Mies anto parhaan yhdistetyn äitienpäivä- ja synttärilahjan ikinä
Parin viikon päästä lähtään mun lempparikaupunkiin Lontooseen pidennetylle viikonloppulomalle ILMAN LAPSIA. Lapset menee mummin ja vaarin hellään huomaan.
Ja kaiken lisäksi ennen meidän kotiinpaluuta siivooja käy siivoamassa talon katosta lattiaan.
Joskus se mies vaan tietää JUST mitä mää tartten♥
(Ja joo joo, rakastan lapsiani ja he on ihania jnejne, mutta joskus sitä vaan kaipaa pientä taukoa niin jaksaa taas arkea aivan uusin voimin)
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:37"]Voi kun ihanalta kuulostaa! Meillä vielä liian pienet tuohon. Minkäikäiset teidän lapset on? Voi nauttikaa
[/quote]
Lapset on 1v & 3v & 8v :) ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:41"]Ihanan piristävä viesti kaiken tämän muun äitienpäivävalituksen rinnalla, mitä palstalla on näkynyt. Kerrothan varmasti myös miehelle miten hyvin onnistui sinua ilahduttamaan!
[/quote]
Kyllä tais mun reaktiosta huomata kiitollisuuteni määrän :D ap
Itse en ole ikinä äitinä tuntenut tarvetta olla erillään lapsistani. Yhdessä on aina perheellä lomailtu, omaa aikaa ehtii viettää myöhemminkin, lapset ovat niin vähän aikaa pieniä. Mutta ihana että ilahduit lahjastasi :-)
Mieletöntä, olet varmasti lomasi ansainnut. Nauttikaa!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:45"]Itse en ole ikinä äitinä tuntenut tarvetta olla erillään lapsistani. Yhdessä on aina perheellä lomailtu, omaa aikaa ehtii viettää myöhemminkin, lapset ovat niin vähän aikaa pieniä. Mutta ihana että ilahduit lahjastasi :-)
[/quote]
Kivat sulle!
Mää vaan tarvitsen lomani - ja oon sen myös ansainnu. Joten ihan ilman huonoa omaatuntoa lähen reissuun :) ap
Ihanaa! Nauttikaa minunkin puolestani :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:45"]
Itse en ole ikinä äitinä tuntenut tarvetta olla erillään lapsistani. Yhdessä on aina perheellä lomailtu, omaa aikaa ehtii viettää myöhemminkin, lapset ovat niin vähän aikaa pieniä. Mutta ihana että ilahduit lahjastasi :-)
[/quote]
Kyllä kahdestaan ajanvietto eroaa voimakkaasti koko perheen lomasta, ihan pienet lapset tuskin edes suuremmin arvostaisivat mitään kaupunkilomaa.
Ihanaa reissua AP, olen kateellinen! :)
Vuoden ikäinen on aika nuori olemaan viikon erillään äidistä :( toivottavasti pärjää!
Ihanan piristävä viesti kaiken tämän muun äitienpäivävalituksen rinnalla, mitä palstalla on näkynyt. Kerrothan varmasti myös miehelle miten hyvin onnistui sinua ilahduttamaan!