Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 39 *~*

20.09.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon miespuolisia kavereita, on aina ollut. Lukiossakin mun parhaat keverit oli poikia. Mun miehellä ei taida olla kylläkään naiskamuja. Tai sitten se ei ole vaan kertonut... Mä olen aina tykännyt miehistä, ne on niin suoria, eikä juorua selän takana. Paitsi täällä töissä yksi mies, mutta se onkin homppeli...

Kirjoittaisin enemmänkin, mutta töitä töitä...

Koitahan helga saada itsesi kuntoon. Illalla Katria vastaan??

Vierailija
62/106 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu mennään passiin jonnekkin penkin taakse vakoilemaan Katria!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Katriiiiiiiii, joko sä oot palannu????

Vierailija
64/106 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kipeenä on ihmisellä tylsää, niin oon tässä nyt säveltäny paria juttua ihan ekstempore...

Ensinnäkin sain tyhjättyä digikameran, vihdoin ja viimein..

Ja toisekseen tutkailin googlen ryhmiä... Otin ja perustaa päräytin sinne oman haahut-ryhmän, joka vaatii kutsun ja hyväksynnän ennen kun sinne pääsee lukemaan/kirjoittamaan.

Nyt sitte se suurin kysymys, et onks mitään intressiä sellaselle?

Aattelin lähinnä kun noilla raskautuneilla, synnyttäneillä on jo omat " intiimi- sivut" niin kiinnostaako ketään täällä moinen?

Jep... meen takas tutkaileen...

Vierailija
65/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huhuilen Katria... Joo, ihankuin joku heti kotiin päästyään ensimmäiseksi tuli tänne... Niin, mä varmaan tulisin... Pienoinen riippuvuussuhde kenties?

Illalla mittasin kuumetta kun oli niin höntti olo. Ja tulos oli se, että olen saanut Helga susta tartunnan. Pientä lämpöä ja kurkku kipee ja aivastuttaa. No sehän sopii, koska tänään vapaata niin saa rauhassa levätä... Jep, koska mä en todellakaan pidä itseäni " tunnollisena" työntekijänä. Siis sellaisena joka esim. just sairastaa lomilla ja viikonloppuisin. Harmittaa v...sti, koska huomenna olisi sukulaislasten synttäreitä ja sunnuntaina ristiäiset, jossa olen vielä kummina. Siis pakko parantua... Helga, puhaltelepas tänne nyt jotain parantumistuulia...

Mua varmaan saattaisi kiinnostaa Helgan mainitsema kesk.ryhmä, mikäli se ei vaadi kamalia ponnistuksia tai suuria tietsikka taitoja...

Katellaan, mitä muut tuumaa.

Jokohan Katri NYT olisi tän viestin kirjoittamisen aikana ilmaantunut linjoille, heh, varmaan on niin ruskea, ettei kone tunnista sitä eikä pääse kirjautumaan... Niin, ja Juuliarkin varmaan on kotiutunut. Mikä tilanne, meillähän kierto samassa vaiheessa?

Kp24/28. Ei vielä tuhrua... Jännitys tiivistyy..

Vierailija
66/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sellainen sähköpostituslista? jos on niin lähden mielelläni mukaan.

Täällä kp7 ja normaalisti persona näyttää punaista näillä päivllä mut eipä ole kuin vihreä. Eli ovis ei ole lähiaikoina tulossa tänne päin.

Eli eiköhän tuo pitkää kiertoa taas vedä meikäläiselle. Apua, tiistaita on se yksityinen!!

Vierailija
67/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsu: Varmasti jännittää se lääkäri. Vaikka haluaakin jonkin syyn löytää, niin silti se vähän pelottaa ja jännittää... Yritä ainakin viikonloppu rentoutua ja jätä jännitys maanantaille.

taas bongasin uuden finnin leuasta. Eli ihan selvä täti oire. Surku juttu, mutta vielä saa kuitenkin toivoa ja uskoa parasta...

Vierailija
68/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Nipsulle ja vm69:lle hyvät huomiset! Mua Nipsu jännittää se sun lääkäri ihan sun puolesta...

Kieltämättä sellanen oma ryhmä kiinnostaisi, koska netissä kyllä aina vähän arveluttaa, kun omasta elämästäni aika avoimesti kirjoittelen...Ja muuten voisin kyllä nimelläni ja kasvoillanikin kirjoitella, mutta tiedän, että moni utelias silmäpari minunkin kaupungista lukee tätä pinoa:)

Siis Helga: annas vähän lisätietoja:)Mikä noissa ryhmissä on yleensä meininki ja pitääkö meidän tehdä jotkut säännöt?

