Lapsena luulin että...
Jos purkan nielaisee, venyy kakka ja pullistuu pakaroiden välissä kuplaksi eikä koskaan tipu pönttöön. Vähän isompana luulin, että raskaaksi voi tulla pussaamalla poikia. Onneksi opettaja oikaisi tämän harhaluulon :D
Mitäs hassua sinä olet muksuna kuvitellut? Nyt eikun lapsen logiikka loistamaan!
Kommentit (341)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:48"]Luulin myös hyvin pitkään, että miehillä on kaksi kivespussia erikseen. :D Enkä tiennyt ollenkaan miltä erektio näyttää, tai minkä kokoinen se edes on, ennenkuin aloin seurustella 18-vuotiaana. Luulin, että erektiossa penis on joku korkeintaan 11cm. Tälle on naurettu monet kerrat makeasti, edelleen 24-vuotiaana yhdessä saman miehen kanssa :D
[/quote]
Luulin näin tähän viestiin asti ja olen itse mies.
Olin häissä ja luulin kun morsian käveli alttarille, että se valitsi kolmesta vaihtoehdosta itselleen miehen. Mun kävi sääliksi niitä joita se nainen ei valinnut. Ihmettelin miksei mies saanu valita kun sen piti vaan ottaa se nainen joka tuli kirkkoon.
Ja luulin että se hääjuhla on kihlajaiset. Häissä ollaan kirkossa ja kihlajaisissa tanssitaan.
Luulin myös että uutisten lukijat ja pikkukakkosen setä ja pelle hermanni näkee telkkarista minut.
Ma, ti, ke, to, pe, la, su on viikonpäivät englanniksi.
Luulin että tytöille voi yön aikana kasvaa pippeli.
Luulin että itsenäisyyspäivänä kynttilöitä poltetaan presidentille. Meidän kodin ikkunasta näkyi presidentin linna ja olin ihan paniikissa kun äiti ei sytyttänyt kynttilöitä kello kuusi. Kuvittelin että presidentti tarkistaaa kaikkien ikkunat.
Lähdettiin siskon kanssa tarhasta aina kahdestaan kotiin. Mä en tiennyt että saatiin lähteä aina klo 12 ja tädit kertoi isosiskolle, että nyt saa lähteä. Luulin että sisko omasta päästä keksii, että nyt lähdetään. Häippäsin itekkin silloin tällöin tarhan pihalta kun mieli teki. En tajunnut miksi sisko jää huutamaan portille "et sä saa lähtee!"
Luulin, että aikuisena joudun joko menemään armeijaan tai naimisiin. Muistan itkeneeni äidille, etten halunnut naimisiin, koska silloin joutuisi suutelemaan miestä. :D
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 03:01"]Niihin aikoihin lapsuutta, kun seksuaaliasiat alkoivat mietityttää, mutta niistä oli vielä täysin ulalla, ajattelin kondomin jotakuinkin kumista sormustinta vastaavaksi esineeksi, vähän isommaksi vain. Mietitytti tosi paljon, miten sellainen paksua kumia oleva korkki voi pysyä peniksen päällä putoamatta sillä työnnellessä, eikä luottoni kondomeihin ollut kovin korkealla. Joskus vuosia myöhemmin, kun näin kondomin ensimmäistä kertaa, sitä seurasi aikamoinen ahaa-elämys.
Luulin lapsena kivespusseja olevan kaksi, molemmille kiveksille omansa. Yksi kaverini oli samassa luulossa vielä 20-vuotiaana.
[/quote]
Minä luulin, että kondomia käytetään aina silloin, kun harrastetaan seksiä. Mietitytti tietysti kovasti kuinka lapset sitten saadaan alulle, kun siinä on jotain välissä. Mutta päättelin, että jossain vaiheessa aktia kondomi käännetään nurinpäin, jotta ne sen sisälle päätyneet isän siemenet ( joiden uskoin olevan samanlaisia kuin esim rairuohonsiemenet) pääsevät perille äidin pimppiin.
Luulin, että roskaruokaa sanotaan roskaruoaksi, koska siitä tulee niin paljon roskaa :D
Hampparin kääreet jne.
