Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies anto parhaan yhdistetyn äitienpäivä- ja synttärilahjan ikinä

Vierailija
10.05.2015 |

Parin viikon päästä lähtään mun lempparikaupunkiin Lontooseen pidennetylle viikonloppulomalle ILMAN LAPSIA. Lapset menee mummin ja vaarin hellään huomaan.
Ja kaiken lisäksi ennen meidän kotiinpaluuta siivooja käy siivoamassa talon katosta lattiaan.
Joskus se mies vaan tietää JUST mitä mää tartten♥
(Ja joo joo, rakastan lapsiani ja he on ihania jnejne, mutta joskus sitä vaan kaipaa pientä taukoa niin jaksaa taas arkea aivan uusin voimin)

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman toisenlainen lahja kuin mun miehen lahjat. Ovat aina "lahjakortteja" jalkahoitoon ja kylpylään, mutta niitä ei koskaan ole olemassa, ei edes kirjoitettuna kortille. On vuosien saatossa kertynyt näitä "lahjakortteja" lunastamattomana aina liuta. Mutta mä en saakaan näitä lahjoja siksi, että mies välittäisi. Vaan ihan siksi, että hän ilmeisesti kokee, että niitä pitää antaa vaikkei olisi halua edes antaa. Jos kertoisin sinun postauksestasi, mieheni ilmoittaisi, että mistä tiedän, että tämä on totta. Eli hänen mielestään on ihan mahdotonta kuvitella, että mies tekisi jotain tällaista. Ja jos tekeekin, niin kyse on jostain luonnonoikusta.

Vierailija
42/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nyt ärsyttää nämä taivastelijat jotka tunkevat kaikki 1 veet samaan sumppuun. Myös 1-vuotiaissa on eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:29"]

Onneksi on oma elämä ja voin koska tahansa ostaa viikonloppuloman itselleni. Mies jää tietty lasten kanssa ja parisuhteelle tekee erittäin hyvää olla erossa eikä koko ajan kiehnäämässä vierekkäin. En ole koskaan ymmärtänyt, mikä lahja on sellainen, missä täytyy ottaa lahjan antaja mukaan.

[/quote]

Olen aivan samaa mieltä. Jotenkin itsekästä antaa lahja, josta tulee itsekin osalliseksi.

Vierailija
44/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:36"]

Minua nyt ärsyttää nämä taivastelijat jotka tunkevat kaikki 1 veet samaan sumppuun. Myös 1-vuotiaissa on eroja.

[/quote]

Ja jokainen äiti vaan telepaattisesti tietää ne lapset mielipiteet asiasta. 1-vuotias kun ei tunnetusti voi niitä sanoin juurikaan ilmaista. 

Vierailija
45/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:29"]

Onneksi on oma elämä ja voin koska tahansa ostaa viikonloppuloman itselleni. Mies jää tietty lasten kanssa ja parisuhteelle tekee erittäin hyvää olla erossa eikä koko ajan kiehnäämässä vierekkäin. En ole koskaan ymmärtänyt, mikä lahja on sellainen, missä täytyy ottaa lahjan antaja mukaan.

[/quote]

Olen aivan samaa mieltä. Jotenkin itsekästä antaa lahja, josta tulee itsekin osalliseksi.
[/quote]
Mä ainakin arvostan ennen kaikkea teatteri- tai konserttilippuja, ylipäätään lahjoja, jotka pitävät sisällään myös sen että saan viettää aikaa mieheni kanssa. Kaikkein eniten haluan juuri sitä.

Vierailija
46/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi häpeä! Miten joku edes voi harkita lomalle lähtemistä ilman lapsia? Myös lapset haluaa varmasti lomalle mukaan. Hyi hyi.

Vierailija
47/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pieni on onneksi leimautunut myös isosisaruksiin. Onneksi et tee kuten kaverini joka laittoi pienimmän(11kk) yksin toisille isovanhemmille..

Vierailija
48/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritisoijia riittää aina, vaikka aihe olis mikä. Hyvää matkaa aloittajalle, nauttikaa! Kelpais kyllä itellekkin :)

Vierailija
49/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettynyt mieheeni, jos hankkii matkan ilman lapsia. Joko lähdemme koko perhe tai minä yksin. Miksei äiti saisi joskus lomailla ihan itsekseen?

Vierailija
50/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:37"]Voi kun ihanalta kuulostaa! Meillä vielä liian pienet tuohon. Minkäikäiset teidän lapset on? Voi nauttikaa
[/quote]

Lapset on 1v & 3v & 8v :) ap
[/quote] voi mummo ja pappa parkaa

Vierailija
51/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettynyt mieheeni, jos hankkii matkan ilman lapsia. Joko lähdemme koko perhe tai minä yksin. Miksei äiti saisi joskus lomailla ihan itsekseen?

Vierailija
52/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:11"]Olisin pettynyt mieheeni, jos hankkii matkan ilman lapsia. Joko lähdemme koko perhe tai minä yksin. Miksei äiti saisi joskus lomailla ihan itsekseen?
[/quote] miehen pitää saada seksiä joskus. Siksi se haluaa tuppautua matkaan

Vierailija
53/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:11"]Olisin pettynyt mieheeni, jos hankkii matkan ilman lapsia. Joko lähdemme koko perhe tai minä yksin. Miksei äiti saisi joskus lomailla ihan itsekseen? [/quote] miehen pitää saada seksiä joskus. Siksi se haluaa tuppautua matkaan

[/quote]

Ja ei tarvitse jakaa huomiota lasten kanssa.

Vierailija
54/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni oli vuoden ikäisenä viikon mummolassa erossa isästä ja äidistä, välimatkaa noin 300km. Syy oli se, että minä synnyin ja tuohon aikaan ei isä saanut jäädä viikoksi pois töistään tuosta noin vaan. Siskoni oli kuulemma vähän vierastanut isäämme kun olivat tulleet hakemaan, äiti oli ollut heti tuttu. Nykyään tuo siskoni on lääkäri, naimisissa ja kahden lapsen äiti. Ei kovin suuria traumoja jäänyt vaikka palstan mukaan pitäisi olla tuolla traumaattisella kokemuksellaan piirillä...
Hyvää reissua ap:lle! Otetaan ihan surutta joskus sitä omaa aikaa ja karataan jatkossakin, pysyy mieli virkeänä ja näkee muutakin elämää kuin lapset ja av-palstan ;)

Vierailija
55/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih! Kateellinen olen.

Vierailija
56/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuommoisia miehiä saa?!

Vierailija
57/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ihanalta kuulostaa! Meillä vielä liian pienet tuohon. Minkäikäiset teidän lapset on? Voi nauttikaa

Vierailija
58/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. Me mennään kuun lopussa miehen kanssa kaksin Barcelonaan pidennetylle viikonlopulle, nää on tärkeitä juttuja parisuhteen eteen, että joskus edes tekee jotain kahdestaan. Viimeksi käytiin viime kesänä festareilla ihan koto-suomessa niin että oltiin kaksi yötä pois ja nyt sitten kolme. Lapset 5v ja 2v.

Vierailija
59/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma.... -.- vitsit oon kade

Vierailija
60/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Ihana mies sulla :)