Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 39 *~*

20.09.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään oltiinkin kaivattu. =) Joo, en vain kerenny aiemmin linjoille. Mies on nyt iltatorkuilla ja osa ajasta on menny meilien läpikäymiseen ja tää päivä on ollu muuten niin kiireinen. Jahka herättiin, niin piti pestä viikon pyykit, käydä työkkärissä ja kaupassa ja sitten lähteä vielä hakemaan koirulia hoidosta.

Matka on siis takana. Eilen oltiin kotona joskus puol yhdentoista maissa illalla, kun lento oli hieman myöhässä. Ja ihan oikeaan koneeseen tultiin. ;)

Mahtava matka, ei muuta voi sanoa. Mitään negatiivista sanottavaa en keksi koko saaresta, aika tarkkaan kun tuli kuitenkin se koluttua. Parissa eläinpuistossa käytiin ja samoin katamaraaniristeilyllä, jolla bongattiin valaita ja delfiinejä. Monet vain oksentelivat siellä, kun oli sen verran sitä aallokkoa. Ruoka oli hyvää ja lämpöäkin piisas, 25-34 asteen välillä päivisin ja öisin siinä 23 astetta. Eli hyvin siis tarkeni. =) Jonkin verran rusketustakin sai, muttei ihme kyllä kovin paljoa. No, toisaalta oltiin paljon liikkeessä ja vain keskiviikkona makailtiin vähän aikaa merivesialtailla. Ja olut oli myös hyvää tuolla. Jos joku joskus menee Kanarialle, niin oma suosikkini on ehdottomasti Reina ja oli Doradakin hyvää. Sellasia helppoja juotavia, ei niinkään kitkeriä kuten jotkut suomalaiset. Ja halpaakin oli.... iso tuoppi n. 2 euroa ja kaupasta tölkki n. 0.30 euroa. =)

Harmi vain kun piti tulla takaisin.... olis sitä pidempääkin jääny. No, toivottavasti seuraavalle matkalle pääsis nopeammin kuin 12 vuoden päästä....

Vierailija
82/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonna: Kaikkea hyvää sinulle jatkoon. Kuten on mainittu, niin tervetuloa takaisin, jos siltä joskus taas tuntuu tai jos plussaat, niin olisi kiva kuulla.

Joku uusikin oli tullut, mutta nyt en muista nikkiä.... Tervetuloa kuitenkin joukkoomme ja pahoittelut keskenmenostasi.

Siis mitä mitä... onkos joku postituslistakin tehty??

Juuliar: Mites sinulla meni matka?

Ja omaa napaa vielä sen verran, että menkkojen piti alkaa nyt keskiviikkona, mutta vielä ei ole kuulunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: Mitä mitä.. menkat myöhässä...? Voisiko olla just se ainut " oikea" oire raskaudesta tässä alkuvaiheessa..? Pidän peukkuja. Hienoa, että reissu oli onnistunut. Tervetuloa kuitenkin takasin kotimaahan. Kuten huomasit, täälläjo odottelimme. Luitko muuten meidän suunnitelmista tulla vastaan...

Jumppis: Musta tuo " sääntö" on just oikea. Kaikki varmasti toivomme plussia niin itsellemme kuin toisillemmekin, mutta on totta että kun just on pettynyt menkkojen alettua, sattuu vietävästi lukea raskausvaivoista. Pidetään tää linjaus mun puolestani.

Helga: en kokeillut mitään eucalyptys-höyryjä tai kylpyjä, olo parani itsestään tosi nopeasti. Ei kuumetta tai kurkkukipua enää, vähän vaan nenää joutuu silloin tällöin niistelee. Taisit viritellä mulle jotain terveystuulia - kiitokset vaan niistä. Päästään synttäreille ja huomenna ristiäisiin.

On. Nyt menossa kp 25/28. Ei vieläkään tuhrua.. jos eilen hermostutti, niin tänään sitten jännittää tuplaten. Vaikkei pitäisi, viimeksi oli ihan sama juttu, tuhrut alokoi vähän myöhässä, mutta varsianainen vuoto sit melkein ajallaan. Mut kuten sanottua, tässä vaiheessa kiertoa on niin kivaa piinailla.

Vierailija
84/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: Juu, kyllä huomasin suunnitelmanne ja niitä tässä hekottelin eilen. Oli vain ajatukset vielä niin matkassa ettei muistanu kaikkea kommentoida. Ei sen puoleen, etteikö vieläkin haikailtais tuonne että kun vois lähteä heti uudestaan. ;)

ON: Joo, menkat on myöhässä. Tänään on kp 32 ja pientä piinailua on havaittavissa. Lämpöä on hieman, väsyttää armottomasti, palelen ja eilen rintojakin hieman vihloi. Toivottavasti johtuis siitä itsestään eikä mistään tulevasta flunssasta ja menkoista. Mutta toistaseks ei vielä mitään menkkoihin liittyvää merkkiä.... ei edes hirveätä möllömahaa ole vielä. " Pahin" on väsymys sekä palelu.

Lauantain jatkoja kaikille!

Vierailija
85/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi suora utelu, mutta milloinkas ajattelit testata...? En mä suinkaan hoputa, mutta olisi niin mukavaa lukea uudesta plussasta. Itsellä se testi on työpaikalla, ja ajattelin keskiviikkoa... JOS enää tarvetta silloin. Eiks vaan ole hölmöä suunnitella milloin testaa, kun ei menkat edes vielä ole myöhässä. Sulla sen sijaan ihan oikeesti jännät paikat.

Muakin on väsyttänyt tavallista enemmän, mitään muuta erilaista ei ole ollut havaittavissa.

Vierailija
86/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vielä aio testata, vaikka edellisestä kerrasta jäikin yks odottamaan. Ajattelin nyt ensin odotella selkeämpiä oireita kuin mitä tää väsymys ja palelu on. Se kun voi yhtä hyvin tarkoittaa alkavaa flunssaa kun tuli niin suureksi tuo lämpötilaero kotiin tultuamme. Ja sitten kun vielä muutenkin mulla on menkat ollu myöhässä. Eli sanotaan nyt, että jos ei parin viikon päästä ole alkaneet, niin sitten testaan, mutta en ennen.

Vierailija
87/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa tuo sinun kärsivällisyys. Mulla on kierto pisimmillään koskaan ollut se 28pv, niin siihen luottaen, päätin tuon keskiviikon. Se olisi silloin kp29.

Mutta mutta, tuskin mä tässäkään kuussa sinne asti pääsen.

Vierailija
88/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuksia sinulle, että jos nyt kuitenkin onnistaisi... Omasta testaamisestani vielä sen verran, että kun mulla on kierto vaihdellut yleensä siinä 30-37 ja joskus jopa 41, niin just sen takia en testaile kovin aikaisin. Ja nyt kun oireet on muutenkin vielä niin vähäiset. Mutta jos kunnon oireita alkaa tulla, niin mistä sitä tietää vaikka testaisin ennenkin. ;)

Vierailija
89/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti Katri, pidetään sitten peukkuja toisillemme, ja muillekin siinä samassa. Totta, ei kannata " tuhlata testiä" ennenkuin on menkat ihan kunnolla myöhässä. Ja jos kierron pituus vaihtelee, niin sitä suuremmalla syyllä. Siltikin sanoisin, että sulla on rautaiset hermot!

Vierailija
90/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viime kierto olikin ensimmäinen, jossa en testannut ollenkaan. Normaalisti olen raskaustestejä kuluttanut enemmän kuin laki sallii. Toisaalta menkatkin alkoi päivän etuajassa, joten jännitys ei ihan huippuun päässyt.

Olin niin ylpeä itsestäni, kun en testannut:) Ja samaan mallin mennään myös tulevaisuudessa...Miehellekkään en sanaakaan hiiskunut kierron kulusta, joten sai hänkin olla rauhassa kerrankin. Toisaalta tuntuu, että ei enää edes jaksa hehkuttaa.

Jänskätän nyt teidän, vm69 ja Katri puolesta. Itse vetelen nyt puolimasiksen rajamailla ja tuntuu, että pääkoppa alkaa hajota. Mutta se on aina sama juttu tässä kierron vaiheessa eli kp5 lähti aamulla käyntiin:(

Jumppis

Vierailija
91/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis whaaaaat!

Täällä onkin siis chänssit pariinki plussaan... Voi jumantsuikka, peukutuksia VM & Katri!!!!!!

Oma napa on no... Hmmph.. Nälkäinen koko ajan? ääh, ei vaineskaan tai siis joo nälkä on oikeesti aika usein, mut nippailua ei oo havaittavissa ja ovisajan sekstailutkii meni miten meni, joka toinen päivä, kiitos tän mun nuhan&kuumeen, sekä miehen väsymyksen.

Tukkakii on mitä on, ilmeisesti se on päättäny elää omaa elämäänsä hampun näköisenä läjänä, koska siihen ei tehoa mitkään mun hoitoaineet. En käsitä.

Asiasta pahviin, katon samal täs Greasee töllöstä ja en voi käsittää millä rasvalla tuo musta sukkapuku on liu´utettu ton muijan pääl.. Toki siellä selässä on vetskari, mut silti... Ja noi punaiset pistokas puukkarit on ihanat!

Jep helgalla on edessä yksinäinen ehtoo, kun mies on baarissa kavereittensa kanssa ja mä kärsin saikku rangaistusta edelleen. Tosin tää päivä on viimeinen, onneks muuten alkais ehkä päässä pimetä jos vielä tarttis maata neljän seinän sisällä muutama päivä!

Nyt availeen sipsi pussii ja tekeen dippii...

Vierailija
92/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: tervetuloa taas Suomen kamaralle! Kiva, että matka oli onnistunut! Toivotaan, että nyt olis tärpännyt se pikkuinen, joka teille myös muuttaa pysyvästi!! bd bd bd

Vm: Sullakin on jännät hetket, toivottavasti saisit keskiviikkona aihetta testata ja näyttäis++++++!! Tsemppiä piinailuun! bd bd bd bd bd bd

Helgalle: kans plussaonnea!!! bd bd bd bd +++++++++++++++++

Teillä onkin sänssit järjestää haahuihin nyt plussa-aalto! bd bd bd

Jumppis: mulle tuo sääntö kans kyllä sopii. Tällä hetkellä musta ei enää tunnu kurjalta muitten hehkutukset, mutta on välillä kans vähän tuntunut ja ymmärrän kyllä, että toisia se saattaa masentaa. Voipi taas tulla itellekin aikoja jolloin se tuntuu masentavalta..

on: kp oisko 12/~26 ja tänä aamuna ovistestiin tuli lähes yhtä vahva viiva, muttei kuitenkaan ihan. Aion kokeilla vielä nyt illalla ja sit taas aamulla eiköhän viimestään silloin plussaa näytä, luulisin *toivoo*.. Masua on jo viikon verran nippaillu kunnolla, että eiköhän sielä jotain ainakin oo tapahtunu.. Täytyy vaan ahkerasti koittaa laittaa siemeniä itämään, jos vaikka joku tällä kertaa oikeasti itäiskin.. Tänään ollaan jo satsi laitettu.. ;)

Vierailija
93/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huhuiltu että missäkaikki on. Mullaon niin hektinen elämä että niin harvoin ehdin kirjoittaa kuulumisiakun on nuo lapset ja työ ja vielä viikot yksin niiden kanssa.

Tulin kertomaan että mua EI TODELLAKAAN saa poistaa listoilta vaikka harvaseltaan pinoudunkin.

Mulla on aika sekavat tunnelmat. Tein viimeviikolla muutaman haamun (testiajan jälkeisiä osa mutta ei mitään herkimpiä testejä) ja perjantai aamuna tein aconilla ihan oikean plussan (tosin vaaleampi kuin kontrolli mutta ihan selvä).

Mua paleli koko viikon ja välillä on ollut hiki, lisäksi pissattanu sikana ja väsyttänyt myös. Eilen illalla oli muka sitten ihan oikeasti paha olokin jo... Eihän ne raskausoireet oikeasti vielä voi alkaa mutta kai tsemppaan itseäni. Mulla on ollu ihme nivuskipuja, voi olla kohtu jo kasva ja johtuu siteiden venymisestä tai hormoneista?

Mutta hyvin varovaisin tunnelmin menen eteenpäin, päivä kerrallaan. Mulla on mahdollisuus onneksi päästä työn puolesta ultraan ihan heti kun se on mahdollista.

Yritän olla positiivinen, eihän se kahta kertaa peräkkäin VOI mennä kesken? menihän tässä 9 menkat ja siis 10 kiertoa ennen kuin tähän päästiin... Enkä ikinä olisi voinut uskoa että tästä kierrosta tärppää, limat oli lähes olemattomat, ovisviivaa ei tullut(tosin testasin vain 3 päivää kun tikut loppui mutta siis yritin tosissaan ajoittaa) Ja pupuilua meillä on siis ollut vain viikonloppuisin kun on se mies talossa.

Tsemppiä tosi paljon kaikille ja uskokaa siihen että se vielä onnistuu! Toivotaan yhdessä että tämä pikkuinen kestää sinne kesäkuulle asti mukana. Käyn lukemassa ja kirjoittamassa välillä, en uskalla todellakaan pinoutuamihinkään odotuspinoon ennen kuin ainakin riskiajat on ohitettu.

Plussasätein, Pikkutiikeri

Vierailija
94/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle toivotan onnea oviksen metsästykseen ja tärppionnea kun aika on otollisin!!

Vierailija
95/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helgalle ja Sanille kiitokset peukutuksista. Sitä samaa toivon teillekin!

Pikkutiikeri: Kiva kuulla taas sinustakin.

Meillä on tää päivä menny puhtaita lakanoita vaihtaessa ja nyt sitten käsitellessä matkan digikuvia. Kuvia tuli otettua sen verran paljon, että aikaa se kyllä vie ja jotkut otettu vielä panoraamana, niin pitää nekin sitten yhdistää.

Kohta syömään karjalanpiirakoita ja munavoita.... nams. =)

Vierailija
96/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku lista on tehty, täytyy kohta tai huomenissa tutustua siihen ja katsotaan jos Helga mut sinne hyväksyis...

Mahdollisia plussiakin oli oliko niin et kolme mahdollista.... Onnea kaikille ja toivotaan että ne plussat ja mahdolliset plussat jäis pysyviks.

Ei ehdi nyt kirjoitella, paremmalla ajalla enemmän, BB:n pariin...

-nelliina-

Vierailija
97/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMIO HUOMIO HUOMIO HUOMIO HUOMIO HUOMIO¿..

Listasin tähän ihmisiä, joilta on voinut mennä ohi silmien esittely uudesta listasta, joka löytyy Googlen ryhmästä. ( Liittymis ohjeet alempana.)

Adette

carpel

Elisabeth72

joonatan05

Juuliar74 .

katri72

Koala-.

laralei

Liliane .

meillekans .

Moila

-nelliina-

nippula

Nonna-.

Pikkutiikeri76

pipsa79

puhbear

pumpsu

Ria73

Shannon-75 .

vauva2006

vauvaksi

VM1974

Googlen ryhmään toivotamme tervetulleiksi kaikki Haahut, jotka ovat tänne vauva palstalle listautuneet.

Kyseessä on ¿intiimimpi¿ versio tästä palstasta. Sinne pääsyyn vaaditaan rekisteröityminen googlen ilmaistilin käyttäjäksi, sekä jäsenyyden anominen webmasterilta, eli minulta.

Rekisteröityminen on helppoa, eikä vaadi ylimääräistä meili osoitteen rekisteröimistä.

Tervetuloa!!

Ohjeet:

Eli tod.näk. kotisivuna on kohtuu monella google, jos ei niin jokainen osaa etsiä googlen sivut, eiks niin?

Siellä googlen etusivulla, oikeassa yläreunassa on kohta jossa lukee kirjaudu sisään.

Klikkaatte sitä ja siinä laatikon alareunassa on kohta, eikö sinulla ole google-tiliä? Luo sellainen nyt ja sit vaan klikkaatte sitä.

(Sisäänkirjautumiseen riittää sinun henk.koht. sähköposti osoite, josta tulee ns. google-tili. Maksuton tietenkin..)

Sielläpä sitten täyttelet vaadittavat jutskat ja saat meiliisi vahvistus viestin, jota klikkaamalla google-tilisi avautuu.

So Simpele!

Eli http://groups.google.com/group/Haahut

Lisautuminen onnistuu myös klikkaamalla suoraan tuota linkkiä.

Siellä meitä onkin jo ¿kourallinen¿ ihmisiä odottelemassa teitä muita myös!

P.s Muistattehan laittaa täällä käyttämänne Nikkinen hakuilmoitukseen, että osaan yhdistää oikeat ihmiset oikeiin nimiin! Esim: Jos meili os on oma nimi, niin en tiedä kuka jäsenyyttä hakee, koska täällähän me toimimme nikeillä!

Ja jos on kysyttävää niin vastaan parhaani mukaan!

Vierailija
98/106 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti en tiedä tuliko tehtyä mitään oikein. Mut Helga on hyvä laittaa palautetta mun toheloinnista... Jos jotain merkkiä jäi et oon ollu edes oikeassa paikassa.

Nyt Hyvää Yötä!

Vierailija
99/106 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin varovaiset onnittelut Pikkutiikerille! Josko tämä uusi pieni nyt pysyis mukana matkassa. Paljon vauvaliimaa pikkuiselle! Sitä mekin mietittiin, kun kaks muutakin täältä plussas yhtäaikaa mun kanssa kesällä, että ei kai nyt uudestaan voi kaikki mennä pieleen. Hyvin hyvin varovaisesti mäkin menin koko alkuraskauden ihan viikolle 12+5 asti, jolloin sain vihdoin ultrassa nähdä elävän sikiön. Olin odottanut, et se on ihan liikkumaton. Voimia sulle! Ja kiva, et sä pääset työn puolesta piakkoin ultraan!

Vm69 ja Katri: Paljon paljon plussasäteitä!!

Kaikille muille kaikkea hyvää, tää on uskomaton palsta, niin värikkäitä ja elävästi kirjoitettuja juttuja, että pakko on käydä lukemassa.

Terv. Lizie & pikkuinen 17+0

Vierailija
100/106 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lizie: Kiva kun kävit moikkaamassa. Mukavasti sullakin jo viikkoja koossa. Kaikkea hyvää jatkoon! =)

Helga: Näkyykös se mun " anomus" siellä google-ryhmässä? Tuossa yritin just laitella. Nikiksi laitoin saman kuin mitä on täälläkin.

ON: Menkoista ei vielä merkkiäkään. Nyt olen lisäksi muutamana yönä herännyt aina vessaan ja yleensä kun nukun yhtämittaisesti aamuun asti.... hmmm hmmm..... Saas nähdä miten tässä oikein käy....