Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin miehelle luvan "pettää"

Vierailija
16.05.2015 |

Annoin miehelleni luvan "pettää" minua mikäli kohdalle sattuu houkutteleva tapaus. Kahvittelu muiden naisten kanssa, viestittely, tanssiminen, halailu, suutelu ja jopa seksi olisi minulle ok. En tarkoita, että pitää hakemalla hakea mahdollisimman paljon seuraa muista naisista mutta en myöskään halua rajoittaa mieheni tekemisiä. 

Olen sitä mieltä, että elämästä pitää nauttia täysillä eikä se ole minulta millään tapaa pois vaikka mieheni joskus nauttiikin muiden naisten seurasta. Mielipiteitä? 

Kommentit (153)

Vierailija
1/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi samaan!

Vierailija
2/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielipide on että leikit tulella. Mitäs jos miehesi ihastuuu/rakastuu johonkin "huvittelukumppaniin"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet naimisissa yli 20 vuotta ja meillä kaikki tuo on saallittua, paitsi seksi toisen kanssa. Tässäkin asiassa saattaisimme kyetä joustamaan, tosin sellaista tilannetta ei ole vielä tullut eteen.

Vierailija
4/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Ei meidän maailmasta tuollainen.

Vierailija
5/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni ihastuu tai rakastuu johonkin muuhun, niin kaikkea hyvää heille :) En omista miestäni vaan haluan hänelle vain parasta, oli se sitten minun kanssani tai jonkun muun. Mielestäni on myös imartelevaa, mikäli mieheni haluaa silti olla minun kanssani mikäli pääseekin välillä viettämään aikaa uusien, kiinnostavien persoonien kanssa. Se jos joku kertoo rakkaudesta :) 

- AP

Vierailija
6/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli omat jauhosi eivät ole puhtaat? Silmä silmästä, korva korvasta?

Vierailija
7/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat joskus miehesi kanssa lapsia, niin tuo sinun antama vapaus miehelle kuulostaa järjettömältä. Jos haluat elää lapsettomana vapaassa suhteessa, niin its your choice. Mutta varo, ettet menetä miestäsi toisille naisille.

Vierailija
8/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aivan samanlainen! Miehellä on oikeus olla muiden kanssa, se ei ole minulta pois. Meidän yhteinen elämä on ne hetket kun ollaan yhdessä, ei vapaa-aika.

En myöskään koe oikeudekseni päättää toisen ihmisen kehosta ja seksuaalisuudesta. Ne ovat jokaisen oma asia ja niissä pitäisi olla täysi päätäntävalta henkilöllä itsellään. En koe oikeudeksi rajoittaa toisen ihmisen omaa aikaa - tunkea sinne komentelemaan mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Me ollaan jo aikuisia, nautitaan yhdessä olosta, ihanasta rakkaudesta ja eletään myös omaa elämää parisuhteen ulkopuolella, jos niin joskus haluaa. Tämä toimii todella hyvin.

Lisäksi avoin suhde pakottaa pitämään tästä meidän suhteesta huolta aivan eri tavalla. Kun ei voi luottaa siihen että "ei se kuitenkaan ketään toista löydä niin voi aivan hyvin laiminlyödä tätä suhdetta". Asiat nousevat käsiteltäväksi todella pian, jos esimerkiksi huomaan mustasukkaisuutta. Silloin siitä puhutaan heti. Mikään ei jää vaivaamaan tämän vuoksi pidemmäksi aikaa. Lisäksi se pitää seksielämän kiihkeänä ja tuo jännitystä.

En vaihda enää koskaan takaisin "perinteiseen".

Vierailija
9/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikä on pointti että olette edes yhdessä jos et ole kiintynyt häneen?

Vierailija
10/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaksi menee maailma.
Ei pysty ymmärtämään.
N22

Vierailija
11/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että voisin antaa omalle naiselle saman luvan, jos haluaa. Uudessa ihmisessä on aina uutuuden viehätys, vaikkei muuten niin olisikaan omaa tyyppiä. Jos hän rakastuu johonkin toiseen niin kovasti, että on lähdettävä tästä suhteesta, ehkä se olisi edessä kuitenkin. Olen aika luottavainen siihen, ettei hän haluaisi vaihtaa pysyvästi, mutta jos niin kävisi, löydän kyllä itselleni uuden. Meillä ei ole lapsiakaan.

Vierailija
12/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:04"]No mun mielipide on että leikit tulella. Mitäs jos miehesi ihastuuu/rakastuu johonkin "huvittelukumppaniin"?
[/quote]

No sitten se rakastuu. Se, että tällainen kielletään ei todellakaan kerro yhtään sen paremmasta parisuhteesta. Että mies jättää rakastumatta toiseen vain "koska ei saanut tilaisuutta". Kyllä ne syyt pitää olla ihan muualla.

Ihastuminen nyt ei ole vaaralista. Ja siitäkin puhutaan, jos eteen tulee tilanne.

T. Toinen avoimessa suhteessa onnellisesti elävä

Vierailija
13/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä eikä miehenikään ymmärrä. Kysyi, että miksi pitäisi toisten kanssa olla, kun me teemme noita yhdessä? Miksi mennä muita suutelemaan ja sekstailemaan muita?

Vierailija
14/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:11"]Eli mikä on pointti että olette edes yhdessä jos et ole kiintynyt häneen?
[/quote]

Mitähän tekemistä kiintumyksellä on minkään kanssa? Eikö se vasta ole aitoa rakkautta, ettei toista halua omistaa ja rajoittaa? Puuttua toisen oikeuteen määrätä omasta kehostaan?

Vierailija
15/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies antanut sulle vastaVan luvan?

Vierailija
16/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli harrastat itse vieraissakäyntiä ja reiluuden nimissä annat miehelle saman mahdollisuuden.

Vierailija
17/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:14"]

En ymmärrä eikä miehenikään ymmärrä. Kysyi, että miksi pitäisi toisten kanssa olla, kun me teemme noita yhdessä? Miksi mennä muita suutelemaan ja sekstailemaan muita?

[/quote]

Miksi syödä eri ruokaa, kun joka päivä voi syödä samaa ja saada siitä kaikki tarvittavat ravintoaineet hengissä pysymiseen.

Vierailija
18/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten ne huijatut sinkut, jotka eivät tiedä tapailevansa (sairaassa)suhteessa olevaa?

Vierailija
19/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se totuus on että jos rakastuu toiseen niin rakastuu.Ei siinä lupia kysellä.

Vierailija
20/153 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:17"]Mites sitten ne huijatut sinkut, jotka eivät tiedä tapailevansa (sairaassa)suhteessa olevaa?
[/quote]

Miten niin huijatut? Seksi on seksiä eikä kyllä sisällä mitään lupauksia mistään tulevasta parisuhteesta. Jos vaikka joku nainen tarttuu baarista mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän