Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa... Vai onko??

Vierailija
16.05.2015 |

Eli haluaisin noin 5-10cm lyhyemmät kuin minulla nyt on eli ne ois jonkun verran rintojen yläpuolelle mutta en uskalla/viitsi sanoa äitille sitä koska mielestäni se on noloa ja pelkään että koulussa joku alkaa ilkkumaan siitä. Auttakaa mitä mun pitäs tehdä :(

Toinen on se että mielestäni näytän paljon kauniimmalta hiukset kiinni mutta mulla ei riitä itsetunto piettämään niitä kiinni koulussa koska sekin on mielestäni noloa... Auttakaa jookos :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 13 vuotias. AP

Vierailija
2/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä haluat 5-10cm?

Vierailija
4/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No trollihan tää on mut..mikä helvetti siinä on kun ei uskalla tehä mitään??? Mulla on mustat revityt vaatteet, huiveja ja ketjuja, kiinnostaako mua mitä toiset sanoo? No ei vittuakaan. Ryhdistäydy ja tee mitä haluat.

Vierailija
5/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa leikata hiuksia, uunot.

Vierailija
6/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:58"]Se haluaa leikata hiuksia, uunot.
[/quote]

That's right

Vierailija
7/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:39"]Eli haluaisin noin 5-10cm lyhyemmät hiukset kuin minulla nyt on eli ne ois jonkun verran rintojen yläpuolelle mutta en uskalla/viitsi sanoa äitille sitä koska mielestäni se on noloa ja pelkään että koulussa joku alkaa ilkkumaan siitä. Auttakaa mitä mun pitäs tehdä :(

Toinen on se että mielestäni näytän paljon kauniimmalta hiukset kiinni mutta mulla ei riitä itsetunto piettämään niitä kiinni koulussa koska sekin on mielestäni noloa... Auttakaa jookos :(

[/quote]

Tais unohtuu sana hiukset :)

Vierailija
8/8 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkutaanko sinulle koulussa muutenkin?

Autetaan joo: sinun kuuluu nyt murrosiässä kapinoida ja opetella tekemään ihan oman mielesi mukaan, äidistä välittämättä. Hiusten pituus on oikein hyvä oman tahdon osoittamiseen, vaikka olisi noloakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi