Iskuri kokemuksia
Miehenä minua kiinnostaisi tietää onko joku mies saanut seuraa Iskurista joko omalla ilmoituksella tai naisen ilmoitukseen vastaamalla? En ole saanut omaan ilmoitukseeni puolen vuoden aikana ainuttakaan vastausta ja naisille lähettämiini viesteihin on vastannut vain huorat tai rahaa vailla olevat huijarit. Taitaa olla yhtä tyhjän kanssa hakea miehenä seuraa naisista mistään koko internetissä. Pitänee tyytyä runkkaamiseen. Naiset kertokaa kuinka paljon teille tulee vastauksia ilmoituksiinne.
Kommentit (202)
Eikös Iskuri oo nimenomaan panoseuran hakuun tarkoitettu, turha kai sieltä on odottaa löytävänsä jotain pitkäaikaisempaa suhdetta? Suhdetoiveissa suosittelen kokeilemaan esim. Suomi24 treffejä. Ja sitten ihan oikeasti siihen kuvaukseen jotain persoonallista itsestä, eilä aina "olen huumorintajuinen perus mies" tai "nallekarhun syli on vapaana - oletko sinä se oikea" - ja ei missään nimessä tämmösen surkean, mitään oikeasti sanomattoman yhden lauseen perään vaan "laita viestiä jos kiinnostaa niin kerron lisää"!
Mut joo, Iskurissa seksiseuraa hakiessa haluaisin nähdä sekä naaman että goodsit, millä pelataan. Ja esittelystä pitäisi käydä ilmi, että mies ei ole mikään sekopää ja häneen voi luottaa, sekä että kokemus hänen kanssaan on vaivan arvoinen. Uskoisinpa, että jäitä mieskin naisessa toivoisi.
Sain 3 viikossa noin 130 vastausta kun etsin fuckbuddya. Mutta suurin osa niistä oli työhakemuksen kaltaisia, kertoivat sosioekonomisen asemansa, pituuden, painon ja peniksen mitat vaikka en ollut pyytänyt sellaisia tietoja. N
Vierailija kirjoitti:
Eikös Iskuri oo nimenomaan panoseuran hakuun tarkoitettu, turha kai sieltä on odottaa löytävänsä jotain pitkäaikaisempaa suhdetta? Suhdetoiveissa suosittelen kokeilemaan esim. Suomi24 treffejä. Ja sitten ihan oikeasti siihen kuvaukseen jotain persoonallista itsestä, eilä aina "olen huumorintajuinen perus mies" tai "nallekarhun syli on vapaana - oletko sinä se oikea" - ja ei missään nimessä tämmösen surkean, mitään oikeasti sanomattoman yhden lauseen perään vaan "laita viestiä jos kiinnostaa niin kerron lisää"!
Mut joo, Iskurissa seksiseuraa hakiessa haluaisin nähdä sekä naaman että goodsit, millä pelataan. Ja esittelystä pitäisi käydä ilmi, että mies ei ole mikään sekopää ja häneen voi luottaa, sekä että kokemus hänen kanssaan on vaivan arvoinen. Uskoisinpa, että jäitä mieskin naisessa toivoisi.
Kuka on niin tyhmä, että laittaisi Iskurissa oman naamansa heti näkyville?
Alkuperäiseen kysymykseen vastaan, että olen miehenä vastaillut varmaan satoihin ilmoituksiin ja tärppejä on tullut kuusi kertaa. Kolme kertaa olen tavannut. Yksi tyttö otti suihin luonnonhelmassa, toista sain ruoskia remmillä ja kolmannen kanssa oli normiseksiä. Ensiksi mainittu oli maksullinen, mutta edullinen sellainen.
Loput kolme ovat olleet nettiseksisuhteita, joissa olen toiminu Masterina. Todella antoisia nekin, kuvien kanssa.
Kokeilin kerran laittamalla feikki-ilmoituksen paljonko vastauksia naiset saavat ja sähköpostitilini täyttyi liki tuhannesta vastauksesta, joten älkää ihmetelkö, ettei etille yleensä vastata.
Lähdin etsimään tietoa tästä kun ajattelin että käyttääkö kukaa tuota iskuria..oon vastannut muutamaan ilmoitukseen ja laittanut omankin mutta ei yhtään vastausta..ehkä olen vain niin tylsä ettei kukaan viitsi vastata: D
Naisena laitoin sinne kerran ilmoituksen ja sain varmaan lähemmäs 100 vastausta. Kaikki miehet olivat rumia joten eiköhän siellä hengaa vaan ne epätoivoisimmat rumilukset (minä mukaan lukien). N28
Aikuinen nainen kirjoitti:
Lähdin etsimään tietoa tästä kun ajattelin että käyttääkö kukaa tuota iskuria..oon vastannut muutamaan ilmoitukseen ja laittanut omankin mutta ei yhtään vastausta..ehkä olen vain niin tylsä ettei kukaan viitsi vastata: D
Sulla ei varmaan toimi se jostain syystä. Ei ole muuten mahdollista. Kannattaa poistaa nykyinen ilmoitus ja pistää uusi ilmoitus eri sähköpostitilille.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei varmaan toimi se jostain syystä. Ei ole muuten mahdollista. Kannattaa poistaa nykyinen ilmoitus ja pistää uusi ilmoitus eri sähköpostitilille.
Miksi pitäisi vaihtaa sähköpostiosoite? 🤔🙈
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi vaihtaa sähköpostiosoite? 🤔🙈
Aattelin, että jos sillä on jotain vaikutusta siihen miksi vastaukset ei ole tulleet perille. Kumminkin sulle on vähintään kymmenet miehet laittanut viestiä.
Eihän se sivusto toimi ollenkaan... eli ei siellä pysty ilmoituksiin vastaamaan. Ehkäpä vihdoin ovat niin siivonneet että ilmoitukset kyllä näkyy mutta niihin ei enää vastailla.. hieman myös huvittaa nuo varoittavat ilmoitukset nehän ovat ylläpidon itse laittamia :-) Tehkääpä testi...
Mikä edes on iskuri, ja millaista seuraa sieltä saa?
Kyllä mää sain naisilta vastauksia Iskurista vaikka oon jo nelikymppinen enkä mikään komistus.
Laitoin ilmoitukseen, että etsin naista joka on alistuvaa tyyppiä. Kyllä tuli vastauksia, ja kaiken ikäisiltä.
En kyllä suoraan sanoen ymmärrä mikä siinä haukkujen ja selkään saamisessa on niin ihanaa. Naiset on ihan vittu kipeitä nykyään.
Muutama vuosi sitten toimi, mutta ei näköjään enää!
Ei edes oma ilmoitus näy kaikistellen!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:04"]
Miksi ajattelette, että naisen pitäisi vastata teille, jos viestinne ovat samaa tasoa kuin nämä tänne laittamanne? Tai miksi naisen pitäisi olla jotenkin "tasokas"? Jos etsit mitätöntä pikapanoa, löydät sen helpommin baarista. Jos etsit eroottisessa mielessä tasoa, sinun pitää itsekin tarjota sitä tai ostaa sitä rahalla, jos olet surkimus.
Olen ihan oikeasti fiksu nuorimies ja laitan aina fiksuja viestejä ja asiallisia viestejä. Se mitä etsin on pitempi aikainen tuttavuus, jokin yhden kerran pano on yhtä tyhjän kanssa. Melko vaikea ruveta tutuille ehdottelemaan fwb-suhdetta ja tälläista ei tarvitsisi hakea, jos olisi löytynyt tyttöystävä, mutta eipä ole löytynyt. En tiedä mitä tarkoitat eroottisella tasolla? Olen vain turhautunut koko hommaan :/
Okei. En tiedä minkä ikäinen sitten olet, mutta tuskin moni kovin nuori nainen iskurista itselleen panoseuraa etsii. Ei niiden tarvitse, jos eivät oikeasti etsi jotain niin erikoista, ettei sitä irl tahdo löytyä. Kypsemmät naiset etsivät juuri itselleen sopivaa settiä, josta todella saavat tyydytystä, koska ovat valitettavasti jo kaiken negatiivisen saaneet kokea niistä kiihkeistä kahden minuutin orheista lähtien. Loput ovat kimpan hakijoita tai maksullisia, koska sille on tarvetta.
