Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsena luulin että...

Vierailija
16.05.2015 |

Jos purkan nielaisee, venyy kakka ja pullistuu pakaroiden välissä kuplaksi eikä koskaan tipu pönttöön. Vähän isompana luulin, että raskaaksi voi tulla pussaamalla poikia. Onneksi opettaja oikaisi tämän harhaluulon :D 

Mitäs hassua sinä olet muksuna kuvitellut? Nyt eikun lapsen logiikka loistamaan!

Kommentit (341)

Vierailija
201/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vauvat tulee suoraan kaupasta ostettuna. Ei tullu.

Vierailija
202/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesitornit ovat täynnä vettä

Jaahas, täällähän oppii uutta :D Olen luullut näin tähän päivään asti ja olen lähemmäs 30...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:09"]Elin pitkään siinä luulossa että ihmisellä on kaksi vatsaa: oikearuokavatsa ja jälkkärivatsa. Piti syödä loppuun ruoka ja kun pelotti että tulee täyteen eikä jaksa jälkkäriä niin ei kuule mitään hätää, jälkkäri masu oli vielä ihan tyhjä!
[/quote]
Minulla oli ihana isotäti, joka opetti tämän totuuden meille lapsille. Tädin luona sai aina syödä vapaasti herkkuja, eikä hätää, jälkkärimasussa on aina tilaa!

Vierailija
204/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:48"]Näitä riittää! Luulin muun muassa että:

- tarhatädit, opettajat, kaupan myyjät jne. asuvat niissä paikoissa, joissa ovat töissä. Olin ällistynyt, kun sain kuulla ettei lähikioskin myyjällä ollutkaan makuuhuonetta kioskin takahuoneessa. 

- jos kävelijä ei käytä suojatietä tai noudata liikennevaloja, on autoilijalla täysi oikeus ajaa hänen ylitseen. 

- "etelä" on yksi maa, jossa on palmuja ja hiekkarantoja. Kaikkihan aina ilmoittivat vain lähtevänsä matkalle etelään. 

- etelänapa on lämmin siinä missä pohjoisnavalla on kylmä

- vesitornit ovat täynnä vettä

- lapset tekevät kaikki lastenohjelmat

- kaikki radiosta tulevat kappaleet esitetään aina "suorana". Samoin kaikki televisio-ohjelmat tapahtuivat juuri sillä nimenomaisella hetkellä kuin ne näytettiinkin.
[/quote]
Akateeminen 40-v nainen kysyy nyt hämmästyneenä, eivätkö vesitornit siis ole täynnä vettä?

Vierailija
205/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:54"]Lapsena en tietenkään ymmärtänyt mitä sana "sikiää" tarkoittaa ja kun uskontunnostuksessa sanottiin että "hän sikisi pyhästä hengestä" mä liitin sen lähimpään tuntemaani sanaan eli kihisemiseen.. Aattelin siis mielessäni että Jeesuspa oli niin täynnä pyhää henkeä että vallan kihisi sitä.
[/quote]

Mä taas luulin, että hän sipisi pyhästä hengestä, kun en tiennyt sanaa sikisi.

Vierailija
206/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tähtisadetikku on tähtisädetikku.

Vierailija
207/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että vauvoja tulee kun mies pissaa naisen päälle. Ja niitä tulee useampi jos pissaa kauemmin.. :D

Vierailija
208/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä kun pelattiin kuka pelkää mustaa miestä (yks oli musta mies ja muut juos karkuun), ajattelin aina mustan miehen olevan mies, jolla on musta nahkatakki. Ihmettelin kovasti, miksi sellaista ei enää saanut sillä nimellä pelata :D

Vierailija
209/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:52"]Luulin että tähtisadetikku on tähtisädetikku.

[/quote]

Mulle selvis tää viime uutena vuotena. Kuten kaikille muillekin juhlijoille. Ollaan kolmekymppisiä.

Vierailija
210/341 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa.. Ymmärsin vasta tänään vai oliko eilen, että Toimi onkin miehen eikä naisen nimi.
ikää21

Vierailija
211/341 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!!!!

Vierailija
212/341 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
213/341 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että paikoissa jotka ovat 24h auki (esim. ABC), niin työntekijät eivät lähde kotiin sieltä eivätkä nuku ollenkaan :D kävi sääliksi niitä raukkoja, mietin että miten ne oikein jaksavat valvoa jatkuvasti

Vierailija
214/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että mustat ihmiset eivät alun perin olleet mustia, vaan ruskettuivat vain Afrikassa niin paljon :) luulin myös, että kaikki jäätelö valmistetaan Pohjoisnavalla.

Vierailija
215/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä edes olin saanut tällaista päähäni, mutta... Ekaluokalla opettaja puhui meille tunnilla opetussuunnitelmasta ja kysyi, tietääkö joku mikä se on. Minä viittaan innokkaana ja selitän sen tarkoittavan sitä, että opettajat miettivät opettajainhuoneessa erilaisia keinoja oppilaiden rankaisemiseksi. Ope tuijotti hetken ja sanoi "eei, ei se kyllä tuota tarkoita".

Vierailija
216/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:22"]Ainiin! Joissain lastenohjelmissa kun se juontaja esitti näkevänsä minut, niin menin ihan paniikkiin ja hysteeriseksi. Esimerkkinä: "Lotta, älä kaiva sitä nenää siellä!" 2
[/quote]

Sama!! Ja ihmettelin miksi se ei silti koskaan mulle mitään sanonut vaikka välillä temppuilin miten tahansa päin ruudun edessä. Ei koskaan nimet osunut kun mun nimi on niin harvinainen Suomessa.

Vierailija
217/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:09"]Luulin, että kaupoisss myydään vauvasiemeniä samalla lailla kuin myydään esim kukkien siemeniä. Ajattelin, että kun halutaan vauva niin kävellään vaan kauppaan ja valitaan oikean lajikkeen siemenet :D

[/quote]voin kuvitella... "hei pertti, mitä mieltä oot tämmösestä punatukkasesta lajikkeesta?" :D

Vierailija
218/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapsia syntyy kun menee naimisiin.

Vierailija
219/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän ja äidin pankkikorteissa on sama tunnusluku, eli neljä tähteä.

Vierailija
220/341 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena, että kun koko kujalla on samanlaisia kaksikerroksisia omakotitaloja kuin meillä, niin kaikilla täytyy myös olla sama sisustus. Jotenkin vain naapurin lasten kodeissa pystyi olemaan eri sisustus xD.

Luulin myös, että sähköjohtojen sisällä juoksee paljon pieniä pikachuja kuljettamassa sitä sähköä. Olin noin 4v kun pokemonia alettiin näyttää suomessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi