Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies anto parhaan yhdistetyn äitienpäivä- ja synttärilahjan ikinä

Vierailija
10.05.2015 |

Parin viikon päästä lähtään mun lempparikaupunkiin Lontooseen pidennetylle viikonloppulomalle ILMAN LAPSIA. Lapset menee mummin ja vaarin hellään huomaan.
Ja kaiken lisäksi ennen meidän kotiinpaluuta siivooja käy siivoamassa talon katosta lattiaan.
Joskus se mies vaan tietää JUST mitä mää tartten♥
(Ja joo joo, rakastan lapsiani ja he on ihania jnejne, mutta joskus sitä vaan kaipaa pientä taukoa niin jaksaa taas arkea aivan uusin voimin)

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo kyseenalaistettu ap:n työnteko ja lomailu. Missä viipyy kritiikki siitä, että ap ei viitsi itse siivota kotiansa? ;) AV ei koskaan petä! Kauheita haahkoja koko palsta täynnä.

Vierailija
22/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:13"]Sulle varmaankin ihan hyvä juttu, mutta itse en jättäisi noin pieniä vielä. Ehtii myöhemminkin.
[/quote]
Ja tämä piti tulla kertomaan miksi? Ei ketään kiinnosta sun jättämiset tai jättämättä jättämiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:07"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:01"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:45"] Itse en ole ikinä äitinä tuntenut tarvetta olla erillään lapsistani. Yhdessä on aina perheellä lomailtu, omaa aikaa ehtii viettää myöhemminkin, lapset ovat niin vähän aikaa pieniä. Mutta ihana että ilahduit lahjastasi :-) [/quote] Tällaiset viestit on aina mun mielestä kauhean surullisia. Ihan niinkuin lapset menisivät rikki jos ovat pari päivää ilman äitiä. Oman elämänsä urhaava äiti ei ole automaattisesti paras äiti, eikä "sitten kun lapset ovat isoja" elämässä ole mitään järkeä. [/quote] Mäkin ajattelin näin ennen kun tutustuin aiheeseen ja asetuin sen vuoden ikäisen asemaan. Se on kamala stressi kun luulee, että vanhemmat ovat hylänneet. Ei tullut sen jälkeen mieleenkään jättää lasta pidemmäksi ajaksi hoitoon. [/quote] Ehkä se riippuu myös siitä 1-vuotiaasta ja siitä, kenelle lapsen hoitoon jättää? :) Onko tuttu ja turvallinen hoitaja jne. ap [/quote] Ei se riipu siitä ollenkaan, kun se aikakäsitys pienellä on erilainen kuin aikuisilla. Ja muutenkin todellisuuden hahmottaminen. Kaiki tietysti toivoo, että sanon näin katkeruutta ja kateellisuutta, mutta tämä ei ikävä kyllä ole totta. Miten sä sille lapselle selität et äiti ja isi tulee takaisin? Et mitenkään. Se elää ne päivät luulleen et tää on sen kohtalo. [/quote] "Äiti ja isi hylkäs mut. TÄÄ ON NYT VAAN MUN KOHTALO" :DDDD Kyllä, juurikin noin 1 vee ajattelee. Kyllä pientenryhmät on päiväkodeissa päivät täynnä kohtalokkaita pikkusia.

[/quote]

Naura vaan, jos siitä tulee parempi mieli. Tää ei ole mikään mun keksintö, vaan tieteellisesti tutkittu asia.

Vierailija
24/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI IHMISET RAKKAAT! Halusin vaan hehkuttaa hetken miestäni, mutta olisihan se pitäny arvata että tässä käy näin :D Me lähdetään oikein hyvillä mielin lomalle koska me TIEDETÄÄN että meidän lapsilla on mummilassa kaikki hyvin (kyllä, myös sillä 1-vuotiaalla) Ymmärrän myös teitä jotka ette raaski lapsianne hoitoon laittaa, kaikki ihmiset kokee asiat eri tavalla :) ap

Vierailija
25/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:07"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:01"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:45"] Itse en ole ikinä äitinä tuntenut tarvetta olla erillään lapsistani. Yhdessä on aina perheellä lomailtu, omaa aikaa ehtii viettää myöhemminkin, lapset ovat niin vähän aikaa pieniä. Mutta ihana että ilahduit lahjastasi :-) [/quote] Tällaiset viestit on aina mun mielestä kauhean surullisia. Ihan niinkuin lapset menisivät rikki jos ovat pari päivää ilman äitiä. Oman elämänsä urhaava äiti ei ole automaattisesti paras äiti, eikä "sitten kun lapset ovat isoja" elämässä ole mitään järkeä. [/quote] Mäkin ajattelin näin ennen kun tutustuin aiheeseen ja asetuin sen vuoden ikäisen asemaan. Se on kamala stressi kun luulee, että vanhemmat ovat hylänneet. Ei tullut sen jälkeen mieleenkään jättää lasta pidemmäksi ajaksi hoitoon. [/quote] Ehkä se riippuu myös siitä 1-vuotiaasta ja siitä, kenelle lapsen hoitoon jättää? :) Onko tuttu ja turvallinen hoitaja jne. ap [/quote] Ei se riipu siitä ollenkaan, kun se aikakäsitys pienellä on erilainen kuin aikuisilla. Ja muutenkin todellisuuden hahmottaminen. Kaiki tietysti toivoo, että sanon näin katkeruutta ja kateellisuutta, mutta tämä ei ikävä kyllä ole totta. Miten sä sille lapselle selität et äiti ja isi tulee takaisin? Et mitenkään. Se elää ne päivät luulleen et tää on sen kohtalo. [/quote] "Äiti ja isi hylkäs mut. TÄÄ ON NYT VAAN MUN KOHTALO" :DDDD Kyllä, juurikin noin 1 vee ajattelee. Kyllä pientenryhmät on päiväkodeissa päivät täynnä kohtalokkaita pikkusia.

[/quote]

Hoitopäiväkin on noin pienelle todella pitkä aika, niin voit vaan kuvitella et olis yötä päivää pois.

Vierailija
26/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies lähtee mukaan? Lahja on siis osittain hänelle itselleen. Olisi antanut matkan sinulle ja jäänyt itse hoitamaan lapsia ja kotia matkasi ajaksi. Itse tarvitsen nimenomaan omaa aikaa ja matkustan mieluiten yksin.

Vierailija
27/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:17"]

HEI IHMISET RAKKAAT! Halusin vaan hehkuttaa hetken miestäni, mutta olisihan se pitäny arvata että tässä käy näin :D Me lähdetään oikein hyvillä mielin lomalle koska me TIEDETÄÄN että meidän lapsilla on mummilassa kaikki hyvin (kyllä, myös sillä 1-vuotiaalla) Ymmärrän myös teitä jotka ette raaski lapsianne hoitoon laittaa, kaikki ihmiset kokee asiat eri tavalla :) ap

[/quote]

Mun mielestä sä olet vanhempana itsekäs, jos et ota huomioon lapsen näkemystä. Toki sä haluat ajatella et sillä on kaikki hyvin. Muuten sun loma olis pilalla.

Vierailija
28/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:45"]

Itse en ole ikinä äitinä tuntenut tarvetta olla erillään lapsistani. Yhdessä on aina perheellä lomailtu, omaa aikaa ehtii viettää myöhemminkin, lapset ovat niin vähän aikaa pieniä. Mutta ihana että ilahduit lahjastasi :-)

[/quote]

Tällaiset viestit on aina mun mielestä kauhean surullisia. Ihan niinkuin lapset menisivät rikki jos ovat pari päivää ilman äitiä. Oman elämänsä urhaava äiti ei ole automaattisesti paras äiti, eikä "sitten kun lapset ovat isoja" elämässä ole mitään järkeä.

[/quote]

Mäkin ajattelin näin ennen kun tutustuin aiheeseen ja asetuin sen vuoden ikäisen asemaan. Se on kamala stressi kun luulee, että vanhemmat ovat hylänneet. Ei tullut sen jälkeen mieleenkään jättää lasta pidemmäksi ajaksi hoitoon.

