Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytin nuorena ukkomiehiä "hyväksi"

Vierailija
09.05.2015 |

Eilen illanistujaisissa kaverin kanssa muisteltiin villiä nuoruuttamme. Tuntuu vieläkin käsittämättömältä kuinka HELPPOA oli iskeä naimisissa olevia miehiä! 16-24-vuotiaana lähes kaikki suhteeni oli reilusti minua vanhempien ukkomiesten kanssa, heitä kun oli mukava pistää maksamaan mm. matkoja ja illallisia, mutta heistä pääsi myös sukkelasti eroon kun kohde vaihtui tai kiinnostus lopahti.

Käytittekö te muut ukkomiehiä hyväksi nuorena?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:34"]

Ap, millaisia nuo mihet olivat? Minkä ikäisiä, mitä he vaimoilleen valehtelivat jne?

[/quote]

Heitä oli laidasta laitaan, ikähaarukka ehkä 30-45 vuotta. Oli toimistusjohtajaa, taksikuskia, kauppiasta ja tulkkia... En tiedä (eikä minua kiinnostakaan) mitä he vaimoilleen menoistaan valehtelivat, ei se ole minun asiani millään tavalla. :) 

-ap

Vierailija
62/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:35"]

Sanon vain, että oman tyttäreni kasvatan kyllä voimakkaammaksi ja itseään sen verran arvostavaksi, ettei hän koskaan tule toimimaan kuten ap.

[/quote]

Mikä toiminnassani sinun mielestäsi laski itseni arvostusta?

-ap

[/quote]

Olisiko seksin vastikkeita vastaan vahitaminen, eli prostituutio?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:03"]

erään kanssa golffasinkin viikottain.

-ap

[/quote]

Tää osa paljasti tän provoksi....

Mun isä ja miehenkin isä ovat molemmat golffaavia, varakkaita liikemiehiä, ne tuntee niin paljon toisiaan golfin kautta ettei kukaan tekisi tuollaista virhettä.

Siitä jäisi heti kiinni suomessa, kun golfaisi ostopillun kanssa.

Vierailija
64/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:36"]

Ah, mitä vaimomateriaalia Ap ja Ap:n kaltaiset ovatkaan, vai mitä miehet? Ihan ykkösmatskua... Pillua on vanhoille ukoille hheiluteltu kunhan on vain rahaa/ostoksia/viinaa saatu, kyllä kuulostaa ihan parhaalta vaimovaihtoehdolta.

[/quote]

Näköjään ihan hyvää vaimomatskua olen, koska naimisissa olen. :) Ei se pillu panemalla kulu, sen olisi voineet näiden miesten vaimotkin muistaa...

-ap

Vierailija
65/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Oikea asenne. Naurettava ajatus, että ne olisi ne miehet aina jotka käyttäisivät naisia hyväksi. Höpönlöpön. Kun kumpikin hyötyy, niin sehän on vaan positiivista.

Vierailija
66/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
67/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:30"]

Kävin aikoinaan aika paljon baareissa ja miehet halusivat tarjota juomia, en koskaan pyytänyt mitään. Sopivan tilaisuuden tullen sanoin meneväni vessaan ja yleensä häivyin narikan kautta omille teilleni. Sinnepähän jäi varmasti moni ukko ihmettelemään mihin katosin. Varmasti kuvittelivat saavansa p*llua, mutta en olisi koskaan siihen suostunut. Miehiä on niin helppo kusettaa! :)

[/quote]

Totta, sitten muutaman vastaavan tapauksen jälkeen miehet siirtyvät käyttämään maksullisia naisia, jotta saavat rahalle vastinetta.

Naiset ovat sydämettömiä ja ilkeitä hyväksikäyttäjiä
[/quote]

Jos mies ostaa juomia ilman että pyytää tai lupaa mitään niin siinä kyllä se mies on idiootti. Kyllä mä tarjotut juomat kippaan kurkusta alas mut pildeä ei heru.

Vierailija
68/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:35"]

Sanon vain, että oman tyttäreni kasvatan kyllä voimakkaammaksi ja itseään sen verran arvostavaksi, ettei hän koskaan tule toimimaan kuten ap.

[/quote]

Mikä toiminnassani sinun mielestäsi laski itseni arvostusta?

-ap

[/quote]

Olisiko seksin vastikkeita vastaan vahitaminen, eli prostituutio?

[/quote]

Juuri aiemmin kerroin että näissä suhteissa oli paljon muutakin kuin seksiä. Ikinä en miehiltä mitään pyytänyt, moni vain halusi viedä minut esimerkiksi kylpylään tai etelään, tai ostaa minulle asioita. :)

-ap

Vierailija
69/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olikaveri, joka aina pokaili vanhempia miehiä -rahan takia. En koskaan mennyt itse sen juttuihin mukaan, vaikka kuinka pyyteli, "ku kaikki on ilmasta"...olin itsekin nuori mutta jo silloin tiesin kuinka typerää, lapsellista ja noloa moinen siipeily on. Mieli ei ole kymmenessäkään vuodess muuttunut. En ymmärrä miten kukaan kehtaa kehuskella sillä, että on käyttänyt toisia hyväksi, musta se kertoo jo sen ihmisen tyhmyydestä jotain..

Vierailija
70/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:03"]

erään kanssa golffasinkin viikottain.

-ap

[/quote]

Tää osa paljasti tän provoksi....

Mun isä ja miehenkin isä ovat molemmat golffaavia, varakkaita liikemiehiä, ne tuntee niin paljon toisiaan golfin kautta ettei kukaan tekisi tuollaista virhettä.

Siitä jäisi heti kiinni suomessa, kun golfaisi ostopillun kanssa.

[/quote]

En ole ostopillu, vaan olin tämän miehen "golfkaveri", eipä tuolla kentillä ketään miehen tuttua tainnut vastaan tulla. Tai jos tulikin, en minä ainakaan siitä jälkeenpäin mitään kuullut.

-ap

Vierailija
71/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:43"]

En ole ostopillu, vaan olin tämän miehen "golfkaveri", eipä tuolla kentillä ketään miehen tuttua tainnut vastaan tulla. Tai jos tulikin, en minä ainakaan siitä jälkeenpäin mitään kuullut.

-ap

[/quote]

Jos yhtään tietäisit mistä puhut, niin tietäisit miksi tuo ei ole mahdollista :)

Ihan varmasti on suomessakin "sponsoroituja" tyttöjä, mutta sä et ole ollut sellainen.

Vierailija
72/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vain niin on että naiset saavat miehet ihan sekaisin päästään. Naimisissa olevat miehet ovat naisille helppoa "riistaa." Äijäraukka luulee saavansa vähän piparia tarjoamalla drinksuja, on ne niin tyhmiä! Eli miehet ovat todella helposti vietävissä. Nainen on se, joka pyörittää miehiä oman tahtonsa mukaan. Näin se vaan menee.

Vierailija
73/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:43"]

-ap

[/quote]

Jos yhtään tietäisit mistä puhut, niin tietäisit miksi tuo ei ole mahdollista :)

Ihan varmasti on suomessakin "sponsoroituja" tyttöjä, mutta sä et ole ollut sellainen.

[/quote]

Sinä et taida nyt tietää ollenkaan mistä puhut. :) Tuo golfmies ei ollut mikään "rikas liikemies" vaan aivan tavallinen tallaaja joka tykkäsi golfata. Ei siellä sikari kädessä pyöritty, ihan verkkarilinjalla mentiinkuten muutkin harrastelijat.

-ap

Vierailija
74/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro hyväksytkö mieheltäsi samanlaisen käytöksen kuin näiltä miehiltä, joita tapailit? Eli onko ok, että joskus ottaa itselleen sponsoroidun seuraneidin? Kai teillä on jo lapsia?

Vierailija
75/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:40"]

Ah, mitä vaimomateriaalia Ap ja Ap:n kaltaiset ovatkaan, vai mitä miehet? Ihan ykkösmatskua... Pillua on vanhoille ukoille hheiluteltu kunhan on vain rahaa/ostoksia/viinaa saatu, kyllä kuulostaa ihan parhaalta vaimovaihtoehdolta.

[/quote]

Näköjään ihan hyvää vaimomatskua olen, koska naimisissa olen. :) Ei se pillu panemalla kulu, sen olisi voineet näiden miesten vaimotkin muistaa...

-ap

[/quote]

Tuskin av olet oikea henkilö arvioimaan. Ja kuule, kyllä en arvosta miestäsikään, että tuollaisen lorton on naiseksi ottanut. Henkisesti prostituoitu.. Hyväksikäyttö on halveksittavaa, henkisesti ja fyysisesti laiskat ihmiset harjoittavat hyväksikäyttöä. Ja ihmisellä, jolla ei ole moraalia eikä itsekunnioitusta, arvostusta itseään eikä periaatteita, niistä ei kasva kunnon äitejä, vaimoja, eikä työntekijöitä. Ja vielä ei osaa hävetä hyväksikäyttöään.

Vierailija
76/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tarina herättää ristiriitaisia fiiliksiä. Toisaalta ymmärrän hänen intonsa siitä, että sai lahjoja, matkoja yms etuja helpolla ja vastineeksi vietti aikaa näiden miesten kanssa. Kuitenkin herää ajatus siitä, että ap on toiminnallaan asettanut itsensä kaupaksi. Se on vähän surullista. Vaikka edut olisivat suuret, en voisi asettaa itseäni kaupankäynnin välineeksi kuten ap. Saatu etu ei sitä muuta, jos todellista kiinnostusta ei ole. Kyse ei ole siitä onko edut kivoja vai ei, kyse on periaatteesta, ettei itseä aseteta kaupaksi.

Vierailija
77/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:55"]

Ap, kerro hyväksytkö mieheltäsi samanlaisen käytöksen kuin näiltä miehiltä, joita tapailit? Eli onko ok, että joskus ottaa itselleen sponsoroidun seuraneidin? Kai teillä on jo lapsia?

[/quote]

Kyllä miehelläni on ollut suhteita ennen minua ja voi olla että avioliittommekin aikana on jotain ollut. Mistä sen voi tietää? :) 

Ei, meillä ei ole lapsia emmekä niitä edes halua.

Vierailija
78/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:40"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Tuskin av olet oikea henkilö arvioimaan. Ja kuule, kyllä en arvosta miestäsikään, että tuollaisen lorton on naiseksi ottanut. Henkisesti prostituoitu.. Hyväksikäyttö on halveksittavaa, henkisesti ja fyysisesti laiskat ihmiset harjoittavat hyväksikäyttöä. Ja ihmisellä, jolla ei ole moraalia eikä itsekunnioitusta, arvostusta itseään eikä periaatteita, niistä ei kasva kunnon äitejä, vaimoja, eikä työntekijöitä. Ja vielä ei osaa hävetä hyväksikäyttöään.

[/quote]

Pienempää suuta kiitos. Olen hyvä vaimo ja hyvä työntekijä, sinä jopa voit olla minulla töissä. ;) 

-ap

Vierailija
79/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku uskoo näin huonoja provoja...

Vierailija
80/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:56"]

Ap:n tarina herättää ristiriitaisia fiiliksiä. Toisaalta ymmärrän hänen intonsa siitä, että sai lahjoja, matkoja yms etuja helpolla ja vastineeksi vietti aikaa näiden miesten kanssa. Kuitenkin herää ajatus siitä, että ap on toiminnallaan asettanut itsensä kaupaksi. Se on vähän surullista. Vaikka edut olisivat suuret, en voisi asettaa itseäni kaupankäynnin välineeksi kuten ap. Saatu etu ei sitä muuta, jos todellista kiinnostusta ei ole. Kyse ei ole siitä onko edut kivoja vai ei, kyse on periaatteesta, ettei itseä aseteta kaupaksi.

[/quote]

En asettanut itseäni kaupaksi. Minä deittailin ja tapailin noita miehiä ihan normaalisti. Vai olenko mielestäsi kauppatavaraa kun mieheni ostaa minulle esimerkiksi lahjan?

-ap