"se oikea voi löytyä vaikka bussipysäkiltä" on typerä sanonta
Teoriassa se oikea voi olla siinä bussipysäkillä, mutta ensinnäkin se on 5-10m päässä seisomassa, koska ollaan Suomessa. Kukaan ei puhu keskenään siinä pysäkillä, koska Suomessa. Sitten kun noustaan bussiin, niin se jää siihen etuosaan istumaan ja itse menen siihen takaoven luo, jotta helpompi ja nopeempi nousta pois kyydistä. Jos taas käy sellainen tuuri, että bussi on tupaten täynnä ja pääsette istumaan vierekkäin, niin ette keskenään rupee puhumaan, koska Suomessa ja jos rupeet puhumaan, niin vastapuoli kokee olonsa ahdistuneeksi tai pitää vähintäänkin outona kun joku random alkaa puhumaan niitä näitä. Eli teoriassa kyllä, mutta käytännössä ei.
Kommentit (17)
No ei ole. Jos etsii joukkoliikennettä, tässä tapauskessa linja-autoja, käyttävää vastakappaletta, niin "se on siinä". Jos taas etsii yksityisautoilijaa parisuhteeseen kannattaa pyöriskellä bensa/naftapumppujen liepeillä.
No itse olen päätynyt kahden ulkomaalaisnaisen kanssa treffeille, kun tulivat viereen istumaan ja alkoivat itse juttelemaan. En muista suomalaisnaisten tai juuri miestenkään aloitelleen keskusteluja. Enpä kyllä itsekään niin tee.
Ja kerran yöelämässä päädyin pussipysäkiltä kotimatkan sijaan melko humalaisen maturen vällyihin.
Löysin ihanan miehen bussipysäkiltä: hän hyppäsi kanssani samaan bussiin (tulin edelliseltä pysäkiltä).
Eli on erittäinkin mahdollista!
Aina kun näen pysäkin kiitän syvästi ja hymyilen :)
Näin juuri. Ja vaikka bussipysäkillä puhuttaisiinkin, en usko, että sellainen tuntemattoman kanssa käyty pintapuolinen keskustelu herättäisi kummankaan mielenkiintoa ("Onko bussi numero 3 tullut jo?", "Onpa paljon pakkasta", jne). Tuo ajatus "se oikea voi olla bussipysäkillä" perustuu ilmeisesti johonkin romanttisista Hollywood-leffoista tuttuun kohtaukseen, jossa kaksi henkilö näkee toisensa ja mystisesti silloin "tunnistavat" toisensa, vaikka eivät tiedä toisistaan mitään. Ajatus on siis, että kun vain näkee täysin tuntemattoman henkilön, niin kun katseet kohtaavat, kumpikin tietää heti kuin salamaniskusta, että "SE ON SIINÄ". Mutta oikeastihan ihmissuhteet eivät ala noin, eikä kukaan rakastu ensisilmäykseltä ihmiseen, jota ei tunne, josta ei tiedä mitään - ja aika harvan ulkonäkö edes on niin puoleensavetävä, että toinen olisi jo ensisilmäykseltä aivan täynnä seksuaalista halua.
Itselle sopiva kumppani voi olla bussipysäkillä, mutta sitä ei tiedä. Edelleen on todennäköistä löytää kumppani tilanteissa, joissa oikeasti tutustutaan.
Vierailija kirjoitti:
Löysin ihanan miehen bussipysäkiltä: hän hyppäsi kanssani samaan bussiin (tulin edelliseltä pysäkiltä).
Ensin vain moikkailimme, mutta viikkojen kuluessa aloimme juttelemaan ja lopuksi pyysin häntä treffeille. Oli aina aamun pelastus kun näki miehen olevan pysäkillä ja hyppäävän samaan bussiin.
Ihana suomalainen mies ja IHANA suhde
Eiköhän ap:n kertoma perustu ihan henkilökohtaisiin ominaisuuksiin.
Jotkut meistä eivät ole helposti lähestyttäviä tai osaa lähestyä toisia.
Sitten on meitä, jotka voivat löytää bussipysäkiltä rakkauden, kassajonosta kämppiksen ja yöelämästä toverin päiväkausia kestävään seikkailuun pitkin Suomen maata.
Ei ole typerä. Se vain tarkoittaa, että voi löytyä paikasta josta ei kuvittele löytävänsä eikä sillä hetkellä ole haku edes mielessä. Itse löysin töistä. Ei sielläkään mikä haku päällä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Ja vaikka bussipysäkillä puhuttaisiinkin, en usko, että sellainen tuntemattoman kanssa käyty pintapuolinen keskustelu herättäisi kummankaan mielenkiintoa ("Onko bussi numero 3 tullut jo?", "Onpa paljon pakkasta", jne). Tuo ajatus "se oikea voi olla bussipysäkillä" perustuu ilmeisesti johonkin romanttisista Hollywood-leffoista tuttuun kohtaukseen, jossa kaksi henkilö näkee toisensa ja mystisesti silloin "tunnistavat" toisensa, vaikka eivät tiedä toisistaan mitään. Ajatus on siis, että kun vain näkee täysin tuntemattoman henkilön, niin kun katseet kohtaavat, kumpikin tietää heti kuin salamaniskusta, että "SE ON SIINÄ". Mutta oikeastihan ihmissuhteet eivät ala noin, eikä kukaan rakastu ensisilmäykseltä ihmiseen, jota ei tunne, josta ei tiedä mitään - ja aika harvan ulkonäkö edes on niin puoleensavetävä, että toinen olisi jo ensisilmäykseltä aivan täynnä seksuaalista halua.
Itselle sopiva kumppani voi olla bussipysäkillä, mutta sitä ei tiedä. Edelleen on todennäköistä löytää kumppani tilanteissa, joissa oikeasti tutustutaan.
Elämä on elokuvaa! Rakkaus (tässä tapauksessa ihastus ja myöhemmin rakkaud) voi syttyä bussissa
Elämä on ihmeellistä! Olkaa rohkeita <3
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten varmana ollut 550 se bussi. Oliko Lätäsen linjat?
Suomessa tulee olla riittävästi naamakomea mies jotta naiset itse tulevat juttusille. Tavismiehenä parhaaseen tulokseen pääsee käyttäytymällä mahdollisimman neutraalisti naisia kohtaan. Siis kaikkia oli meikitön tai tempparit-meikattu.
Jos sua häiritsee hiljaisuus bussipysäkillä tai itse bussissa, avaa suusi ja sano jotain. Ihmeen hyvin ihmiset keskustelee, jos vain joku aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten varmana ollut 550 se bussi. Oliko Lätäsen linjat?
Helsingissä meren rannalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin vain moikkailimme, mutta viikkojen kuluessa aloimme juttelemaan ja lopuksi pyysin häntä treffeille. Oli aina aamun pelastus kun näki miehen olevan pysäkillä ja hyppäävän samaan bussiin.
Ihana suomalainen mies ja IHANA suhde <3
Miehen kirjoittama provo. Ei Suomessa ole YHTÄÄN ihanaa suomalaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana suomalainen mies ja IHANA suhde <3
Miehen kirjoittama provo. Ei Suomessa ole YHTÄÄN ihanaa suomalaista miestä.
Naisen kirjoittama, ei promo! True story. Haleja ihana P
Bussipysäkillä on vain luuserimiehiä.
Meillä alfoilla on premiumautot joilla roiskutamme kurat luusereiden kintuille.
Kyllä minulle saa puhua, jos puhuu asiallisesti. Joskus voin olla väsynyt, enkä jaksa pitkiä keskusteluja. Mutta ystävällinen olen jos toinenkin on.