Naapuri ulkoiluttaa koiraansa meidän keittiön
ikkunan alla, vaikka muut koiran ulkoiluttajat kävelevät nopeasti vain talomme ohi ja jatkavat lenkkiä. Tämä neitokainen pyöri äsken varmaan vartin verran vain tuossa meidän ikkunan edessä. Joo, tiedän olen vainoharhainen tämän naisen suhteen, kun on aiemmin tehnyt tikusta asiaa miehelleni. En oikeasti tiedä miten ajatella, olen tietysti mustasukkainen ja uskon että sopivan paikan tullen tuo nainen vokottelee mieheni :-(
Mitä pitäisi tehdä? Minusta tuo nainen on niin läpinäkyvä, aivan selkeästi on ihastunut mieheeni.
Kommentit (10)
Huuda ikkunasta että hus sika mettään siitä
Sori nyt vaan mutta mä jään jumittamaan siihen mihin koirani jää jumittamaan. Omasta mielestäni on vaivaannuttavaa seisoa jonkun ikkunan edessä suunnilleen mutten viitsi repiä koiraani väkisin pois jos on haistelemassa tai tarpeillaan... Ehkä sä voisit hankkia verhot. Ja miestäs en kyylää, puistattaa ajatuskin!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:08"]
Sori nyt vaan mutta mä jään jumittamaan siihen mihin koirani jää jumittamaan. Omasta mielestäni on vaivaannuttavaa seisoa jonkun ikkunan edessä suunnilleen mutten viitsi repiä koiraani väkisin pois jos on haistelemassa tai tarpeillaan... Ehkä sä voisit hankkia verhot. Ja miestäs en kyylää, puistattaa ajatuskin!
[/quote]
Annat rakkisi paskoa ihmisten ikkuinoiden alle?
6:Sun mielestä on siis OK, että koirasi tekee tarpeensa toisten ikkunan alle/ pihaan???
Great
Itselläkin koira,mutta ei tulis mieleenkään tehdä noin
Etkö saanut sanaista arkkuas auki????? Itse kyllä sanoisin siihen malliin että ei varmana uskaltais kävellä enää siitä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:08"]
[/quote]
Annat rakkisi paskoa ihmisten ikkuinoiden alle?
[/quote]
Ja haittaa miten kun kerään ne..? En toisten omalle pihalle päästä, tässä kyse kerrostalojen nurtsista.
Onko miehesi sitten sitä sorttia, että lankeaa heti kun joku vähän vokottelee? Anna naapurin tytön hyöriä ja luota mieheesi.
Kysy joskus onko hänellä jotain hukkunut tai jotain asiaa.