Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsena luulin että...

Vierailija
16.05.2015 |

Jos purkan nielaisee, venyy kakka ja pullistuu pakaroiden välissä kuplaksi eikä koskaan tipu pönttöön. Vähän isompana luulin, että raskaaksi voi tulla pussaamalla poikia. Onneksi opettaja oikaisi tämän harhaluulon :D 

Mitäs hassua sinä olet muksuna kuvitellut? Nyt eikun lapsen logiikka loistamaan!

Kommentit (341)

Vierailija
261/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin etteivät vanhat ihmiset käy lainkaan WC:ssä...en ollut esim mummini t pappani nähnyt tarpeillaan käyvän ja olinkin äidille kivenkovaa väittänyt ettei vanhat vessassa käy :D

Vierailija
262/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaupoisss myydään vauvasiemeniä samalla lailla kuin myydään esim kukkien siemeniä. Ajattelin, että kun halutaan vauva niin kävellään vaan kauppaan ja valitaan oikean lajikkeen siemenet :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin että telkkarissa olevat ihmiset näkee meidät, heitä on vaan käsketty olla reagoimatta kehenkään kun he näkee niin monta ihmistä (kaikki kenellä on tv auki) niin menisi ihan sekaiseksi koko juttu.
Luulin myös että mahalaukku on oikeasti laukun näköinen, semmoinen vanhanaikainen matkalaukku.

Vierailija
264/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:57"]Luulin piilolinssejä sellaiseksi linssilevyksi, joka työnnetään ohimolle tehtyyn viiltoon, silmien kohdalle piiloon. Sitten etsin sellaista ohimoviiltoa ihmisten kasvoilta.
[/quote]. Mä luulin, että piilolinssit peittää koko silmän ja niiden kanssa olisi sitten helppo sukeltaa silmät auki kun ei tarvitse sukelluslaseja :D

Vierailija
265/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että vain nuoret ihmiset (n. alle 30v) voivat mennä naimisiin. Ihmettelin kerran lehdessä ollutta hääkuvaa, jossa oli jo selästi ikääntyneempi pari. Äiti sitten valisti, ettei iällä ole merkitystä.

Luulin, että jos juo kahvia, hiukset muuttuvat lopulta mustiksi. Tämä johtui siitä, että pelottava enoni kerran sanoi näin. En sitten pienenä pellavapäänä uskaltanut moneen vuoteen edes maistaa mitään, mikä sisälsi kahvia.

Vierailija
266/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että dinosaurukset ovat satuolentoja siinä missä lohikäärmeetkin. Joskus ehkä 5-vuotiaana näin sitten dokumentin, jossa oli dinosauruksen luurankoja, ja tajusin olleeni väärässä.

Vierailija
267/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:26"]Luulin, että dinosaurukset ovat satuolentoja siinä missä lohikäärmeetkin. Joskus ehkä 5-vuotiaana näin sitten dokumentin, jossa oli dinosauruksen luurankoja, ja tajusin olleeni väärässä.
[/quote]
Mäkin luulin, että dinosaurukset on vaa keksittyjä, kunnes mun mies selitti, että on niitä kyllä ollut olemassa. :D

Vierailija
268/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo kahvia alkaa kasvamaan parta :( ja täällä myös tuo että kaikki olis ollu aikoinaan mustavalkoista :D

Vierailija
269/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että lapsia voi saada vain, jos on naimisissa.

Vierailija
270/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että lasta ei hankita tarkoituksella, ajattelin että vauva vaan alkaa yhtäkkiä kasvamaan äidin mahassa ilman sen ihmeempää alulle panevaa tekijää. Luulin myös, että lapset syntyvät peräaukon kautta. Ajattelin, että kaikki ihmiset ovat olleet kummituksia ennen syntymäänsä.

Vierailija
271/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin! Muistan myös jossain vaiheessa kokeilleeni kirjoittaa kirjeen niin, että kirjoitin siis ihan järkeviä lauseita, mutta niin, että laitoin jokaisen kirjaimen aina eri kohtaan paperia enkä peräkkäin. Ajattelin, että kyllä sen silti ymmärtää. Kirjoitin koko paperin täyteen ja sitten tajusin että eihän tästä mitään selvää saa. Olin varmaan n. 6-vuotias. (osasin kirjoittaa)

80

Vierailija
272/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että pissaan sänkyyn jos nukun mahallani tai kyljellä, että pissa vaan valuu pois. Nukuin pitkään aina selälläni tämän takia, vaikka se tuntui epämukavalta.

Vierailija
273/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että lapsia ostetaan kaupoista. Kuvittelin olleeni jossain kaupan näyteikkunalla, ja vanhempani sitten nähtyään minut kävivät ostamassa.

Luulin kaupan kassojen, opettajien jne nukkuvan työpaikoillaan eikä heillä olisi mitään muuta elämää kuin se työ.

Vierailija
274/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että leijonat ovat poikia ja tiikerit tyttöä. Vasta joskus yläasteella tajusin että Astrid Lindgren on nainen eikä mies :-)

Vierailija
275/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
276/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että aikuiset ovat aina oikeassa, reiluja ja tekevät asiat oikein. Muistan vieläkin miten pettynyt olin kun tajusin että aikuiset voi olla aika kusipäitä eivätkä tee useinkaan asioita moraalisesti oikein.

Ihmettelin miten äiti voikin tykätä kaikista ruuista. Jossain vaiheessa se tunnusti ettei pidä kaikesta mutta syö kaikkea mitä tarjotaan.:D

Muistan myös ne hetket kun tajusin että nainen voi ajaa autoa vaikka mies on kyydissä ja että ei tarvitse olla naimisissa saadakseen lapsia. Ekan tajusin itse, tokan kertoi siskoni kun ihmettelin että eihän tuolla voi olla lapsia kun ei ole naimisissa.

Vierailija
277/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:03"]Että koirat ovat poikia ja kissat tyttöjä. luulin myös, että television meteorologi päättää sen, millainen tuleva sää on. [/quote] Sama. Lisäksi lehmät tyttöjä ja hevoset poikia. Ja presidentit Kekkosia.

[/quote]

Luulen vieläkin, että lehmät ovat tyttöjä :D

[/quote]

No niinhän ne onkin. Eläin on varsinaisesti nauta ja lehmät on tyttöjä ja sonnit poikia

Vierailija
278/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisena olisi hauskaa. Luulin, että aikuisena naisena on kivaa, koska saa pukeutua nätteihin mekkoihin, käyttää meikkejä ja hajuvesiä ja hoitaa omia lapsia. Pikkutyttönä tuo kaikki näytti minusta ihanalta.

Aikuisena en kuitenkaan ole koskaan tykännyt meikata enkä mielestäni myöskään ole kovin onnistunut äitinä. Meikkaaminen aikuisena ei minusta ole koskaan tuntunut kivalta, samoin ihanan näköiset naisten vaatteet ovat yleensä niin hemmetin epämukavia, etten halua pitää niitä ylläni. Luin jostain, että naiseus on teatteria, ja niin se taitaa olla.

Vierailija
279/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin lapsena uutisia ja sielä kerrottiin että kohdunkaulansyöpää vastaan on alettu kehittää rokotetta. Menin sitten järkyttyneenä selittämään äidilleni jotain hyvin epäselvää että jos jotain ei kohta (kohtu) tapahdu -en muista mikä juttu se oli- niin sitten joku syötetään (syöpä) krokotiileille (rokote) :D Äitini kirjoitti sen jutun lapulle ja kerran sitä aikuisena nauroin vedet silmissä. Pitäisi etsiä se lappu kun en enää muista miten se meni.

Mun molempien vanhempien toinen vanhempi on kuollut ennen mun syntymää joten mulla on vain yksi mummo ja yksi vaari. Ihmettelin aina että miksi he asuvat eri paikoissa ja miksi mummo asuu toisen miehen kanssa kun kaikkien muiden mummo ja vaari asuu yhdessä :D Jotenkin tämän kautta siis ajattelin että omat vanhempani ovat sisaruksia ja siis tunteneet toisensa jo lapsina ja mulle tuli ylätyksenä kun kuulin että tapasivatkin vasta teineinä :D Tätä teoriaani tuki se että lapsuuden perheessäni oli vain kaksi lasta; minä ja veljeni. Eihän lapsi osannut ajatella mitään insestijuttuja :)

Vierailija
280/341 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena että vauvat saavat alkunsa suutelemalla ja syntyvät suun kautta.

Ja että ihmisellä voi olla vain yksi eno.

Terkkuja tutuille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi