*~* HAAHUT viikko 39 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (106)
Kävin vaan nostamassa tämän Katrin valmiiksi tekemän viikkoavauksen.
Väsyttää ja päätä särkee. Eilen illalla vasta noin yhdeksän paikkeilla mies kysyi otatko lasin viiniä. Otin, otin toisen ja kolmannenkin. Ei mulla kankkusta ole, mutta väsymys hajottaa mun pään. Aamulla piti kuitenkin herätä 5.45.
Joo, juuri kun helgalle " paasasin" seurauksista...
Uusi viikko taas ja terveiset aamulenkiltä! Sori, jos ärsytän näillä kuntoilupuheilla, mutta toisaalta tämäkin on eräs tapa saada ajatuksia pois vauvoista ja keskittyä itseensä. Ja itsensä rääkkääminen on hyvä tapa purkaa paineita:)
Sani: Olen sitä mieltä, että kaksi asiaa on syytä muistaa, kun aloittaa kuntoilun:
1. Realistiset tavoitteet. Näitä näkee silloin tällöin (varsinkin syksyisin), jotka suunnittelevat aloittavansa liikunnan nyt " tosissaan" ja alussa treenaavat 5krt/vko tai useammin. Sitten huomataankin parin kuukauden päästä, että ei ehdi tekemään mitään muuta, kun treenata. Se ei tunnu enää kivalta, kun paikkoja särkee ym., kun on liian vähän lepoa. Ja ei aloittelijan kroppa pysy mukana tuollaisessa rääkissä. Eli 3krt/vko riiittää, kun tekee tunnin tehokkaasti. Laihduttajan paras yhdistelmä on aamuaerobiset ja kuntosali.
2. Nälkä kasvaa syödessä. Jos jaksaa vaikka väkisin kolmisen viikkoa, alkaa nähdä ensimmäisiä tuloksia. Movivaatio nousee kohisten, kun saavutuksia alkaa tulla. Ja kun on kerran ollut hyvässä fyysisessä kunnossa, on siitä vaikea luovuttaa.
Helga ja vm69: Siis muijat on alkanut tissutteleen/ryyppäämään ihan urakalla. Harva se päivä on vähän lipsahtanut ja pää kipeä:) Itse oon jotenkin unohtanut tuon taidon. Tai jos muistatte krapulapäivä-kertomukseni...Niitä ei halua kokea kuin kerran kahdessa kuukaudessa. Ja kun se olo tulee jo pienistäkin määristä:(
ON: Nyt kp25/26. Vatsa nippaili pe+la, sekin loppunut. Eli keskiviikkona pitäisi alkaa. En todellakaan jotenkin usko raskautumiseen. Viime menkat kesti puoli päivää, ovulaatiota en oikein löytänyt ym. Joten matalalla profiililla mennään...Tiedättekö sen Kummelin laulun..." matalalla profiililla" ...sitä mää nyt laulan...
Päivänjatkoja,
Jumppis
Jumppis: joo, repsahtanut olen. Mutta lupaan parantaa tapani. Etten siis ainakaan sunnnuntai-iltana jatkossa ota...
Jokohan helgalla on olo helpottanut?
Näinhän taas tää meni...
Ei pitänyt hermoilla tulevaa ja ottaa ihan iisisti. No, kävin katsomassa ns. lasketun ajan ja se on sama kuin mun 30v. synttärit. Nyt alkoi sitten jännittää...JA MUN PITI OTTAA matalalla profiilillaaaa...
No, yritän silti laittaa jäitä hattuun *tunkee pakkasesta jäitä lippiksen alle*
Jumppis
Vaikka kuinka olen ollut varma ettei ole tärpännyt, niin kuitenkin joka kuukausi olen käynyt katsomassa, mikä olisi laskettu aika, JOS...
Hienoa huomata, etten ole ainut. Toki en sitä ole epäillytkään, meillä kaikilla taitaa olla noita samoja piirteitä. Kuulenee vauvakuumeen " taudinkuvaan" .
Olo helpottanut. Join kahvia pari mukillista aamun aikana, ja nyt ainakin tuntuu että päivä on jo voiton puolella.
Mulle tuli väsymys takaisin. meni vissiin voimat ruokailun jälkeen täyden vatsan sulatteluun.
Mutta missäs kaikki luuraavat?
Nipsu: Ei voi olla... Ei siinä nyt pitänyt todellakaan noin käydä... Isoja haleja ja jaksamista, hiljaiseksi taas vetää...
Sani ja Koala: Kiitos tsemppailuista! Toivotaan teille ja tietysti kaikille muille myös pysyvää plussaa jossain sopivassa vaiheessa.
Katri: Oikein hyvää reissua sulle, sitä on odotettu!!
Ei mulla kummempaa, vointi hyvä. Käyn vaan tätä haahu-palstaa edelleen lukemassa, koska ei teistä voi irti päästää ja haluan ehdottomasti tietää, mitä kullekin kuuluu vauvasaralla ja muutenkin. Pitäkää lippu korkealla ja plussatkaa pian, ettei toi ex-puoli kuihdu kokoon!
Haleja kaikille, Lizie & pikkuinen 16+1
..... Verestävin silmin... Joka ei johdu viinasta vaan flunssa pöpöstä.
Niinhän siinä sitten kävi, että kuumeen sain eilen ja tänään sit saikkua hakemaan. Tosin vihjaisin lääkärille, et voisin olla raskaana ja voipi johtua siitäkin tää eriskummallinen olo, etoi tänään ja kuumetta on vaan minimaallisen verran, mutta olo on kuin sitä olis melkein 40 astetta...
Juteltiin myös noista mun onnettomista kuukautisista, joihin hää sanos, et jos ei ala vuotaa kunnolla/raskaudu parin kk sisällä hän suosittelee mulle keltarauhas kuuria. Eli sainpas vihdoin ja viimein vastauksia siihenkin asiaan!
Ja Vm: Heh! Nii-i... Saarnataan vaan... ;)
Jumppikselle tietty plussatuulia ihan vienosti täällä puhaltelen.. *Puuh*
Ääh, taidan mennä jatkamaan sitä samaa mitä koko päivän oon tehny, eli makaan sohvalla aloitan leffan ja nukahdan ekan puolen tunnin jälkeen ja herään lopputeksteille. Et joo... Rattoisasti on mun päivä menny. Luojan kiitos koira on sentään hoidossa, ettei tartte tuolla tuulessa ja sateessa kävellä ympyrää sen kanssa.
T. Kuumeinen Helga, jolta edelleen puuttuu plussa ovistikusta vaikka aika rupeis olemaan jo pikku hiljaa... Kp 12
Mulle tuli piste iin päälle tänään. Lääkärinhän piti soittaa iive viikon tiistaina no arvaten ei soittanu. Tänään otin puhelun tuonne kysin lapsettomuus polille. No siellä oltiin ihan pihalla minkähän takia mulle ei ole soitettu, vaikka olis pitäny. Seuraava lääkärin soittoaika on 11.10 eli kuukauden päästä ja sitä ennen ei tapahdu mitään.
Päätin etten jaksa tätä enää ja otin yhteyden kuopion yksityiselle lapsettomuuspolille. Sain ajan ensviikon tiistaille, silloin on suunnittelu päivä miten mennään eteenpäin. Hinnat hirvittää, mut onneksi kuulutaan kelan korvauspiiriin niin saadaan 40% kaikista hinnoista alennusta. Tänään kp3 ja vuoto eikun jatkuu kovana. Kai se viime kierron lyhyt vuotokin tulee nyt sitten ulos. Mä pähkäilen et otanko ovis tikut käyttöön vaiko jätän tikuttelematta koko kierron??
Helga: Voi miten kurjaa, että tulit kipeäksi. Pikaista paranemista sinulle!! Aika kova on kuumekin... Toivottavasti jo laskenut eilisestä!!
Nipsu: Hyvä homma, että panit itse aisioihin vauhtia. On se kummaa, miten lääkärit voi jättää soittamatta! Oikeastaan se on tosi törkeetä. No, varmaan saatte nyt apua, ja vaikka maksaakin, niin menee se raha kuitenkin aina johonkin muuhunkin. Tsemppiä!!
Huh... ei pitänyt aloittaa tätä hermoilua... nyt kp 21/28... oireita on kuulkaas taas vaikka mitä. Väsyttää, huimaa, etoo.... Mutta näitähän tässä on pitkin kesääkin ollut. Ja tuollaisia olotiloja on taatusti jokaisella suomalaisella, mutta kun haaveilee vauvasta, ne saavat uuden merkityksen.
Hyvää tiistaita kaikille!!
Meillä kaavinnasta tänään tasan 8 viikkoa ja menkkoja ei näy ei kuulu. Soitin eilen sairaalaan ja käskivät tehdä nyt tänä aamuna raskaustestin (vaikka sanoin et en ole raskaana) testi siis nega. Lääkäri soittaa sieltä nyt 9- 10 ja kertoo mitä tehdään. Mua vaa harmittaa kun toivois sitä pikkuista niin kovasti ja nyt tuntuu että ei tapahdu mitään. Noh josko tähän joku selvyys saatais.
Toivotaan v69 et noi oireet ois nyt just sitä itseään=)..
Helgalle paranemisia..Olin itse viimeviikon kauheassa räkätaudissa ja tuntu ettei mene ohikaan, mut selvittiin molemmat pojan kanssa siitä.
No nyt soitti lääkäri ja arvatkaa mitä...käski rauhassa odotella ja tehdä testiä uudelleen taas parinviikon päästä. Lähettää mulle keltarauhaskuurin reseptin et jos ei 4 viikon päästä ole vielä alkanut niin sitten syön sen ja pitäs alkaa tapahtumaan. Mää en jaksas odottaa enää yhtään viikkoa oikeesti. Nyt jätän taas palstailun olen nyt pitänytkin taukoja kun ei tämä ole enää hauskaa. Katsellaan myöhemmin ja toivottavasti teillä muilla tapahtuu ja plussia tulee.
Älä jätä palstailua kokonaan. Ymmärrän ainakin osittain miltä tuntuu, odottaminen epätietoisuudessa on kamalaa ja rasittavaa.
Täällä saisit kuitenkin purkaa tuntojasi ihan vapaasti!!!
Huutaa, haukkua, valittaa, syyttää... ja sitten eräänä kauniina päivänä riemuita uudesta plussasta! No, mutta totta puhuen, palstatauko olisi itsellenikin varmaan viisasta... Olen yrittänytkin pitää paussia, mutta se on kestänyt maksimissaan vain päivän. Aina menkkojen alettua pettymys on ollut niin kova, että olen päättänyt irtautua täältä... Kappas vaan, ei ole onnistunut!
Kaikkea hyvää sinulle!!!!!
Nipsu: Hyvä, että saat nyt vietyä asioita eteenpäin. Törkeää lääkäriltä, että ei soita, vaikka toinen odottaa puhelua. Tyypillistä, että ei kuitenkaan ymmärretä toisen hätää. Muista sitten raportoida, mitä suunnittelussa sanottiin ja tehtiin, koska kohta vuosi täynnä ja en ajatellut jäädä laakereilleni lepäämään.
Helga: Kipeä..voi...Kauhea kuume sulle! Jos mulla on yli 38 niin hourailen ym. Joskus töissä/lääkärissä eivät voi tajuta, että jos mulla on yli 37 eli lämpöä, oon toimintakyvytön.
vm69: Oireista..oon päättänyt, että en halua oireita. Viimeksikään ei ollut, kun raskaana olin. Oireet tuli vasta myöhemmin. Nyt koko ajan yritän ajatella, että ei ei ei, mutta taitaa kroppa olla eri mieltä eli tästä päästään omaan napaan:
ON: Ei auttanut oireiden kieltäminen. Rinnat turvoksissa, samoin vatsa. Muuten ei turvotusta ole. Pe ja La nippaili, ei muuta sen jälkeen, mutta nyt menkkakipuja koko vatsassa, joten viimestään huomenna alkaa, jos ei tänään...Perhana! Pitäisköhän vielä kerran kokeilla niitä ovistikkuja niin tietäisi ainaskin, jos ovuloisi.
HELGAAA: Siis voiko lyhyet kuukautiset johtua jostakin, mikä estäisi raskaaksi tulemisen? Mullahan ne kestää aina kaksi päivää ja viimeksi puoli päivää...
No, nyt jatkamaan aamujuttuja. Lintsaan luennon tänään ja menen suoraan töihin. Ei vaan jaksa! Ja en ole vielä ollut kertaakaan pois:)
Jumppis kp26/26,
jonka kiinteytysprojekti taitaa jatkua ainakin kuukauden vielä:(
Sinulle minun pitikin kommentoida!
Odottaminen on kamalaa, varsinkin kun ne menkat eivät milään ala. Itselläni meni juuri tuo kahdeksan viikkoa lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen.
Palstatauko on hyvä juttu, mutta nyt olen huomannut, että en koe tarpeelliseksi puhua näistä asioista muuta kuin palstalla. Ja se on hyvä juttu, koska jotenkin on kiva pitää asioita välillä salassa:) Juttelen asioista ehkä vähän liian avoimesti ja siksi joudun vastaamaan näihin raskaus-uteluihin liiankin kanssa. Nyt olenkin ollut hiljaa jo pari kuukautta ja hyvä näin.
Mulla ei siis ystäviä samassa tilanteessa ja vastakaikua tunteille on vaikea saada. Nämä keskustelut on niinkuin tuomittu epäonnistumaan ja yleensä ärsyynnynkin salaa heidän kommenteistaan.
Mutta täällä saa purkaa ja iloita!
Jos nyt pidät taukoa, niin hyvää jatkoa ja tulethan aina välillä kertomaan kuulumisiasi:)
Jumppis
Eli Joonatanille tuo äskeinen oli .....ei Juuliarille...
*unihiekkaa silmissä*
Joo, niinhän se piti olla että ei etsitä oireita. Mut minkäs teet, kun ne oireet etsii mut... Muuten, voisitko sä olla raskaana? Ethän sä ollut testaillut... Kun jos viimeksi kesti menkat puoli päivää, niin aika outo juttu. Että jos se olisikin vaan ollut " alkuraskauteen mahdollisesti kuuluvaa vuotoa oletettujen kuukautisten aikaan" ...
Yritän luoda täällä positiivistä ajattelumallia..
Juu eli määhän olin raskaana eli tuli se kemiallinen viime kierrossa. Ensin suht.koht vahvat haamut ajan sisällä x 2, sitten nega, sitten taas haamu. Viimeiseksi nega kolme päivää sen tuhruvuodon jälkeen.
Siitähän se homma kiikasti, että jos kemiallinen, niin mihin jäi vuoto...No, ajattelin, että jos vaan kuvittelin vuotoa tulleen niukasti...
Nyt oli kyllä yritystä mahdollisen ovulaation aikana, mutta kun en oikein mielestäni löytänyt ovulaatiota tässä kierrossa. Ainoat limat oli kp10 ja silloin käytettiin tilaisuutta hyväksi.
Lisää kahvia,
Jumppis
Joo, niinhän se oli. En taas muistanut.
Tarjoon sulle kahvia, hierotaan yhdessä unihiekat pois. Mua kans väsyttää. Ja täällä töissä on niin kylmä, että se kahvi myös lämmittää mukavasti. Otatko maitoa sekaan?
mutta taas se tätsy tänne löysi eli aamusta tuhruvuotoa.
Nyt odotellaan, jos vaikka saisin kunnon menkat.
Vit..ttaa, mutta leuka ylös:)
Jumppis
Tässä pakkaamisen lomassa laitoin nyt sen uuden listan kuten puhetta oli. Nyt ei ole sen enempää aikaa kommentoida tai kirjotella omiakaan kuulumisia, joten pärjäilkäähän ja pitäkää lista korkealla! =)
Tsemppiä piinailijoille ja plussaonnea! bdbdbd
Minä palailen seuraavan kerran mitä luultavimminkin viikon päästä perjantaina. Jos vielä ehdin, niin käyn katsomassa viestit, mutta en tiedä ehdinkö vastailemaan enää mihinkään.
vm69: Huhuu.... muista tulla tarpeeks ajoissa kentälle, jotta saadaan laitetuksi sut sinne matkalaukkuun. =)