Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin miehen puhelimesta viestin

Vierailija
09.05.2015 |

Yhdelle naiselle kellä tiedän hänen kanssaan joskus olleen jotain peliä, epäilen että on vieläkin. Esiinnyin siis miehenä ja kysyin kuulumisia. Nyt tää nainen vastas että pitäshän sun mun kuulumiset tietää! ;)
Mies oli viime viikonloppuna ystävänsä synttäreillä (miesporukka) jossain mökillä. Sen jälkeen ollut outo, välttelee ja menee mm autotalliin "hommiin" vaikka ei siellä mitään hommia kyllä ole.. Onkohan nyt vaistoni oikeassa että mieheni pettää :( ja mitä vastaan tolle naiselle vai vastaanko mitään?! Mies on nyt kaverinsa kanssa kaljalla, puhelin jäi sohvalle enkä voinut vastustaa kiusausta :/

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille ettet sä voi millään muistaa kaikkien sun säätöjen kuulumisia.

Vierailija
42/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestin että voitko tulla käymään, xxxx ei ole kotona. Toivottavasti tulee, saavat sit miehen kaa yhdessä selittää kun mieskin tulee kotiin reissultaan.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä tarina on tosi niin hyvin nopeasti paljastut miehellesi kun on yhteydessä naiseen seuraavan kerran. Oletko valmistautunut " ruusujen sotaan"? Miehelläsi on suhde toiseen naiseen. Panosuhde!

Vierailija
44/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko siellä on nussittu?

Vierailija
45/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei niin mulle sattui vastaava... Miehellä oli jäänyt vahingossa mese auki ja joku nainen huuteli sille... Aloin kirjoitella naiselle takas ja kappas mitä paljastui. Paljastin naiselle kuka olen, eikä se ei edes tiennyt että mies on varattu.

Vierailija
46/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 jatkaa. Paljastin ukolle mesettäneeni naisen kanssa, kun ei tunnustanut millään ja se sai kunnon raivarin. Ei erottu vielä silloin, mutta myöhemmin kun pettäminen jatkui.

Vierailija
47/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee 10 minuutin päästä. Toivottavasti mies ei ehdi ennen sitä. Mä oon niin raivona!
Ap

Vierailija
48/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:09"]Se tulee 10 minuutin päästä. Toivottavasti mies ei ehdi ennen sitä. Mä oon niin raivona!
Ap
[/quote]
Luetaanko tästä maanantaina lööpeistä? Jännittää!!!

Vierailija
49/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä et omista sun heilaa. Älytöntä että menet viestittelemään noin. Jos et ole tarpeeksi hot niin miehesi haluaa muita. Niin se vain on. Silti sulla ei oo oikeutta mennä toisen puhelinta kaivelemaan. Onnea nyt valitsemallasi tiellä, tuollainen kyylä ansaitsee kohtalonsa. Et tule ikinä saamaan miestä joka ei panisi muita, koska ihan itse ajat heidät siihen omilla toimillasi.

Vierailija
50/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:09"]Se tulee 10 minuutin päästä. Toivottavasti mies ei ehdi ennen sitä. Mä oon niin raivona!
Ap
[/quote]
Luetaanko tästä maanantaina lööpeistä? Jännittää!!!
[/quote]
Mitä kaikkea mä sille sanon?! Kertokaa äkkiä!
Ap

Vierailija
51/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin paljon parempi kuin ne pihahiipparit

Vierailija
52/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muistat, että nainen ei ole se joka pettää sua. Löyhämoraalinen kyllä, mutta pidä nyt kuitenkin mielessä että mies se tässä sua kohtaan törkeä on

Vierailija
53/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:11"]Ap, sä et omista sun heilaa. Älytöntä että menet viestittelemään noin. Jos et ole tarpeeksi hot niin miehesi haluaa muita. Niin se vain on. Silti sulla ei oo oikeutta mennä toisen puhelinta kaivelemaan. Onnea nyt valitsemallasi tiellä, tuollainen kyylä ansaitsee kohtalonsa. Et tule ikinä saamaan miestä joka ei panisi muita, koska ihan itse ajat heidät siihen omilla toimillasi.
[/quote]
Että yhden kerran perusteella tuomitset? :D
Ap

Vierailija
54/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun selvitit tämän. Pettäähän se sua. Se on selvä!

Vierailija
55/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin vaan selvittään asiaa. Missä ne on tavannu, mitä mies on sille puhunut/lupaillu, miksi ne on suhteessa. Turha siinä on raivota, se ei vie asiaa mihinkään. Tunteet sivuun ja järki kehiin.

Vierailija
56/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä laatuinen suhde on pano vai rakkaus suhde?

Vierailija
57/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein livespämmit kolmiodraamasta. Mullakin varmasti tulis ekana mieleen spämmiä foorumeille liverapoa.

Vierailija
58/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan että mikä tilanne heidän välillään on?

Vierailija
59/88 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/88 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap nyt voi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme