morsian sanoi: ei tunnu enää kivalta tavata
Tavattiin syksyllä, maaliskuussa virallinen vihkiminen, ja kuukauden päästä kirkkohäät. Ulkomaalainen morsian. Muutin hänen maahansa viikko sitten.
Ei oltu nähty tuon virallisen vihkimisen jälkeen pariin kk ja oli vähän vieraantunut olo. Seuraavina päivinä hän käyttäytyi etäisesti, meni hiljaiseksi usein eikä ottanut kovinkaan läheistä tunnelmaa vaan tuli mulle tosi etäinen olo. Oltiin hänen perheensä kanssa ja kaikki muut ystävällisempiä mulle.
Nyt vuokrasoppari tehtiin yhteisestä kodista ja käytiin ostamassa tavaroita kotiin. Hän ei halua asua eikä olla "lähellä" ennen kirkkohäitä vaan on vanhemmillaan.
Tänään sit tuli puhetta ehkäisystä. Hän kokematon ja sanoi ettei halua lasta 2 vuoteen eikä hormonit oo vaihtoehto. Oon ymmärtänyy että kondomi ei oo ihanteellinen ehkäisy avioliitossa ja tehokin rajallinen käyttö virhe mahdollisuuksien takia ja olin lukenut ovulaation tunnistus menetelmistä ja mainitsin siitä. Hän sanoi järkyttyneenä ettemmekö voi aina käyttää kondomia ja totesin että eihän se ole mikään pomminvarma eikä niin mukava monen naisenkaan mielestä ja maksaa kin, ja sitten hän järkyttyi. Koitin jutella ja tuoda esiin että oon vaan koittanu paljon lukea ja etsiä ja halusin jutella asiasta mutta hän ei puhunut enää. Sanoi lopulta että parempi ettei ikinä harrasteta seksiä. Ja istuttiin hiljaa. Ja kysyin mikä on, ja sanoi että oot varmaan oikeassa, oot hyvä mies mutta hän ei oo samaa mieltä. Ja oli virhe niin nopeasti mennä virallisesti naimisiin. Että on jo 2 kk miettinyt sitä. Että meil näköjään eri mielipiteet kuten nyt nähtiin. Ja piti lähteä kotiin sit. Saatoin ja ei halunnut kävellä lähellä eikä puhua koko matkalla, ettei sano jotain minkä muistaisin. Lähtiessä totes vaan että puhuu myöhemmin mun kanssa ja lähti taakseen katsomatta metroon.
Aika rankan tuntusta. Hän sano että ei tunneta tarpeeks hyvin, ajattelin et kommunikaatio auttaa mut vaikee kommunikoida kun jos sanoo jotain joka häntä ei miellytä niin yhtäkkiä sen sijaan et keskustelisi, alkaa ottaa etäisyyttä että taitaa olla virhe mennä naimisiin kun ollaan eri mieltä jostain alkuun eikä asioita voi ees kehittää yhteisymmärrykseen. Aiemmin erehdyin kertomaan jostain ideasta jonka sain ja silloinkin asia selvitettiin niin että kerto parin viikon päästä miettineensä asiaa ja ettei mun kannata odottaa häntä koko elämää , oli siis jättämässä mua sen sijaan et oltais juteltu.
Nyt oon uudes maassa, parhaani koittanu häntä ja tulevaa perhettä varten tehdä ja myynyt kaiken Omaisuuden suomessa ja täällä ilman oleskelulupaa, tyttö sanoi et vasta kirkkohäiden jälkeen suostuu mulle sitä anomaan. ja en tiedä taaskaan että mitä seuraavaksi tapahtuu. Äsken just oltiin yhdes kotiostoksilla ja väärä keskustelu aihe ja nyt taas kaikki vaakalaudalla.
Kommentit (467)
Alussa ap kirjoitti niin epäselvästi, että en pystynyt lukemaan. Sittemmin tyyli muuttui jouhevammaksi. Haiskahtaa oudolta. Se jo hämää, että millaisia tankkaajia täällä on lukijoina, kun saitte selvää noista alkupään viesteistä? Luetteko siis edelleen sana kerrallaan, ettekä useamman sanan ryppäinä, vai muutenko vain teillä oli luppoaikaa, että halusitte tämän tontun asioihin paneutua?
Ei todellakaan ollut mielenkiintoinen, vaan hirveä ja hirveän ihmisen kirjoittama.
Alussa luulin, että se, joka kirjoittaa on ulkomaalainen, oli niin surkeaa tekstiä. Mies oli laittanut thaikkunaisensa tekemään tekstitkin, sanellut vain asiat itse.
Ok, mies haluaa itselleen massiivisen määrän hankaluuksia. No, eipä siinä mitään. Onnea vaan.
" Saatoin ja ei halunnut kävellä lähellä eikä puhua koko matkalla, ettei sano jotain minkä muistaisin."
Tämmöisestä paskasta jotkut jaksoivat ottaa selvää? Taidatte olla itse samanlaisia vajaaäo:isia nuijia.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:03"]
Kysyn vaan: miksi suomalainen nainen ei kelpaa? Mulla on kilttejä, uskollisia ja kauniita sinkkuystäviä, mutta kun suomalaiselle miehelle ei kelpaa. Tai kelpaa ja sitten petetään tai muuten vaan kustaan silmään. Sen siitä ap saa kun lähtee etelänhedelmän matkaan, kannattiko? :D T:N25
[/quote]
No olen kyllä yrittänyt, oli patologinen valehtelija ja petti kokoajan eikä tuntunut olevan omaatuntoa ollenkaan, kaikki mitä irti sai otti vailla tunnontuskia vaikka tiesi valehtelevansa kaikesta mulle, ja ne pari muuta joita tapasin olivat myös tosi herkästi miesten mukaan intiimisti lähteviä ja petetyksi ja luottamuksen naiseen suhteessa menettäneenä se on vaan turhan iso varoitusmerkki.
Siis ootko sä ap kantasuomalainen itsekään? Surkeasta suomenkielestäsi päätellen et todellakaan.
että ehkä mulla vaan sit liian tiukat vaatimukset mutta se kun antaa kaikkensa suhteissa ja toinen lähtee baareihin ja käyttää kontrollikeinoja kuten "tule, vai haluatko että löydän jonku toisen sieltä" niin en vaan koe että sellaseen enää haluaisin. mutta tässä tuntuu olevan vähän samaa tunnetta nyt, jos erehdyn jotain sanomaan väärää niin menee yhteys ja kaikki suunnitelmat katkolle..että kai tää on jotain sellasta että ihminen on itse keskeneräinen ja ajatutuu kerta toisensa jälkeen tietynlaisiin tilanteisiin..ehkä sitä että kaipaa jotain ulkopuolelta niin paljon, rakkautta jota vaille kokenut jääneensä elämässä, että sitä kautta tekee ratkaisuita joiden ansiosta löytää itsensä erilaisista tilanteista..että tärkeää ois mun varmasti katsoa peiiliin niinkuin täälläkin on sanottu.
Hei sina, joka olet kirjoittanut viimeiset yhdeksan viestia: mika sua vaivaa?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:03"]
[/quote]
Ei ole tainnut saada edes postimyyntivaimoa tai sitten ukko lähtenyt sellaisen matkaan?
Vituttaa tuollaiset pellet, jotka sotkee aina omat asiansa ja siinä sivussa ehkä muidenkin ja joita jotkut sitten vielä hyysää ja jaksaa ottaa selvää moisesta SURKEASTA suomesta. Vituttaa tuollaiset pellet, jotka ei vaan pärjää, vaikka asia on aivan selvä, ja sitten vaan kuvittelevat, että kyllä tämä tästä... Suutuin kun näin, että häntä oli "autettu". Kyllä sitä tyhmä saa olla, mutta onko sillä pakko rasittaa muita, suutuin kun näin että halusitte "auttaa", koska se on mahdotonta.
Ootko varma, että tyttö on "viaton neitsyt?" Ei sillä, että pitäisi olla, mutta alkaa epäilyttää sekin.
Voi ap, pakko sanoa niinkuin joku muukin tässä: tuu kotiin sieltä. Ihan varmasti Suomesta löytyy joku mukavampi.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:03"]
[/quote]
Ei ole tainnut saada edes postimyyntivaimoa tai sitten ukko lähtenyt sellaisen matkaan?
[/quote]
Varo vain ettei omasi lähde. Haluais ainakin :P
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:12"]
Vituttaa tuollaiset pellet, jotka sotkee aina omat asiansa ja siinä sivussa ehkä muidenkin ja joita jotkut sitten vielä hyysää ja jaksaa ottaa selvää moisesta SURKEASTA suomesta. Vituttaa tuollaiset pellet, jotka ei vaan pärjää, vaikka asia on aivan selvä, ja sitten vaan kuvittelevat, että kyllä tämä tästä... Suutuin kun näin, että häntä oli "autettu". Kyllä sitä tyhmä saa olla, mutta onko sillä pakko rasittaa muita, suutuin kun näin että halusitte "auttaa", koska se on mahdotonta.
[/quote]
Hyvä ihme sentään, mahtaa verenpaineet olla koholla kun netissä olevan vuodatuksen takia saat tuollaiset kilarit. Vihanhallintakurssi ja mielialalääkkeet voisivat olla paikallaan.
Teillä meni varmaan hyvin niin kauan kuin olit sielä ikään kuin turistina. Olit jännitävä ulkomaalainen ja vaimosikin sai ikään kuin tuntea olevansa "lomalla" omassa maassaan ja näki kaiken uudenlaisena sinun kanssasi. Nyt kun sinun olisi tarkoitus asua siellä, niin tuleekin arki vastaan ja voi olla ettette ole toisillenne sitä, mitä kaipaatte arkena.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:03"]
[/quote]
[/quote] vahinko miinuspeukku!!!
Ap, se nainen ei tule tyytymään elintasoosi. Tekaisee ehkä lapsen, jotta saa oleskeluluvan Suomeen tai luulee saavansa sillä mahtavat elarit. Onko hän puhunut omasta työstään, aikooko jatkaa työssään vai jäädä kotirouvaksi?
Kertoi että sukulainenkin naureskeli hänelle että kun joutuu vuokra-asuntoon asumaan, että mitäs järkeä siinä on kun asuu nyt vanhempiensa talossa... en mä kyllä ihan joo ymmärrä tätä kulttuuria, se että hänen toiveestaan otettiin hieno asunto yhdeltä kaupungin kalleimmista kaduilta vuokralle kun tänne tulin ja hän ei tässä maassa halua edes kauaa asua, on jotenkin niin kauhea asia että sukulaisetkin naureskelee että joutuu tällaiseen tilanteeseen..vuokrakin kuitenkin 50% isompi kuin hänen kuukausipalkkansa, mutta liian huonosti menee. Ehkä vähän vaan tökkii se että kaiken pitäisi olla valmiina ja ei osata arvostaa ja ajatella että yhdessä tehdään asioiden eteen.