Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo ajavansa pään kaljuksi, miten totun ajatukseen?

Aviovaimo
07.05.2023 |

No joo ymmärrän kyllä miestä. Hänellä hiukset ohentuneet vuosien varrella ja on sitä peitellyt. Ihan onnistuneesti toki peitellyt, mutta se vaatii aina aikaa, että saa hiukset hyvin. Nyt sanoo kyllästyneensä tuohon ja vetää päänsä kaljuksi. Kaksi veljeään on jo tuon tehnyt, mies on vielä sitkuttanut. Heidän 80v. isällään kyllä on vielä hiukset päässä, mutta kaikki lapset perineet äidiltään tämän.

Miten mä totun kaljuun mieheen? :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies veti aikoinaan pitkät hiukset kerralla pois kun rupes tukka harvenemaan. Totuin kyllä tosi nopeasti.

Vierailija
2/18 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut pidempään ohuthiuksinen, ja hänellä hyvät perustelut, varmaan totut noin yhdessä päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ollut pidempään ohuthiuksinen, ja hänellä hyvät perustelut, varmaan totut noin yhdessä päivässä.

No ei mies niin ohuthiuksinen ole, että noin nopeasti tottuisin! Kyllä on iso muutos ulkonäköön.

Vierailija
4/18 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on sexy...

Vierailija
5/18 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen keho, miehen valinta.

Naiset, painakaa tämä jo vihdoinkin kaaliin.

Vierailija
6/18 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviovaimo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mies niin ohuthiuksinen ole, että noin nopeasti tottuisin! Kyllä on iso muutos ulkonäköön.

Ajattele ja sano, että "Wauu".

Saat upean, kuin uuden, miehen.

Vierailija
7/18 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan voimaantua yhdessä. Leikkaa säkin siili miehen iloksi.

Vierailija
8/18 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kalju sika!

Vierailija
9/18 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäähän se semmoiselta jättikyrvältä että. Vaihda miestä.

Vierailija
10/18 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen keho, miehen valinta.

Naiset, painakaa tämä jo vihdoinkin kaaliin.

Missä mä olin miestä kieltämässä? Mistä sellaista luit? Et mistään vaan harhaisessa päässäsi taas keksit pilkata naisia. Mähän kirjoitin, että ymmärrän miehen päätöksen. En missään kohtaa sanonut, että kiellän miestä. Mä pohdin tässä nyt sitä, että miten totun kaljuun mieheen. En mä miehen hiuksista määrää kuten mies ei määrää mun hiuksista. 

Vierailija
11/18 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittehan voimaantua yhdessä. Leikkaa säkin siili miehen iloksi.

No en todellakaan leikkaa! Mulla on pitkät takapuoleen asti ulottuvat hiukset ja sellaiset saa ollakin. Ei mieskään päätään ajelisi jos olisi normaalit hiukset. Ei ole kyse mistään voimaantumisesta vaan pakon sanelema juttu. Varmasti vaatii mieheltäkin totuttelua koska on ollut viimeksi kalju joskus lapsena.

Vierailija
12/18 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet hiukset vielä kasvaa vaikka hän ajaa pään kaljuksi. Muutama viikko ja kalju on mennyttä.

Vierailija
13/18 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda mies sinua enemmän miellyttävään mieheen, eli tähän:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
14/18 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet hiukset vielä kasvaa vaikka hän ajaa pään kaljuksi. Muutama viikko ja kalju on mennyttä.

No miehen aikomus on kyllä pitää pää kaljuna koska ei ne kasva niin, että peittyisi päälaki kunnolla. 

Vierailija
15/18 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda mies sinua enemmän miellyttävään mieheen, eli tähän:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Älä viitsi olla typerä. Etenkin tuo ikä on ehdoton ei. Mä en 44-vuotiaana halua mitään kakaraa vaivoikseni. 

Vierailija
16/18 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se totta tosiaan on. Miesten on myös hyvä muistaa sama naisten suhteen.

Vierailija
17/18 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totut nopeasti. :)

Aurinkovoidetta kannattaa käyttää, paljas päälaki palaa herkästi.

Vierailija
18/18 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ap vielä paikalla? Kerto ihmeessä, miten meni ja menee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän