Lapsena luulin että...
Jos purkan nielaisee, venyy kakka ja pullistuu pakaroiden välissä kuplaksi eikä koskaan tipu pönttöön. Vähän isompana luulin, että raskaaksi voi tulla pussaamalla poikia. Onneksi opettaja oikaisi tämän harhaluulon :D
Mitäs hassua sinä olet muksuna kuvitellut? Nyt eikun lapsen logiikka loistamaan!
Kommentit (341)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:23"]Luulin että kun vie rahaa pankkiin, ne laitetaan jokaisen omaan pikku lokeroon talteen. Ja sitten kun nostaa rahaa ne haetaan sieltä omasta lokerosta. Ei sitten ollutkaan ihan noin, onneksi sentään selvisi ennen kuin menin itse pankkiin töihin :D
[/quote]
Minäkin luulin tosi pitkään noin, varmaan 13-vuotiaaksi asti ainakin :DD Voi luoja, onneksi en möläyttänyt asiaa ääneen.
Luulin myös hyvin pitkään, että miehillä on kaksi kivespussia erikseen. :D Enkä tiennyt ollenkaan miltä erektio näyttää, tai minkä kokoinen se edes on, ennenkuin aloin seurustella 18-vuotiaana. Luulin, että erektiossa penis on joku korkeintaan 11cm. Tälle on naurettu monet kerrat makeasti, edelleen 24-vuotiaana yhdessä saman miehen kanssa :D
Luulin 5 vuotiaana että poliisit ei oo oikeita ihmisiä, ihmettelin pitkään että miksei ne muka oo..
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:37"]Että apteekissa reseptilääkkeitä pitää odottaa sen takia, että ne lääkkeet lähetetään jostain muualta ja apteekkari sitten hakee ne luukusta kun ovat saapuneet. Olin varmaan katsonut liikaa jotain teleporttaamista piirretyistä..
[/quote]
Mä luulin että kun jotain lääkettä saa apteekista "ilman reseptiä" niin tarkoittaa sitä ettei siinä ole sitä tuoteselostetta tai annosteluohjetta mukana. Ihmettelin että mitä sitä nyt kannattaa mainostaa, eiks se oo huono juttu..
Mummoni aina sanoi "jäin suustani kii sen ja sen kanssa" niin luulin että oikeasti huulet liimautui jotenkin yhteen...
Luulin että Nukkumatin Pikkukakkosessa heittämä unihiekka on ihan oikeaa hiekkaa, ja jos siihen katsoo, niin sitä oikein ropisee silmiin, ja sitten se pitää huuhtoa hanan alla pois. :D Siispä pelkäsin aina hirveästi, kun Nukkumatti sitä heitti, ja suljin visusti silmät hyvissä ajoin, tai menin sohvan taakse piiloon.
Luulin, että kaikki aikuiset (tahi vanhemmat) voittaa lotossa. Ihmettelin, kun varaa oli isoon taloon ja muuhun..
Vesitornin huipulla olevaan säiliöön pumpataan vettä, mistä se valuu painovoiman avulla verkostoa pitkin hanoihin. Näin ei tarvitse pitää sähköpumppua koko ajan päällä ylläpitämässä painetta putkistossa.
Runko on tyhjä. Siellä sijaitsee portaat ja vesiputket.
En tiedä mitä edellinen tarkoitti. Ehkä juuri sitä betonirenkaista koottua runkoa.
Jos kurkki kaivoon, tuli Näkki ja tempaisi kurkkijan mukaansa.
Jos kurkki ulkohuussin reiästä ruumaan, niin silmään kasvoi näärännäppy.
Jos nielaisee purukumin, se menee umpisuoleen. Kun on nielaissut viisi purkkaa, tulehtuu umpisuoli tai pahimmassa tapauksessa kuolee.
Ensin pitää seurustella kolme vuotta, sitten pitää olla kihloissa kolme vuotta ja vasta sitten saa mennä naimisiin.
Yhdyntää harrastetaan vain avioliitossa ja vain silloin kun, halutaan saada lapsi.
Seksi-sana tarkoitti vain keksiä. Kun me muutamat sitten jostain simme tietää, mitä se myös merkitsee, meitä hihitytti tietysti kauheasti, kun kahvipöydässä tarjottiin seksiä!
Luokkakaveri kertoi, että hänen isosiskoltaan tuli pyllystä verta, kun se istui ja päkisti huussissa. Meni muutama vuosi, ennen kuin tajusin, mistä oli kyse ja että luokkakaveria oli narrattu, kun ei alakoululaisen haluttu vielä tietävän mitään naisenelämästä.
Luulin, että kun täyttää 18-vuotta on heti pakko hankkia lapsia.Ja luulin myös angiinan olevan joku maa kun ala-asteella oli luokkakaveri poissa ja kaikki sanoivat "se on angiinassa!"
Ei saa väännellä naamaa, koska jos tuuli kääntyy ni se ilme jää naamalle pysyvästi.
Luulin että kuolleen voi herättää heittämällä vettä niiden päälle ( elokuvista nähtyä, tosin ei ne tietenkään siinä kuolleita ollut)
Ajattelin, että muissa maissa on meidän suomalaisten kopiot, eli niin että vaikka Englannissa ja Kiinassa on samanlaiset ihmiset ja talot yms. kuin täällä. Ja Suomessa Kanarian saarien kopio.
Mä luulin muksuna että kaupan kassamyyjät saavat kaikki ne rahat itselleen, että ne rahat on niiden palkka kun ihmiset ostaa ruokaa ja muuta. Muistan kun halusin kauheesti kassalle töihin kun ajattelin että saa niin paljon rahaa ja sitten on rikas.
Luulin että aina kaupan sulkeuduttua, kassamyyjä kerää kaikki päivän aikana saadut rahat kassakoneesta lompakkoonsa.
Ei se ihan niin ollukkaan.
Minä luulin, että missikisoissa voittaa se, jolla on kaunein puku ja tuomarit ovat valinneet kauneimman puvun etukäteen. Päätin aikuisena osallistua missikisoihin, kysyä tuomaristolta mikä puku voittaa ja pukea sen ylleni ennen kuin muut osallistujat ehtivät napata sen, ja voilà, voittaisin missikisat :D
Tiesin jo aika pienenä, että vauva saa alkunsa siemenestä, joka tulee isän pippelistä ja menee äidin vatsaan. Kuvittelin siementä sellaiseksi vesimelonin siemenen näköiseksi ja mietin, miten se saadaan äidin vatsaan, jos se vaikka putoaakin isän alushousuihin ja häviää sinne. Päättelin sitten, että isä tutkii joka ilta kalsarinsa siltä varalta, että siemen olisi pudonnut sinne ja jos se löytyy, antaa sen äidille ja äiti syö sen.
Olin ehkä 5- tai 6-vuotias, kun näin kaupassa naisen jolla ei ollut nenää. Nenän kohta oli siis lähes täysin litteä, ja keskellä oli vaan sierainten aukot (veikkaan että oli leikattu pois syövän yms. vuoksi). Kysyin äidiltäni, että miten tuon naisen nenä näyttää tuolta, ja äitini vastasi että "sen siitä saa, kun kaivaa nenää, se tippuu pois." Järkytyin tästä niin suuresti, että nenän kaivaminen loppui kuin seinään, enkä uskaltanut viedä sormiani lähellekään nenääni moneen vuoteen.
jääkiekossa maalivahdit on lyhytkasvuisia
Luulin, että oma isäni on joskus ollut apina. Minulle oli siis kerrottu, että esi-isämme ovat olleet apinoita...
Että "ennenvanhaan" maailma oli mustavalkoinen.
Luulin että kun vie rahaa pankkiin, ne laitetaan jokaisen omaan pikku lokeroon talteen. Ja sitten kun nostaa rahaa ne haetaan sieltä omasta lokerosta. Ei sitten ollutkaan ihan noin, onneksi sentään selvisi ennen kuin menin itse pankkiin töihin :D