Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä aiotte tehdä ja missä viettää kesällä lomat?

Vierailija
31.03.2023 |

Kelpaako koti-Suomi vielä koronavuosien jälkeen teille?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa niinkuin aina.

Vierailija
2/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertaa kiehtoo muut pohjoismaat niin paljon että pienimuotoinen eteläruotsi-tanska-etelänorja kierros suunnitelmana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstalla tietenkin!

Vierailija
4/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä käyn sillä av:n Porvoonreissulla. Just kaupoilla ostamassa uikkareita.

Vierailija
5/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesä kutsuu enemmän kuin ikinä. En tiedä mikä on. Tahdon nähdä kaiken ja jokaista rakastaa! Autolla reissuun vaikka bensa maksaakin. Nukun autossa.

Vierailija
6/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on paikkoja suomessa näkemättä mutta rahaa niukasti. Patikkakyydillä kolille?

Vierailija
7/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on järjetöntä matkustaa pois Suomesta silloinhan on ainoa aika kun kaikki on ihanaa koko Suomessa!

Vierailija
8/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vkoa yht. lomaa. Alkukesästä viikko kotona, 2 vkoa Espanjassa, viikko kotona. Loppukesällä viikko Ateenassa. Ehkä jotkut festarit käyn kotimaassa.

Vierailija
9/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napoli suunnitteilla ja Tallinnan reissua mietin toiseksi

Vierailija
10/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa 1,5 viikkoa ollaan espanjassa. 3 viikkoa lomaa heinä-elokuussa. Ei ole mitään suurempia suunnitelmia tuonne loppu lomaan. Tuskin mennään ulkomaille, mutta jos mennään niin vain joku pidennetty viikonloppu tms. Toisella lapsella myös kesäleirejä harrastukseen liittyen, jotka vähän rajoittavat menemisiä.

Vierailija
11/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 vkoa yht. lomaa. Alkukesästä viikko kotona, 2 vkoa Espanjassa, viikko kotona. Loppukesällä viikko Ateenassa. Ehkä jotkut festarit käyn kotimaassa.

Mikä idea kärventyä etelässä kesällä, en lähtisi mistään hinnasta.

Vierailija
12/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinä-elokuussa 5 vkoa Italiassa. Takuulämpöä 2. kodissa.

Vierailija
13/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteeristä liihottelua puutarhajuhlista toiseen tässä lookissa? https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/07/nintchdbpict0003365…

Vierailija
14/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä idea kärventyä etelässä kesällä, en lähtisi mistään hinnasta.

Kyllä tässä on kesää kotimaassakin. Alkukesästä vedet on kylmät ja itikat syö. Sitten hyvällä tuurilla lämpenee ja paarmat hyökkää.

Kaikki on Suomen matkailussa todella kallista ja ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään Mynämäen Kesäpäivät. Uimarannalla ja terassilla ennätän käymään viikonloppuisin.

Onneksi voin valita, kuten sinäkin.

Vierailija
15/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalassa Lofoottien ja Kirkkoniemen välillä kesäkuun puolestavälistä elokuun puoleenväliin.

Vierailija
17/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan kotona aikonut koko kesää viettää, vaan tarkoitus olisi käydä lähijärvillä suppaamassa ja uimassa. Vanhempien ja appivanhempien luonakin voisi olla kiva pistääntyä. Saatan myös osallistua kylän kesätapahtumaan.

Vierailija
18/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä mä sen vielä tietäisin? Ei kuulu tapana suunnitella mitään minuuttiaikataulua.

Loma on aikaa jolloin mulle maksetaan siitä etten tee töitä. Sen ajan voin viettää vaikka takapihan terassilla jos mua huvittaa.

Vierailija
19/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän olen kotona, mutta touko- ja syyskuussa käyn reissussa. 

Vierailija
20/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ollut Suomessa kesälomat, mökillä. Mutta enää minulla ei perintösyistä ole mahdollista päästä mökille. Eikä oikein vuokramökit nappaa. Mutta ehkä lähden autolla johonkin road tripille. Kiertelen museoita, kahviloita ja nukun jossain leirintäalueilla. Vähän erilainen kesä.