Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinpitelevä mies

Vierailija
13.05.2015 |

Olen 22 vuotias. Mies hakannut minua säännöllisesti aina humalassa jo ainakin vuoden ajan. Olin juuri leikkauksessa 2 viikkoa pitäisi olla vielä paranemisaikaa ja sain taas turpaani. Katsoin jääkaappiin ja siellä ei ole kuin 2 kaljaa enään, joten syy taitaa olla siinä ettei ostanut enempää kaljaa vaikka väitti että pärjää tuolla lavalla huomisen päivänkin. Olen työtön eikä minulla ole mitään paikkaa mihin voin mennä tämän kaiken tavaramäärän kanssa. Mutta en myöskään jaksa jatkuvaa henkistä ja fyysistä väkivaltaa loppu elämäänikään jos hän ei aio muuttua ollenkaan. Kukaan mies ei ole saanut tuntemaan minua näin ala-arvoiseksi. Rumaksi. Huoraksi on haukuttu monta kertaa. Hän on tavallaan raiskannutkin minut vuosi sitten. Pakotti harrastamaan seksiä hänen ystävänsä kanssa joka on naimisissa ja satun vielä tuntemaan hänet. Sillokin oli nyrkillä uhoamista, en uskaltanut enään tehdä mitään... Molemmat tärykalvot on hänen takia rikki kun on lyöty niin kovaa turpiin.. Leikkauskin missä olin on plastiikkakirurgian toimenpide, ihan vain miellyttäkseni miestäni. Oli 3 viikkoa lyömättä ja nyt taas alkoi. Elämäni on niin sairasta että ette voi edes kuvitella. Ei ole enään ystäviä joille voin mitään kertoa, psykiatri ajankin sain monien kuukausien päälle. Olen todella loppuun palanut.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuen jo ylempänä ssanottiin, sun on kuule tehtävä se päätös ihan itse. Joko otat turpaan tai et. Näköjään oot tykännyt ekasta enemmän. Jos haluat sitä jatkossakin, niin ok, onnea VALITSEMALLASI tiellä. Mut älä marise koska vaihtoehtoja on.

Vierailija
42/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:56"]Voi rakas ihminen. Tiedän ja tunnen tuskasi. Lähde, pakene, pelasta itsesi! Elän itse samanlaista elämää. Äkkiä pois ennen kuin teet pahimman virheen, lapsen. Sitten olet ansassa kuin eläin.
[/quote]
Oletko vielä siellä hakattavana?? Eikö lapsi ansaitse parempaa?
[/quote]

Lapsi ansaitsee parempaa, minä ansaitsen parempaa. En saa k.o ihmistä lähtemään asunnostani. Ei minulla ole varaa muuttaa omistusasunnosta vuokralle. Kukaan ei kerro kongreettisia neuvoja? Sitten siellä pahuuden keskellä lamaantuu ja on kykenemätön toimimaan.

Uskon tuon ap:n kertoman poliiseista. Itselleni kävi ihan samoin ja minut meinasivat viedä putkaan. Sanoivat ettei tuollaisesta (mitä kerroin tapahtuneen) tule tuollaista jälkeä. Toinen poliisi oli oikeasti täysi m*. Kävin kuitenkin lääkärissä ja tietenkin lasu:ssa, mutta en (tietenkään...!) tehnyt rikosilmoitusta. Meni luottamus poliisin, täysin! Tämän jälkeen on entistä vaikeampi tehdä mitään. Ehkä ette ymmärrä. Jos ei ole kokenut erinäisiä tapahtua, ei pysty käsittämään miten koko oma persoona muuttuu toiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä joillain TAVAROILLA. Mieluummin eläisin tyhjässä 10 neliön soluasunnossa kaljakori pöytänä kuin hullun miehen hakattavana.

Vierailija
44/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:20"]Oikeuteen hakemus häädöstä miehelle tai hakemus yhteiselämän lopettamisesta jos  kyseessä on avioliitto  ja eron 1. hakemus. Oikeus velvoittaa toisen muuttamaan pois. Kyllä omistusasunnosta saa hankalan ihmisen poistettua, aikaa se tosin vie ja henki voi vaarantua.
[/quote]

Minulle tuli tästä kyyneleet. Ihan siitä syystä kun olit auttavainen. On vaikea ottaa vastaan ystävällisiä neuvoja kun on tottunut huutamiseen ja haukkumiseen. Ei olla naimisissa. Oikeuden kautta menee varmasti ikuisuus ja poliisi sanoi ettei ole heidän asia laittaa ketään ulos asunnosta (kerroinkin näistä aiemmassa viestissä). Kiitos. Laitan näitä neuvoja mieleen. Loppuuhan tämä tavalla tai toisella. Tulen kertomaan joskus miten (jos pystyn) Sain muuten tänään osakseni tönimistä ja haukkumista. . . Jotenkin meni taas siihen että lamaannuin taas täysin. Juhlapäivät on pahimpia. Kiitos kun sain vähän avautua ap:n ketjussa.

