Kannattaa nyt myydä USA osakkeet ...
Muuten käy niinkiin Venäjällä. Kaikki menee. Maa on menossa päin sisällisotaa
Kommentit (15)
Punaniskojen Tesala menee konkkaan.
Onneksi ei ole paljon ja miinuksella kaikki. Ehtisin ostaa ennen kun Usa hyökkäsi. Nousua oli mutta nyt kaikki miinuksella. Sattui huono tuuri. Kaikki kasvuosakkeita.
EU osakkeissa ei olekaan myytävää kun tuhoisa EU diktatuuri on mm. tuhoisalla energiapolitiikalla tuhonnut EU maiden teollisuuden pysyvästi
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole paljon ja miinuksella kaikki. Ehtisin ostaa ennen kun Usa hyökkäsi. Nousua oli mutta nyt kaikki miinuksella. Sattui huono tuuri. Kaikki kasvuosakkeita.
Laskin että takkiin tulisi 100 euroa mutta Mandatumilla saisin osinkoja noilla mitä myisin. V. niin se Usan pressakin että en haluaisi pitää Usa osakkeita.
Kasvuosake taitaa olla huono näinä aikoina ja osingot tärkeät. Ei toi riehuminen lopu kolmeen vuoteen.
Itse kyllä ostan osakkeita, kun niitä halvalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Usa?? Vai kotimaisia?
Aloittaja tarkoittaa, että Microsoftin, sun muiden käyttö loppuu.
Sitä odotellen ja jenkkipainottaisen indeksirahastoni arvoa vaalien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskin että takkiin tulisi 100 euroa mutta Mandatumilla saisin osinkoja noilla mitä myisin. V. niin se Usan pressakin että en haluaisi pitää Usa osakkeita.
Kasvuosake taitaa olla huono näinä aikoina ja osingot tärkeät. Ei toi riehuminen lopu kolmeen vuoteen.
Sun voisi olla hyvä miettiä strategiasi uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
EU osakkeissa ei olekaan myytävää kun tuhoisa EU diktatuuri on mm. tuhoisalla energiapolitiikalla tuhonnut EU maiden teollisuuden pysyvästi
EU Saksankin talous on täysin tuhoutunut EU agendoilla. Isoimmatkin yritykset kaatuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usa?? Vai kotimaisia?
Halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Jep, hyvä strategia.
Not.
Huonona aikana ostetaan. Kyllä ne sieltä räjähtää nousuun kun aikanaan sinne saadaan normaali aikuinen johtoon.
Maanantaina nousee, Trump puhuu ne ylös. Trumpin taktiikka tämä.
Punaniskojen eläkesäästöt koijataan parempaan talteen.