Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan käyttänyt Anyfiniä?

Vierailija
10.06.2023 |

Onko kokemuksia Anyfinistä? Mulla on kaksi luottokorttia, joissa molemmissa on velkaa jonkin verran. Olen saanut niitä aina jonkin verran lyhennettyä, mutta sitten aina tulee joku yllättävä juttu ja joko on ostettava kortilla joku uusi juttu tai velan maksuun varaamani raha meneekin johonkin muuhun. Korteilla on aika korkeat korot, joten nyt päädyin sitten kysymään anyfiniltä että saisko niitä korkoja madallettua. Hyväksyin heidän tarjouksen tänään ja nyt odottelen, että he hoitaa ne mun velat pois ja sitten olen velkaa vain anyfinille sen summan, mitä korteilla yhteensä oli. Kuukausierä oli ihan kohtuullinen. Paljon pienempi, kuin mitä olen kuukausittain maksanut tähän asti. Voi olla ihan hyväkin juttu jos tulee joku tiukempi kuukausi, niin ei sitten ole niin isoa summaa pakosti maksettavana. Toki milloin tahansa voi maksaa lisäeriä tai vaikka koko summan pois, jos tulee joku isompi pompsi jostain rahaa. Vaikuttaa lupaavalta ja nosti heti omaa fiilistä. Kyllä näistä veloista vielä päästään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa ainakin on monella "vaikuttajalla" ollut yhteistyö. Kai se on ihan ok.

Vierailija
2/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Eiks kukaan oo käyttäny?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksettiinko sinulle tästä mainoksesta? Kerroit kuukausierien olevan pienempiä kuin entisissä yhteensä, mutta paljonko on korko, paljonko maksoit nostoprovisiota ja kuinka paljon pitempi maksuaika on nyt kuin olisi ollut alkuperäisissä?

Kuinka paljon maksat nyt yhteensä anyfinille?

Vierailija
4/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksettiinko sinulle tästä mainoksesta? Kerroit kuukausierien olevan pienempiä kuin entisissä yhteensä, mutta paljonko on korko, paljonko maksoit nostoprovisiota ja kuinka paljon pitempi maksuaika on nyt kuin olisi ollut alkuperäisissä?

Ei maksettu mitään. Ajattelin, että täällä voisi olla muitakin käyttäjiä. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia. Lähinnä kiinnostaisi sellaiset toivoa antavat tarinat, että lainat sai tämän avulla maksettua vähän nopeammin tai jos joku olisi vaikka laskenut oman säästönsä ihan euroissa.

Mun alkuperäisissä lainoissahan ei ollut mitään maksuaikaa. Nehän oli siis luottokorttivelkaa. Eli minimisumma piti maksaa kuussa ja lyhennykset loppuu sitten, kun kaikki on maksettu. Minimilyhennys oli viimeisimmässä laskussa kortissa A 55e ja kortissa B 59e. Lainasumma eli hiukan, välillä sain maksettua pois ja välillä jouduin käyttämään korttia lisää. 

Anyfin pienensi mun korkoa 21%. Kuukausierä tulee olemaan noin 90e, mutta aion kyllä maksaa enemmän joka kuukausi. Mahdollisimman paljon, koska haluan siitä velasta eroon. Mitään nostoprovisiota en maksanut. Ne siis maksavat pois ne mun 2 velkaa ja mä maksan jatkossa heille yhtä könttäsummaa takaisin. Selkeyttää ainakin mun omaa taloudenpitoa, kun ei tartte miettiä kahta lyhennystä ja kahta eri korkoa ja arpoa, että kumpaa nyt tällä hetkellä kannattaisi ennemmin maksaa pois, jos on vaikka 50e ylimääräistä.

Vierailija
5/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietty myös, jos jollain onkin sellainen kokemus, että anyfin onkin vaikuttanut negatiivisesti. Kai sekin on mahdollista?

Vierailija
6/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis tällä palstalla olevan asiakaskuntaa. 

Vierailija
7/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis tällä palstalla olevan asiakaskuntaa. 

Luulet väärin. Etkö ole lukenut palkka-aiheisia ketjuja? Täällähän on suurin osa suurituloisia, ei ne mitään lainojen yhdistelyjä tarvii.

Vierailija
8/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maksettu mitään. Ajattelin, että täällä voisi olla muitakin käyttäjiä. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia. Lähinnä kiinnostaisi sellaiset toivoa antavat tarinat, että lainat sai tämän avulla maksettua vähän nopeammin tai jos joku olisi vaikka laskenut oman säästönsä ihan euroissa.

Mun alkuperäisissä lainoissahan ei ollut mitään maksuaikaa. Nehän oli siis luottokorttivelkaa. Eli minimisumma piti maksaa kuussa ja lyhennykset loppuu sitten, kun kaikki on maksettu. Minimilyhennys oli viimeisimmässä laskussa kortissa A 55e ja kortissa B 59e. Lainasumma eli hiukan, välillä sain maksettua pois ja välillä jouduin käyttämään korttia lisää. 

Anyfin pienensi mun korkoa 21%. Kuukausierä tulee olemaan noin 90e, mutta aion kyllä maksaa enemmän joka kuukausi. Mahdollisimman paljon, koska haluan siitä velasta eroon. Mitään nostoprovisiota en maksanut. Ne siis maksavat pois ne mun 2 velkaa ja mä maksan jatkossa heille yhtä könttäsummaa takaisin. Selkeyttää ainakin mun omaa taloudenpitoa, kun ei tartte miettiä kahta lyhennystä ja kahta eri korkoa ja arpoa, että kumpaa nyt tällä hetkellä kannattaisi ennemmin maksaa pois, jos on vaikka 50e ylimääräistä.

Leikkasithan nyt ne luottokortit ja lopetit luotot? Muuten joudut ojasta allikkoon, kun taas tulee sen könttäsumman lisäksi uutta maksettavaa. Tässä on se sudenkuoppa, johon moni yhdistelylainaa ottanut putoaa, eli velkaantuminen ei lopu siihen. Olisi ehkä ollut järkevämpää lopettaa luottotilit ja tehdä sopimus niiden maksamisesta.

Vierailija
9/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkasithan nyt ne luottokortit ja lopetit luotot? Muuten joudut ojasta allikkoon, kun taas tulee sen könttäsumman lisäksi uutta maksettavaa. Tässä on se sudenkuoppa, johon moni yhdistelylainaa ottanut putoaa, eli velkaantuminen ei lopu siihen. Olisi ehkä ollut järkevämpää lopettaa luottotilit ja tehdä sopimus niiden maksamisesta.

Tätäkin olen miettinyt. Että nyt on todella sitten oltava käyttämättä niitä kortteja. Ainoastaan niin voisin käyttää, että raha on jo tilillä valmiina hankintaa varten, mutta maksaisi ostoksen kortilla (helpompi esim. nettiostoksissa tms. saada rahat takaisin kortilla maksaessa) ja sitten heti siirtää sen rahan tililtä kortille. Vielä parempi, jos siirtää rahan sinne kortille ENNEN ostoa. Esim. tonnin luottokortillehan pystyy maksamaan vaikka 200e niin että saldo onkin 1200e. Ja sitten käyttää sen 200e, eikä tee uutta velkaa.  Uutta velkaa tosiaan ei voi tehdä, tai on kohta aivan kusessa.

Silläpä ne muiden kokemukset olisivat kiinnostaneet, että miten muut on selvinneet ja tälläiset asiat kokeneet.

Vierailija
10/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavippifirmahan sekin on. Ei ne korot kauan kohtuullisena pysy.

Kunpa olisit mennyt pankkiin ja puhunut itsellesi järkevän käyttölainan ja pienen koron.

Vierailija
11/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa olisit mennyt pankkiin ja puhunut itsellesi järkevän käyttölainan ja pienen koron.

Miten se on pikavippifirma?

Vierailija
12/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei anna tilille mitään rahaa, kuten pikavippifirma. Nää maksaa sun vanhan velan pois siinä tapauksessa, että pystyvät tarjoamaan sulle saman lainan pienemmällä korolla. Eli ne maksaa sun vanhan velan pois ja jatkossa maksat heille lyhennyksiä, mutta säästät rahaa, kun korko on pienempi. Laina-aika ei pitene. Korko on koko laina-ajan sama. Miten tämä on sama, kuin pikavippi?

Vierailija
13/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen olisi ollut järkevä käyttölaina ja pieni korko normipankista? Oman kokemuksen mukaan nihkeästi antavat mitään muutaman tonnin hupilainoja.

Vierailija
14/28 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/28 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Anyfin-laina, sen avulla maksettiin pois pari kulutusluottoa (isompia pakollisia hankintoja). Sain Anyfin-luoton edullisemmin ja ilman laskutuslisiä, jotka turhaan nostavat kustannuksia. Olen nyt onnistunut tekemään isompia lyhennyseriä muutaman kerran, joten kk-maksu on pienentynyt huimasti.

Uskoisin, että pystyn maksamaan luoton pois nopeammin kuin alunperin ajattelin. Mielestäni tutustumisen arvoinen, kannattaa kokeilla.

Eihän se anna jos ei otakaan 👍

Vaihtoehto muiden joukossa. Palvelun saa Suomen kielellä ja tiedottaminen on selkeää. Laskusta tulee viesti ja samaten kun ovat vastaanottaneet suorituksesi, saat siitä heti viestin. Kysyä voi jos jokin mieltä painaa, chatissa, emaililla tai puhelimitse.

Ja ei, tästä ei minulle ole maksettu mitään - kuten esim heille jotka mainostavat teeveessä niitä muita firmoja 😂

Vierailija
16/28 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen olisi ollut järkevä käyttölaina ja pieni korko normipankista? Oman kokemuksen mukaan nihkeästi antavat mitään muutaman tonnin hupilainoja.

Minä kysyin omasta pankistani jonkinlaista yhdistelylainaa, olisi sellaisen saanut muttei mitenkään "järkevällä ja pienellä korolla". Että ei se oma pankki aina autuaaksi tee. Kannattaa kilpailuttaa ja vertailla. Minun kohdallani ratkaisu oli juuri tuo aloittajan mainitsema Anyfin. 

Vierailija
17/28 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kun keskustelussa puhuttiin yhdistelylainasta ja Anyfinin sivuilla sanotaan että he eivät tarjoa yhdistelylainaa.

Vierailija
18/28 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/28 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Anyfinnillä yhdistettyä lainat halvemmaksi?

Vierailija

15.07.2024 | 11:03

vai onko korko suurempi? nyky.ainoissa on 13,5 prosentin korko, morrow ja s-pankki yhteensä n 40 000 e

Vierailija
20/28 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun alkuperäisissä lainoissahan ei ollut mitään maksuaikaa. Nehän oli siis luottokorttivelkaa. Eli minimisumma piti maksaa kuussa ja lyhennykset loppuu sitten, kun kaikki on maksettu. Minimilyhennys oli viimeisimmässä laskussa kortissa A 55e ja kortissa B 59e. Lainasumma eli hiukan,

Nyt tuli kyllä niin mainoksen näköistä settiä kuin olla ja voi.