Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

morsian sanoi: ei tunnu enää kivalta tavata

Vierailija
09.05.2015 |

Tavattiin syksyllä, maaliskuussa virallinen vihkiminen, ja kuukauden päästä kirkkohäät. Ulkomaalainen morsian. Muutin hänen maahansa viikko sitten.

Ei oltu nähty tuon virallisen vihkimisen jälkeen pariin kk ja oli vähän vieraantunut olo. Seuraavina päivinä hän käyttäytyi etäisesti, meni hiljaiseksi usein eikä ottanut kovinkaan läheistä tunnelmaa vaan tuli mulle tosi etäinen olo. Oltiin hänen perheensä kanssa ja kaikki muut ystävällisempiä mulle.

Nyt vuokrasoppari tehtiin yhteisestä kodista ja käytiin ostamassa tavaroita kotiin. Hän ei halua asua eikä olla "lähellä" ennen kirkkohäitä vaan on vanhemmillaan.

Tänään sit tuli puhetta ehkäisystä. Hän kokematon ja sanoi ettei halua lasta 2 vuoteen eikä hormonit oo vaihtoehto. Oon ymmärtänyy että kondomi ei oo ihanteellinen ehkäisy avioliitossa ja tehokin rajallinen käyttö virhe mahdollisuuksien takia ja olin lukenut ovulaation tunnistus menetelmistä ja mainitsin siitä. Hän sanoi järkyttyneenä ettemmekö voi aina käyttää kondomia ja totesin että eihän se ole mikään pomminvarma eikä niin mukava monen naisenkaan mielestä ja maksaa kin, ja sitten hän järkyttyi. Koitin jutella ja tuoda esiin että oon vaan koittanu paljon lukea ja etsiä ja halusin jutella asiasta mutta hän ei puhunut enää. Sanoi lopulta että parempi ettei ikinä harrasteta seksiä. Ja istuttiin hiljaa. Ja kysyin mikä on, ja sanoi että oot varmaan oikeassa, oot hyvä mies mutta hän ei oo samaa mieltä. Ja oli virhe niin nopeasti mennä virallisesti naimisiin. Että on jo 2 kk miettinyt sitä. Että meil näköjään eri mielipiteet kuten nyt nähtiin. Ja piti lähteä kotiin sit. Saatoin ja ei halunnut kävellä lähellä eikä puhua koko matkalla, ettei sano jotain minkä muistaisin. Lähtiessä totes vaan että puhuu myöhemmin mun kanssa ja lähti taakseen katsomatta metroon.

Aika rankan tuntusta. Hän sano että ei tunneta tarpeeks hyvin, ajattelin et kommunikaatio auttaa mut vaikee kommunikoida kun jos sanoo jotain joka häntä ei miellytä niin yhtäkkiä sen sijaan et keskustelisi, alkaa ottaa etäisyyttä että taitaa olla virhe mennä naimisiin kun ollaan eri mieltä jostain alkuun eikä asioita voi ees kehittää yhteisymmärrykseen. Aiemmin erehdyin kertomaan jostain ideasta jonka sain ja silloinkin asia selvitettiin niin että kerto parin viikon päästä miettineensä asiaa ja ettei mun kannata odottaa häntä koko elämää , oli siis jättämässä mua sen sijaan et oltais juteltu.

Nyt oon uudes maassa, parhaani koittanu häntä ja tulevaa perhettä varten tehdä ja myynyt kaiken Omaisuuden suomessa ja täällä ilman oleskelulupaa, tyttö sanoi et vasta kirkkohäiden jälkeen suostuu mulle sitä anomaan. ja en tiedä taaskaan että mitä seuraavaksi tapahtuu. Äsken just oltiin yhdes kotiostoksilla ja väärä keskustelu aihe ja nyt taas kaikki vaakalaudalla.

Kommentit (467)

Vierailija
81/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo just... Tollasten provojen takii sit ne kunnon maahanmuuttajat jotka tekee töitä sit saa paskaa niskaan kadulla.. Kiitos vaan!

Vierailija
82/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:58"]

Joo just... Tollasten provojen takii sit ne kunnon maahanmuuttajat jotka tekee töitä sit saa paskaa niskaan kadulla.. Kiitos vaan!

[/quote]

Kyllä näitä elintasonkorottajavaimoja tulee entisestä Neuvostoliitosta ja Itä-Blokista ihan ilman provojakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne suomalaisetkin on huijanneet suomeen ulkomaalaisia asumaan kanssaan.. Ja rikkoneet sydämmiä.. Mut varmaan toinen näkökulma ei kiinnosta..

Vierailija
84/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen morsian? Vihitty VAIMO.
Huono provo..

Vierailija
85/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:03"]

Kyllä ne suomalaisetkin on huijanneet suomeen ulkomaalaisia asumaan kanssaan.. Ja rikkoneet sydämmiä.. Mut varmaan toinen näkökulma ei kiinnosta..

[/quote]

Tässä nyt varmaan oli tarkoitus kannustaa ap:ta olemaan tekemättä isoa virhettä elämässään tai ottamaan ainakin kunnon aikalisän arvioidakseen tilannetta tarkemmin. Jossain toisessa ketjussa voi sitten pohtia ilmiöitä yleisemmin ja monipuolisemmin. 

Vierailija
86/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta vaimo?

Vierailija
87/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:26"]No joo ehkä hieman huonosti oon kirjoittanut koska oon a) ollut tosi väsynyt ja stressaantunut maasta muuton ja kaiken tän seurauksena. ja kännykällä aluks kirjoitin ennenkuin sain tietokoneen toimimaan täällä, ni tuli sanakirjavirheitä. 

Mutta joo, mun perhe ja tutut sanoo ettei kuulosta hyvältä kyllä, että parempi palata vaikka tyhjin käsin tyhjän päälle että ei nämä asiat yleensä parempaan suuntaan muutu jos alussa on jo vaikeaa. ja sitä sanoo oma intuitiokin. 

Ja silti sitä haluaa  uskoa että asiat vois lutviutua, tänne on nyt niin paljon panostettu pelimerkkejä ja työtä tunteita ja aikaa, ja en oo luovuttajatyyppi yhtään, joten haluisin uskoa että hän vaan vähän kokematon elämässä ja muutama kuukaus avioliittoa ja hän alkaa ymmärtää asioita uudella tavalla ja saamaan hieman nöyryyttä ja kiitollisuutta elämää kohtaan eikä vain kummallisia odotuksia.
[/quote]
Ei ole luovuttamista tajuta, milloin ihan oikeasti kannattaa vaan lopettaa.

Vierailija
88/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotain sukua Vesa Keskiselle?

Vierailija
89/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisen Neuvostoliiton alueelta. Ja joo, itsekin olen uskossa ja vähän hassulta se tietysti tuntuu että raha on niin tärkeää, oon itse siinä käsityksessä että raamattu ei mitenkään kannusta tavoittelemaan rikkauksia maan päällä vaan mielummin jakamaan ja antamaan vähästäänkin, joten sikäli tuntuu oudolta että haaveillaan järkyttävän kalliista esineistä yms. Kun tutustuttiin, hän naureskeli miten typerää käyttää paljon rahaa häihin, kun näytin hienoja autoja sanoi että ei auton tarvii olla erikoinen, yms. ja sitten kun oli aika miettiä häitä niin kaiken pitää olla täydellistä ja alko sanoa Porschesta että tällainen ois kiva saada yms.. tuntuu että mua on johdatettu harhaan, onko koko rakastuminenkin näyttelyä ollut?? :(( 

Vierailija
90/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:49"]

entisen Neuvostoliiton alueelta. Ja joo, itsekin olen uskossa ja vähän hassulta se tietysti tuntuu että raha on niin tärkeää, oon itse siinä käsityksessä että raamattu ei mitenkään kannusta tavoittelemaan rikkauksia maan päällä vaan mielummin jakamaan ja antamaan vähästäänkin, joten sikäli tuntuu oudolta että haaveillaan järkyttävän kalliista esineistä yms. Kun tutustuttiin, hän naureskeli miten typerää käyttää paljon rahaa häihin, kun näytin hienoja autoja sanoi että ei auton tarvii olla erikoinen, yms. ja sitten kun oli aika miettiä häitä niin kaiken pitää olla täydellistä ja alko sanoa Porschesta että tällainen ois kiva saada yms.. tuntuu että mua on johdatettu harhaan, onko koko rakastuminenkin näyttelyä ollut?? :(( 

[/quote]

On.

Vierailija
91/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on halunnut palvelijan (tasa-arvoa suhteessaan haluava suomalainen nainen ei kelpaa) ja nainen rahantekokoneen. Se tavallinen tarina. Ansaitsevat kieltämättä kaikin puolin toisensa, onnellista avioliittoa teille vain!

Vierailija
92/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos hermo menikin, ap on kaikekukkuraksi uskovainen. Ja saa kokea miehen hellän kosketuksen, ahaha haha haaa! Ei kaikki naiset sen perään ole, montako Harlekiinia oot ap lukenut eläessäsi tai jotain muuta arjesta irtiolevaa hömppää? Mulla on verenpaineet keskimäärin muuten 98/62 muuten, en saa millään nousemaan....

Vierailija
93/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa ap, että olen vain vahingoniloinen puolestasi, ei satuja ole olemassa, ellet sä nyt sitten vain oikein jaksa rakastaa tätä kylmäkköäsi ja näyttää hänelle, että oot uskollinen etkä liikahda paikaltasi siihen liimauduttuasi, niin ehkä naisen ongelma olikin rakkauden kokemisen vaikeus ja hän huomaa, että löysi helmen ja elätte happily ever after. Sit voit tulla näpäyttään mua. Mutta paljonkohan työtä se vaatis? Ja jos nainen tosiaan onkin vain laskelmoiva ikävyys, kuten täällä väitetään, niin aina pahempi. Mutta miksi sitten vailla YHTEISTÄ kieltä ihan vaan oletit, että tiedät miten tää menee? Voi puupää.

Vierailija
94/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö ap koulua Suomessa? Vai kotikoulua, tms? Et ollut koskaan kuullut ihan yleissivistykseen pohjautuen, että tällaista miehenetsintää on, jossa rakkaus on ehkä viimeinen motiivi?

Vierailija
95/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielellän sitä ei KOSKAAN lukisi tällaista ketjua. Luoja vielä jos se olisi oman sukulaisen. Eli joku oma sukulainen ei osais hoitaa omia asioitaan.... Vieraista nyt vielä ei niin väliä.

Vierailija
96/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:15"]

Kävitkö ap koulua Suomessa? Vai kotikoulua, tms? Et ollut koskaan kuullut ihan yleissivistykseen pohjautuen, että tällaista miehenetsintää on, jossa rakkaus on ehkä viimeinen motiivi?

[/quote]

En tiedä, mitä koulua sinä olet käynyt, mutta ei meidän koulussa tällaisia asioita opetettu. Eikä opinnoissa myöskään.

Vierailija
97/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh kyllä epätoivoiset miehet on helposti vietävissä. Jos jokin asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se on sitä. Lähde nyt juosten pois tuon harakan luota.

Vierailija
98/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sieltä löytyisi joku miellyttävämpi tapaus, joka olisi jopa kiitollinen lievästä elintasonkohennuksesta ja kantaisi omaakin korttaan kekoon tavalla tai toisella?

Vierailija
99/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:15"]

[/quote]

En tiedä, mitä koulua sinä olet käynyt, mutta ei meidän koulussa tällaisia asioita opetettu. Eikä opinnoissa myöskään.

[/quote]

Yleensä riittää 9 vuotta (tai 12) muunkin kuin oman lähipiirin keskellä, jotta tällaiset asiat kuulee kun vaan pitää ihan vaan korvat auki. 

Vierailija
100/467 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kertonut sulle itsekin melko suoraan, että on rahan perässä. Haloo. Samankaltaisia tarinoita on vaikka millä mitalla. Köyhästä maasta tuleva nainen etsii rikasta miestä paremman elintason maasta.