Jumppiksella nyt ei muuta tähän välilln. Sain vaihdettua aamun jumpat pois ja kerrankin menen vasta puolen päivän aikaan töihin. Ihanaa luksusta, kerrankin sai nukkua perjantai-aamuna!

Jatketaan kahvinjuontia,

Jumnppis

Vierailija
69/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta päivää!

Aloitetaas siitä haahu-jutusta¿.. Tosiaan itsekkään en mikään erikois ekspertti ole, mutta homma toimii suurin piirtein näin:

Eli tod.näk. kotisivuna on kohtuu monella google, jos ei niin jokainen osaa etsiä googlen sivut, eiks niin?

Siellä sivun oikeassa yläreunassa on kohta jossa lukee kirjaudu sisään.

Klikkaatte sitä ja siinä laatikon alareunassa on kohta, eikö sinulla ole google-tiliä? Luo sellainen nyt ja sit vaan klikkaatte sitä.

(Sisäänkirjautumiseen riittää sinun henk.koht. sähköposti osoite, josta tulee ns. google-tili. Maksuton tietenkin..)

Sielläpä sitten täyttelet vaadittavat jutskat ja saat meiliisi vahvistus viestin, jota klikkaamalla google-tilisi avautuu.

So Simpele!

Ja jos joku suostuu koekaniiniiniksi, niin tässä tää ryhmän os. Jonne vois koittaa laittaa postia eli ns. pyynnön päästä ryhmän jäseneksi. En muista tuliko siihen, et yhteisö vaatii kirjautumisen, otako yhteyttä weebmasteriin eli muhun saadaksesi tunnukset¿

Eli http://groups.google.com/group/Haahut Taikka Haahut@googlegroups.com

Eli ekana luomaan google tiliä ja sit klikkaileen jompaakumpaa noista

Jaahas nyt tekeen aamupalaa ja sit takas koneelle syömään sitä..

Vierailija
70/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku koittaa sitä ja meili os. samaantapaan kun mulla oma nimi, niin muistakaa kirjoittaa siihen vapaaseen kohtaan et mikä nikki täällä niin sit tunnistan oikeat ihmiset!!

Vierailija
71/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli klikatkaa sitä ylempää linkkiä vaikka suoraan, niin se antaa sieltäkin mahdollisuuden luoda eka google-tilin ja sit lähettää sitä postia mulle.

Vierailija
72/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin liittyä jengiin. En mä teidä onnistuiko se.

Mä olen niin surkea näissä jutuissa..

Vierailija
73/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää läpinää¿

VM: Mä suosittelen sitä lempeetä saunomista kera eucalyptys/ piparminttuöljyn kera.. saa höyryt ainakin pään sekas ja rään juoksemaan kunnolla, jos ei mitään muuta¿ Oli kyl oikeasti parempi olo sillon seuraavana aamuna!

Mihis se Katri onkaan jääny¿

Katriiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

Nipsu: Öööö¿. Millanen on pelkkä sähköpostituslista? Siinä saa kyl valita, et haluatko kaik tapahtumat meilitse jne. jos sitä tarkoitat?

Jumppis: Ryhmässä on se meininki mikä päätetään meiningin olevan, ja säännöt vois olla ihan yksinkertaisuudessaan niin, et toisia ei solvata, sananvapaus, ja ilmoittautua tarttee vaik kerran viikossa edes? (Ettei meillä sit oo ryhmää jossa jäseniä vaik kuinka paljon, mut aktiivisia vain kourallinen¿)

Eiks oo kiva vaan kölliä joskus aamuisin? Mä rakastan pitkiä aamuja, millon saa vaan olla möllöttää..

Jep mä meen kyttäileen suurta liittymis ruuhkaa, koska tietenkin sellainen siellä mua odottaa, eiks vaan??

Hei, lukiks kukaan sitä mun ihmettelyä, et ovisplussa ti ja limat tuli vasta torstaina? Ihmettelen sitä edelleen¿ Ja mun tukkaan on iskeny joku sanonko mikä.. Nyt pitäis pestä sitä kerran päivässä, ja mitkään hoitoaineet ei tunnu tehoavan! Joo, varmaan rupeen pesemään pitkää tukkaa joka päivä.. No en varpilla! Mut hermo menee, kun tuntuu et se on pelkkää takkusta olkea koko helahoito.. En käsitä, niin en käsitä.

Vierailija
74/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kattoo, mutten oikeen osannut mitään kirjoittaa. katotaan millaiseksi porukka muodostuu.

Katrikin saisi jo herätä.

Jox jumppis on päiväkahvit juonu? Mulla vähän venähtänyt, nyt vasta meen laittaa. Helgalle en tarjoo, kun ei tykkää. Mutta teetä saat.

Vierailija
75/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää, ei kai siinä on muutama aloitus aihe, jonka alle saa sit ruveta kirjoittaan, mut tosiaan en sit itsekkää oo saanu kirjoitettua sinne mitään sen enenpää!

Saa sinne ehdotella muitakin alueita, haluutteks harrastus/kokkaus/ karvalliset& karvattomat lapset jne. osioita vai mitä. =)

Hmmph... Ja nyt kaikki tausta haahuilijat kans äksöniä!

Vierailija
76/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyntö jätetty että pääsis listalle mukaan!

Vierailija
77/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: Eksyittekö väärään koneeseen?

Muille tiedoksi, et nyt tää neiti lähtee lepuuttaan silmiä hetkeks, mut kurkkailen meilit heti uudestaan tuossa illemmalla, josko muutkin uskaltautuis listautumaan.... =)

Vierailija
78/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankiin, oon ollu vähä (ehkä?) hölömö..

Nyt jos joku laittaa pyyntöö päästä sinne listalle, jonne luonnollisestikkin pääsevät KAIKKI HAAHUT, niin ilmoitan täällä aina sit vaan, et olen käyny purkamassa suman ja jäsenyyttä hakeneet voivat mennä koittamaan tunnuksiaan.

Eli rohkeasti vain muutkin mukaan! Eikä tämä tietenkään tarkoita sitä, että täällä tulis vähemmän aikaa vietettyä, vaaan sitä, että suljetussa yhteisössä voi sitten purkaa mieltään yms. ehkä hieman enemmän kun ei ole pelkoa pomosta selän takana kyttäilemässä ja näkemässä tuota hervotonta vauva logoa.. Taikka jos täällä on tuttuja eikä halua kaikkea sen takia tänne kirjoittaa jne.

Jep.... Mitäs muuta.... Ööö ei muuta?

Vierailija
79/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä mielummin kirjottelen sinne suljetulle.

Nyt yksi pyyntö, älkää ymmärtäkö väärin:

Ymmärrän, että kaikki meistä pelkäävät uutta keskenmenoa, eivätkä halua siirtyä täältä odotus-puolelle heti plussatestin jälkeen. Vähän niinkuin Nonna kirjoitti, että on aika raskasta, kun jotkut saavat heti sen uuden plussan...

Se on aika raskasta lukea alkuraskauden oireita, vaikka samalla tottakai on onnellinen toisten puolesta. Ja vaikka odottaja olisikin haahu on se jotenkin vaikeaa. Muistelen lähinnä alkuvuotta, kun välillä tällä palstalla oli oireita oireiden perään, kun tuli oikein plussa-aalto. Ja itsellä testit vaan näyttivät negaa. Ajatteli, että kunpa saisi edes sen plussan..

Ehdotankin, että plussanneet voisivat sitten purkaa tuntojaan täällä vauvalehden-palstalla enemmän. Käytännössä varmaan aika vaikea sanoa jollekin, että lähdes nyt menemään täältä googlesta, kun sait plussan, mutta edes muutaman viikon siirtymäajalla...

Olen todellakin iloinen jokaisen plussanneen puolesta, mutta välillä niiden viikkojen näkeminen siinä nimimerkin perässä on todella rankkaa:(

Ystävällisin terveisin,

Jumppis

Vierailija
80/106 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... Iloisia oomme kaikki kaikkien haahujen plussista, mutta ite toivoisin, et tuosta googlesta tulis sit se " Ite asia" paikka.

Eli siellä kuumeillaan/piinaillaan pääsääntöisesti.

Ärr... mä oon tooooooooosi huono selittämään mitään, mut joskos joku ymmärsi jutun juuren?

Pst.. Jumppis annoit neiti etsivälle liikaa yllykettä... ;)