45/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt hyvä ihminen pois noin hullun miehen luota.

Vierailija
46/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 07:52"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 07:26"]Miksi ihmeessä sinä haluat miellyttää sellaista miestä, joka pahoinpitelee sinua? "No mutta kun se mies on muuten niin ihana!" luulisin.  Kyllä me nyt olemme kateellisia. Useimmat meistä eivät ole eläessään niin ihanaa miestä tavanneet, että olisimme sallineet edes ensimmäisen iskun. Kosmeettiset leikkauksetkin olemme hankkineet lähinnä omaksi iloksi, emme miestä varten (kuten myös posliinin). Itse sinä olet piinasi valinnut, mutta onhan se parempi ajatella kostoa kun antaa jatkaa toisenkin vuoden, ja kolmannen, ja ... Anteeksi, jos olet tosissasi. Mutta se on ihan oma valintasi, jos olet onnistunut  työttömänä keräämään niin paljon roinaa, että ei mihinkään sovi ja hankit kosmeettisia leikkauksia. [/quote][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 07:33"]En usko, keksi parempi juttu ensi kerralla. [/quote] Missä vaiheessa sanoin että sossu on myöntänyt mulle rahaa silikoneihin? Ei vittu mitä valopäitä täällä taas. Lue ylempää : menetin työpaikkani masennuksen takia. Kyllä mulla rahaa on ja säästöjä! Ja toisikseen oletko kuulleet osamaksusta? Olen saatana laihduttanut 60 kiloa josta te ette tajua mitään. Tulipa keskustelu väärälle palstalle, enskerralla valitsen paremman palstan. Toivottavasti joudutte itse samallaiseen tilanteeseen. :) karma is bitch.

[/quote]

Missä vaiheessa joku luuli sinun saaneen sossusta rahaa silikoneihin?

Edellisessä ihmettelin sitä, kuinka olet saanut niin valtavasti roinaa kerätty, ja silikonitkin työttömänä. Vastasit, että oli säästöjä ja haluan esittää toisen kysymyksen: miksi et "miestä miellyttääksesi" hankittujen silikonien sijasta olisi käyttänyt niitä säästöjä oman asunnon takuuvuokraan ja elänyt sen jälkeen mukavan rauhallista elämää?

Me voimme itse vaikuttaa siihen, joudummeko samaan tilanteeseen kuin sinä. Kuinka moni meistä onkaan jättänyt pahoinpitelevän miehen viimeistään sen ensimmäisen ja ainoaksi jääneen lyönnin jälkeen? Minä!

Hyvä kun olet masennuksestasi huolimatta onnistunut 60 kiloa laihduttamaan. Jos minä laihtuisin niin paljon, ruumisarkku olisi aika turha varuste kun tulitikkuaski riittäisi jäljelle jääneelle hengelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/48 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:06"]

Ensin tuli tukevia kommentteja, mutta sitten on myöskin näitä idiootteja jotka ei ole parisuhdeväkivaltaa kokenut eikä ole ollut itsetunto-ongelmia. Väärä sivusto, täällä vaan ruvetaan inisemään. Te jotka ette usko. Toivon sydämen pohjastani että koette täsmälleen saman. Sitten teitä ei uskota eikä psykiatri aikoja anneta.

[/quote]

Huomaatko, mistä johtuu tukevien kommenttien loppuminen? Luepa itse uudelleen omat vastauksesi . Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Vaikutat itse kirosanojen höystämissä vastauksissasi niin aggressiiviselta ja vänkäät vastaan kaikkiin hyviin neuvoihin, että ei tee mieli enää tukea.

On oma valinta, jääkö "kokemaan erinäisiä tapahtumia". Tiedän, mitä kirjoitan kun oma valintani on ollut se toinen. En ole jäänyt odottamaan seuraavaa enkä edes ensimmäistä lyöntiä, mutta en ole myöskään masentunut enkä lamaantunut, vaan toivonut parempaa tulevaisuutta. Toivomisesta oli iso apu siinä vaiheessa, kun tuntui pahimmalta.

Sua on varmaan moni yrittänyt auttaa, mutta miestä miellyttääksesi sinä olet itse luopunut ystävistäsi etkä ole ottanut apua vastaan. Montako kertaa sinun vanhempasi ovat hakeneet sinut pois väkivaltaisen miehen luota, tai ystäväsi? Yhtä monta kertaa olet palannut takaisin, ja he ovat jo luovuttaneet. Katselevat jo muistovärssyä hautajaisiisi. Tämä ei ehkä aloittajaan päde, mutta aika monella väkivallan uhrilla tilanne on tämä.

Vierailija
48/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuteen hakemus häädöstä miehelle tai hakemus yhteiselämän lopettamisesta jos  kyseessä on avioliitto  ja eron 1. hakemus. Oikeus velvoittaa toisen muuttamaan pois. Kyllä omistusasunnosta saa hankalan ihmisen poistettua, aikaa se tosin vie ja henki voi vaarantua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi