Laitoin miehen puhelimesta viestin
Yhdelle naiselle kellä tiedän hänen kanssaan joskus olleen jotain peliä, epäilen että on vieläkin. Esiinnyin siis miehenä ja kysyin kuulumisia. Nyt tää nainen vastas että pitäshän sun mun kuulumiset tietää! ;)
Mies oli viime viikonloppuna ystävänsä synttäreillä (miesporukka) jossain mökillä. Sen jälkeen ollut outo, välttelee ja menee mm autotalliin "hommiin" vaikka ei siellä mitään hommia kyllä ole.. Onkohan nyt vaistoni oikeassa että mieheni pettää :( ja mitä vastaan tolle naiselle vai vastaanko mitään?! Mies on nyt kaverinsa kanssa kaljalla, puhelin jäi sohvalle enkä voinut vastustaa kiusausta :/
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:39"]En ole kilaroinut mitään.
Ap
[/quote]
Et ehkä vielä!
No joo voi olla oma paikka helvetissä, mut niin vastaanko sille jotain vielä?
Ap
Laita nyt jotain viestiä vaan vaikka provohan tää on
Mitä sitten jos miehes on uittanut aisaansa ko. muijassa? Ei se siitä kulu
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:43"]No joo voi olla oma paikka helvetissä, mut niin vastaanko sille jotain vielä?
Ap
[/quote]
Kysy nähtäiskö?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:44"]Laita viesti koska nähdään
[/quote]
En tiedä uskallanko :/ entä jos se sanookin että nyt? Äääää
Huono provo, liikaa virheitä tarinassa. Keksi uusi.
Tuutko käymään akka lähti baariin!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:43"]No joo voi olla oma paikka helvetissä, mut niin vastaanko sille jotain vielä?
Ap
[/quote]
Kysy nähtäiskö?
[/quote]
Jos vaikka pikaisesti autossa
Miks mä taas avasin ihan ilmiselvän provon... huoh
Laita viestiä, että mitä teet ja koska nähdään.
Laita sille että "olen miettinyt, mikä tää meidän tilanne nyt oikein on. Mitä sä olet mieltä?"
laitoin: "no niin :) millon nähdään?"
Ap
Ei ihme että pettää kun on tollanen niskaan hengittäjä pirttihirmu kotona..
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:46"]Laita sille että "olen miettinyt, mikä tää meidän tilanne nyt oikein on. Mitä sä olet mieltä?"
[/quote]
Ei aina tarvi jauhaa paskaa ja pohtia missä mennään.
Nyt sä vaan yllytät sitä naista sun miehen kimppuun: vastaa se tohon mitä vaan, eihän se kerro mitään siitä että niillä ois ollu jotain sutinaa tai että sun miehes haluais niillä olevan jotain sutinaa. Vaikka se muija tulis haarat ojossa teidän ovelle, voi sun miehes silti olla ihan viaton. Sehän istuu nyt vaan oikeasti kaljalla kun sä vonkaat sen suulla...
Tuli vastaus: "ihan milloin sulle sopii. Mitä teet tänään? Ois jo aikakin ;)"
Ap
Ah lauantai-ilta ja kilariämmät kilaroi