästä energiasta siihen, että siivoat kotisi, käyt parturissa, huolehdit hygieniastasi päivittäin ja peset vaatteesi. Lopettaisit päätteellä notkumisen ja vaikkapa aloittaisit jonkin harrastuksen, jonka myötä joutuisit lähtemään kotoa ihmisten ilmoille ja tapaisit OIKEITA NAISIA. Ties vaikka sinuakin lykästäisi, jos luovut tuosta aggressiivisesta, vihaisesta asenteestasi aidia kohtaan. 

[/quote]

Ei se miehille ole yhtä helppoa kuin teille naisille, että käytte vaan parturissa ja pidätte hygieeniasta huolta niin miehiä on jonoksi asti. Miehen tarvitsee käydä kouluja ja hankkia hyvä palkkainen työpaikka, omata itseluottamusta ja tehdä aloitteet, maksaa deittailusta ja suhteesta suurin osa kuluista jne. ja mikäli ei omaa vähintään keskivertoa ulkonäköä niin turha edes kaikella vaivannäölläkään yrittää.

Vierailija
175/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:46"]

Nämä keskustelut ovat minulle aika vaikeita. Toisaalta ymmärrän sen, että on inhottavaa jäädä toistuvasti varjoon, kun joku suurempi ja kauniimpi kerää koko potin. Mutta onneksi siinä ei ole koko totuus. Aina on heitä, jotka eivät paistattele suosiossa eivätkä pidä itsestään meteliä, mutta ovat silti hurmaavia persoonia. Ja sitten on heitä, jotka alentavat itsensä, vaikka todellisuudessa ovat isoja kultakimpaleita. :) 

Ja sitten se kääntöpuoli: kun olen yrittänyt keskustella itsensä beetamieheksi mieltävän kanssa aiheesta ja siitä, että koen itsekin tietyssä määrin olevani parisuhdemarkkinoiden "hylkiö" ylipainoisena, epäviehättävänä naisena. Sitten päästäänkin siihen, että minä olen itse aiheuttanut epäsuosioni, eikä itse asiassa beetamiehenkään tarvitse minunkaltaistani huolia. Pahin keskustelu on ollut juuri tätä tasoa: "beetamies" itkee rumuuttaan, asemaansa ja yksinäisyyttään, ettei kelpaa kenellekään - paitsi ylipainoisille ällötyksille, joiden kanssa ei seiso. Yritä siinä sitten ymmärtää, kun tulee itse leimatuksi vastenmieliseksi, joka ei kelpaa EDES sille miehelle, joka näkee itsensä maailman kammottavimpana ilmestyksenä.

No, pointti ei ole se, että pitäisi "kelpuuttaa" kuka tahansa. Mutta onhan se ristiriitaista, että toisaalta itkee omaa kohtaloaan hyljeksityksi joutumisesta, mutta hyljeksii silti itsekin ja tuossa esimerkkitapauksessa vielä aika rumin sanoin. Ymmärrystä riittää itselle, muttei toisille?

[/quote]

Ylipaino tosiaan on ihan itse aiheutettu "haitta". Yritäpä muuttaa kasvonpiirteitä tai kasvaa pituutta aikuisiässä. Sen sijaan ei kannata edes yrittää väittää, etteikö pituudella olisi naisille väliä. "Mielellään 190-senttinen, mut jos ei kukaan muu huoli niin 180-senttinenkin kelpaa jos se on tosi komea." Suurin piirtein näin naiset ajattelevat.

Vierailija
176/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:20"]

Komppaan 26:sta ja lisään vielä, että miehetkin käyttää itseruskettavia voiteita, näppylän piilotukseen peitepuikkoo, huuliin rasvaa ja jotkut meikkaa ihan reilusti. 

Menestyjät keksii keinoja menestyä, ei ne jää seinäruusuiks katselee ku muut vaan porskuttaa. Mies, ryhdistäydy!

[/quote]

Tiettyyn rajaan asti se on noin. Kuitenkin jossain vaiheessa tulee miettineeksi panos ja tulos -laskelmaa: onko tehty työ ja siihen käytetty aika ja raha lopultakaan vaivan arvoista. Jos vastaus on "ei" niin sitten on mietittävä muita vaihtoehtoja, kuten vaikkapa ulkomailta vaimon hakemista. Suominaisen vaatimukset tuskin höltyvät ilman maailmansotaa ja siitä seuraavaa perheenperustamisiässä olevien miesten merkittävää vähentymistä.

Vierailija
177/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännää miten miehet aina katkerina itkevät kun eivät saa naista ja naiset ovat kauheita ämmiä kun eivät heitä huoli, kyllähän nyt naisten pitäisi tajuta antaa kun ei heissä mitään vialla ole. Miehet pitävät itseään oikeutettuina saamaan seksiä ja elämän kurjuus on aina naisten syytä, kun sitä seksiä ei tipu.

Naiset taas jotka "eivät kelpaa kenellekkään" ovat asiasta surullisia ja miettivät mikä heissä on vialla, mutta eivät katkeroidu yhtä pahasti, eivätkä vietä kaikkea aikaansa mammapalstalla miehiä syyllistäen.

Vierailija
178/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo tää paskanjauhanta ja mee vaikka ulos, saatat yllättyä.

Vierailija
179/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:54"]

Että sä jaksatkin joka päivä laatia näitä hourupäisiä höpinöitäsi....jos noin olisi, 95% naisista jäisi siis sinkuiksi, koska eivät saa niitä parhaita....

Mitä jos käyttäisit edes murto-osan tuosta tyhmien aloitusten tehtailun viemästä energiasta siihen, että siivoat kotisi, käyt parturissa, huolehdit hygieniastasi päivittäin ja peset vaatteesi. Lopettaisit päätteellä notkumisen ja vaikkapa aloittaisit jonkin harrastuksen, jonka myötä joutuisit lähtemään kotoa ihmisten ilmoille ja tapaisit OIKEITA NAISIA. Ties vaikka sinuakin lykästäisi, jos luovut tuosta aggressiivisesta, vihaisesta asenteestasi aidia kohtaan. 

[/quote]

Ei se miehille ole yhtä helppoa kuin teille naisille, että käytte vaan parturissa ja pidätte hygieeniasta huolta niin miehiä on jonoksi asti. Miehen tarvitsee käydä kouluja ja hankkia hyvä palkkainen työpaikka, omata itseluottamusta ja tehdä aloitteet, maksaa deittailusta ja suhteesta suurin osa kuluista jne. ja mikäli ei omaa vähintään keskivertoa ulkonäköä niin turha edes kaikella vaivannäölläkään yrittää.

[/quote]

Mihin ihmeen teoriaan tämä perustuu? Vai onko tämä nyt sitä kuuluisaa laasasoppia?

Vierailija
180/200 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:06"]

Mies voisi laihduttaa, mennä kuntosalille hankkimaan näkyvät lihakset, vaatekauppaan ostamaan muodikkaat vaatteet, käydä parturissa ja joka aamu laittaa hiuksensa ojennukseen jne... Samalla voisi lukea pari kirjaa saadakseen sivistystä.

[/quote]

Ei se toimi miehillä niin. Mies joko on tai ei ole. 

Onko historiassa ainuttakaan miestä, joka olisi muuttunut vaatimattomasta hissukasta pillusankariksi? 

Ei ole. Ulkonäöllisestikin vaatimattomat, mutta myöhemmin elämässään isosti menestyneet miehet ovat saaneet pillua jo nuorina. Koska aivot ovat olleet poikkeukselliset ja henkinen muna metrinen, vaikka ulkonäkö vaatimaton. Olen lukenut joitain mahtimiesten elämänkertoja ja sama kaava toistuu. Warren Buffett, Bill Gates, Putin... kukaan ei varsinaisesti ulkonäöllä ole loistanut nuorena ja ovat itse rakentaneet menestyksenä, mutta pillua on ollut nuoresta saakka. 

Miehen mahdollisuudet luodaan geenilotossa ja varhaislapsuudessa kun itsetunto rakentuu. 

[/quote]

Mutta onhan Vova ainakin kehittynyt myös ulkoisesti vuosien myötä.

http://russiapedia.rt.com/files/prominent-russians/leaders/vladimir-putin/vladimir-putin_3-t.jpg

http://www.techtree.com/sites/default/files/styles/image_width_620_watermark/public/2013/10/tv_guide_lg_PUTIN.jpg