Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mahdollista saada upeaa vartaloa vielä kovalla työllä? Olen nuori mutta todella lihava.

Vierailija
10.04.2023 |

Olen jo sitoutunut laihtumiseen. Täytyy laihtua 40 kg ollakseni ihannemitoissani.
Minä kyllä siihen pyrin mutta tiedän, ettei sekään riitä ihannekropan saavuttamiseen. Itse laihtuminen on helppoa kun jättää lihottavat ruoat pois. Tärkeintä on, että myös kiinteytyisin ja lihakset erottuisivat.
Tämä on tärkeä päämääräni, jossa menee aikaa, sen tiedostan.

Onko kuitenkaan edes lähtökohtaisesti mahdollista saada kaunista vartaloa? Minua siis pelottaa, että olen pilannut jo vartaloni. Ainakin vatsa on kamala reppu, jossa kamalasti raskausarpia. Se on järkyttävää.
Sen haluan saada kauniiksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorella vielä iho kutistuu muutoksen myötä pikkuhiljaa. Lihasten kiinteytykseen kuntosalitreeniä ja muuta liikuntaa. Ulkonäköä tärkemäpänä pitäisin kuitenkin laihtumisen terveysvaikutuksia. Tsemppiä laihdutukseen.

Vierailija
2/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autofagia auttaa ihon vetäytymisessä, sillä keho siivoaa tällöin turhia soluja myös ihosta. Tutustu pätkäpaaston ja autofagian vaikutuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autofagia auttaa ihon vetäytymisessä, sillä keho siivoaa tällöin turhia soluja myös ihosta. Tutustu pätkäpaaston ja autofagian vaikutuksiin.

Tämä on hyvä tietää. Panostan autofagiaan. 

Olen pätkäpaastolla yleensä 16-18 h. Ketoosissa muuten. Se on minulle ollut toistaiseksi paras ratkaisu. 

AP

Vierailija
4/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mitään työtä vaadi. enemmän työtä oli siinä kun ahdoit suuhusi liikaa ruokaa. laihduttaminen on helppoa syöt vähemmän eli siitä on vähemmän vaivaa kuin lihottamisesta

Vierailija
5/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mahdollista kovalla työllä.

Vierailija
6/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole mahdollista kuin hetkellisesti. kerran läski on aina läski. läski palautuu aina maksimipainoonsa ja sitä maksimipainoa voi kyllä nostaa ahkeralla syömisellä.

Vierailija
7/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ole mahdollista kuin hetkellisesti. kerran läski on aina läski. läski palautuu aina maksimipainoonsa ja sitä maksimipainoa voi kyllä nostaa ahkeralla syömisellä.

Kyllä on mahdollista, mutta hereillä pitää olla, mikään kuuri ei auta vaan elintavat pitää muuttaa pysyvästi.

Vierailija
8/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on mahdollista, mutta hereillä pitää olla, mikään kuuri ei auta vaan elintavat pitää muuttaa pysyvästi.

Kyllä näin on. Kilot on pysyneet itsellä poissa nyt kohta 10 vuotta. Kyllä ne palautuu, jos elintavat palautuu aiempaan.

Vierailija
9/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria Bechamilla on upea vartalo. Tässäpä kerrotaan, mitä sen eteen pitää tehdä:

https://www.hellomagazine.com/healthandbeauty/health-and-fitness/202211…

Hän liikkuu 2h päivässä, siis juoksee, tekee painoharjoittelua PTn opastuksella. Lisäksi hänellä on tiukka dieetti. On syönyt samoin viimeiset 25 vuotta. Ei herkuttele koskaan, ei syö sokeria, ei käytä alkoholia, ei lihaa. Aamu alkaa vedellä ja viinietikalla, aamupala vihesmoothie ja kotitekoisia muroja kasvimaidon kera tai munakokkelia ja lohta. Tuon lisäksi pari muuta vastaavaa ateria päivässä ja teetä. Ei mitään muuta.

Yhtä kurinalaisesti elävät myös esim bikinifitnesskisaajat. Treeniä vähintään se 2 h päivässä, ja tiukka dieetti.

Että kyllä, voit saada upean vartalon- mutta oletko valmis tekemään kaiken, mitä se vaatii?

Vierailija
10/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti helpompaa nuorena kuin vanhempana.

Onnea matkalle!