Paljon ootte saanu vaunurahaa sossusta?
Me saatiin vaan 200€ eikä sillä saa mitään vaunuja! Netistäkin kattelin.
Kommentit (79)
Torilla Emmsljungan tunmandiniset yhdistelmät 160 euroa. Ihan uusilta näyttää.
Nyt avaat torin sivun ja selaat. Vaihtoehtoja vaikka kuinka.
Ei saatu tukia, tienataan juuri sen verran ettei olla oikeutettu mihinkään tukiaisiin. Saimme onneksi kaverilta käytetyt vaunut täysin ilmaiseksi, kysele ystäviltä, facebookista kirppis/roskalava ryhmistä, tori ja huutis. Aivan naurettavaa että köyhälle ei kelpaa kuin max 2 v vanhat kärrit. osta kantoliina, sen saa edullisemmin
Noniin saan yheltä kaverilta emmaljungat sellaset valkoset nahkaset lainaan. Ne vaa on 2011 ni onhan ne vähän vanhat mut kai ihan ok. :) voinko tehä niin että maksan sille kaverille mut sit en oikeesti maksakkaan? :D siis tajusitteko? Siis sellai et sanon sossulle et ostin ne silt kaverilta vaik oikeesti vaan lainaan. :D -ap
Ja ihan vaa tiedoks kaikille: en oo teini eikä oo eka lapsi! Mä vaa oon sattunu myymään melkein kaikki vauva jutut jo pois. -ap
Sain 10v sitte esikoiselle 150e. Tilasin osarilla hobbyhallista briot 400e. Käytin niitä kolmella lapsella. Kuopukselle sitten ostin ilman sossun avustuksia käteisellä 1200e emmaljungat:)
Hirveen hintaiset emmaljungat nykyään
Saako osarilla jos on luottotiedot pois? -ap
Ei yhtään saatu 18 vuotta sitten. Ole kiitollinen, että noinkin paljon nykyään annetaan. Osta käytetyt.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:05"]Saako osarilla jos on luottotiedot pois? -ap
[/quote]
Ei tietenkään.
Osta käytetty äläkä uutta sossuloinen kermaperse
En ole saanut sossusta vaunurahaa, mutta juuri ostin käytetyt hyväkuntoiset vaunut 200 eurolla. Kannattaa katsoa tori.fi.
Ihan ku olis joku automaatio saada rahaa joka asiaan.
Ihan omista pennosista kustannetaan tulevan vauvan vaunut ja muutkin tarvikkeet.
Kertokaa jos löydätte jostai emmaljungat tai briot tol hinnalla! :) Saa olla max. 2v vanhat. -ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:18"]Kertokaa jos löydätte jostai emmaljungat tai briot tol hinnalla! :) Saa olla max. 2v vanhat. -ap
[/quote] hakee rahat sossusta eikä viitsi edes itse etsiä. Mitenhän aiot vauvan hoitaa
sillä rahalla on tarkoitus ostaa käytetyt ja/tai rahoittaa itse ylimenevä osa esim. omasta perusosasta. 200e:lla saa jo hyvät käytetyt vaunut. Urbaanilegrndaa on se, että sossu myöntäisi maksareita joihinkin parin tonnin bugaboihin.
Tuo on AVUSTUS, ei sillä olekaan tarkoitus kattaa uudenkarheita kärryjä, varsinkaan kalliita.
On se jumalauta kun sossun pitäisi varmaan maksaa kaikki.
Hah nro 11! Ei voi paljoa vaatia, jos ei ole itsellänsä edes varaa ostaa vaunuja :D Se on tyydyttävä siihen, mihin rahat riittää tai oltava ilman.
Tori.fi näytti olevan tosi siistin näköiset emmaljunga edge duot 160€. Löytyi alle 3 min etsimisellä. Ole hyvä!