Annoin miehelle luvan "pettää"
Annoin miehelleni luvan "pettää" minua mikäli kohdalle sattuu houkutteleva tapaus. Kahvittelu muiden naisten kanssa, viestittely, tanssiminen, halailu, suutelu ja jopa seksi olisi minulle ok. En tarkoita, että pitää hakemalla hakea mahdollisimman paljon seuraa muista naisista mutta en myöskään halua rajoittaa mieheni tekemisiä.
Olen sitä mieltä, että elämästä pitää nauttia täysillä eikä se ole minulta millään tapaa pois vaikka mieheni joskus nauttiikin muiden naisten seurasta. Mielipiteitä?
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:17"]
Kyllähän se totuus on että jos rakastuu toiseen niin rakastuu.Ei siinä lupia kysellä.
[/quote]
Tämä on niin totta. Ihmiset ovat täysin itsekkäitä parisuhdevalinnoissa kuitenkin. Enkä tiedä onko se avain onneen, että toinen pysyy vierellä, koska ei tapaa ketään muita eikä saisi lähteä, vaikka haluaisi. Sellainen avioliitossa oleva musliminainen meininki siis, jossa täytyy pukeutuakin säkkiin ja vain oma mies saa nähdä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:14"]En ymmärrä eikä miehenikään ymmärrä. Kysyi, että miksi pitäisi toisten kanssa olla, kun me teemme noita yhdessä? Miksi mennä muita suutelemaan ja sekstailemaan muita?
[/quote]
Koska en minä ainakaan jaksa jyystää koko ajan samaa miestä.
Jos vaikka syö omaa lempiruokaansa joka ikinen päivä, siihen kyllästyy ja puutuu. Alkaa jopa välttelemään syömistä kokonaan. Pieni hetkenkin vaihtelu saa taas sen lempiruuan maistumaan aivan eri tavalla.
Otsikossasi taisi olla kirjoitusvirhe. Siinä pitäisi lukea:
Annoin "miehelleni" luvan pettää.
Minäkin olin naiivi ja mitenkäs kävikään.
Rakastuin ja tuttu ja turvallinen aviosuhde päättyi, vaihdoin huonompaan suhteeseen joka ei kestänyt.
Ei toiminut meillä.
En kyllä pystyisi seurustelemaan ihmisen kanssa, jonka mielestä olisi ok jos minä tekisin noin. Sen sijaan voisin ehkä jossain tapauksessa harkita avointa parisuhdetta miehen osalta. Olen siis nainen itse
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:14"]En ymmärrä eikä miehenikään ymmärrä. Kysyi, että miksi pitäisi toisten kanssa olla, kun me teemme noita yhdessä? Miksi mennä muita suutelemaan ja sekstailemaan muita?
[/quote]
Jos vaikka syö omaa lempiruokaansa joka ikinen päivä, siihen kyllästyy ja puutuu. Alkaa jopa välttelemään syömistä kokonaan. Pieni hetkenkin vaihtelu saa taas sen lempiruuan maistumaan aivan eri tavalla.
[/quote]
Niin sairasta :D oikeasti, ei tuolla tavalla ajattelevat ihmiset täysillä käy. OLKAA SINKKUJA, jos se seksi ja vieraiden nussiminen on niin tärkeä juttu. Säälittävää.
Pitäkää erittäin hyvää huolta ehkäisystä. Mulla on tunne, että tää ap:n vapausmeininki ei pääty hyvin. Joku tulee kuitenkin raskaaksi tässä kuviossa...
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:14"]En ymmärrä eikä miehenikään ymmärrä. Kysyi, että miksi pitäisi toisten kanssa olla, kun me teemme noita yhdessä? Miksi mennä muita suutelemaan ja sekstailemaan muita? [/quote] Koska en minä ainakaan jaksa jyystää koko ajan samaa miestä. Jos vaikka syö omaa lempiruokaansa joka ikinen päivä, siihen kyllästyy ja puutuu. Alkaa jopa välttelemään syömistä kokonaan. Pieni hetkenkin vaihtelu saa taas sen lempiruuan maistumaan aivan eri tavalla. [/quote] Niin sairasta :D oikeasti, ei tuolla tavalla ajattelevat ihmiset täysillä käy. OLKAA SINKKUJA, jos se seksi ja vieraiden nussiminen on niin tärkeä juttu. Säälittävää.
[/quote]
Ei siinä ole mitään sairasta, että haluaa vaihtelua seksiinsä. Se on erittäin normaalia. Eikä sellaisten ihmisten tarvitse olla sinkkuja, jos he haluavat olla avoimessa parisuhteessa samoin ajattelevan ihmisen kanssa.
Tuo sopii oikein hyvin. En halua miehestä puolisoani, mutta tiedän ettei hän nussi muiden kuin minun ja vaimonsa kanssa. En halua tauteja. Irrotan kyllä otteeni kun löydän sen oikean. Kiitos lainasta!
Rakkaus ei pitäisi olla omistussuhde, määräämis- ja rajoittamissuhde. Rakkaus on elämän ihanin asia ja seksi paras mauste. Ja rakastan miestäni todella todella paljon. Meillä on hyvä suhde ja arki on meilläkin normaalia arkea. Meillä mies joskus on tuonut sänkyyn kolmanneksi kiinnostavan naisen. Kiihotun tällaisesta suunnattomasti ja on joka kerta ollut suunnattoman hauskaa ja ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:14"]En ymmärrä eikä miehenikään ymmärrä. Kysyi, että miksi pitäisi toisten kanssa olla, kun me teemme noita yhdessä? Miksi mennä muita suutelemaan ja sekstailemaan muita?
[/quote]
[/quote]
Niin sairasta :D oikeasti, ei tuolla tavalla ajattelevat ihmiset täysillä käy. OLKAA SINKKUJA, jos se seksi ja vieraiden nussiminen on niin tärkeä juttu. Säälittävää.
[/quote]
Mitä säälittävää on siinä, että olen onnellinen, hyvässä parisuhteessa ja minulla on ihana mahtava tyydyttävä seksielämä? Ja ihana mies. Hyvin tämä on meillä toiminut tähän asti.
Ja Tietenkin vieraiden kanssa käytetään aina kondomia! Kai sen nyt kuka tahansa tänä päivänä tajuaa, kun sukupuolitaudit on niin yleisiä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:25"]
Ei siinä ole mitään sairasta, että haluaa vaihtelua seksiinsä. Se on erittäin normaalia. Eikä sellaisten ihmisten tarvitse olla sinkkuja, jos he haluavat olla avoimessa parisuhteessa samoin ajattelevan ihmisen kanssa.
[/quote]
Ap on mitä ilmeisemmin käyttänyt jo omaa vapauttansa ja antoi nyt miehelle saman vapauden. Minkä verran miehellä oli tässä valinnanvaraa ja olisiko ap jättänyt tekonsa tekemättä jos mies olisi tätä edellyttänyt?
Meillä arki sujuu loistavasti ja olemme olleet yhdessä jo useamman vuoden. Emme seurustele "virallisesti" mutta lähes kaiken vapaa-ajan vietämme yhdessä, kaikki läheiset ja ystävät toki pitävät meitä parina. Pidän häntä parhaana ystävänäni ja voin luottaa häneen täysin. Meilläkin on tottakai seksiä ja hellyyttä, mutta molemmilla on myös ollut muita "suhteita".
-AP
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:39"]
Meillä arki sujuu loistavasti ja olemme olleet yhdessä jo useamman vuoden. Emme seurustele "virallisesti" mutta lähes kaiken vapaa-ajan vietämme yhdessä, kaikki läheiset ja ystävät toki pitävät meitä parina. Pidän häntä parhaana ystävänäni ja voin luottaa häneen täysin. Meilläkin on tottakai seksiä ja hellyyttä, mutta molemmilla on myös ollut muita "suhteita".
-AP
[/quote]
Kuulostaa oikein hyvältä. Lue aloitukseni "Annan miehelle luvan "pettää" vaimonsa kanssa, niin kuulet vastinparisi näkemyksen:) ihanaa, että olemme samaa mieltä!
Ketjun nimi on siis " Annan miehen "pettää" vaimonsa kanssa", sori aiempi virhe :)
Ap ei käy ihan täysillä. Ehkä hän hakeekin raskautta, kun oma mies ei ole saanut häntä raskaaksi. Saa sitten kokeilla useamman kanssa, jos sattuisi tärppäämään. Kun on lupakin annettu, niin ei tarvitse selitellä, jos lapsesta ei tullutkaan isänsä näköinen. Toinen vaihtoehto on, että ap on vain erittäin tunnevammainen ihminen. Seksikin on vain seksiä ilman tunnetta ja sitoumuksia. Täysin rappiolla moraalisesti. Jos vähääkään miestään rakastaa, niin tulee vielä kokemaan miltä tuntuu kun mies huitelee muiden naisten perässä eikä oimeasti kunnioita häntä enää tippaakaan. Voi muutama kyynel vierähtää poskelle.
Sama täällä. Itselläni on jo rinnakkaissuhde ja sallin saman miehelle. Toki pelkään, että voisi tulla tunteita. Itselläni niitä on jossain määrin.
Niin, ei kaikille suhteille tartte olla omaa nimeä ja statusta :)
Me kyllä seurustellaan ihan virallisesti, ollaan yhdessä ja lupa on. Itse en tosin muiden miesten kanssa ole ollut, mutta parin naisen kyllä. Olen todella huono pokailemaan miehiä ja laiska käymään missään yökerhoissa. Nettideittailuun ei ole aikaa. Ideana onkin, että jos tulee joskus eteen tilaisuus, voin ITSE päättää, mitä teen.
Todella omtuisen tuomitseva ilmapiiri täällä! Jos kaksi aikuista ihmistä yhdessä päättää tällaisesta, eikö se ole vain hieno asia?
Uskon rakkauteen. En usko toisen ihmisen rajoittamiseen, kieltämiseen ja määräilyyn. Kai aikuisena saa jo itse päättää omat asiansa, kuten sen, ketä panee, jos tilanne tulee eteen. Ei se ole minulta ollut mitenkään pois, kun mies laittoi esimerkiksi taannoin viestin, että menee jatkoille. Luin viestin aamulla, lähdin lenkille ja shoppailemaan. Mies oli tällä välin tullut kotiin, kertoi avoimesti, missä oli ollut. Yhdessä naurettiin jutulle ja juteltiin, illalla meillä oli ihanaa seksiä yhdessä.
Mutta eihän tämä toimisi, jos mies ei haluaisi myös minua. Saan paljon seksuaalista huomiota ja kehuja. Mies tekee sängyssä kaiken, mistä pidän ja haluaa minut tyydyttää. En ole koskaan jäänyt ilman. Jos mies torjuisi minua tai ei haluaisi, ei avoin suhde voisi toimia. Muut kokemukset ovat meidän seksielämälle vain lisä - ei niiden korvaaja.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:39"]
-AP
Mihin hän sitten sinun lupaasi enää tarvitsee, jos suhteita on jo ollut aiemmin? Taisit puhua itsesi pussiin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:07"]
Jos mieheni ihastuu tai rakastuu johonkin muuhun, niin kaikkea hyvää heille :) En omista miestäni vaan haluan hänelle vain parasta, oli se sitten minun kanssani tai jonkun muun. Mielestäni on myös imartelevaa, mikäli mieheni haluaa silti olla minun kanssani mikäli pääseekin välillä viettämään aikaa uusien, kiinnostavien persoonien kanssa. Se jos joku kertoo rakkaudesta :)
- AP
[/quote]
Kitos, Emmi :)
Tämä sopii minulle oikein hyvin.