[/quote]

Varmaan joo stressiä pukkaa, jos ei ole ikinä totuttanut lasta olemaan ilman äitiä ;)

[/quote]

Valitettavasti lasta ei voi totuttaa kehittymään nopeammin kuin lapsella on edellytyksiä. Yhden vuoden ikäiselle ei saa mitenkään 5-vuotiaan ymmärrystä, vaikka antaisi mummolle joka toinen viikko hoitoon. 

[/quote]

No ei saa 5-vuotiaan ymmärrystä, mutta eikö tuo nyt ole ihan naurettavaa? :D Näitkö koskaan Teemalta tullutta dokumenttia, joka kertoi vauvoista eri puolilla maailmaa? Voi kun muistaisin dokumentin nimen, voisit katsoa sen ja tulla pois sieltä länsimaalaisesta kuplastasi. Lapselle ei ole koskaan haitaksi, että ympärillä on tuttuja, turvallisia ihmisiä - muitakin kuin se oma äiti.

Vierailija
29/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:13"]Sulle varmaankin ihan hyvä juttu, mutta itse en jättäisi noin pieniä vielä. Ehtii myöhemminkin. [/quote] Ja tämä piti tulla kertomaan miksi? Ei ketään kiinnosta sun jättämiset tai jättämättä jättämiset.

[/quote]

Mikä riepoo? Ketju on täynnä kovin erilaisia kommentteja ja jokaisella on oikeus omiinsa. Eikö koko aloitusta voisi sitten kommentoida samoin eli ketä kiinnostaa.

Vierailija
30/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:14"]

[/quote]

Hoitopäiväkin on noin pienelle todella pitkä aika, niin voit vaan kuvitella et olis yötä päivää pois.

[/quote]
Voi helvetin helvetti se lapsi on mummolassa sisaruksien kanssa!!! Tutussa ja turvallisessa ympäristössä! Lapsia kidutetaan, raiskataan ja hakataan kuoliaiksi tälläkin hetkellä jossain ja sinä saatanan idiootti jaksat narista kun joku jättää 1-vuotiaan mummolaan muutamaksi päiväksi?! Mulla menee näihin tälläisiin niin hermo ettei mihinkään ikinä. Mikä vittu teitä vaivaa?!

Vierailija
31/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:17"]HEI IHMISET RAKKAAT! Halusin vaan hehkuttaa hetken miestäni, mutta olisihan se pitäny arvata että tässä käy näin :D Me lähdetään oikein hyvillä mielin lomalle koska me TIEDETÄÄN että meidän lapsilla on mummilassa kaikki hyvin (kyllä, myös sillä 1-vuotiaalla) Ymmärrän myös teitä jotka ette raaski lapsianne hoitoon laittaa, kaikki ihmiset kokee asiat eri tavalla :) ap
[/quote]

VALHEELLISESTI KUVITTELETTE, ette tiedä. Siinä on vissi ero. Toiset voivat lähteä hyvillä mielin TIETÄEN stressaavansa lastaan ja toiset lähtevät KUVITELLEN ettei aiheuta stressiä. Enkä tuomitse, stressaan itsekin lapsiani, kun on vain pakko päästä panolomalle välillä, mutta en viitsi tutkittuja tosiasioita itselleni valehdella.

Vierailija
32/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:18"]

Miksi mies lähtee mukaan? Lahja on siis osittain hänelle itselleen. Olisi antanut matkan sinulle ja jäänyt itse hoitamaan lapsia ja kotia matkasi ajaksi. Itse tarvitsen nimenomaan omaa aikaa ja matkustan mieluiten yksin.

[/quote]

Tyypillinen lahja mieheltä.

Vierailija
33/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli se dokkari, harmi kun ei näe enää Areenasta:

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/07/15/vauvat

Olis hyvä kaikille ylihysteerisille, bakteerikammoisille, ravintofriikeille ja lapsenkasvatusteorioihin seonneille länsimaalaisille äideille.

Vierailija
34/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ihanaa, ILMAN LAPSIA! Ajatella jos olisi hankkinut koiriakin niin AH ILMAN KOIRIA!

Vierailija
35/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 1-vuotias isovanhempien hoidossa neljä päivää on pienempi paha, kuin 1-vuotias päiväkodissa 10h/pv 5 pv/ vko...

Vierailija
36/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on oma elämä ja voin koska tahansa ostaa viikonloppuloman itselleni. Mies jää tietty lasten kanssa ja parisuhteelle tekee erittäin hyvää olla erossa eikä koko ajan kiehnäämässä vierekkäin. En ole koskaan ymmärtänyt, mikä lahja on sellainen, missä täytyy ottaa lahjan antaja mukaan.

Vierailija
37/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kun on se yksi positiivinen aloitus tuhannesta, niin eikös mammat onnistu nopeasti senkin kääntämään huonoksi jutuksi ja liittoutumaan ap:tä vastaan. Av ei pettänyt taaskaan. Omasta puolestani kuitenkin hyvää matkaa!

Vierailija
38/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:20"]

Itse en ole ikinä äitinä tuntenut tarvetta olla erillään lapsistani. Yhdessä on aina perheellä lomailtu, omaa aikaa ehtii viettää myöhemminkin, lapset ovat niin vähän aikaa pieniä. Mutta ihana että ilahduit lahjastasi :-)

[/quote]

Tällaiset viestit on aina mun mielestä kauhean surullisia. Ihan niinkuin lapset menisivät rikki jos ovat pari päivää ilman äitiä. Oman elämänsä urhaava äiti ei ole automaattisesti paras äiti, eikä "sitten kun lapset ovat isoja" elämässä ole mitään järkeä.

[/quote]

Mäkin ajattelin näin ennen kun tutustuin aiheeseen ja asetuin sen vuoden ikäisen asemaan. Se on kamala stressi kun luulee, että vanhemmat ovat hylänneet. Ei tullut sen jälkeen mieleenkään jättää lasta pidemmäksi ajaksi hoitoon.

[/quote]

Varmaan joo stressiä pukkaa, jos ei ole ikinä totuttanut lasta olemaan ilman äitiä ;)

[/quote]

Valitettavasti lasta ei voi totuttaa kehittymään nopeammin kuin lapsella on edellytyksiä. Yhden vuoden ikäiselle ei saa mitenkään 5-vuotiaan ymmärrystä, vaikka antaisi mummolle joka toinen viikko hoitoon. 

[/quote]

No ei saa 5-vuotiaan ymmärrystä, mutta eikö tuo nyt ole ihan naurettavaa? :D Näitkö koskaan Teemalta tullutta dokumenttia, joka kertoi vauvoista eri puolilla maailmaa? Voi kun muistaisin dokumentin nimen, voisit katsoa sen ja tulla pois sieltä länsimaalaisesta kuplastasi. Lapselle ei ole koskaan haitaksi, että ympärillä on tuttuja, turvallisia ihmisiä - muitakin kuin se oma äiti.

[/quote]

No mut sun pitää jakaa tuo.näkemys ja pian! Moni alan tutkija teke hiki hatussa töitä luullen ihan vääriä asioita lapsen kehityksestä!

Vierailija
39/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas tiukkapipoista porukkaa täällä! Alottajan lapset menee mummolaan joka on heille tuttu paikka, ei helvetti soikoon minnekään lastenkotiin tuntemattomille hoitoon reissun ajaksi. Ja ovat muutenkin isovanhempien kanssa tekemisissä näköjään aika paljon. Joten varmasti tuntevat olonsa turvalliseksi. Ja nuorimmaisilakin on siellä vielä ekstraturvana vanhempi sisarus.

HYVÄÄ MATKAA AP!

Vierailija
40/69 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi olla ympärillä tuttuja ihmisiä, siitähän tässä ei puhutta. Vaan päivien (ja öiden) erosta omista turvallisita vanhemmista. Sä voit itsekin ottaa asiasta selvää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan