Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieniä asioita, joista tulee "rikas olo", vaikka rahaa olisi vähän?

Vierailija
15.01.2022 |

Varmaan ihan turha juttu monille, mutta huomasin, että tulee sellainen suhteettoman äveriäs olo, kun ruokakaapissa on erilaisia keksejä, sipsejä ja karkkeja joka lähtöön. Sama tunne tulee kun pääsee uusiin puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Että "tämä on hienompaa kuin hotellissa, kyllä voi köyhänkin elämä olla luksusta."

Mistä sinulle tulee rikas olo? :)

Kommentit (931)

Vierailija
461/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi (18) teki tänään ruuan ja siivosi. Enkä edes pyytänyt. Oli niin hyvää että kun kuudelta söin, oon vieläkin täynnä. Tuli otettua kaksi kukkurallista lautasta.

Vierailija
462/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että aloituksessa tarkoitettiin rikkaalla varakasta, hmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on varaa ja mahdollisuus valita tiedän olevani rikas.

Keskivertoihmisyys tällä pallolla on sellaista että joutuu tyytymään hyvin vähään ja siihen ainoaan mitä sattuu olemaan saatavilla.

Vierailija
464/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin pieni paperipussi.

Vierailija
466/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Bmw 325. 480 tkm ajettu - ikäisekseen paljon ja melko lailla lopussa. Siisti päällepäin. Naapurit kadehtii.

Vierailija
467/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki, kun hyvällä mielellä istahdan hiljaisessa talossa pehmeälle kangassohvalle ja alan syömään hieman lämmintä suklaakakkua ison vaniljajäätelöpallon kera.

Vierailija
468/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa tehdä työnsä parhailla mahdollisilla työkaluilla ja tietää, että niillä saa aikaiseksi sellaista jälkeä, että se kestää vertailun missä ja kenen kanssa tahansa.

Laadukkaat alusvaatteet, vaikka muut vaatteet eivät sitten uusinta huutoa olisikaan.

Vierailija
469/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen ylellisyyttä näistä pienistä asioista arjessa

- Laitan aidon helmikaulanauhan kaulaani arkena

- Suihkautan lempiparfyymiä iholleni

- Tummapaahtoinen laadukas kahvi aamulla

- Tulppaanit kauniissa maljakossa

- Design astioihin ruoan kattaminen ja syöminen

- Puhtaat valkeat lakanat

- Kylmä shamppanjapullo jääkaapissa (oikeasti on varaa vain extra brut cava kuohuviiniin)

- takkatuli lämmittää ja tuo tunnelmaa

Vierailija
470/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapsi (18) teki tänään ruuan ja siivosi. Enkä edes pyytänyt. Oli niin hyvää että kun kuudelta söin, oon vieläkin täynnä. Tuli otettua kaksi kukkurallista lautasta.

Mitä ruokaa laittoi?

Se on kyllä luksusta, kun saa syödä jonkun muun tekemää ruokaa. 🥰

Vierailija
471/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosmökin saunan sarana löytyi italialaiselta torilta hyvin edullisesti. Art decoa mikä sopii täydellisesti tyylillisesti purjeveneen muotoon joka on usein parkissa mökin lauturissa. Maksoin muistaakseni niinkin vähän kuin 250 e mikä jopa hieman hävetti mutta se oli hinta mitä myyjä pyysi.

Vierailija
472/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin saunaani Tulikiven valukivisen kiukaan. Käyn päivittäin saunassa ja aina silmä lepää tuota taideteosta katsellessa.

Vierailija
473/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullan kanssa puolitettu perjantaipulla kahvilassa, kauan sitten.

Vierailija
474/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullan kanssa puolitettu perjantaipulla kahvilassa, kauan sitten.

Ihana!! 

Vierailija
475/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ulkona sataa, tuuli ujeltaa ja puhaltaa....ja itse nukut lämpimän peiton alla, edes semipuhtaissa lakanoissa, lämmitetyssä huoneessa turvassa. Se on mieletöntä luksusta itselleni.

Vierailija
476/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kaikkien teidän viestin ja peukutin ja julistan tämän ketjun vauva.fi kaikkien aikojen ihanimmaksi ❤️ Monen viestin kohdalla kyynel vierähti.

Minun luksusta:

Piknik kesällä, aamulenkki, hyvä kahvi, luomumunat, kukat ja torilla käyskentely, pyöräily, kirjaston lehtivalikoima, hyvä seksi, lapsen onnistumiset vaikkapa koulussa, puhtaat pyyhkeet, kirpparilöytö ja se että saa halata sairasta äitiä (niin kauan kun on elossa)

Ihanaa päivää kaikille teille!

Vierailija
477/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki laskut on maksettu.

Jääkaappi täynnä.

Pyykkikori tyhjä.

Siisti valoisa koti.

Teineille annetut viiskymppiset.

Sohva, kahvikuppi ja mukavat vaatteet.

Mies töissä.

Kissa kehrää sylissä. 

Aurinko paistaa.

Hiljaisuus.

Siinäpä se hetki tiivistettynä kun on sellainen tunne että minulta ei puutu mitään:)

Vierailija
478/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että aloituksessa tarkoitettiin rikkaalla varakasta, hmm...

Rikas ei ole synonyymi varakkaalle, vaan rikkautta voi olla muutkin asiat kuin raharikkaus.  Se on joissain yhteyksissä synonyymi myös sanoille merkittävä, tärkeä, hyvinvoiva, monipuolinen. Lista on aika pitkä, otin vain muutaman poiminnan. Esimerkiksi minulla on ollut rikas elämä tarkoittaa sitä että on ollut paljon mahdollisuuksia tehdä erilaisia asioita. 

Muutama vuosi sitten uhrasin 170 euro ja ostin kotimaiset pitkävartiset mustat talvisaappaat ja tuokin oli jo tarjoushinta. Se kirpaisi kerralla, mutta nuo on ihanat jalassa ja vaikka on vanhat, tuntuu äveriäältä pitää noita jalassa edelleen. 

Vierailija
479/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona syöminen, lapsena ei ikinä käyty, niin yhä edelleen se tuntuu "luksukselta".

Lapsuudenkodissa oli jatkuvasti itseleivottua pullaa tai kakkua, joten nyt kun on varaa käydä kahvilassa syömässä yhden kakkupalan, tuntuu rikkaalta. Tarvitse koko kakkua syödä, kun tulisi halvemmaksi itse tehdä. Välillä on varaa maksaa enemmän vähemmästä ja etenkin siitä, että joku muu tekee sen hermojaan menettämättä. Tiskitkin hoitaa joku muu!

Kovinkaan usein ei tähän ole varaa, ehkä hyvä niin. Ei ehkä osaisi enää arvostaa tätä kuten nyt.

Vierailija
480/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas useamman kilometrin kävelylenkki hyvillä kengillä ja ulkoiluvaatteilla, siihen päälle kylmää hanavettä ja loikoilua sekä suihku, kylpy tai sauna niin johan hyvänolon hormonit lisääntyvät. Tämän kun tekee pari, kolme kertaa viikossa niin on aina hyvällä ja tasaisella mielellä, ei koskaan masentunut.