Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinpitelevä mies

Vierailija
13.05.2015 |

Olen 22 vuotias. Mies hakannut minua säännöllisesti aina humalassa jo ainakin vuoden ajan. Olin juuri leikkauksessa 2 viikkoa pitäisi olla vielä paranemisaikaa ja sain taas turpaani. Katsoin jääkaappiin ja siellä ei ole kuin 2 kaljaa enään, joten syy taitaa olla siinä ettei ostanut enempää kaljaa vaikka väitti että pärjää tuolla lavalla huomisen päivänkin. Olen työtön eikä minulla ole mitään paikkaa mihin voin mennä tämän kaiken tavaramäärän kanssa. Mutta en myöskään jaksa jatkuvaa henkistä ja fyysistä väkivaltaa loppu elämäänikään jos hän ei aio muuttua ollenkaan. Kukaan mies ei ole saanut tuntemaan minua näin ala-arvoiseksi. Rumaksi. Huoraksi on haukuttu monta kertaa. Hän on tavallaan raiskannutkin minut vuosi sitten. Pakotti harrastamaan seksiä hänen ystävänsä kanssa joka on naimisissa ja satun vielä tuntemaan hänet. Sillokin oli nyrkillä uhoamista, en uskaltanut enään tehdä mitään... Molemmat tärykalvot on hänen takia rikki kun on lyöty niin kovaa turpiin.. Leikkauskin missä olin on plastiikkakirurgian toimenpide, ihan vain miellyttäkseni miestäni. Oli 3 viikkoa lyömättä ja nyt taas alkoi. Elämäni on niin sairasta että ette voi edes kuvitella. Ei ole enään ystäviä joille voin mitään kertoa, psykiatri ajankin sain monien kuukausien päälle. Olen todella loppuun palanut.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä haluat miellyttää sellaista miestä, joka pahoinpitelee sinua?

"No mutta kun se mies on muuten niin ihana!" luulisin.  Kyllä me nyt olemme kateellisia. Useimmat meistä eivät ole eläessään niin ihanaa miestä tavanneet, että olisimme sallineet edes ensimmäisen iskun. Kosmeettiset leikkauksetkin olemme hankkineet lähinnä omaksi iloksi, emme miestä varten (kuten myös posliinin).

Itse sinä olet piinasi valinnut, mutta onhan se parempi ajatella kostoa kun antaa jatkaa toisenkin vuoden, ja kolmannen, ja ...

Anteeksi, jos olet tosissasi. Mutta se on ihan oma valintasi, jos olet onnistunut  työttömänä keräämään niin paljon roinaa, että ei mihinkään sovi ja hankit kosmeettisia leikkauksia.

Vierailija
22/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:34"]

Ei ole ketään kenen luo voisin mennä. Olen ne kaikki pilannut paskan mies suhteiteni takia. Ei ole ystäviä enään kun tietävät tilanteeni ja ovat monta kertaa kehottaneet lähtemään, mutta olen ollut niin heikko etten ole kyennyt menemään edes turvakotiin...

[/quote]

Kyllä sinulla on. Jos olet se, jonka tunnen, voisit tulla vaikka meille. Muistapa nyt ihan tarkkaan vanhoja ystäviäsi. Moniko heistä aikanaan sanoi, että "tule minun luokseni". Et mennyt silloin, mutta kyllä moni heistä ottaisi sinut vieläkin mieluummin vastaan nyt kuin tulisi hautajaisiisi.

Miksi menemme mukaan tällaiseen provoon? Ehkä siksi, että tiedämme oikeasti monen olevan juuri tuollaisessa tilanteessa. Haluaisimme auttaa, mutta emme voi. Me emme voi käydä hakemassa uhria miehensä luota. Ei vaan hän yrittää kaikin keinoin miellyttää miestään, jopa luopumalla ystävistään ja perheestään.

Haluaisin vain sanoa ap:lle ja muilla samanlaisessa tilanteessa oleville, että kyllä ystävät ovat ystäviä vielä vuosienkin päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla oli sama kohtalo, mies hakkas joka kerta kun viinaa sai, tälläiset miehet on mielisairaita siis oikeasti päästää vialla, manipuloivat puolisoaan että syy hakkaamiseen on puolisossa.

Älä enää viivyttele päivääkään vaan muuta pois ihan oman turvallisuutesi vuoksi, ei noitten juoppohullujen kanssa kenenkään tarvitse elää eikä hakkaamista sietää.

Vierailija
24/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 07:26"]Miksi ihmeessä sinä haluat miellyttää sellaista miestä, joka pahoinpitelee sinua?

"No mutta kun se mies on muuten niin ihana!" luulisin.  Kyllä me nyt olemme kateellisia. Useimmat meistä eivät ole eläessään niin ihanaa miestä tavanneet, että olisimme sallineet edes ensimmäisen iskun. Kosmeettiset leikkauksetkin olemme hankkineet lähinnä omaksi iloksi, emme miestä varten (kuten myös posliinin).

Itse sinä olet piinasi valinnut, mutta onhan se parempi ajatella kostoa kun antaa jatkaa toisenkin vuoden, ja kolmannen, ja ...

Anteeksi, jos olet tosissasi. Mutta se on ihan oma valintasi, jos olet onnistunut  työttömänä keräämään niin paljon roinaa, että ei mihinkään sovi ja hankit kosmeettisia leikkauksia.
[/quote][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 07:33"]En usko, keksi parempi juttu ensi kerralla.
[/quote]

Missä vaiheessa sanoin että sossu on myöntänyt mulle rahaa silikoneihin? Ei vittu mitä valopäitä täällä taas. Lue ylempää : menetin työpaikkani masennuksen takia. Kyllä mulla rahaa on ja säästöjä! Ja toisikseen oletko kuulleet osamaksusta? Olen saatana laihduttanut 60 kiloa josta te ette tajua mitään. Tulipa keskustelu väärälle palstalle, enskerralla valitsen paremman palstan. Toivottavasti joudutte itse samallaiseen tilanteeseen. :) karma is bitch.

Vierailija
25/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietää ap turpaansa saada, kun kerran kirjoittaa "enään"

Vierailija
26/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 07:33"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:34"]

Ei ole ketään kenen luo voisin mennä. Olen ne kaikki pilannut paskan mies suhteiteni takia. Ei ole ystäviä enään kun tietävät tilanteeni ja ovat monta kertaa kehottaneet lähtemään, mutta olen ollut niin heikko etten ole kyennyt menemään edes turvakotiin...

[/quote]

Kyllä sinulla on. Jos olet se, jonka tunnen, voisit tulla vaikka meille. Muistapa nyt ihan tarkkaan vanhoja ystäviäsi. Moniko heistä aikanaan sanoi, että "tule minun luokseni". Et mennyt silloin, mutta kyllä moni heistä ottaisi sinut vieläkin mieluummin vastaan nyt kuin tulisi hautajaisiisi.

Miksi menemme mukaan tällaiseen provoon? Ehkä siksi, että tiedämme oikeasti monen olevan juuri tuollaisessa tilanteessa. Haluaisimme auttaa, mutta emme voi. Me emme voi käydä hakemassa uhria miehensä luota. Ei vaan hän yrittää kaikin keinoin miellyttää miestään, jopa luopumalla ystävistään ja perheestään.

Haluaisin vain sanoa ap:lle ja muilla samanlaisessa tilanteessa oleville, että kyllä ystävät ovat ystäviä vielä vuosienkin päästä.
[/quote]

2 parhaan kaverin kanssa meni poikki joille pystyin kertomaan kaiken. Muita ei ole, enkä halua vaivata.. Ja näistäkin toinen syytti minua vain liiasta raha-ongelmastaan mihin on itse syyllinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä turvakodissa kavereita tarvita. Mene nyt sinne vaan tai ota turpaasi. Sinun pitää tehdä päätös ihan itse.

Vierailija
28/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuli tukevia kommentteja, mutta sitten on myöskin näitä idiootteja jotka ei ole parisuhdeväkivaltaa kokenut eikä ole ollut itsetunto-ongelmia. Väärä sivusto, täällä vaan ruvetaan inisemään. Te jotka ette usko. Toivon sydämen pohjastani että koette täsmälleen saman. Sitten teitä ei uskota eikä psykiatri aikoja anneta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 07:29"]Porvoon sossu myöntää siis työttömille rahaa plastiikkakirurgisiin toimenpiteisiin!
[/quote]

Ja hei sinä valopää edelleenkään en asu missään porvoossa vaan helsingissä. Ja olin töissä vielä puolivuotta sitten, mulla on säästöjä :) sekä 60 kg pudotus vei hippasen rintoja pois. Et varmaan ymmärrä kun et vastaavaa ole kokenut?

Vierailija
30/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:56"]Voi rakas ihminen. Tiedän ja tunnen tuskasi. Lähde, pakene, pelasta itsesi! Elän itse samanlaista elämää. Äkkiä pois ennen kuin teet pahimman virheen, lapsen. Sitten olet ansassa kuin eläin.
[/quote]
Oletko vielä siellä hakattavana?? Eikö lapsi ansaitse parempaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko oikeasti noin tyhmä?! Otat turpaan mennen tullen ja sitten tulet tänne rutisemaan. Jatka samaan malliin!

Vierailija
32/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota.. miksi et lähteny sen ensimmäisen kerran jälkeen? Jo vuoden olet antanut miehen hakata itseäsi- voin  vain kysyä että MIKSI olet yhä siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaraa saa uuttakin, älä sen takia jää. Haloo?

Vierailija
34/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä veikkaan että sun kamut saivat tarpeekseen sun tukemisesta eli siitä että koittivat neuvoa sua  lähtemään etkä kuunnellut. Jospa koittaisit vielä kerran, soita ja pyydä apua, kerro  milloin muutat (älä kerro tätä miehelle!!!) ja  kerro että uusi osoitteesi tulee olemaan salainen kuten myös uusi puhelinnumerosi - ja nämä toteutat. Muutettuasi menet poliisilaitokselle ja teet tästä miehestä rikosilmon - ja viet prosessin loppuun saakka!

Tavarat saa vaikka Pelicanin koppiin toviksi, ei ne niin paljon maksa. Rahaa saat myymällä osan tavaroistasi vaikka tori. fin kautta kunhan muistat että  rahojen pitää mennä pankkitilille jonka olemassaolosta ei miehelläsi ole tietoa lainkaan. Siten rahoitat muuttosi.

Tuo tavaran määrä on vain  tekosyy  koska pelkäät lähteä ja pelkäät jääväsi yksin. Olet vasta 22 joten tulet elämäsi aikana tapaamaan vielä  monia enemmän tai vähemmän potentiaalisia kumppaneita. Pelko pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Porvoon turvakoti on tänäänkin auki, sinne vaan.

Vierailija
36/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia?

Vierailija
37/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuu mun luokse.

Vierailija
38/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:51"]Provo! Ja tyhmät vielä uskotte!
[/quote]

Ootko mielisairas kun koko ajan tuut tommosta paskaa koko ajan jankuttamaan? Luuletko parisuhdeväkivaltaa ei ole? Missä vitun kuplassa sä elät. Oletkohan edes 16 täyttänyt? Toivon että tulet vastaamaan saman paskan joskus tulevaisuudessa. Ja kukaan ei auta sua, vaan kaikki häviää sun ympäriltä.

Vierailija
39/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:51"]Provo! Ja tyhmät vielä uskotte!
[/quote]

Ootko mielisairas kun koko ajan tuut tommosta paskaa koko ajan jankuttamaan? Luuletko parisuhdeväkivaltaa ei ole? Missä vitun kuplassa sä elät. Oletkohan edes 16 täyttänyt? Toivon että tulet vastaamaan saman paskan joskus tulevaisuudessa. Ja kukaan ei auta sua, vaan kaikki häviää sun ympäriltä.
[/quote]Tyhmä ei usko ennenku itse näkee

Vierailija
40/48 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:48"]Onko lapsia?
[/quote]

Ei ole lapsia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi