Odottamattomia raskauden tuomia muutoksia kehossa?
Mitä odottamattomia muutoksia raskaus (ja siis sen jälkeinen aika) on tuonut kehoonne?
Kommentit (43)
Maksaläiskät ilmestyivät kasvoihin! Itse en ollut myöskään etukäteen tietoinen nännien ja nännipihojen muuttumisesta ruskeiksi ja tummiksi. Tämä yllätti.
Mä en uskonut, että kengänkoko voi kasvaa, mutta näin on käynyt :( 42->43
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:37"]Enpä tiennyt, että polveenkin voisi tulla suonikohju.
[/quote]
Minä en tiennyt, että ihan tuonne alapäähän voi tulla suonikohju... :O
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:38"]
Perse hävisi synnytyksen myötä...
[/quote]
Sama!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:44"]Lopullisesti pilalle löystynyt reva.
[/quote]
Jonne? Es-Jonne?
Näitä punasia verisuonenpäitä vai mitä ne on, tullu joka raskaudessa joku 10 kpl, nyt näyttää varsinkin käsivarret ihan "kivalta", osin myös naama ja rintakehä.. Siis sellasia vähän hämähäkinmuotosia punasia juttuja, kuulemma verisuoni tulee siinä kohtaa ihon lähelle ties mistä syystä, mulla on aina ollu niitä muutama mut raskauksissa tuli tosiaan ihan reilusti lisää..
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:37"]Enpä tiennyt, että polveenkin voisi tulla suonikohju.
[/quote]
[/quote]
Tai viisi...
Että pienetkin tissit voivat imetyksen myötä mennä pilalle, vaikka kuppikoko kasvaisi vain yhdellä.
Saiko tässä sanoa positiivisia? Rintoihin tuli parempi muoto ja nännit muuttui herkemmiksi ja kauniimmiksi. Ajattelin aina että raskaus ja imetys "pilaisi" rinnat.
Enpä tiennyt, että maha voi mennä nuorena ison vauvan kanssa täyteen raskausarpia ja vatsanahka valahtaa siihen kuntoon, että millään treenaamisella sitä ei saa näyttämään lähellekään normaalilta ilman plastiikkakirurgiaa. Olin nähnyt lukuisia synnyttäneitä naisia alasti, mutta minusta tuli elämää suurempi hirvitys. Kiroan sitä joka päivä lähes 15 vuoden jälkeenkin. Sektioarpi kiva plussa!
En arvannut, että jättimäiset nännit tulivat jäädäkseen. Onhan ne toki kivannäköiset, ei siinä mitään.
Alapään suonikohjut oli tosiaan yllätys. Eikä ne edes lähteneet synnytyksen jälkeen, vaikka niin luvattiin...melkein kaksi vuotta kärsin siitä helvetistä! Vessanpöntöllä istuminen alkoi aina parin sekunnin jälkeen tuntua niin pirun pahalta, että oli pakko joskus pissata puoliksi seisaaltaan. Kammottavaa. Pitkään seisominenkin alkoi aina tuntua, kun tuli jotain painetta alapäähän.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:37"]Enpä tiennyt, että polveenkin voisi tulla suonikohju.
[/quote]
[/quote]
Enpä mäkään, kunnes nyt kolmannessa raskaudessa. Ikävältä tuntuu ja näyttää.
Ennen synnytystä ja imetystä tissit valahti pari senttii alaspäin