Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieniä asioita, joista tulee "rikas olo", vaikka rahaa olisi vähän?

Vierailija
15.01.2022 |

Varmaan ihan turha juttu monille, mutta huomasin, että tulee sellainen suhteettoman äveriäs olo, kun ruokakaapissa on erilaisia keksejä, sipsejä ja karkkeja joka lähtöön. Sama tunne tulee kun pääsee uusiin puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Että "tämä on hienompaa kuin hotellissa, kyllä voi köyhänkin elämä olla luksusta."

Mistä sinulle tulee rikas olo? :)

Kommentit (931)

Vierailija
501/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kosmetologilta, ja nyt iho on puhtaan raikas ja puhdistettu. kuin vauvanpeppu!. ja toinen juttu, Pirkka Ranskalaiset Pastillit-pussi 1,25€ hyvä ja halpa karkki. :) olen tyytyväinen.

Vierailija
502/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa asua melkein keskellä kaupunkia ja päästä 300 metrin etäisyydellä olevan joen rantaan eri vuoden aikojen silmieni iloksi ja nautinnoksi puiston puiden suojassa tuulien kylmyydeltä suojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee "rikas" olo kun teen kirpparilta jonkun hyvän löydön halvalla. En ole edes pienituloinen, mutta teen lähes kaikki hankintani kierrätettyinä kun lähestulkoon uudenveroista ja merkkitavaraa saa sieltä edullisesti. En muista koska olen viimeksi ostanut itselleni vaatteita tai kenkiä kaupasta uutena, lukuunottamatta alusvaatteista ja sukkia. Ja pukeudun pääsääntöisesti merkkivaatteisiin eikä pukeutumisestani voisi päätellä mitenkään, että ovat "kirppisvaatteita". Ne säästetyt rahat olen sitten ennemmin sijoittanut kesämökkiin ja sijoitusasuntoon. 

Vierailija
504/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottu hyyssi.

Vierailija
505/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulppaanikimppu

Vierailija
506/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein olen kiitollinen ihan perusasioista, tai meille suomalaisille perusasioista. on televisio, älypuhelin jne. katto pään päällä ja raikasta vettä tulee hanasta. ne ovat meille tavallisuuksia mutta monelle ihmiselle vaikkapa ihan jo Venäjällä suuria rikkauksia. esim jos asuu Venäjän landella, siellä tuskin on useimmilla niin luksusta kuin meillä täällä Suomessa. olkaamme kiitollisia <3

Vierailija
507/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauramaito kahvissa, nykyään myös ravintoloissa saatavilla. kiitos.

Vierailija
508/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun ajaa korinvaihto miljoonamersua.

Vierailija
509/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, kun ajaa korinvaihto miljoonamersua.

sori mutta mä en ymmärtänyt mitä teet... eli tunne kun ajat miljoonamersua mutta mikä korinvaihto... :D

Vierailija
510/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarkemmin miettii, niin elämä on todella rikasta ja ne parhaat jutut onkin ihan ilmaisia. se, että on neljä vuodenaikaa. Ystävyys toiseen ihmiseen, mittaamattoman arvokas juttu, jonka soisi ihan jokaiselle ihmiselle. hyvät ihmissuhteet ja uusien ihmisten tapaaminen.

Rakkaus. Rakastuminen ja ihastuminen on niin ihana tunne, ettei sitä voita mikään. Unelmointi, noh jos ei onni potki rakkaudessa voi aina unelmoida silti, sekin on ilmaista.

Vasta näiden jälkeen tulee itselleni materiaalinen rikkaus.

Vierailija
511/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on iso tontti, oma ranta, oma tie ja oma rauha. Mut se kai tekee oikeastikin vähän rikkaaksi, vaikkei tätä ole isolla rahalla ostettu.

Saako kysyä mistäpäin Suomea? Itse haaveilen samasta, olisi mahtavaa asua järven tai meren rannalla talossa jossa on iso tontti. Tykkään kalastaa ja kulkea luonnossa, kaipaan omaa rauhaa ja väljyyttä asumiseen.

Vierailija
512/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tuosta aloittajan viestistä hyvälle tuulelle, jotenkin tosi herttainen ilonaihe! Nyt olen koronan takia vältellyt fyysisiä kirjastoja ja lainannut niistä lähinnä e-kirjoja, mutta ennen koronaa tunsin aina kirjastossa itseni hyvin rikkaaksi. Paljon tarinoita ja tietoa eri kielillä, ja lähes kaikki lainattavissa kotiini! Mahdollisimman hyvää jatkoa kaikille, toivottavasti tilanne joskus vielä normalisoituu.

Vierailija
513/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasieppo kirjoitti:

Tulin tuosta aloittajan viestistä hyvälle tuulelle, jotenkin tosi herttainen ilonaihe! Nyt olen koronan takia vältellyt fyysisiä kirjastoja ja lainannut niistä lähinnä e-kirjoja, mutta ennen koronaa tunsin aina kirjastossa itseni hyvin rikkaaksi. Paljon tarinoita ja tietoa eri kielillä, ja lähes kaikki lainattavissa kotiini! Mahdollisimman hyvää jatkoa kaikille, toivottavasti tilanne joskus vielä normalisoituu.

Ihanat terveiset kirjasiepolta, samoin Sinullekin! TItityyyy

Vierailija
514/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos on tehnyt kuten minä, eli aloittanut harrastamaan b1t...coinin haalimisen jo yli 10v sitten ja kun hinta noussut sieltä 2-3 euron tienoilta kymppitonneihin, niin jotenkin tulee "rikas" olo kun miettii jatkuvasti mihin nouseviin krypt0kolikoihin vaihtaisi bitkot ja että miten voisin kotiuttaa voittoja vähän kerrallaan maksamatta itse arvonnoususta ylimääräistä veroa (vinkki: ei ainakaan myymällä ja siirtämällä rahoja oman pankin tilille). Käytän bitkoja aina pikku hiljaa aina silloin kun on uusi huippu arvossa, viimeksi silloin kun arvo oli jotain 57-60k euroa. Ei minulla ole kiire mihinkään ja töistä saa rahaa elämiseen. ;)

Vierailija
515/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuoksuva kasvo- tai käsivoide.

Vierailija
516/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saa asua melkein keskellä kaupunkia ja päästä 300 metrin etäisyydellä olevan joen rantaan eri vuoden aikojen silmieni iloksi ja nautinnoksi puiston puiden suojassa tuulien kylmyydeltä suojaan.

Työmatka kulkee joen rantaa. Kansallismaisemassa kelpaa kulkea ja lauttamatka kuuluu jokaiseen toimistopäivään.

Vierailija
517/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmatka kulkee joen rantaa. Kansallismaisemassa kelpaa kulkea ja lauttamatka kuuluu jokaiseen toimistopäivään.

Varför Paris, vi har ju Åbo.

Vierailija
518/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku ❤

Vierailija
519/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun istun pienen kesämökkini terassilla tai kävelen omassa pikku metsässäni, silloin tunnen olevani hyvä-

osainen.  Muutoin elämässäni elän vaatimattomasti, kierrän kirppareilla ja ostan päivittäistavarani ja

ruokani säästellen ja hintoja tarkasti seuraten.

Kun säästän, voin vaihtaa autoni hiukan tuoreempaan.  Sillä ajellessani tulee muikea olo.

Vierailija
520/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselen talvella auringon kimallusta hangella, kuvittelen kimalluksen olevan aitoja timantteja.

Tällaista ajatusleikkiä harrastin jo lapsena ja kuvittelin olevani rikas.