Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnusta: Oletko harkitusti kostanut? Jätetään kuitenkin rikokset eli "turpaanvedot" yms. pois ketjusta.

Vierailija
17.01.2022 |

Eli tietoisesti ja laskelmoiden antanut takaisin jonkun kokemasi vääryyden. Mikä tilanne? Miltä tuntui? Tiedostiko koston kohde mistä oli kysymys? Helpottiko? Vai kaduttiko oma toiminta jälkikäteen?

Tosiaan, mitään rikoksia tähän haluta.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele muita ihmisiä niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan.  Olen varmaan niin neutraalia ihmistyyppiä, ettei mulle edes ole tullut eteen kovin hankalia tapauksia. 

Vierailija
62/63 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko yläasteen kestäneen koulukiusaamisen jälkeen sisuunnuin ja aloin tietoisesti kehittää itseäni parempaan suuntaan, niin henkisesti kuin ulkonäön puolesta. Nyt kolmekymppisenä elämäni onkin kaikin puolin kunnossa ja teen asioita, joista nautin; nuorempana en esimerkiksi kehdannut pukeutua oman makuni mukaisesti tai ylläpitää tiettyjä harrastuksia, mutta nykyisin välitän vain omista mielipiteistäni. Olen vuosien varrella silloin tällöin törmännyt kiusaajiini, ja ne kohtaamiset ovat jättäneet positiivisen olon. Monella näistä kiusaajasta yläasteaika oli elämän huippuaikaa, ja heillä on sen jälkeen mennyt huonosti.

Mielestäni menestys on paras kosto. Kiusaajani tuskin katuvat tekojaan, mutta näkevätpä ainakin, etten antanut heidä nujertaa itseäni, vaan elän hyvää elämää.

Minun kiusaajillani taas on ollut ihan hyvä elämä, ehkä myrkyllisin akka on nykyään Lapissa suuren porotilan emäntänä ja miehistä yksi esiintynyt euroviisulavallakin.

Yksi toinen akka sentään kuoli syöpään mutta en saanut siitä mitään vahingoniloa. Siinähän kuoli mutta ei kyllä ajatellut/muistanut sekuntiakaan minua. Minä taas saan hänen tekosistaan kärsiä päivittäin mt-ongelmien muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta en tiedä onnistuiko kostoni. Kyse siitä että ok-talon rakennusurakoitsija jätti omaehtoisista syistä velvollisuutensa hoitamatta. Urakoitsija ehdotti palkkionsa pimeästi maksamista (halvempi), maksoin pimeästi ja ilmiainnoin urakoitsijan verovirastolle. Verottajan potentiaalinen rankkari olisi voinut olla suurikin, mutta kaikesta päätellen verovirastossa veronkiertäminen ei kiinnostanut tosiasiallisesti ketään. Miljoonaliikevaihtoa tekevä yritys ja pimeästi maksaminen oli yrityksen tapa toimia.