Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskon pystyväni aistimaan henkiä/enkeleitä.

Vierailija
11.05.2015 |

Mulla olisi monta esimerkkiä tälläisista tapauksista, kun olen aistinut jotain lähelläni. Voin kuulla, tuntea sekä joskus jopa haistaa jonkin lähelläni. Näin on ollut aina. Näen myös paljon enneunia sekä vaistoan asioita. Uskon myös voivani ennustaa. Minulla on veli joka on mulle todella läheinen ja hänellä varsinkin on erittäin hyvät vaistot. Ikinä en ole mistään ottanut oppia näissä asioissa vaan ne ovat tulleet ihan itsestään ja tosiaan vasta äsken otin ensimmäistä kertaa selvää enkeleistä. Astron foorumille ei oteta tällä hetkellä uusia käyttäjiä, joten oli pakko päästä puhumaan täällä aiheesta. Voisiko joku kertoa jos olisi muitakin suomalaisia sivustoja/foorumeita joissa keskustella näistä asioista? Haluaisin myös kysyä sinulta, voinko auttaa jotenkin? Haluaisin oikeasti tietää onko minulla kykyjä.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko itsellä järkeä lähteä miehen perässä muille maille? :/ uusi elämä siellä tuntuu nyt todella ahdistavalta ajatuksella.

Vierailija
2/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:12"]

24: Sinä jos kuka olet pirteä ja positiivinen ihminen. Sen aistin heti. Elämässäsi on rakkautta. Puhdasta rakkautta. Olet huolissasi menestyksestä. Se ei välttämättä ole kyse juuri sun menestyksestä. Kuitenkin olet pysynyt positiivisena. Sinun elämässäsi on onnea enemmän! 25: Kyse on puhelusta joka aiheuttaa stressiä ja turhautuneisuutta. Joitakin henkiä pelkään kyllä :( useimmat kuitenkin vaikuttavat hyviltä. Useimmat haluavat kertoa jotakin :) tämä siis 3,10 sekä 25 sinulle! :D

[/quote]

Ihan suoraan ja rehellisesti sanottuna, koko "aistimuksesi" meni nii syteen, eli perseelleen, että ei voisi pahemmin mennä!

Mikä se sinun motiivisi on antaa herkkämielisille tuollaista kusetusta, ole vastuullinen ja lopeta tuollainen ihmisten kusettaminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö aiokaan nähdä minulle? -18

Vierailija
4/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

31: Siis pappaani tulivat pyytämään. Olen vielä varsin nuori niin pappani veli oli jo kuollut. Olen siis 19-vuotias ja toivon itselleni ammattia tämän asian parissa eli ennustaminen yms. Ja wautsi .. Kuulostaa jännältä! Todella kiehtovaa :) ja olen siis puhelimella täällä joten kestää vastailla ja vastaan niin monelle kun pystyn ja jaksan! Ap

Vierailija
5/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26: Hän on ilmeisesti vähän masentunut.. Ap

Vierailija
6/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39: Olen pahoillani. Next! Ap

Vierailija
7/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:09"]

Mä haluaisin aistia enkeleitä, mutta en osaa. Miten saan yhteyden heihin?

[/quote]

Vierailija
8/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39: En tiedä mikä sua vaivaa, oletko kiusattu vai minkä takia olet niin epäluuloinen.. En edes halua auttaa sua. Anteeksi, mutta niin on. Ap

Vierailija
9/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:04"]

Melkeisin sanoisin, että vähintäänkin telepatia on todistettu. Tää on jo toinen kerta kun mulle osutaan oikeaan av:llä ilman mitään tietoa. Eli aloittaja aistii sen, mitä minussa tai mun päässä/elämässä liikkuu. Mull on vielä yks rakas mies, A. Näetkö hänestä mitään?

9

[/quote]

Enää sinun pitäisi kertoa missä ja miten? :D

(Kunhan kiusaan, fysikaalista mahdottomuutta kun ei voi todistaa mutta kerro nyt silti. Nolaa minut todistuksellasi!)

[/quote]

No sillä, että aloittaja tiesi mitä minun elämässäni on meneillään juuri nyt, ja aiemmin kävi myös niin. Voin linkittää sen tänne jos löydän. Ennen kuin luet SEN, kerron, että 1,5 vuotta kestänyt prosessi alkoi kun rakastuin ensimmäistä kettaa elämässäni todellisesti ja lujaa, suuremmin kuin koskaan ennen. Se toi minun elämääni rakkautta, sillä lapsuudenkodissani sitä en saanut, vaan päin vastoin sain tuntea että äitini viha minua kohtaan on minun syyni. Sellainen on sydäntä särkevää pienelle lapselle, mutta en tajunnut edes sitä, syytin vain itseäni pahaksi. Tämä rakastuminen 1,5 vuotta sitten ei johtanut suhteeseen, mikä käynnisti elämäni sekaisinmenon. Sama mies oli särkenyt sydämeni kerran aiemminkin, mutta olin antanut sen hänelle anteeksi, koska hän oikeasti on itsekin hyvin rikkinäinen ihminen. Taustalla ei ole mitään pettämisjuttuja, tai sellaista. Suhdetta meillä ei ole edes koskaan ollut. 

