Laitoin miehen puhelimesta viestin
Yhdelle naiselle kellä tiedän hänen kanssaan joskus olleen jotain peliä, epäilen että on vieläkin. Esiinnyin siis miehenä ja kysyin kuulumisia. Nyt tää nainen vastas että pitäshän sun mun kuulumiset tietää! ;)
Mies oli viime viikonloppuna ystävänsä synttäreillä (miesporukka) jossain mökillä. Sen jälkeen ollut outo, välttelee ja menee mm autotalliin "hommiin" vaikka ei siellä mitään hommia kyllä ole.. Onkohan nyt vaistoni oikeassa että mieheni pettää :( ja mitä vastaan tolle naiselle vai vastaanko mitään?! Mies on nyt kaverinsa kanssa kaljalla, puhelin jäi sohvalle enkä voinut vastustaa kiusausta :/
Kommentit (88)
Pysy asiallisena ja viileänä. Ole aikuinen.
Sano että sait juuri selville olevasi HIV-positiivinen, ja kehota naista menemään myös testiin, että miehelläsi on näitä syrjähyppyjä ollut pilvin pimein.
Joko ne tuli? Mitä tapahtuu! Muista päivittää tänne tilanneraportteja!!
Ps. onpa mulkero ukko sulla :(
64
Mä olen ollut tossa tilanteessa. Tiesin miehen pettävän, todisteita ei ollut mutta kyllä vaisto oli vahva. Ei tarvinnut edes ikinä selvittää asiaa sen kummemmin, kun mies jäi ihan rysän päältä kiinni nuori tyttö altaan. Jotenkin siinä tilanteessa ajautui pois omasta kropastaan ja tunteistaan ja asia puhuttiin läpi kolmistaan paikan päällä. Me oltiin tytön kanssa molemmat miehen satuilun uhreja ja ollaankin nykyään ihan hyvissä väleissä. Eihän meistä nyt mitään parhaita ystäviä tule koskaan, mutta eiköhän me ainakin hautaan asti muisteta meidän ensikohtaaminen... miehestä erottiin molemmat ja nykyään tunnenkin sitä reppanaa kohtaan enemmän sääliä kuin vihaa tai katkeruutta. Tsemppiä sinne!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:47"]
Ei ihme että pettää kun on tollanen niskaan hengittäjä pirttihirmu kotona..
[/quote]
Jos tämä olisi totta, mitä väliä? Enää siis, tuskinpa ap kovin kauaa miestä katselee nurkissaan.. ja syyn pettämisestä voi sälyttää ainoastaan pettäjän niskaan..
[/quote] nii paitsi jos nainen pettää nii sehän on aina miehen syy se..
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:12"]Kunhan muistat, että nainen ei ole se joka pettää sua. Löyhämoraalinen kyllä, mutta pidä nyt kuitenkin mielessä että mies se tässä sua kohtaan törkeä on
[/quote] Jos olis naine joka pettää miestä niin miehet tappelis keskenää Koska vikahan ei oo ikinä naisessa...
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:20"]
Mä olen ollut tossa tilanteessa. Tiesin miehen pettävän, todisteita ei ollut mutta kyllä vaisto oli vahva. Ei tarvinnut edes ikinä selvittää asiaa sen kummemmin, kun mies jäi ihan rysän päältä kiinni nuori tyttö altaan. Jotenkin siinä tilanteessa ajautui pois omasta kropastaan ja tunteistaan ja asia puhuttiin läpi kolmistaan paikan päällä. Me oltiin tytön kanssa molemmat miehen satuilun uhreja ja ollaankin nykyään ihan hyvissä väleissä. Eihän meistä nyt mitään parhaita ystäviä tule koskaan, mutta eiköhän me ainakin hautaan asti muisteta meidän ensikohtaaminen... miehestä erottiin molemmat ja nykyään tunnenkin sitä reppanaa kohtaan enemmän sääliä kuin vihaa tai katkeruutta. Tsemppiä sinne!
[/quote]
Rysän päältä, ilmeisesti siis kotonanne?
Olen kuullut kuvatunkaltaisia juttuja ennenkin. Miten onnistuu peittämään sen, ettei asu yksin? Kauhea siivoaminen ennen salarakkaan visiittiä kun pitää yrittää löytää kaikki hammasharjat, piilottaa ulkovaatteita ja kenkiä eteisestä, piilottaa pariskunnan nimellä tulleet postit, mahdolliset kumppanin vaatteet ja tavarat... Koko ajan saisi pelätä että ei kai mikään jäänyt piilottamatta.
Mä taas luin siitä viestistä, että niiden läheisempi suhde ei ole elossa, koska miehesi on sanonut ettei jätä xxxx:ää ja muija on pistänyt homman seis. Nyt ihmettelee, että mitä mies haluaa, eikös tän jutun ollut tarkoitus olla jäissä voi onko mies sittenkin päättänyt jättää xxxx:n.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:35"]Mä taas luin siitä viestistä, että niiden läheisempi suhde ei ole elossa, koska miehesi on sanonut ettei jätä xxxx:ää ja muija on pistänyt homman seis. Nyt ihmettelee, että mitä mies haluaa, eikös tän jutun ollut tarkoitus olla jäissä voi onko mies sittenkin päättänyt jättää xxxx:n.
[/quote]
Tai sitten niillä on kuitenkin ollut vielä jotain vispilänkauppaa, jos kerran miehen pitäisi tietää sen naikkosen kuulumiset...
Ei mies ollu piilottellu puolisoa, oli vain kertonut että ollaan eroamassa mutta vaimo ei ole löytänyt vielä asuntoa. Mulle oli vain unohtanut kertoa, että pitäisi etsiä asuntoa. Tyttö oli umpirakastunut, uskoi että miesrukka oli niin hyvä mies, että elätti vielä tulevaa ex-vaimoaan vaikka suhde on kuollut.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:54"]Laitoin naiselle viestin, että mikä tämä meidän tilanne sun mielestä on. Pyörryn kohta. Kädet tärisee. [/quote] Tämä siis ap
[/quote]
Vanha kunnon tärisijä langoilla taas, edellisestä provosta onkin jo aikaa :)
Miksi kaikkien av-mammojen miehet käy aina synttäreillä ja ties missä pippaloissa juuri mökillä ja aina poikaporukalla?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:54"]Laitoin naiselle viestin, että mikä tämä meidän tilanne sun mielestä on. Pyörryn kohta. Kädet tärisee. [/quote] Tämä siis ap
[/quote]
[/quote]
Eikös tärisijä-provoa ollut eilenkin? Se bestman-provottelijahan tärisi kokoajan! ;)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:42"]Miksi kaikkien av-mammojen miehet käy aina synttäreillä ja ties missä pippaloissa juuri mökillä ja aina poikaporukalla?
[/quote]
Siks ku suomalaiset miehet bilettää telakoitumalla keskellä mettää.
Argh pitää mennä nukkuu vittu miten täs käy?!?!?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:39"]
[/quote]
[/quote]
Eikös tärisijä-provoa ollut eilenkin? Se bestman-provottelijahan tärisi kokoajan! ;)
[/quote]
Okei, unohdetaan se pitkästä aikaa. :) En eilen päivystänyt täällä, mutta samanlaista tekstiä ja samanlainen skenaario hieman eri maustein tarjoiltu kyllä viime kuukausina aika monta kertaa. Ja aina täristään.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:52"]Mies jätti puhelimen sohvalle ku lähti kaljalle? Haloo, eikö tyhmempää provovoo keksi. Joku iha oikeesti luulee että tää on totta?
[/quote]
Meillä ainakin ihan normaalia jättää puhelin vaikka kauppareissun tai treenien ajaksi. Ei ole salattavaa.
[/quote]
Mun poikaystävä tietää mun puhelimen koodin ja saatan jättää mun facen auki tietokoneelle, (meidän tietokoneet on vierekkäin ja kummallakin on suora näköyhteys toisen näytölle, jos vain tahtoo, koska pelataan tietokonepelejä usein ja helpompi niin) jos menen esim. käymään suihkussa tms :) En usko poikaystävän koskaan menneen tutkimaan mun facea tms.
N17
On sulla kiirettä pitänyt kun vasta eilen paloittelit edellisen miehes pakkaseen ja nyt jo uus mies ja uus draama