Mies kutsui luokseen syömään...Todella suuri pettymys.
Olin käsittänyt että olisi itse kokannut meille jotain ruokaa, mutta sinne päästyäni siellä odotti kaksi saarioisten valmis ateriaa ja pullo kokista..
Kommentit (40)
Älä valita, hän ei varmaankaan ollut niin hyvä kokki.
Arvostelukyky petti miehellä. Jos ei osaa laittaa ruokaa niin ei pidä kutsua illallisvieraita kotiin. Kertoo kaiken miehestä. Jos ap etsii ressukkaa joka vielä välittää tiedon ressukkaisuudestaan tällä tökeröllä tavalla niin siinä oiva valinta elämänkumppaniksi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 04:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:27"]No ole tyytyväinen jos tarjoaa edes saarioisten valmisateriat. Monesti olen treffaillut ja yökyläillyt niinkin ettei ole mitään syötävää, ja mies saattaa hakea itselleen valmista ruokaa, ja ilmeisesti ajattelee että haen sitten itse omani tai lähden kotiin syömään. [/quote] Ihan oikeen panoille :)? Kiitti pilust ja heihei.
[/quote]
ei paljon mies itseään arvosta muuta kuin panokaluna. Ikävää.
en kyl usko, että ne naisetkaan ehkä halua ruokaa. Se pano riitti useimmille. Ja voi olla, että montaa naista ihan samalla lailla hävettää...että tulikin pantua...useimmiten kyl on olleet molemmat tujussa. Kännisähläys.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 07:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:27"]No ole tyytyväinen jos tarjoaa edes saarioisten valmisateriat. Monesti olen treffaillut ja yökyläillyt niinkin ettei ole mitään syötävää, ja mies saattaa hakea itselleen valmista ruokaa, ja ilmeisesti ajattelee että haen sitten itse omani tai lähden kotiin syömään. [/quote]Eih! Ihanko oikeasti on tuollaisia miehiä? Ei jatkoon ketään noin huonokäytöksistä ja itsekeskeistä. Jos ei edes treffailun alkuvaiheessa näe tuon vertaa nenäänsä pidemmälle, miten sitten jatkossa? Ja sitten nämä nerot varmaan vielä ihmettelee mikseivät pääse parisuhteeseen.
[/quote]
Kyllä niitä on, ja jostain syystä olen törmännyt useaan. Kerrankin olin yötä ja oletin että mies ostaa ruokaa kun ilmoitti lähtevänsä käymään kylillä ja jääkaappi oli aivan tyhjä, eikä mitään aamupalaa tai lounasta ollut. (olin tullessani tuonut mukanani pakastepitsan joten tiesin mitä kaapissa on)
Matkaa kylälle, jossa siis kaikki kaupat ovat, oli sentään lähes 10 km, joten ei ihan kävellen haeta kulman takaa mitään syötävää. Mies viipyi ja viipyi reissullaan, ja takaisin tullessaan nosti jääkaappiin pari grilliruokarasiaa, ei mitään muuta, ei tarjonnut niistä eikä syönyt itsekään niitä, joten oli sitten ilmeisesti syönyt siellä kylällä jo ja ottanut seuraaviksi päiviksi ne loput.
Toinen tyyppi sentään muutti tapojaan, ja oppi kysymään haluaisinko jotain tuotavan, kun aikani olin katsellut vierestä kun ajeli tuon tuosta hakemaan itselleen grilliruokaa. Kuulemma oli vain ajatellut etten kuitenkaan haluaisi syödä mitään sellaista.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:27"]
No ole tyytyväinen jos tarjoaa edes saarioisten valmisateriat. Monesti olen treffaillut ja yökyläillyt niinkin ettei ole mitään syötävää, ja mies saattaa hakea itselleen valmista ruokaa, ja ilmeisesti ajattelee että haen sitten itse omani tai lähden kotiin syömään.
[/quote]Ei oo todellista. Ja sinusta tuo on ihan normaalia? Kyllä minä ainakin kuvittelen ,että jos syömään pyydetään siellä on muutakin kuin saarioisten valmisruoka. Ja pahinta,että mies hakee itselleen ruuan, mutta ei sinulle????? Ymmärrätkö,ettei ne miehet sinua kyllä penninvertaa arvosta?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:34"]
Raasu ei osannut muuta.
[/quote]
Tai on niitä tyyppejä jotka eivät vain ymmärrä muusta, joille eines on jopa parempaa ruokaa kun on ihan valmista, ja kalliimpaakin. Vähän kuin söisi ravintolassa. Varmaan on muitakin tällaisia kuin mun exä, jolle ei ikinä ole iskostunut päähän että ruokaa voisi tehdä itsekin ja että eineksissä olisi jotain huonoa.
No hyh. Multa jäis illan vietto lyhyeen.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:27"]
No ole tyytyväinen jos tarjoaa edes saarioisten valmisateriat. Monesti olen treffaillut ja yökyläillyt niinkin ettei ole mitään syötävää, ja mies saattaa hakea itselleen valmista ruokaa, ja ilmeisesti ajattelee että haen sitten itse omani tai lähden kotiin syömään.
[/quote]Ei oo todellista. Ja sinusta tuo on ihan normaalia? Kyllä minä ainakin kuvittelen ,että jos syömään pyydetään siellä on muutakin kuin saarioisten valmisruoka. Ja pahinta,että mies hakee itselleen ruuan, mutta ei sinulle????? Ymmärrätkö,ettei ne miehet sinua kyllä penninvertaa arvosta?
[/quote]
Kyllä olen ymmärtänyt nyt keski-ikään mennessä, ja arvaas kahdesti miksi en enää aio edes yrittää treffailla ketään, kun näköjään en parempaa kohtelua saa. Tai oikeastaanhan tuo ruokajuttu on vielä pientä kaikkeen muuhun saamaani kohteluun verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:48"]
Jotenkin melankolisella tavalla hellyyttävää.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ihan ketjun kuplan ulkopuolelta: ajattelin ensin, että nimimerkkisi 1v tarkoittaa yksivuotiasta eli olet pienen lapsen yksinhuoltaja. Mutta kun nyt asiaa tarkemmin ajattelen, niin tarkoituksesi on tietenkin ilmaista, että olet vanhentunut vuoden verran nimimerkkisi ilmaisemasta vuosimäärästä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:51"]
Vitunreijille ei nykyään mikään kelpaa. Vähiten kyrpä.
[/quote]Et taida käydä täysillä? Tuolla asenteella saat takulla pitää vehkeesi vain itselläsi. Oletko koskaan kuullut sanontaa: Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sinun kannattaa katsoa peiliin ja tutkia tarkkaan mitä sieltä näkyy. Voit myös toistella esim. tuota lausetta minkä tänne kirjoitit ja sitten pohtia, miksei vehkeesi kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:51"]
Vitunreijille ei nykyään mikään kelpaa. Vähiten kyrpä.
[/quote]Mikä on vitunreikä? Jos tarkoitat naisten sukupuolielintä niin se ei osaa itse mitään päättää kelpaako vai ei. Jos taas tarkoitat naista vitunreijällä,ei ihme ettet ole kelvannut. Kuka nyt tuollaista hullua vapaaehtoisesti sänkyynsä ottaisi, kun sinne voi kunnon miehiäkin ottaa. Huonot ja hullut jää rannalle ruikuttamaan.Sinä taidat olla jompikumpi niistä. Paranna tapasi ja opettele kunnioittamaan kumppaniasi niin ehkä sitten on parempi tuuri. Ei kukaan halua sänkyynsä kyrpää jonka jatkeena on pelkkä ääliö idiootti;)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:48"]
Jotenkin melankolisella tavalla hellyyttävää.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ihan ketjun kuplan ulkopuolelta: ajattelin ensin, että nimimerkkisi 1v tarkoittaa yksivuotiasta eli olet pienen lapsen yksinhuoltaja. Mutta kun nyt asiaa tarkemmin ajattelen, niin tarkoituksesi on tietenkin ilmaista, että olet vanhentunut vuoden verran nimimerkkisi ilmaisemasta vuosimäärästä.
[/quote]
Tuo on totta! Mies, pane nimimerkiksesi Mies 29+1 v. Siitä älyää, että noita vuosia on vain yhdellä henkilöllä.
Huh. Alle 2-kymppinen kolli saisi tuon anteeksi, tosta vanhempi on vaan....sivistymätön moukka.
Eikö se nyt kuulu peruskäytöstapoihin, että jos kutsutaan kylään, kutsuja järjestää tarjottavaa?
Kouluttakaa muijat nyt noita kolleja. Ei ne muuten opi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:13"]
Huh. Alle 2-kymppinen kolli saisi tuon anteeksi, tosta vanhempi on vaan....sivistymätön moukka.
Eikö se nyt kuulu peruskäytöstapoihin, että jos kutsutaan kylään, kutsuja järjestää tarjottavaa?
Kouluttakaa muijat nyt noita kolleja. Ei ne muuten opi.
[/quote]
Samalla tavalla voisi sanoa kolleille, että opettakaa niitä muijia ottamaan kunnolla suihin, ei ne muuten opi.
Naiset kun ei todellakaan osaa ottaa suihin. Yhtä loukkaavaa leimata kokonaan toinen sukupuoli muutaman oman kokemuksen perusteella.
Ei tuollaisia miehiä voi olla olemassa... Kai nyt jokainen mies tajuaa, että ellei osaa tehdä ruokas, niin sitten nainen viedään ravintolaan.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:19"]
Ei tuollaisia miehiä voi olla olemassa... Kai nyt jokainen mies tajuaa, että ellei osaa tehdä ruokas, niin sitten nainen viedään ravintolaan.
[/quote]
Provohan toi aloitus on. Maksatko muuten oman osuutesi ravintolassa, vai odotatko että mies automaattisesti on maksumiehenä?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:24"]
[/quote]
Provohan toi aloitus on. Maksatko muuten oman osuutesi ravintolassa, vai odotatko että mies automaattisesti on maksumiehenä?
[/quote]
oletan että mies maksaa. Ikää 46.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:24"]
[/quote]
[/quote]Jos mies pyytää mies maksaa. Jos nainen pyytää nainen maksaa. Jos minä pyydän jonkun syömään tarjoan tietenkin ruuan. Olisin aika yllättynyt jos joku kutsuisi minut syömään ja ruokailun lopuksi pyytäisi minua maksamaan oman ruokani. Se olisi sama jos joku antaisi minulle lahjan ja pyytäisi sitten minua maksamaan sen.
Aika paha juttu :-(