Koska petyin silloin rakkauteen ja ajattelin, ettei se ole kohdallani koskaan mahdollista, menin yhteen mieheni kanssa, joka on minulle rakas ja hyvä ystävä, mutta tänä päivänäkin voin sanoa, että rakastuminen tähän toiseen mieheen oli voimakkaampaa ja sai minut ajattelemaan, että vaikka mieheni onkin minulle hyvä ja tukee minua, kannattaisiko minun etsiä rakkautta. En kuitenkaan tee sellaista päätöstä helposti, koska meillä on lapsia, aika pieniäkin. 

Sitten kolmas asia. Omistan tällä hetkellä järvenrantakesämökin, kaksion, okt-puolikkaan, kiinteistön espanjassa ja 200 000 euron osakesalkun. Nämä kaikki ovat ennakkoperintöjä.

Nyt kun tiedät tämän, voit kohta lukea edellisen näkijän version mulle. Toivottavasti löydän sen.

9

Vierailija
10/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtamassa alaa. Epävarmasta epävarmaan. Mitä tämä tuo tullessaan? Lisäksi olen ihastunut. Kannattaako?

Vierailija
11/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, 10, 25 täälä jälleen kerran :D

Sinulla on selvä kyky :)
Äidilläni ja hänen edesmenneellä äidillään oli kykyjä nähdä mennyt tuleva nykyinen tilanne korttien avulla. Itse en kunnolla osaa korteista katsoa.

En tiedä onko meidän kotona välillä joku henki käymässä, on sellainen tunne välillä kun olen kotona yksin ja on hiljaista. Kun olen suihkussa tunnen jaloisa kylmää ilmaa, ihan kuin ovi aukenisi mutta ketään ei tule suihkutiloihin tai parvekkeelta tai kotiovesta kukaan astu sisälle. Missä iässä aloit aistimaan henkiä? itse olen vielä nuori..

Vierailija
12/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

44: Uskon, että enkelit tulevat luoksesi jos ovat tullakseen :) ap

Vierailija
13/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on?

-Tietävä-

Vierailija
14/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistitkö mitään minusta? Olen todella kiinnostunut näistä asioista. Mukavaa jos vastaisit :)

Vierailija
15/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:11"]

Mitä näet minussa?:) osaatko kertoa esim jotain menneisyydestä? 

[/quote]

Vierailija
16/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:20"]

39: En tiedä mikä sua vaivaa, oletko kiusattu vai minkä takia olet niin epäluuloinen.. En edes halua auttaa sua. Anteeksi, mutta niin on. Ap

[/quote]

Kyseessä ei ollut mikään avunpyyntö vaan testata "kykyäsi" ja se tuli testattua kun annoit vastauksesi. Toiseksi, en milloinkaan kaipaisi apua miltään hihhulilta joka uskottelee itselleen ja muille jotain henkimaailman höpö höpöä.

Anteeksi, mutta niin se vain on!

Vierailija
17/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

48: Ihanaa kuulla!! Ja todella kiva että uskot näihin juttuihin ja sulla on myös tuttuja jotka aistivat. Olen aina aistinut, ihan pienestä saakka :) kun tunnet sen kylmyyden jaloissasi ja jonkun läsnäolon, niin pelottaako sinua? Pelkäätkö henkesi puolesta? Jos et niin uskoisin kyseessä olevan enkeli. Ap

Vierailija
18/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:12"]

24: Sinä jos kuka olet pirteä ja positiivinen ihminen. Sen aistin heti. Elämässäsi on rakkautta. Puhdasta rakkautta. Olet huolissasi menestyksestä. Se ei välttämättä ole kyse juuri sun menestyksestä. Kuitenkin olet pysynyt positiivisena. Sinun elämässäsi on onnea enemmän! 25: Kyse on puhelusta joka aiheuttaa stressiä ja turhautuneisuutta. Joitakin henkiä pelkään kyllä :( useimmat kuitenkin vaikuttavat hyviltä. Useimmat haluavat kertoa jotakin :) tämä siis 3,10 sekä 25 sinulle! :D

[/quote]

Ihan suoraan ja rehellisesti sanottuna, koko "aistimuksesi" meni nii syteen, eli perseelleen, että ei voisi pahemmin mennä!

Mikä se sinun motiivisi on antaa herkkämielisille tuollaista kusetusta, ole vastuullinen ja lopeta tuollainen ihmisten kusettaminen!
[/quote]

24, uskon siihen ettei näkijä.välttämättä nähnyt oikein jos et usko koko touhuun.. Hän ei voi kanavoitua tai aistia jos olet "estynyt". Ja kielenkäyttö olisi myös suositeltavaa myös anonyymina :)
T 25 plus useampi muu viestin kirjoittaja

Vierailija
19/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:12"]

[/quote]

[/quote]

24, uskon siihen ettei näkijä.välttämättä nähnyt oikein jos et usko koko touhuun.. Hän ei voi kanavoitua tai aistia jos olet "estynyt". Ja kielenkäyttö olisi myös suositeltavaa myös anonyymina :)
T 25 plus useampi muu viestin kirjoittaja
[/quote]

Joo, minäkin uskon että on vaikeampaa kusettaa sellaisia ihmisiä jotka eivät halua tulla kusetetuiksi.

Vierailija
20/118 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin antaa vastauksia teille kaikille mutta puhelimella tämä on kamalan vaikeaa vastata kaikille mahd. Pikaisesti sekä syventyminen saattaa viedä aikaan.. Anteeksi! Vastaan kun ehdin. Yritän päästä koneelle niin tämä olisi helpompaa. Ap