Tämä oli aika tyhjentävä vastaus.
Itse hain iskurista salaista seksiseuraa nelikymppisenä. Vastasin muutamalle miehelle, joista valitsin yhden ikäiseni miehen lyhyen viestittelyn jälkeen. Siitä muodostui oikein mukava fb-suhde, joka kesti muutaman vuoden. Sen jälkeen kokeilin chattipalstaa, jonka kautta löysin itseäni 15 vuotta nuoremman rakastajan. Se suhde jatkuu yhä kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mää sain naisilta vastauksia Iskurista vaikka oon jo nelikymppinen enkä mikään komistus.
Laitoin ilmoitukseen, että etsin naista joka on alistuvaa tyyppiä. Kyllä tuli vastauksia, ja kaiken ikäisiltä.
En kyllä suoraan sanoen ymmärrä mikä siinä haukkujen ja selkään saamisessa on niin ihanaa. Naiset on ihan vittu kipeitä nykyään.
Totta. Taitaa suurin osa naisista haluavan alistua seksissä. Vähän kyllä epäilyttää, että sait vastauksia vain mainitsemalla tuon asian.
Ei pidä paikkaansa. Ehkä omaa seksuaalisuuttaan löytämättömät pikkutytöt saattavat haluta kokeilla tuotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Taitaa suurin osa naisista haluavan alistua seksissä. Vähän kyllä epäilyttää, että sait vastauksia vain mainitsemalla tuon asian.
Ei pidä paikkaansa. Ehkä omaa seksuaalisuuttaan löytämättömät pikkutytöt saattavat haluta kokeilla tuotakin.
Tiedän kyllä kolme- ja neljäkymppisiä naisiakin, jotka haluavat alistua. Ei mitään pikkutyttöjä.
Iskurista löytyy harvemmin naisseuraa, se on totta..
Huijareita on jonkun verran, sekin on totta..
Samanlaisia pervoja kuin itse olen löytyy silloin tällöin ja sehän mulle passaa,
Minä ja persettä himoavat ruoskani pitävät heistä ;)
Tuore kokemus, vastasin eilen neljän naisen ilmoitukseen, kaikille ihan oma teksti, ei mitään copypastea.
Toistaiseksi saldona yksi "robotti" joka ei reagoi minun kirjoituksiin mitenkään vaan yrittää yllättävän hyvällä Suomella mutta eriskummallisella syyllä (tahtoo varmistua että olen "oikea" enkä "tekstiviestipalvelu") avaamaan jotain hämärälinkkejä.
Jihuu...
Naisita en tiedä, mutta miehenä olen saanut ihan oikean ja vieläpä nuoren ja kauniinkin naisen vastauksen iskurista. Ei maksullinen.
Lisäksi yksi muukin asia on varma, mikäli nainen heti ekassa viestissä vonkaa kuvaa, katson tätä pinnalliseksi tyypiksi, joka ei edes halua ottaa toisesta muulla tavoin selvää ja tutustua, jolloin minulle se tarkoittaa totaalista turn off. Nämä pinnalliset kuvan vonkaajat hakee vain sitä ratto poikaansa, ja pelkän kuvan perusteella.
No tota, jos seksiseuraa on hakemassa, niin kyllä silloin nuo ulkonäölliset seikat on vaan tärkeämpiä kuin sinun henkiset ominaisuutesi. Eli vaikka olisit kuinka kiva jätkä, mutta ulkonäöltä vastaat jätesankoa, niin ei vaan natsaa.