Laitoin miehen puhelimesta viestin
Yhdelle naiselle kellä tiedän hänen kanssaan joskus olleen jotain peliä, epäilen että on vieläkin. Esiinnyin siis miehenä ja kysyin kuulumisia. Nyt tää nainen vastas että pitäshän sun mun kuulumiset tietää! ;)
Mies oli viime viikonloppuna ystävänsä synttäreillä (miesporukka) jossain mökillä. Sen jälkeen ollut outo, välttelee ja menee mm autotalliin "hommiin" vaikka ei siellä mitään hommia kyllä ole.. Onkohan nyt vaistoni oikeassa että mieheni pettää :( ja mitä vastaan tolle naiselle vai vastaanko mitään?! Mies on nyt kaverinsa kanssa kaljalla, puhelin jäi sohvalle enkä voinut vastustaa kiusausta :/
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:47"]
Ei ihme että pettää kun on tollanen niskaan hengittäjä pirttihirmu kotona..
[/quote]
Jos tämä olisi totta, mitä väliä? Enää siis, tuskinpa ap kovin kauaa miestä katselee nurkissaan.. ja syyn pettämisestä voi sälyttää ainoastaan pettäjän niskaan..
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:49"]Pyydä se kylään!
[/quote]
Nokun mietin et pitäiskö! Pitäs eka saada varmuus et en turhaan syytä :/
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:47"]
[/quote]
Jos tämä olisi totta, mitä väliä? Enää siis, tuskinpa ap kovin kauaa miestä katselee nurkissaan.. ja syyn pettämisestä voi sälyttää ainoastaan pettäjän niskaan..
[/quote]
Tässä tapauksessa toi ämmä sahaa ihan itse oksaansa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:47"]
[/quote]
[/quote]
Tässä tapauksessa toi ämmä sahaa ihan itse oksaansa.
[/quote]
Siis ap
Mies jätti puhelimen sohvalle ku lähti kaljalle? Haloo, eikö tyhmempää provovoo keksi. Joku iha oikeesti luulee että tää on totta?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:47"] Ei ihme että pettää kun on tollanen niskaan hengittäjä pirttihirmu kotona.. [/quote] Jos tämä olisi totta, mitä väliä? Enää siis, tuskinpa ap kovin kauaa miestä katselee nurkissaan.. ja syyn pettämisestä voi sälyttää ainoastaan pettäjän niskaan.. [/quote] Tässä tapauksessa toi ämmä sahaa ihan itse oksaansa. [/quote] Siis ap
[/quote]
Eiköhän tuo oksa ole ollut poikki jo aiemmin. Onni ap:lle, että edes tässä vaiheessa sai tietoonsa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:52"]Mies jätti puhelimen sohvalle ku lähti kaljalle? Haloo, eikö tyhmempää provovoo keksi. Joku iha oikeesti luulee että tää on totta?
[/quote]
Meillä ainakin ihan normaalia jättää puhelin vaikka kauppareissun tai treenien ajaksi. Ei ole salattavaa.
Laitoin naiselle viestin, että mikä tämä meidän tilanne sun mielestä on. Pyörryn kohta. Kädet tärisee.
Eli tolla logiikalla miehellä ei ole salattavaa? No olishan se ny typerä mies, jos se menee autotalliin laittaan sen hoidolle viestiä mutta kaljalle lähtiessään jättää kuitenkin puhelimensa kotiin. Miksei se sieltä laittais sille viestiä, kun ei oo omaa muijaa niskassa kiinni?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:54"]Laitoin naiselle viestin, että mikä tämä meidän tilanne sun mielestä on. Pyörryn kohta. Kädet tärisee.
[/quote]
Tämä siis ap
Kysy että mitä tekisitte jos näkisitte. Ja painukaan nyt p... provohuutelijat, teillä täytyy olla hyvin harmaa elämä kun kaikkea vastaantulevaa pitää epäillä. Mitä väliä vaikka olisikin provo, ette te täällä anonyymina kellekään mitään todista trollivainustanbe. Ääliöt
Miks kukaan jättää puhelinta kauppareissun ajaks kotiin? Toisellahan voi tulla mieleen jotain mitä pitäis tuoda. Eihän se puhelin paina mitään mukana. Joku Pietarin trollilaumako täällä riehuu?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:54"]Miks kukaan jättää puhelinta kauppareissun ajaks kotiin? Toisellahan voi tulla mieleen jotain mitä pitäis tuoda. Eihän se puhelin paina mitään mukana. Joku Pietarin trollilaumako täällä riehuu?
[/quote]
Ai siksi puhelin mukana, JOS TOISELLE TULEE MIELEEN JOTAIN :"D ei taida teilläkään luottamus pelata
Nainen vastasi. "Eikös me jo sovittu et ollaan ihan hissukseen? Vai ootko muuttanu mieles xxxx:n suhteen? ;)" ei vittu!! Toi xxxx siis mun nimi! Mä oikeesti hajoan apua! Mitä mä teen?
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:44"]
Mitä sitten jos miehes on uittanut aisaansa ko. muijassa? Ei se siitä kulu
[/quote]
Tää on kans tää sama vanha provo :D
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:58"]Siis mitä tuoda kaupasta.
[/quote]
Niin niin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:58"]Siis mitä tuoda kaupasta.
[/quote]
Taitaa tämä äijä tuoda kauppareissultakin taudin mukanaan
Pyydä se kylään!