Lapsi oli oksentanut luokassa ja tuli kotiin äsken ja itkee kun näytti snäppejä mitä kaverit olivat laittaneet
Kommentit (67)
Viestiä kaverien vanhemmille, että tietävät. Itse ottaisin tuollaiselta pois puhelimen jos tuollaisia kuvaa ja vielä jakaakin.
Paha mieli opettajan puolesta, kun saa olla kännykät tunnilla. Siitä vaan työelämään räpläämään omaa puhelinta, eikä tehdä töitä. No mut tukien varaan on hyvä perustaa elämä. Eihän tuleva sukupolvi töitä saa. Me eläkkeelle siirtyvät saadaan jatkaa. Jee.
Miksi lapsella on snäppi? Eikö siinäkin ole ikäraja?
Minun 10 v. ja 12 v. lapsilla ei ole snäppiä, tiktokkeja, instaa tms. hyvin pärjää ja säästyy monelta mielipahalta.
Eikö niitä saatanan mobiileja oteta talteen tuntien aikana? Kamalaksi mennyt aika.
Mikä tarve on ?
Vierailija kirjoitti:
Minun 10 v. ja 12 v. lapsilla ei ole snäppiä, tiktokkeja, instaa tms. hyvin pärjää ja säästyy monelta mielipahalta.
On ikäraja joo, pitää olla vähintään 13.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap:n lapsi on?
Yhteys kouluun jossa saavat tehdä erittäin selväksi että tollainen ei ole millään tavalla ok. Toi on todellista kiusaamista mille ei ole (koulu)maailmassa mitään sijaa.
Kuvaajille karkoitus, kuvaajien koko perheille karkoitus. Kansalaisuuksien riisuminen ja karkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun 10 v. ja 12 v. lapsilla ei ole snäppiä, tiktokkeja, instaa tms. hyvin pärjää ja säästyy monelta mielipahalta.Minkä ikäinen ap:n lapsi on?
13. Soitin kouluun. Jututtavat sankarit tänään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuvaajille karkoitus, kuvaajien koko perheille karkoitus. Kansalaisuuksien riisuminen ja karkoitus.
Sata peukkua. Ulos.
Yksityisoikeudellisuuden loukkaus julkisrauhan piiriin kuuluvassa tilassa. Tutkintapyyntö poliisille kunnianloukkauksesta. Ei ne pennut muuten opi. Katso Minilex, yksityisyydensuoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun 10 v. ja 12 v. lapsilla ei ole snäppiä, tiktokkeja, instaa tms. hyvin pärjää ja säästyy monelta mielipahalta.Minkä ikäinen ap:n lapsi on?
13. Soitin kouluun. Jututtavat sankarit tänään. Ap
Hieno juttu! Toivottavasti lapsen olo tulee paremmaksi pian.
Lapsille pitäisi opettaa empatiataitoja pienestä pitäen. Eläytymistä niin muiden ihmisten kuin eläinten tunteisiin ja tuntoihin.
V*ttu tää maailma on sairas paikka. Järkyttäväksi on touhu mennyt, ei mitään toisten ihnisten kunnioitusta ja kuvaamiselta et saa rauhassa olla kuin oman kodien seinien sisällä.
Terveisin (onneksi) lapseton.
Lapsi parka kun kuvattu nolossa tilanteessa.
Mutta miten hienoa että uskalsi näyttää sulle ne snäpit eikä jäänyt yksin
Vierailija kirjoitti:
Eikö koulu ole julkinen paikka?
On mutta ei kenestäkään voi julkaista kuvaa jonka tarkoituksena on nöyryyttää kuvattua. Se on kiusaamista. Aloittaja kertoi että lapsi itki että ei siitä kuvasta hyvä mieli lapselle tullut.
Miksi se luokassa oksensi eikä vessassa
Soita kouluun.