Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin miehen puhelimesta viestin

Vierailija
09.05.2015 |

Yhdelle naiselle kellä tiedän hänen kanssaan joskus olleen jotain peliä, epäilen että on vieläkin. Esiinnyin siis miehenä ja kysyin kuulumisia. Nyt tää nainen vastas että pitäshän sun mun kuulumiset tietää! ;)
Mies oli viime viikonloppuna ystävänsä synttäreillä (miesporukka) jossain mökillä. Sen jälkeen ollut outo, välttelee ja menee mm autotalliin "hommiin" vaikka ei siellä mitään hommia kyllä ole.. Onkohan nyt vaistoni oikeassa että mieheni pettää :( ja mitä vastaan tolle naiselle vai vastaanko mitään?! Mies on nyt kaverinsa kanssa kaljalla, puhelin jäi sohvalle enkä voinut vastustaa kiusausta :/

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä loppuhuipennus? :<

Vierailija
82/88 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne on tietysti toistensa kurkussa kiinni, mahdollisesti jo putkassa, TAI sivistyneesti keskustelevat millainen kaksnaamainen mulkvisti mies on. Siis jos tää olis totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
84/88 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluan tietää miten täs kävi

Vierailija
85/88 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:39"]

En ole kilaroinut mitään. Ap

[/quote]

kyllä kilahdit kuului tänne asti

Vierailija
86/88 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Eilen meni myöhään enkä enää sitten jaksanut tulla kertomaan, oli aika rankka kokemus. Selvisi näillä kahdella olleen suhde aikaisemmin (meidän suhteen aikana), nainen jättänyt kun kuullut minusta. Mies luvannut naiselle jättää minut että voivat olla yhdessä.
Pysyin ihmeen viileänä koko tilanteen ajan, mutta romahdin täysin kun mies ilmoitti, että tosiaan aikoo lähteä tämän naisen matkaan. Menivät sitten vielä keskustelun jälkeen yhdessä tupakalle juttelemaan, mutta eipä heitä sen jälkeen näkynyt eikä ole väliksikään. Mulla on nyt loma, lähden mökille ja hakekoon mies tavaransa sillä aikaa.

Vierailija
87/88 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

86 oli ap

Vierailija
88/88 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme