Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsui luokseen syömään...Todella suuri pettymys.

Vierailija
17.05.2015 |

Olin käsittänyt että olisi itse kokannut meille jotain ruokaa, mutta sinne päästyäni siellä odotti kaksi saarioisten valmis ateriaa ja pullo kokista..

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole tyytyväinen jos tarjoaa edes saarioisten valmisateriat. Monesti olen treffaillut ja yökyläillyt niinkin ettei ole mitään syötävää, ja mies saattaa hakea itselleen valmista ruokaa, ja ilmeisesti ajattelee että haen sitten itse omani tai lähden kotiin syömään.

Vierailija
2/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä...Jaxuhali <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän kysyin sulta että makarooni- vai silakkalaatikkoa? Tää meidän juttu on tässä.

Vierailija
4/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin melankolisella tavalla hellyyttävää.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minulle on käynyt niin, että mies on vapaaehtoisesti alkanut laittaa ruokaa tapaamisiltoja varten, sen jälkeen kun minä olin kerran yrittänyt  laittaa ruokaa.

Vierailija
6/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja syön joskus vain kerran päivässä. Olen monta kertaa unohtanut antaa ruokaa miesystävälle.
Aamupalaa en muista ikinä kenellekkään ehdottaa, en syö itse ollenkaan.
Olenkin aina sanonut että saa olla kuin kotonaan ja hakea mitä haluttaa kaapista tai sitten voi pyytää että laitan syötävää.
Kyllä aina nolottaa jälkeenpäin jos en muista laittaa itse pötyä pöytään.

Vierailija
7/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys ehkä ja varmaan odotukset olivat korkealla kutsun jälkeen. Sait sentään ruokaa ja juomaa ja kotona ja ehkä vielä pöydän ääressä, ja tästä on tie vain ylöspäin. En minäkään osannut kotoa lähtiessäni paljon mitään laittaa, vaikka (tai juuri siksi että) äiti oli kotona. Pikkuhiljaa ruuanlaittotaito kehittyy ja tärkeintä on kiinnostus ja opettelu, molemmilla. Nyt kolmenkymmenen vuoden opettelun jälkeen ollaan molemmat jo aika ruuanlaittajia, vaikka alussa oli säilykepurkit esillä.

Vierailija
8/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:27"]No ole tyytyväinen jos tarjoaa edes saarioisten valmisateriat. Monesti olen treffaillut ja yökyläillyt niinkin ettei ole mitään syötävää, ja mies saattaa hakea itselleen valmista ruokaa, ja ilmeisesti ajattelee että haen sitten itse omani tai lähden kotiin syömään.
[/quote]
Ihan oikeen panoille :)? Kiitti pilust ja heihei.

Vierailija
9/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmh. Ei edes mustunutta kanaa? So sorry, I really feel for you!

Vierailija
10/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatushan se tärkein on. :)

Vierailija
11/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku teinipoika.

Vierailija
12/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma?  Kutsui syömään ja ruokaa sait :)

Vierailija
13/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on, että oikein kutsui!! Olikohan ressu kovastikin miettinyt, minkä makuisen annoksen lämmittää sinulle

Vierailija
14/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk! Ole hyvä ja panosta laatuun. Tee se edes oman tulevaisuutesi vuoksi. Kiitos.

Vierailija
15/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan esitä mitään?

Jos olisi kokannut jotain hienoa ja totuus on,ettei kokkaa mitään?

Sellainen perusvedätys rakastumiselle ja sitten arki alkaa...

Ota positiivisesti: Kysy mieheltä/pojalta, miten hän on nämä ruokajutut elämässään miettinyt jos olisi parisuhde / perhe jne.

Saatat saada arvomaailmaa oikeasti selville?

Vierailija
16/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:27"]No ole tyytyväinen jos tarjoaa edes saarioisten valmisateriat. Monesti olen treffaillut ja yökyläillyt niinkin ettei ole mitään syötävää, ja mies saattaa hakea itselleen valmista ruokaa, ja ilmeisesti ajattelee että haen sitten itse omani tai lähden kotiin syömään.
[/quote]Eih! Ihanko oikeasti on tuollaisia miehiä? Ei jatkoon ketään noin huonokäytöksistä ja itsekeskeistä. Jos ei edes treffailun alkuvaiheessa näe tuon vertaa nenäänsä pidemmälle, miten sitten jatkossa? Ja sitten nämä nerot varmaan vielä ihmettelee mikseivät pääse parisuhteeseen.

Vierailija
17/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:50"]Olen nainen ja syön joskus vain kerran päivässä. Olen monta kertaa unohtanut antaa ruokaa miesystävälle.
Aamupalaa en muista ikinä kenellekkään ehdottaa, en syö itse ollenkaan.
Olenkin aina sanonut että saa olla kuin kotonaan ja hakea mitä haluttaa kaapista tai sitten voi pyytää että laitan syötävää.
Kyllä aina nolottaa jälkeenpäin jos en muista laittaa itse pötyä pöytään.
[/quote]

Syömishäiriö

Vierailija
18/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:27"]No ole tyytyväinen jos tarjoaa edes saarioisten valmisateriat. Monesti olen treffaillut ja yökyläillyt niinkin ettei ole mitään syötävää, ja mies saattaa hakea itselleen valmista ruokaa, ja ilmeisesti ajattelee että haen sitten itse omani tai lähden kotiin syömään.
[/quote]Eih! Ihanko oikeasti on tuollaisia miehiä? Ei jatkoon ketään noin huonokäytöksistä ja itsekeskeistä. Jos ei edes treffailun alkuvaiheessa näe tuon vertaa nenäänsä pidemmälle, miten sitten jatkossa? Ja sitten nämä nerot varmaan vielä ihmettelee mikseivät pääse parisuhteeseen.
[/quote]

Sivistyskin puuttuu

Vierailija
19/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:24"]Olin käsittänyt että olisi itse kokannut meille jotain ruokaa, mutta sinne päästyäni siellä odotti kaksi saarioisten valmis ateriaa ja pullo kokista..
[/quote]

Miehen ikä ja koulutustaso kiinnostaa. Onko rahasta pulaa? Avaatko vähän.

Vierailija
20/40 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai annoit pimpulia, kun oli noin tarjoiluihin oikein panostanut? :D