Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieniä asioita, joista tulee "rikas olo", vaikka rahaa olisi vähän?

Vierailija
15.01.2022 |

Varmaan ihan turha juttu monille, mutta huomasin, että tulee sellainen suhteettoman äveriäs olo, kun ruokakaapissa on erilaisia keksejä, sipsejä ja karkkeja joka lähtöön. Sama tunne tulee kun pääsee uusiin puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Että "tämä on hienompaa kuin hotellissa, kyllä voi köyhänkin elämä olla luksusta."

Mistä sinulle tulee rikas olo? :)

Kommentit (931)

Vierailija
481/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koen ylellisyyttä näistä pienistä asioista arjessa

- Laitan aidon helmikaulanauhan kaulaani arkena

- Suihkautan lempiparfyymiä iholleni

- Tummapaahtoinen laadukas kahvi aamulla

- Tulppaanit kauniissa maljakossa

- Design astioihin ruoan kattaminen ja syöminen

- Puhtaat valkeat lakanat

- Kylmä shamppanjapullo jääkaapissa (oikeasti on varaa vain extra brut cava kuohuviiniin)

- takkatuli lämmittää ja tuo tunnelmaa

Mikä v i t u n SHAMPPANJA?!?!? 😑😑😑😑 OPETELKAA!!!!

Vierailija
482/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilöydöt, eilen esimerkiksi löysin 2 eurolla n. 40 euron arvoisen kauniin suomalaisen hopeakorun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, suihkun ja hiustenpesun jälkeeen laitan iison paplarin etuhiuksiin puoleksi tunniksi ja kas, otsatukka on kuin föönattuna kampaajalla. luxusta! kun hiukset ovat hieman kuivuneet viritän samanlaisen papiljotin myös takaraivolle, ja kas, koko pää on köyhän naisen föönattu!

Vierailija
484/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen saanut ostettua ja/tai myytyä timantin.

Vierailija
485/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani rikas kun säästän vähät rahani. En koe tarvetta tuhlata turhuuksiin, shoppailusta en saa mitään mielihyvää. Tilillä pikkuhiljaa kasvava säästösumma lämmittää sydäntä eniten.

Vierailija
486/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Bmw 325. 480 tkm ajettu - ikäisekseen paljon ja melko lailla lopussa. Siisti päällepäin. Naapurit kadehtii.

Pointti?

Vierailija
487/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kaikkien teidän viestin ja peukutin ja julistan tämän ketjun vauva.fi kaikkien aikojen ihanimmaksi ❤️ Monen viestin kohdalla kyynel vierähti.

Minun luksusta:

Piknik kesällä, aamulenkki, hyvä kahvi, luomumunat, kukat ja torilla käyskentely, pyöräily, kirjaston lehtivalikoima, hyvä seksi, lapsen onnistumiset vaikkapa koulussa, puhtaat pyyhkeet, kirpparilöytö ja se että saa halata sairasta äitiä (niin kauan kun on elossa)

Ihanaa päivää kaikille teille!

Sama💕

Puhtaat lakanat on varmaan eniten mainittu. Ja todella, kauniit lakanat, ulkona kuivatettu

->☆☆☆ Waude

Oikein Rikasta päivää kaikille🎶🎶🎶

Vierailija
488/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn satunnaisesti pesettämässä ja kuivauttamassa pitkät hiukset kampaajalla. Aah, ihanaa 😊

Vierailija
489/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas olo tulee, kun on väsännyt kansalaisopistolla syksyn ajan veistosta, jollaista parempituloisilla ei olisi varaa teettää. Sekä kotona kullan värinen päiväpeitto:)

Vierailija
490/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri aamukylvystä:).

Hyväntuoksuista kylpyöljyä, äänikirja ja kynttilänvalo

Vierailija
491/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselemalla työtätekeviä ihmisiä ja ajattelemalla, että elättävät minua etuoikeutettua, jolla elämä ei valu ohi, vaan voin elää omaa elämääni, olematta orja...

No, se on vain hetken onni ja "illuusio" kovasti haluaisin päästä töihin, etten olisi yhteiskunnan suurin 💩 kasa.

Vierailija
492/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania laadukkaita kasviksia ja yrttejä kaupasta, kaupunkikahvia sekä leikkokukat

Vierailija
493/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minulla rikas olo tulee luonnon katselusta. Kun omalla lintulaudalla on paljon eri lajeja, erityisesti kauniit punatulkut sävähdyttävät. Hieno paikka kun tulee niin hienoja vieraita ;)[/quote]

Aamulla, kun ensimmäiseksi sanoo huomenet varpusparvelle ja tarjoilee pienille siemenet, niin tuntee elämänsä rikkaaksi.

Vierailija
494/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vapautan itseni ruuanlaitosta ja tilaan tai ostan kaupasta valmisruokaa. Tykkään kyllä ruuanlaitosta mutta aina välillä tarvitsen siitä "lepohetkiä".

Vierailija
495/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri aamukylvystä:).

Hyväntuoksuista kylpyöljyä, äänikirja ja kynttilänvalo

Voi ei, mä olen nyt kade. Olen haaveillut kylpyammeesta viimeiset 10 vuotta mutta edelleen asun vuokrakämpissä joissa on minikokoinen suihku. En ole päässyt edes hotelleihin joissa huoneessa olisi kylpyamme.

Vierailija
496/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tuore kukkakimppu puhtaalla keittiön pöydällä!  Tai laittaa nätit servetit aamupalalle. 

Pienet jutut <3

Vierailija
497/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koen ylellisyyttä näistä pienistä asioista arjessa

- Laitan aidon helmikaulanauhan kaulaani arkena

- Suihkautan lempiparfyymiä iholleni

- Tummapaahtoinen laadukas kahvi aamulla

- Tulppaanit kauniissa maljakossa

- Design astioihin ruoan kattaminen ja syöminen

- Puhtaat valkeat lakanat

- Kylmä shamppanjapullo jääkaapissa (oikeasti on varaa vain extra brut cava kuohuviiniin)

- takkatuli lämmittää ja tuo tunnelmaa

Mikä v i t u n SHAMPPANJA?!?!? 😑😑😑😑 OPETELKAA!!!!

Ihan uteliaisuudesta, mitä OPETTAMISTA on:

"Menestyksellisen kampanjan päätteeksi sopii siis hyvin juoda lasillinen samppanjaa!"

Että /kɑ̃.paɲ/ täytyy kirjoittaa suomeksi vähemmin p-kirjaimin kuin /ʃɑ̃.paɲ/, koska hekoheko hoho.

Ja joo joo, tämä asia on tietysti käsitelty täälläkin jo loppuun 15 vuotta sitten. Mutta minua ei lakkaa ihmetyttämästä, milloin se kunnioitus kielenhuollollisia auktoriteetteja kohtaan pitäisi syntyä, jos kaikki lopulta kuitenkin lyödään läskiksi. 

Vierailija
498/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesien ystävät tietävät, että laatutuoksujen suihkiminen piristää mielialaa vaikka sitten ilmaiseksi tavaratalon kosmetiikka osastolla. Omia suosikkimerkkejäni ikiklassikot Dior, Givenchy, Guerlain, Ysl ja Chanel. Aina löytyy joku ihana.

Vierailija
499/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on iso tontti, oma ranta, oma tie ja oma rauha. Mut se kai tekee oikeastikin vähän rikkaaksi, vaikkei tätä ole isolla rahalla ostettu.

Vierailija
500/931 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu nollatuloilla kun karenssi. Kela hylkäsi avuntarpeen, sossukin nihkeä. Työpaikan vaihdon takia aukko tuloissa siis. Maaliskuussa tulee hyvä eka palkka. Nyt vedän puuroa ja leivon sämpylöitä, eurolla saa pellin täyteen. Maaliskuussa haaveilen käyväni kaupassa! Siis niin,että ostan mitä huvittaa! Ehkäpä raaskin ostaa 40-50€ kaikkea "luxusta" 🤤🤔 Opettavainen kokemus. 0.13€ tilillä ollut jo viikon. Mutta silti yritän nauttia ulkoilusta ja illalla kynttilänvalosta (nekin loppuvat tosin pian) 😆