Kunnes tajusin, että se on roskaruokaa, koska on epäterveellistä ROSKAA
Luulin pienenä, että kaikki pahoinvointi helpottaa tiemerkintöjä katselemalla - kärsin usein reissuilla matkapahoinvoinnista ja äiti käski katsomaan tietä. Erään oksennustaudin yhteydessä pyysin isää hakemaan kaupasta keltaista ja valkoista maalia, jotta saadaan pihan laatoitukselle maalattua keskiviivat...;)
Mietin pitkään,en oikein muistanut mitään hassua luuloa,kun yleensä kysyin kaiken vanhemmiltani ja he kertoivat,mutta yksi tuli mieleen.Luulin nimittäin noin kouluikäiseksi,että vieraita kieliä puhutaan vaan kun ollaan hienossa ympäristössä.Niin että vaikka juhlissa,kutsuilla,teatterissa puhutaan hienosti kieliä,mutta kotona kaikki ruotsalaiset,englantilaiset ym.puhuvat suomea.Tämäehkä juonsi siitä,että isäni sisko oli muuttanut Ruotsiin ja avioitunut siellä.He tulivat sitten käymään kun olin viiden ja puhuivat tietysti suomea.Serkkuni oli minua kuusi vuotta vanhempi ja puhui aika hyvin suomea,äiti oli opettanut.En uskonut että puhuvat kotona ruotsia vaikka perheen isä ei osannut suomea.Ei sitä pienenä ymmärtänyt.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:03"]Että koirat ovat poikia ja kissat tyttöjä. luulin myös, että television meteorologi päättää sen, millainen tuleva sää on.
[/quote] eiks tää muuten ole kumma juttu, mäkin ajattelin noin kissoista ja koirista. Lisäks hevoset oli poikia ja lehmät naisia - ja niinhä ne onki hehe (sori...)
Että sen Bee Gees - staying alive kappaleen laulaa Michael Jackson.
Kun Nightwishiltä ilmestyi se Nemo niin luulin silloin että se biisi kertoo siitä kala Nemosta.
Hassu minä.
Tämä on todella hölmö, mutta olin puolustuksekseni jotain 6-vuotias... Elettiin aikaa, jolloin Hullun lehmän tauti oli pinnalla. Isoveljeni opasti, että jos tautiin sairastuu, niin "sitä" ei saa tapetuksi millään. Minä käsitin lievästi väärin, ja luulin hänen tarkoittavan tartunnan saanutta ihmistä. Muistan kyselleeni kauhuissani: "Entä jos sitä ampuu? Tai hakkaa kirveellä tohjoksi?" Ja veli vastasi, ettei se mitään se mitään auta, se säilyy silti hengissä.
Olin järkyttynyt ja uskoin, että hullun lehmän tauti muuttaa ihmiset joiksikin zombeiksi. Sitten äiti kuitenkin selitti veljen tarkoittaneen koko ajan taudinaiheuttajaa, ei sairastunutta ihmistä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:57"]Luulin, että jos saunassa pieraisee niin pylly syttyy palamaan :D
[/quote]
Luulin että kun saunassa pieraisee, se ei kuulu. Testasin myös tätä yleisessä uimahallin saunassa :D
Minä kans luulin että maailma oli joskus mustavalkoinen
En jaksanut näin pitkää ketjua lukea, pahoittelut jos tulee toistoa.
Luulin, että elokuvat ja TV-sarjat kuvattiin samassa kronologisessa järjestyksessä kuin katsojat ne näkivät. En siis ymmärtänyt, että tiettynä päivänä kuvataan kaikki ulkokohtaukset tai samassa lavasteissa tapahtuvat jne. Eli loppukin on saatettu kuvata ennen alkua.
Mulla oli kans toi, että jos syö esim. omenansiemeniä, niin puu alkaa kasvaa korvista ulos.
Luulin piilolinssejä sellaiseksi linssilevyksi, joka työnnetään ohimolle tehtyyn viiltoon, silmien kohdalle piiloon. Sitten etsin sellaista ohimoviiltoa ihmisten kasvoilta.
Että kaikki oli ennen vanhaan mustavalkoista. Vieläkin uskon että värejä oli vähemmän.
Minä kuvittelin lapsena, että kaupan kassatäti saa itselleen ne kaikki rahat jotka ihmisten ostoksista kassaan kertyvät. Päättelin siis, että kaupan kassalla työskentely on hyvin rahakasta puuhaa, ja tämän vuoksi unelma-ammattini lapsena olikin pitkään kaupan kassa! :D
Että hedelmien yms. Siemenistä voi tulla syöpä vatsaan/suolistoon.
Lapsena luulin, että asfaltilla oleva hiekka on karkkisuolaa, nuolin siis asfalttia.