Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytin nuorena ukkomiehiä "hyväksi"

Vierailija
09.05.2015 |

Eilen illanistujaisissa kaverin kanssa muisteltiin villiä nuoruuttamme. Tuntuu vieläkin käsittämättömältä kuinka HELPPOA oli iskeä naimisissa olevia miehiä! 16-24-vuotiaana lähes kaikki suhteeni oli reilusti minua vanhempien ukkomiesten kanssa, heitä kun oli mukava pistää maksamaan mm. matkoja ja illallisia, mutta heistä pääsi myös sukkelasti eroon kun kohde vaihtui tai kiinnostus lopahti.

Käytittekö te muut ukkomiehiä hyväksi nuorena?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:03"]Voi kyllä!! On kyllä uskomatonta että 95% varatuista miehistä lähtee seikkailulle nuoren naisen kanssa jos siihen on mahdollisuus.  [/quote] En usko tähän. Minusta tuntuu, että luku on max 50%, ehkä 20%. Haluaisin sanoa, että 0%, mutta kaikki miehet eivät ole kunnollisia. Niinkuin naisetkaan. t. 16v

[/quote]

Kokemus osoittaa kyllä ihan muuta. Olisinkohan kaksi kertaa saanut "pakit" mieheltä, mukaan taas on lähtenyt lähes sata ukkomiestä. :)

-ap

[/quote]

Tuskimpa kuitenkaan kavit ovelta ovelle kokeilemassa joten varmaan otantasi on melkoisen vaarentynyt.

[/quote]

En, yleensä tapasin miehiä baareissa ja yökerhoissa, joskus iskin jonkun kaupasta, uimahallista tai laskettelurinteestä.

-ap

Vierailija
42/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:54"]

Mielenkiintoista, että huoraamisellakin näköjään jotkut osaavat ylpeillä. Tietty naistyyppihän tällaista toimintaa harjoittaa, jotkut pienestä pitäen.

[/quote]

En pidä ukkomiesten deittailua prostituutiona. Minä pidän seksistä, mukavasta seurasta ja uusista kokemuksista. Jos mies halua noita ja satunnaisesti jotain lahjoja, minulle tarjota niin kysehän ei ole sen kummemmasta kuin suhteesta. Ostaa nykyinen aviomiehenikin minulle lahjoja, vie matkoille ja harrastaa kanssani seksiä... Eihän sekään ole huoraamista?

-ap

Vierailija
44/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:06"]

PROVO

[/quote]

Naiivi sinisilmä

Vierailija
45/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan täysjärkinen käytä ketään hyväksi. Hankkiudu hoitoon.

Vierailija
46/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:14"]

Mielenkiintoista, että huoraamisellakin näköjään jotkut osaavat ylpeillä. Tietty naistyyppihän tällaista toimintaa harjoittaa, jotkut pienestä pitäen.

[/quote]

En pidä ukkomiesten deittailua prostituutiona. Minä pidän seksistä, mukavasta seurasta ja uusista kokemuksista. Jos mies halua noita ja satunnaisesti jotain lahjoja, minulle tarjota niin kysehän ei ole sen kummemmasta kuin suhteesta. Ostaa nykyinen aviomiehenikin minulle lahjoja, vie matkoille ja harrastaa kanssani seksiä... Eihän sekään ole huoraamista?

-ap

[/quote]

Minäkään en pidä huorissa käymisenä sitä, että minulla on "sponsorisopimus" muutaman ukrainalaisen tytön kanssa. Lennotkin on nykyään niin halvat, että halvemmalla siellä panee opiskelijatyttöjä kuin Suomessa huoria.

Vierailija
47/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:14"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Minäkään en pidä huorissa käymisenä sitä, että minulla on "sponsorisopimus" muutaman ukrainalaisen tytön kanssa. Lennotkin on nykyään niin halvat, että halvemmalla siellä panee opiskelijatyttöjä kuin Suomessa huoria.

[/quote]

Kukin tavallaan. :) Onnea tyttöjen kanssa!

-ap

Vierailija
48/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut helppo nakki panopuu.Olisin hiljaa jos noin olisi kusetettu

Vierailija
49/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, ap, et saisi käytettyä hyväksi edes Hesen tarjouskuponkia....

Vierailija
50/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä vinkunaa akoilta jotka pelkäävät omien miestensä olleen ap:n kanssa! :D Kateellisten panettelua. Pää pystyyn AP, vaikutat mukavalta tyypiltä.

Vierailija
51/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:21"]

Olet ollut helppo nakki panopuu.Olisin hiljaa jos noin olisi kusetettu

[/quote]

Miten minua on kusetettu?

-ap

Vierailija
52/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap:n tapauksessa ole kyseessä moelmminpuolinen sopimus, kumpikin antaa, kumpikin saa.

Vierailija
53/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikoinaan aika paljon baareissa ja miehet halusivat tarjota juomia, en koskaan pyytänyt mitään. Sopivan tilaisuuden tullen sanoin meneväni vessaan ja yleensä häivyin narikan kautta omille teilleni. Sinnepähän jäi varmasti moni ukko ihmettelemään mihin katosin. Varmasti kuvittelivat saavansa p*llua, mutta en olisi koskaan siihen suostunut. Miehiä on niin helppo kusettaa! :)

Vierailija
54/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh

Vierailija
55/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:30"]

Kävin aikoinaan aika paljon baareissa ja miehet halusivat tarjota juomia, en koskaan pyytänyt mitään. Sopivan tilaisuuden tullen sanoin meneväni vessaan ja yleensä häivyin narikan kautta omille teilleni. Sinnepähän jäi varmasti moni ukko ihmettelemään mihin katosin. Varmasti kuvittelivat saavansa p*llua, mutta en olisi koskaan siihen suostunut. Miehiä on niin helppo kusettaa! :)

[/quote]

Totta, sitten muutaman vastaavan tapauksen jälkeen miehet siirtyvät käyttämään maksullisia naisia, jotta saavat rahalle vastinetta.

Naiset ovat sydämettömiä ja ilkeitä hyväksikäyttäjiä

Vierailija
56/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vain, että oman tyttäreni kasvatan kyllä voimakkaammaksi ja itseään sen verran arvostavaksi, ettei hän koskaan tule toimimaan kuten ap.

Vierailija
57/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millaisia nuo mihet olivat? Minkä ikäisiä, mitä he vaimoilleen valehtelivat jne?

Vierailija
58/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:34"]

Sanon vain, että oman tyttäreni kasvatan kyllä voimakkaammaksi ja itseään sen verran arvostavaksi, ettei hän koskaan tule toimimaan kuten ap.

[/quote]

Mikä toiminnassani sinun mielestäsi laski itseni arvostusta?

-ap

Vierailija
59/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mitä vaimomateriaalia Ap ja Ap:n kaltaiset ovatkaan, vai mitä miehet? Ihan ykkösmatskua... Pillua on vanhoille ukoille hheiluteltu kunhan on vain rahaa/ostoksia/viinaa saatu, kyllä kuulostaa ihan parhaalta vaimovaihtoehdolta.

Vierailija
60/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:30"]

[/quote]

Totta, sitten muutaman vastaavan tapauksen jälkeen miehet siirtyvät käyttämään maksullisia naisia, jotta saavat rahalle vastinetta.

Naiset ovat sydämettömiä ja ilkeitä hyväksikäyttäjiä
[/quote]

Mun mielestä siinä ei ole mitään sydämetöntä että kusettaa ukkomiestä baarissa. Mua niin vitutti ne lipevät ukot jotka selvästi oli varattuja ja hakemassa pillua. Ihan oikein niille että juo rahat ja häipyy. Nro 5